Hei kuulkaas kaikki te, jotka haette masennus&
rauhoittavia lääkkeitä.
Älkää unohtako, ettei elämä ole ainaista päivänpaistetta ja onnelaa!
Opetelkaa kestämään myös huonot hetket.
Koska ne on ohi meneviä, kuten ne hyvätkin.
Oppikaa elämään, älkää pelätkö vastoinkäymisiä.
Meidän on tarkoitus kestää ne ilman päihteitä ja
lääkkeitä.
Älkää menkö lääkekierteeseen ja rikastuttamaan
lääkäreitä ja lääkefirmoja.
Jotka uskottelee teille, ettette selviä ilman!
Voimia ja kevätaurinkoa kaikille!
Muistakaa:Ilman valoa ei ole varjoakaan ja päin vastoin.
Iloa pillereistä-2
3
430
Vastaukset
- Einari ite
Sä puhut ystävä hyvä kalliita sanoja. Asia on just niin. Positiivista mieltä ja asennetta ja sitten ylös, ulos ja ihmisten joukkoon. Ulkoilua ja normaalia ruokaa unohtamatta.
Tämä on asiaa, tuo mun aiempi samanotsikkoinen piristämään tarkoitettu "vitsi".
Einari ite - ahdistunut pöpi
Hei, sinä joka et tiedä näköjään yhtään mitään masennus helvetistä. minun oireita, paniikkikohtauksia, unettomuutta, voimattomuutta, mikään ei huvita, ahdistaa, masentaa, ei pysty syömään kun ruuan haju jo oksettaa... töissä ei pysty käymään, parisuhde hajoamassa ja itsemurha yrityksiä takana.. teho jaksoja, mielisairaala jaksoja, terapiaa, mikään lääke ei vie pois ahdistusta.... Joten en nyt menisi sanomaan että turhaan lääkkeitä syön ja sairaalassa olen notkunu.
vakava depressio on sairaus.... joten voisit edes hieman olla hienotunteisempi... tätä helvettiä en kenellekään soisi.... 4-vuotta tässä nyt ollaan sairastettu... eli pidä pää kii jos et tajua mistä puhut. Vai haluatko vaihtaa mun kanssa osia ja kokea itse tämä sairaus niin tiedät. mä mielelläni luovutan tän sulle. olen viisastunut sairauden aikana paljon samoin kasvanut henkisesti. mutta liika on liikaa. joten tilataanko sulle yksi vakava depressio kausi (2-vuotta vaikka) Mielisairaalassa suljetulla osastolla onsitten niin helvetin mukavaa: haluat varmaan kokeilla ja tulla sitten sanomaan että lääkkeet on keksitty turhaan. Kaikki se helvetti muka normaalia. Että mä yritän itsemurhaa seitsemän kertaa koska olen normaali? haista kukkanen, hullu mä olen ja siksi psyykelääkkeitä syön masennukseen ja hoidossa osastolla olen ollut. Eli hullu mikä hullu olen. ehkä voisit miettiä tarkemmin omaa näkemystäsi. Masennuslääkkeitä ei edes saa mitenkään helpolla ns. normaali ihminen.- Totta puolet
Tietenkin masennus on sairaus joka jäytää ihmis mieltä. Olen nähnyt masentuneita ihmisiä jotka myrkyttää ympärillään olevia myös. Nämä itsemurha ajatukset ja yrittämiset ottaa itsensä pois päiviltä on tapa paeta todellisuutta. Huomion herättämistä omalla tavallaan. Hätä huuto että ei pärjää elämässään eteen päin. Mutta kuitenkin ihminen joka päivästä toiseen kiertää ajatuksissaan samaa rataa. On väsynyt elämään ja kaikkeen mitä vain voi olla. Tukeutuu lääkkeisiin samalla lailla kuin alkoholisti alkoholiin. Ei tosi asiassa yrittäkkään korjata tilannetta vaan vaatii koko ajan vain enemmän huomiota,haluaa että elämä pyörii vain hänen masenuksessaan ja häntä pitää hysytellä että ei vain tulisi huonoja aikoja. Ei helppoa elämässä kenelläkään. Mietitään ihmisiä jotka väsymyksestä ja uupumuksesta huolimatta joutuvat selviytymään. Vaikka elämä kaatuisi niskaan, vaikka mieli tekisi lopettaa kurja elämä. Silti pakko nousta ja jatkaa, ei voi jäädä ajatukseen että joku tulee ja antaa unohduksen ja helpotuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760