sillä joskus kanssa vastasin eräälle tai pistin että terve. No juteltiin n. 15min. Hän oli valmis seksiin, mutta ku ehdotin tapaamista eka niin kierteli ja puhui ympäri. Tuli ja pani, ja jälkeen sanoikin ettei kiinnosta:(. Ehdotin, että oltaisiin sit edes kavereita, kun tollasta keskellä viikkoo ja päivällä teimme. Joo no tiedättehän ettei miehet osaa olla kamuja:). En kiinnosta mitenkään tavalla:(. Pimppa kiinnosti, mutta :( ei muu. Todella kivaa testaamista tai jotain tunnevammasta touhua:(.
Näitä miehiä
7
1415
Vastaukset
- ei tuollaisia naisia
ole joka oksalla!!!! Turha se itkeä jos itse annat heti panna n. 15min rupattelun jälkeen.
Luuletko että kukaan ottaisi edes vakavissaan tollasta naista kun varmaan miettisi että kuinkakohan moni muu sua on päässy pikku puheilla heti panemaan. Pidä housut jalassa (edes hieman pidempään) ja äly päässä. Ihan naisena annan tämän vinkin sinulle, jos haluat että joku sinut edes tosissaan ottaisi. Minäkin löysin omani täältä ja nyt olemme naimisissa ;)- ffgg
ala,jos minulle heti levitetään,panna saadan.kiinnostus kasvaa,jos nainen alussa tiukkana,tietää ettei joka sängyssä hyppää.
- HUH HUH
Siin sitä taas ollaan kitisemässä, milloinmistäkin..
- 24 sessa pullollaan
ONHAN NOITA MIEHIÄ, JOTKA PUHUU JA LAARITTELEE.
JOTKUT OSAA NIIN IHANASTI PUHUA SEKAISIN. VOISIN ITSEKKIN MENNÄ SAMAAN LANKAAN. EHKÄ. MUTTA OSAAMPA VAROA PAREMMIN, KUN TIETÄÄ ETTÄ TUOLLAISIA KUSIAISIAKIN TUOLLA ON. KUULLUT ETTÄ NETTISUHTEET EIVÄT TOIMI. EN AIO KYLLÄ ETSIÄKKÄÄ NETISTÄ. TODELLISUUDESSA JA ULKONA ON ELÄMÄ. EI NETISSÄ, VIRTUAALIELÄMÄ ON VAMMASTA TOUHUA.:)
- Eikö järki pelaa?
No eiköhän se ole ihan täysin oma vika, jos on heti jakamassa pimppaa jokaiselle
miehelle joka sitä pyytää? Sinä olet vain järjettömän helppo ja kevytkenkäinen
nainen, kun olet vartin jutustelun perusteella valmis heti reitesi levittämään.
Luuletko oikeasti että tuollaisesta touhusta seuraisi joku oikea suhde?
Ja kyllä: kaverit ja panopatjat ovat ihan eri asia. Miksi jonkun yhden
kerran hoidon kanssa pitäisi kaveriksi alkaa? - kanssa menekkäää
se tossa onkin, koskaan harrastanu yhden illan juttujakaa.. eikä sanoin mukaan hänkään, en mä tätä normaalina pidä kummankaan puolelta, en muutenkaan diggaa näitä juttuja,, Jussille tampereelle vaan, että olet idiootti. T. valkeakosken halpamakkarasi
- Mun X:NI.
Tuntui vaan niin tutulta toi juttu!Kun hällä oli heti haut päällä,kun potkin sen pellolle ja varmaan sitä jo tapahtui yhdesoloaikanakin.Seurasin ihan p iruuttani sen touhuja täällä seuranhaku palstoilla.Ilmoitti itsensä eronneeksi(valhe),sit hän löysi toisest pitäjästä tosi ISON naisen,ja se rakastui täysil tähän luuseriin,no mut hällä oli jatkuvasti ilmoitus 24:sa,hommat hoidetaan!!viikolla ja päivisin!!Viikonloput oli varattu tälle isolle-IItalle!IItakin sai tarpeekseen 3-4kk jälkeen,nyt tää luuseri taas hakee uusia pantavia siellä palstoilla,vieläkään se ei taida ehtiä vkl tapaamaan,kun on niin humalassa ettei edes omaa kämppäänsä tunne,viikolla on pakko olla selvää,kun tekee 2vuorotyötä.Huh huh voiko avioero pistää miehen mielen totaalisesti sekaisin??Vastaan itse=hullu se oli jo silloinkin,mutta nyt se on täys kako!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719687- 766690
- 286336
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996105Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435969Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015851- 635275
- 454990
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604320- 503930