Ex teki rikosilmoituksen

jatkoa edelliseen..

Siis exäni teki meikästä rikosilmoituksen "häirinnästä" muutaman puhelun jälkeen,mietin vaan että onko tämäkään oikein sen puolelta.Näillä sanoilla mua kohdellaan..
Olen kuulemma paska joka joutaa suoraan selliin mädäntymään ja jonka naaman edestä vois lyödä sellin oven kiinni ja nauraa.
Huora joka ansaitsee pahimman mahdollisen rangaistuksen maailmassa.
Vihaa mua enemmän kun pahinta vihollistaan tai spurkua,etten ole minkään arvoinen.
Ettei rakkaus minuun ikinä merkinnyt mitään.
Että mössötän paskaa aina kun avaan suuni,kysyäkseni vaan miksi olen tän ansainnu,että mua kohdeltais niin kun ihmistä eikä eläintä.
Lisäksi luulen että se tapas uuden muijansa jo kun me oltiin yhdessä,vaikka sano inhoavansa pettämistä..niin sen käytös muuttui,vaikkei se sitä varmasti ikinä myöntäiskään.
Musta vaan tuntuu etten jaksa enään että nyt on seinä vastassa.
Vuoden olen kitkutellut ja nyt viikko sitten tämä shokki,lapsikin tulossa,luulin että me jos jotku palattais vielä yhteen.
Jukka elää nyt meidän suunnittelemaa elämää toisen kanssa,ehkä sille tuli kiire.
Se sanoo katuvansa että on mut koskaan tavannut.
Ja jos vielä ikinä yritän siihen yhteyttä minkään työn tai perheen kautta pistää se mut katumaan.
En pääse sen lähelle mitään kautta,ja ovelle en mene,en varmasti pääsis sisään.
Tämä on vaan painajainen jota en meinaa uskoa todeksi.
Me oltiin niin rakastuneita,täydellisiä toisillemme.
Nyt minuutinki puhelu on liikaa ja ennen voitiin puhua tunteja putkeen,ja se tuntui kummastakin hetkeltä.
Kunpa se vaan sanoisi sydämestään että se on kyllä mua joskus rakastanut,eikä halua mun enään kärsivän.
Tuntuu että kaikki kaatuu,elämä on pelkkiä kyyneleitä.
Ja ettei mikään enään auta....
Se että Jukka tuntee että ansaitsen tämän kaiken.......(huokaus)sitä ei voi sanoin kuvailla,se on mulle jo liikaa....
Katsella vierestä sen uutta suhdetta ja saada vielä haukkumiset päälle.
Miltäköhän siitä tuntuis jos asiat olis olleet alusta asti toisinpäin..olisin lähtenyt miehen matkaan.(mitä en olis ikinä tehnyt).
Kunpa se olis vaan pyytäny anteeksi ja......en mä jaksa.
Jo olis riittänyt,mä olen jo sortunut.Nina.

19

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkitse valinnat

Tee abortti jos vielä voit. Jos et voi niin pidä huoli että saat elarit aikanaan.

Muuten ei ku uutta elämään rakentamaan, älä ota yhteyttä mieheen ollenkaan ettet joudu sen takia pulaan. Siis ennen kuin on se isyyden selvittämisen aika.

• tyttö...

on raskaana,en minä...

• olet siis vapaa
        tyttö... kirjoitti:

on raskaana,en minä...

No sit ei mitään hätää, uusi vaihde pykälään vaan!

• oikeesti,

älä katsele vierestä, äläkä kuuntele turhaan mitään haukkumisia. Anna niitten olla. Exän mielipiteet eivät millään tavalla ole merkittäviä. Elä omaa elämääsi vaan.

Te ette olleet täydelliset toisillenne. Jos te olisitte olleet täydelliset toisillenne, tai edes oikeat toisillenne, te ette nyt olisi erossa toisistanne.

Ei sillä ole mitään väliä rakastiko hän sinua joskus oikeasti vai ei, ei hänen tarvitse sanoa sinulle niin. Se suhde kesti oman aikansa ja nyt kun se on ohitse, nyt sinulla on mahdollisuus löytää jotakin TODELLISTA jonkun muun kanssa, kun vain päästät irti siitä ihannekuvasta minkä olet entisestä suhteestasi muodostanut, ja katkeruudesta kun tuo ihanne ei toteutunutkaan.

Turha miettiä miltä siitä tuntuisi jos itse olisit löytänyt toisen. Käytä aikasi ja energiasi mieluummin oman hyvinvointisi edistämiseen kuin kurjuudessa rypemiseen.

Ihan oikeesti.

• näin..

pahasti kai kärsiskään jos ei siitä.....jos ei siitä välittäis.
        Miten voin välittää siitä vielä??,en tosiaankaan tiedä,pää teki tepposet.

• -nainen---

oliko niitä vain muutama puhelu? kerroppa nyt miksi asiat meni noin pahaksi. Rehellisesti? vai alkoiko mies yhtäkkiä vihaamaan?

• en tiedä..

liian pitkälle ne on joka tapauksessa menneet,siitä me ollaan jukan kanssa samaa mieltä..
        Ja puheluita oli todella vaan muutama,en tarkalleen muista...yksikin olis riittänyt jos se ensimmäinenkin ei olis mennyt näin
        Minä:moi täs oon minä
        Jukka:hohhoijaa
        Luuri korvaan

Toinen puhelu:
        Minä:eiköhän asiat voisi selvittää?
        Jukka:Mulla ei oo sulle asiaa
        Luuri korvaan.
        Jne....No välillä saatiin kyllä tapeltuakin muutama minuutti,ainut vaan että mössötin paskaa koko ajan.
        Jukka oli ainut joka sai puhua mitä halus.

Asiat meni pahaksi mun menneisyyden takia,on ollut ongelmia siitä,eipä mies enään kestänyt.
        Eli mut on raiskattu kahden miehen toimesta nuorempana,toinen niistä sukua joten en uskaltanut nuoruudessani kertoa kelleekkään,luulin että asioista olis menty yli mutta ei,siellä ne kummittelee.
        Toisen poikaystäväni sitten löysin laivareissuni jälkeen meidän yhteisestä sängystä toisen naisen kanssa panemassa,no,sen perään en ole koskaan haikaillut.
        Se oli myöskin väkivaltainen,tönimistä ja joskus nyrkkiäkin,käden vääntämistä tai muuta paskaa.
        Sitä mä en kaipaa.
        Jukka tais vaan pitää mua hulluna kun jouduin sitten psygologilla käymään,kaikesta.
        Se vaan sitten jätti,oli kova paikka.
        Joten kyllä mä uskon että se välitti,asiat vaan otti liian koville.

• olihan
        en tiedä.. kirjoitti:

liian pitkälle ne on joka tapauksessa menneet,siitä me ollaan jukan kanssa samaa mieltä..
        Ja puheluita oli todella vaan muutama,en tarkalleen muista...yksikin olis riittänyt jos se ensimmäinenkin ei olis mennyt näin
        Luuri korvaan

Toinen puhelu:
        Luuri korvaan.
        Jne....No välillä saatiin kyllä tapeltuakin muutama minuutti,ainut vaan että mössötin paskaa koko ajan.

Asiat meni pahaksi mun menneisyyden takia,on ollut ongelmia siitä,eipä mies enään kestänyt.
        Eli mut on raiskattu kahden miehen toimesta nuorempana,toinen niistä sukua joten en uskaltanut nuoruudessani kertoa kelleekkään,luulin että asioista olis menty yli mutta ei,siellä ne kummittelee.
        Toisen poikaystäväni sitten löysin laivareissuni jälkeen meidän yhteisestä sängystä toisen naisen kanssa panemassa,no,sen perään en ole koskaan haikaillut.
        Se oli myöskin väkivaltainen,tönimistä ja joskus nyrkkiäkin,käden vääntämistä tai muuta paskaa.
        Sitä mä en kaipaa.
        Jukka tais vaan pitää mua hulluna kun jouduin sitten psygologilla käymään,kaikesta.

se niinkin että enemmän kärsin siitä kun näin kultani kärsivän...siksi se ero tuli.
        Omalla kärsimykselläni ei ollut siinä kohtaa niin väliä,halusin vaan että jukka on onnellinen.
        Meidän piti vaan pitää taukoa,oli ahdistusta,paniikkikohtauksia.Vaikeita juttuja,meidän piti vaan pitää hetki taukoa mutta toisin kävi.Sitä en anna ikinä itselleni anteeksi että annoin sen mennä,etten ollut hoitanut itseeni ajoissa kuntoon ja siksi menetin jukan.

• ..............................
        en tiedä.. kirjoitti:

Luuri korvaan

Toinen puhelu:
        Luuri korvaan.

Sitä mä en kaipaa.

sen nyt ihan rauhaan, asiat ovat liian solmussa. Hän on todellakin varmaan jo miettinyt jättämistäsi pitkään. anna menneiden olla, jatka eteenpäin, ja hoida itsesi terveeksi.
        Suhteenne ei ollut hyväksi sinullekaan! '
        Tiedän että "tappio" on vaikea niellä, olen kokenut sen itsekkin.
        Parempi ettet enää käy puheluitanne läpi täällä, uskon että mies tunnistaa kyllä itsensä ja varmaan hermostuu enempi. parempi että säilytät ylepytesi etkä roiku enempää.
        Olen samaa mieltä, epäreilua tuo on, mutta koita jaksaa..

• olla aika

hakeutua hoitoon, jos ei ala hellittää. Ihan oman itsesi takia.

Ja turha tänne on mitään nimiä viljellä.

• nimet,..

ole aikas yleisiä?ei sentään asuinpaikkoja tai sukunimiä....
        En tosiaan halua että kukaan tunnistais.
        Ne jotka tietää miten asiat meni niin ne tietää.

• että...
        nimet,.. kirjoitti:

ole aikas yleisiä?ei sentään asuinpaikkoja tai sukunimiä....
        En tosiaan halua että kukaan tunnistais.
        Ne jotka tietää miten asiat meni niin ne tietää.

exän tyttöystävä vetää vaan röökiä iloisesti raskaanakin ollessaan..
        Onkohan ihan järkevää...hmm..
        Mites muistelen kuinka tyytyväinen jukka oli etten polta eikä se itsekään..ja että jos tulisin raskaaksi olisi tärkeetä etten polttaisi tai ryyppäisi.
        Noh..mielipiteet muuttuu nähtävästi.

• nyt hyvä ihminen
        että... kirjoitti:

exän tyttöystävä vetää vaan röökiä iloisesti raskaanakin ollessaan..
        Onkohan ihan järkevää...hmm..
        Mites muistelen kuinka tyytyväinen jukka oli etten polta eikä se itsekään..ja että jos tulisin raskaaksi olisi tärkeetä etten polttaisi tai ryyppäisi.
        Noh..mielipiteet muuttuu nähtävästi.

unohtaa se Jukka jo.

Ei ole sinun ongelmasi enää.

• niin..
        nyt hyvä ihminen kirjoitti:

unohtaa se Jukka jo.

Ei ole sinun ongelmasi enää.

Olis se vaan voinut asiat hoitaa erilailla,tiedän ettei mulla ole siihen enää mahdollisuuksia.
        Itsekin myönnän että on tässä solmuja liikaa.
        Myöntänyt vaan että kuinka asiat meni ja thats it.
        Ei huutoja,ei näitä palstoja,ei kyyneleitä,ei rikosilmoituksia.
        Ne asiat on kun yksi musta aukko elämässäni...

• ottaa päähän
        niin.. kirjoitti:

Olis se vaan voinut asiat hoitaa erilailla,tiedän ettei mulla ole siihen enää mahdollisuuksia.
        Itsekin myönnän että on tässä solmuja liikaa.
        Myöntänyt vaan että kuinka asiat meni ja thats it.
        Ei huutoja,ei näitä palstoja,ei kyyneleitä,ei rikosilmoituksia.
        Ne asiat on kun yksi musta aukko elämässäni...

kun aina välillä ajatuksiin tulee kuinka menen sen luo ja sit itketään yhdes ja se ottaa mut takas.
        Rakastellaan hitaasti lähekkäin aamuun asti.
        Ääliömäisiä unelmia,todella typerää.

• gek-ko

erosotkun selvittelystä vaan siitä, miten sä voit. Sun kanssa ei voi puhua järkevästi ainakaan täällä, ja se on sen merkki, että sun pitää puhua naamatusten jonkun "oikean" ihmisen kanssa.

Mä kommentoin jo viimeksi nukkumista, syömistä, lääkäriin hakeutumista ja muuta, ja sä vastasit märsäämällä vaan lisää suhteen yksityiskohdista.

Olet joko tosi huonossa kunnossa tai sitten pelleilet täällä. Jos ihan tosissasi kirjoitat näitä juttuja, niin mene lääkäriin. Ei ole tarkoitus ilkeillä, vaan jumaliste ihan omaksi parhaaksesi sanon.

• komppaan

tuota Gekkoa. Ja mainitset vielä nimellä tuon miehen täällä, kas kun et sukunimeäkin laita. Et vaikuta mitenkään olevan sellaisessa tilassa että olisit kykenevä olemaan vastuussa itsestäsi. Jätä se Jukka nyt rauhaan ja keskity hoitamaan oma pääsi kuntoon. Ei maailma ole koskaan yhteen mieheen kenelläkään loppunut, ja joilla on loppunut on mielenterveysongelmia.

• että on

joitain henk.koht ongelmia tälläsen touhun jälkeen.
        En ole kai väittänytkään että olisin henkisesti täysin kunnossa mutta hullu en ole.
        Kyllä se jatkuva paskan niskaan kaataminen jossain vaiheessa käy henkisesti vaikeaksi.
        Ja olen kyllä vastannut jossain vaiheessa että olen käyttänyt ulkopuolistakin apua,millään lääkityksellä mun ei ole ikinä tarvinnut olla.
        Ja mitään ihme pelleilyä tämä ei ole,en edes ymmärrä niitä ihmisiä jotka tänne kirjottaa omiaan.
        Yritän herranjestas parhaani,mutta onko sulla joku selitys siihen että aikuiset ihmiset ei voi puhua esim.puol tuntia puhelimessa että asiat selkiäis?.
        Meillä on kuitenkin 4vuotta takana ja kaikki jäi suoraan sanoen auki,minulta sitten ainakin.
        Vaikka ihmiset eroaa tarvii niiden silti osata käyttäytyä toisiaan kohtaan ja kunnioittaa toista.
        Se on sitten vaan mun mielipide.
        Olen kyllä ihan kykenevä normaaliin keskusteluun mutta tämä sekottaa pään.

• ihmettä?
        komppaan kirjoitti:

tuota Gekkoa. Ja mainitset vielä nimellä tuon miehen täällä, kas kun et sukunimeäkin laita. Et vaikuta mitenkään olevan sellaisessa tilassa että olisit kykenevä olemaan vastuussa itsestäsi. Jätä se Jukka nyt rauhaan ja keskity hoitamaan oma pääsi kuntoon. Ei maailma ole koskaan yhteen mieheen kenelläkään loppunut, ja joilla on loppunut on mielenterveysongelmia.

Mitä se nimi nyt merkitsee?voi huh huh..kuinkahan monta Jukkaa suomesta löytyy?Ja sanoin jollekin jo tossa aiemmin että sukunimiä tai asuinpaikkoja tai muita tietoja mistä voisi ihmisen tunnistaa en tänne laita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe