Tuskastuttava hiljaisuus

huolissaan(ko?)

Olen 19, seurustelen ensimmäistä kertaa 3 vuotta vanhemman miehen kanssa ja olemme olleet yhdessä vasta 2 kuukautta. Kaikki on mennyt tähän asti hienosti, olemme nähneet säännöllisesti ja olen ensimmäistä kertaa rakastunut ja tiedän että hän rakastaa minua. Nyt en ole kuullut hänestä 4 päivään. Hän lähti 4 päivää sitten kaverilleen toiselle paikkakunnalle ja sanoi tulevansa 2 päivän päästä takaisin. Yleensä hän lähettää iltaisin hyvän yön viestin, vaikka olisikin muualla, mutta nyt on kulunut 4 päivää ilman mitään. En itse ajatellut ottaa yhteyttä, ajatellen, että hän saa viettää aikaa kaverinsa kanssa, niinkuin minä olen viettänyt nämä päivät omien ystävieni kanssa. Nyt kuitenkin laitoin hänelle aamulla viestiä, että mitä hänellä on suunnitelmissa tänään, itselläni on vapaapäivä ja ajattelin että voisimme nähdä. Olen odottanut vastausta monta tuntia, vaikka yleensä hän vastaa samantien. Kuulostaa varmasti pieneltä ongelmalta, mutta tämä kummallinen hiljaisuus alkaa raastaa minua. Pelottaa että jotain on tapahtunut, en edes tiedä onko poikaystäväni paikkakunnalla vai ei. Pitäisikö minun oikeasti huolestua?
Tietenkin annan hänen elää omaa elämää, eikä hänen tarvitse jokaisesta menosta minulle ilmoittaa, mutta yleensä hän ei ole tehnyt näin. Ymmärtäisin, jos meillä olisi ollut jotain riitaa tai erimielisyyksiä, mutta kaikki on mennyt ihan normaalisti. Pitäisikö minun sitkeästi ottaa yhteyttä vai odottaa hänen vastaustaan päiväkausia? Enkä oikein tiedä ollako vihainen vai mitä, haluaisin vain tälle hiljaisuudelle jonkun hyvän selityksen... Mitä mieltä olette?

4

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjlskdfj

Soita nyt ainakin ennen kuin enempää huolestut. Minä varmaan soittaisin kerran ja jos ei vastaa niin lähettäisin viestin että onko kaikki ok, oletko jo palannut reissuiltasi tms?

Jos sittenkään ei pariin päivään mitään kuulu niin voi alkaa huolestua.

• huolissaan(ko?)

..mutta hän ei vastaa. Tämä ei ole ollenkaan hänen kaltaistaan ja mielikuvitukseni lähtee laukkaamaan ties minne.. toivottavasti tälle kaikelle on jokin järkevä selitys tai riudun huolesta :(

• Ugh123
        huolissaan(ko?) kirjoitti:

..mutta hän ei vastaa. Tämä ei ole ollenkaan hänen kaltaistaan ja mielikuvitukseni lähtee laukkaamaan ties minne.. toivottavasti tälle kaikelle on jokin järkevä selitys tai riudun huolesta :(

Tuli mieleeni, että voisitko piipahtaa käymässä hänen luonaan, jos siis noin muuten asutte samalla paikkakunnalla. Ainakin näkisit, onko hän ylipäätään jo palannut kotiin..

• kokemusta on.

Todennäköisin selitys on että sun poikaystävällä on siellä toisella paikkakunnalla joku nainen ja hän valehteli menevänsä sinne "kaverinsa" luo. Koska kyllä miehet aina vastaa rakastamansa naisen viesteihin ainakin saman päivänä jos pystyvät. Toinen selitys on että poikaystäväs on hävittäny puhelimensa eikä saa millään muulla tavalla suhun yhteyttä. Toi on kumminkin erittäin epätodennäköistä, koska on niin monta muuta tapaa ilmoittaa olevansa kunnossa.

Tää on aika klassinen juttu. Sitten ku poikaystäväs tulee takasin niin hän on keksiny jonkun selityksen että "puhelin hävis" tai jotain muuta vastaavaa. Sitten kun utelet että miksei hän ottanu millään tavalla yhteyttä jne.. niin hän suuttuu. Suuttuminen on merkki siitä että jätkäs on ollu jonku toisen naisen luona. Eli uteleppa häneltä että mitä siellä oikeen tapahtui ja kysele kaikenlaista niin hän hermostuu. Sitten tiedät että hän on pettäny sua. Todennäkösesti poikaystäväs suunnittelee sun vaihtamista tähän toiseen naiseen, mutta ei varmaan heti sano sitä kun hän haluaa ensin varmistua että saa tän toisen naisen. Älä jää kumminkaan oottelemaan sitä että hän kertoo miten asiat on, vaan sano että sä haluat just nyt tarkkaan tietää mitä sillä reissulla tapahtu ja että sulla on hyvä syy epäillä että hän oli jonkun naisen luona siellä. Josset saa kunnon vastausta niin voit olla ihan varma että kyseessä on toinen nainen. Tietysti haluat uskoa että näin ei oo koska rakastat miestäs, mutta melkeen aina se menee valitettavasti näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe