Kokeilevatko varatut miehet joskus omaa vetovoimaansa flirttailemalla toisille naisille, vai onko heistä vain kivaa jahdata? Jos tarkoitus ei ole kuitenkaan jättää nykyistä naista, miksi täytyy saada muut ihastumaan itseensä? Tämä saattaa särkeä naisen sydämen, jos nimittäin ehtii ihastua mieheen. Itse en uskaltaisi heittäytyä romanssiin, jos pitäisi pelätä että mies vain leikkii tai hylkää pian. Tietysti varatut saattavat miettiä että "vieläköhän saisin kenet vaan?" ja kokeilevat sitä sitten nuoriin kaunottariin.. Mutta ottakaa miehet huomioon: nuoret kauniit naiset voivat olla posliininhauraita, ja varokaa leikkimästä heillä liikaa. :)
niin íhana ja varattu
6
932
Vastaukset
- varattu nainen
Anteeksi että vastaan vaikken mies olekaan :) Olen kohta nelikymppinen varattu nainen ja mulla on kyllä tapana flirttailla miesten kanssa vain siksi, että se on hauskaa. On mukavaa, kun syntyy sellainen huumorilla höystetty eroottinen lataus tilanteeseen. Luulen, että alitajuisesti tässä on kyse myös nimenomaan oman egon pönkittämisestä, siitä että saa tietää olevansa yhä haluttu. Tuttavapiirissä on muutama mies, jotka kyllä ovat vähän ihastuneita minuun, mutta luulen silti, että heille riittää tämä yhteinen flirttailu, joka ei johda mihinkään sen kummempaan. Se olisi kyllä tosiaan kauheaa, jos joku ihastuisi tosissaan tai suorastaan rakastuisi. Tositarkoituksella en nimittäin uutta miesseuralaista hae. Olen luottanut siihen, että miehetkin tietävät missä mennään, koska aina meillä on kuitenkin ollut hauskaa ja miehet tietävät, että olen varattu. Uskon siis, että osa miehistäkin on liikkeellä samalla periaatteella - kokeillaan omaa vetovoimaa ja pidetään hauskaa. No, täytyy kyllä myöntää, että muutamakin olisi kyllä halunnut viedän kokeilun astetta pidemmälle.
- se taitaakin olla
Jotkut miehet vain osaavat tämän: he tulevat paikalle, ajattelevat: "tuon naisen haluan ja hänet myös saan". Naiset tykkää tällaisesta päättäväisyydestä. Katsekontakti, sellainen hyvin tiivis katse, ja puhumisen taito (puhutaan pyörryksiin) tekevät tuon ihmeen. Ja herrsmieseleet ovat kaikki kaikessa. Ei tarvitse olla mikään Mister Finland ulkoisesti, kun se on se karisma ja tapa käsitellä naista mikä vaikuttaa. Ja nainen on ihan hulluna, mutta esittää yhä vähän viileää tai hankalaa tapausta...
Toki on ihanaa olla flirttailun tai jahdin kohteena, imarteleehan se aina. Sitä vaan toivoo, ettei ihastuisi rankemmin tähän vastapuoleen. ;)
- ihanaa kuin vietteleminen
Flirttailu ja vietteleminen ovat kuin strategiapeliä. Se on koukuttavaa.
Heität pientä flirttiä ja katsot miten hän reagoi. Ilmeet, vartalon liikkeet, miten vastaa... Arvioit milloin on seuraavan heiton aika...
Mitä vaikeampi tapaus, sen suurempi haaste ja nautinto. Joskus käy niin että nainen haluaa seksiä tämän vietttelyn päätteeksi. Sehän on hoidettava, koska sen on tavallaan luvannut. Se seksi on harvoin yhtä nautinnollista kuin viettely.- asdfgsdg
Joo mulle kävi niin et olin yhen muijan kaa ja aluksi aattelin vaa vähän leikkiä...Mut sit ihastuin ja nyt vituttaa rankasti ja vaikee keskittyä mihinkään.
- mies olisi
sinkku niin kas kummaa, kun olisi silmissäsi epäkiinnostava luuseri.
Jo se varatun leima itsessään kiihottaa naisia miehessä, joka on osoittavinaan kiinnostusta. Niin vaarallista, niin jännittävää!- tai juuri turvallista!
Nainen saattaakin ajatella, että tätä miestä ei tarvitsekaan ottaa vakavasti, kun se on kuitenkin varattu. Enpä uskoisi että miehen pelkkä varattuna oleminen saa naisten ihokarvat pystyyn... täytyy olla muutakin. Todennäköistä se kuitenkin on, että ihanan miehen on jo joku nainen vienyt. Varatuimmat ovat ihanimpia ja siksi viehättävät kaikkia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862