On joskus tullut hieman pohdittua tätä asiaa. Olen tullut siihen tulokseen että alkoholin käyttö, varsinkin runsas sellainen, ja vielä hyvä kroppa on petollinen yhdistelmä. Voihan kyse tietysti olla myös liian vähäisestä seksin määrästä tai siitä, että suhteessa on jotain muuta vialla. Kenties on helpompi antaa anteeksi jos tietää mistä joku ongelma johtuu...
Pettämisen perussyy
9
1809
Vastaukset
- Jessöör
Itse olen myös huomannut, että suurin osa pettämisestä tapahtuu alkoholin virratessa suonissa.
- tyttö-
itseäsi,vai kumppaniasi?Naista,vai miestä? Nimittäin naisilla se voi pitää enemmänkin paikkansa..tai no kummallakin kun viina vie turhat estot. Mutta miehillä on lisäks korkea testosteronitaso ja pakonomanen tarve levittää siittiöitään kukasta---kukkaan.
- ap.
Ei mulla mitään kumppania ole. :(
Yleistä pohdintaa vaan... Mutta tuskin kannataa ketään ruveta syyllistämään, varmaan molemmista sukupuolista löytyy sekä niitä kukasta-kukkaan/jakorasia-tyyppejä että myös uskollisia ihmisiä joille riittää se yks kunhan ei liikaa pihtaile ilman hyvää syytä :)
Enpä tiedä sitten kuka sopii kenellekin. Kyllähän lähes kaikkien kanssa tulee toimeen niin halutessaan. Jos ei ole pahasti peliriippuvainen, niin kyllä nörttipoikakin voi lähteä lenkille kunhan olis joku mukava kirittäjä :) Ja nämä yksinäiset, ujot, hiljaiset, entiset koulukiusatut aika usein ovat luotettavia kumppaneita.
- -----
mielestä toi alkoholin syyttäminen joka asiassa ei kyllä ole ihan asiallista. Ehkä miesten ja naistenkin on vaikea myöntää itselleen, että ups kun tulikin tehtyä väärä valinta sen puolison suhteen. Kun ei olla osattu elää yksin niin siihen on sitten väkisin otettu joku itselle aivan sopimaton ihminen rinnalle.
- en samaa mieltä
En millään kyllä pysty ajattelemaan, että jos joskus toinen osapuoli pettää (n.50% parisuhteista käy näin) että takuuvarmati olisi jotenkin väärä ihminen siinä vierellä..! Tässä maailmassa kuitenkin on pikkasen noita ihmisiä ja kaikenlaisia tilanteita elämänsä varrella joutuu kohtaamaan, joten JOKAINEN voi joutua houkutuksen uhriksi yllättävässäkin tilanteessa. Usein näissä tilanteissa, kun hommat lähtee liusumaan rajan yli, on kyllä viina kuvioissa. Ihminen on heikko. Ei kait siinä muuta.
- pettämisestä
en samaa mieltä kirjoitti:
En millään kyllä pysty ajattelemaan, että jos joskus toinen osapuoli pettää (n.50% parisuhteista käy näin) että takuuvarmati olisi jotenkin väärä ihminen siinä vierellä..! Tässä maailmassa kuitenkin on pikkasen noita ihmisiä ja kaikenlaisia tilanteita elämänsä varrella joutuu kohtaamaan, joten JOKAINEN voi joutua houkutuksen uhriksi yllättävässäkin tilanteessa. Usein näissä tilanteissa, kun hommat lähtee liusumaan rajan yli, on kyllä viina kuvioissa. Ihminen on heikko. Ei kait siinä muuta.
tiedän että alkoholi voi olla syy että helpommin pettää, mutta tiedän että on ukkomiehiä jotka pettää vaimoaan selvinpäinkin ja jotenkin unohtavat kertoa olevasa naimisissa ei näihin tarvitse syy viinassa olla, muut syyt ja seuraukset takana..toiset vaan ei osaa olla yhden naisen miehiä tai ovat patologisia valehtelijoita tai narsisteja ..ja toiset hakee vain pirisystä pitkään liittoonsa...varmaan syitä monta kuten ihmisiäkin..mutta ennemmin kannattaisi miettiä miksi ollaan niin tyytymättömiä suhteisiinsa ja paljon puhutaan kulissiliitoista ja pettäminen aika yleistä tänä päivänä niin naiset kuin miehetkin hakee suhteen ulkopuolista seuraa ja silti jatketaan siinä vanhassa mihin ei tyytyväsiä olla...ei ymärrä ei...itse en voisi luottaa jos oma puoliso pettäisi ja jäisi kiinni..en voisi jatkaa suhdetta kun luottamus mennyt..
- syy on
kyllä se, että kotona ei syystä tai toisesta saa seksiä!
Koskee sekä miehiä, että naisia!
Miehissä on paljon aseksuaaleja tai impotentteja.
Kaappihomoja myös löytyy, ei kai silloin seksi oman vaimon kanssa kiinnostakaan.- EIPÄ yleistetä;
Etsiikö nainen parempaa, mihin on edes realistisia mahdollisuuksia ?? ?? Vai onko kotona saatu se moraali tai moraalittomuus, esimerkkinä miten omat vanhemmat ovat toimineet ???????
- näin se menee
hyvä känni ulkonäkö = suurempi todennäköisyys pettämiseen
Mutta mitä sitten? That's life! Itse vedän rajan siihen jos homma sisältää muutakin kuin vain yhden pikapanon (eli tapailua). Silloin ei ole enää järkevää jatkaa suhdetta, mutta minkäs sille sitten mahtaa jos on toinen löytynyt, se täytyy vaan hyväksyä. Parempi erota ystävinä kuin lähteä huutaen ja ovet paukkuen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750