Julkkisten ulkonäöstä

NIIN?

Nimeä viisi vastakkaisen sukupuolen julkkista, joita pidät kauniimpina/komeimpina.

Ja nimeä myös viisi samaa sukupuolta olevaa julkkista, jotka mielestäsi ovat kauniimpia/komeimpia.

9

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdin oitis yhden suomalaisen, joka on minua kauniinpi.

Näyttelee kuitenkin pääosaa suomalaisessa draamaelokuvassa... Äh, nyt unohdin myös leffan nimen..
      Raina kuitenkin kertoo naisesta, jolle ei sanota ei.

Sitten oli Outi Mäenpää

Ehdottomasti suosikkirunoilijatar Heli Laaksonen

Ulkomailta Sharon Stone

Lopuksi tämä joka näytteli Elina Taalasmaata

Viisi samaa sukupuolta julkkista, jotka ovat minua komeampia?

Sori, ei löydy tältä planeetalta.

• vänkyrä-nainen

Hugh Grant ja Halle Berry

Siinähän ne tärkeimmät

• Megan fox
      A. jolie
      Olivia Wilde
      Salma hayek ja vaikka christina milian

Sit komeimmat miehet
      Johnny Depp
      Vin diesel
      Jesse Metcalfe tms...
      TOm cruise
      Hugh Jackman

• ~Vanilla~

Miehet:
      Robert Downey jr.(ihana!)
      George Clooney(mutta nuorempana)
      Goran Visnjic
      Joaquin Phoenix
      Robson Green(illä on niin ihanat silmät, että pakko valita hänet, kun ei tule ketään muuta mieleen)

Naisista:
      Cheryl Cole
      Robin Wright Penn (Forrest Gumpin aikoihin)
      (sitten meneekin vaikeammaksi..)
      Olivia Wilde (tosiaan on todella kaunis)

ei tule ketään muuta mieleen, vaikka tiedän, että niitä on todella monia...

• cat_on_fire

Vastakkaista sukupuolta:

1. George Clooney
      2. Robert Downey Jr.
      3. Jack Nicholson (nuorempana;)
      4. Wentworth Miller
      5. Bruce Willis

Samaa sukupuolta:

1. Beyonce Knowles
      2. Nicole Scherzinger
      3. Jessica Alba
      4. Angelina Jolie
      5. Eva Longoria

• jaah?

No vastaan nyt sinulle tämänhetkisten ajatusteni mukaan. Älä edes kuvittele, että mulla olis samanlainen maku, kuin vaikka sulla.:) Nyanssit juu nou.;D

Karismaattisia miehiä ja kaikki erilaisia tyypeiltään. En puhu absoluuttisesti komeimpina pitämistäni, mutta seuraavissa on/oli joku yksittäinen vetoava elementti:

- Nicholas Cage (katse)
      - Viggo Mortensen (raamit)
      - Axl Rose ( se draivi lavalla 80-luvulla)
      - Marlon Brando (kasvojen hienopiirteisyys)
      - Mickey Rourke 80-luvulla 9,5 viikkoa- leffassa (seksikkyys)

Näitä on miljoona...En huokailisi tai kuolaisi, jos jonkun noista tapaisin ja yksi edellä mainitsemistani (Brando) taitaa sitä paitsi olla kuollut.;D

Sitten naisia. Niitäkin nimimerkki "NIIN?" halusi lueteltavan ja käsky siinäkin, samoin kuin miestenkin kohdalla, viisi kpl.?;( No mitäs niitä nyt sitten kauniita julkkisnaisia olis? No viisi satunnaisesti valittua tyylikästä julkkisnaista seuraavassa, joissa myös ( samoin kuin em. mainitsemissani miehissäkin) on jokaisessa joku yksi yksittäinen minussa ihailua herättävä elementti):

- Kate Moss ( ei poikkeuksellisen kaunis, mutta omaa kasvot, joiden voi olla vaikeaa kuvitella leviävän vanhetessaan. Kroppa, jonka vuoksi monet naiset olisivat valmiita tekemään lähestulkoon mitä vain. Ihailen lähinnä & ainoastaan olemuksen iättömyyttä hänessä.)

- Juliette Binoche (uskomattoman tyylikäs)

- tv-stara Lara Flynn Boyle ( näyttää lähestulkoon harakalta nykyisin, mutta symppaan häntä, koska minun aina nuorena väitettiin näyttävän häneltä.;D Oli kaunis ennen leikkauksia. Hänessä vetosi luonnollisuus.)

-Monica Bellucci ( klassinen verevä kauneus)

-joku...no..Minkätähännytlaittaisi? Laitan vaikka, no joku. Mikä Beyonce Knowles, tms.?

On monia hyvin kauniita ja hyvin komeita, mutta aika suuri osa heistä on joko jo edesmenneitä filmistaroja tai sitten edustavat jotakin erityistä ammattialaa tms. jotain musta (mielipidetasolla) persoonana siten, etten jaksa tarkemmin eritellä.

Ja tähän vastasin sitten ihan hyvää hyvyyttäni, että jos sitä rataa niinnittelijä ymmärtäisi.

• Kauniita ja komeita julkkiksia voisi nyt luetella pilvin pimein vaikka kuinka mutta valitsen tähän sellaisia, jotka ovat paitsi hyvännäköisiä myös säväyttävät minua muillakin tavoilla.

1. Angelina Jolie (ei siksi että minua on useasti sanottu muistuttavan jolieta vaan siksi että henkilö on erikoisuudessaan sympaattinen, vaikka hatersit sanoisivat mitä.)
      2. Natalie Portman
      3. Aishwarya Rai (ja moni muu bollywood-kaunotar)
      4. Tarja Turunen
      5. Sarah Brightman

Jaha, sitten ne miehet..

1. Hayden Christensen - (Uih, miten syötävän ihuna!)
      2. Johnny Depp - (Lapsena näin Saksikäsi Edwardin ja rakastuin oitis kauhuromanttiseen nahkapukuun pukeutuneeseen Johnny Deppiin.)
      3. Michael Jackson (Tämä EI ole läppä vaan Maikkeli on mielestäni nuorempana ollut eräs planeetan söpöimmistä/komeimmista henkilöistä. Inhottaa kun häntä nykyään niin pilkataan..)
      4. Leonardo DiCaprio ja/tai Daniel Craig
      5. Juanes

• Siis ensin piti pistää ne miehet kun kysyttiin ensin vastakkaista sukupuolta, sitten vasta naiset. Myönnän, en lukenut aloitusta niin tarkkan mutta kai sen voi tarkistaa nikistä ja profiilista että olen siis nainen.

• Töllistelijä

Kiira Korpi
      Viivi Avellan
      Melissa Theuriau

Oho, siinähän oli vasta kolme. Onhan se enemmän kuin nolla.

Vakeampi nostaa miehistä esimerkkejä, kun en katsele samalla tavoin. Mutta onhan noita hyväkroppaisia urheilijoita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen