Nimeä viisi vastakkaisen sukupuolen julkkista, joita pidät kauniimpina/komeimpina.
Ja nimeä myös viisi samaa sukupuolta olevaa julkkista, jotka mielestäsi ovat kauniimpia/komeimpia.
Julkkisten ulkonäöstä
9
432
Vastaukset
unohdin oitis yhden suomalaisen, joka on minua kauniinpi.
Näyttelee kuitenkin pääosaa suomalaisessa draamaelokuvassa... Äh, nyt unohdin myös leffan nimen..
Raina kuitenkin kertoo naisesta, jolle ei sanota ei.
Sitten oli Outi Mäenpää
Ehdottomasti suosikkirunoilijatar Heli Laaksonen
Ulkomailta Sharon Stone
Lopuksi tämä joka näytteli Elina Taalasmaata
Viisi samaa sukupuolta julkkista, jotka ovat minua komeampia?
Sori, ei löydy tältä planeetalta.- vänkyrä-nainen
Hugh Grant ja Halle Berry
Siinähän ne tärkeimmät Megan fox
A. jolie
Olivia Wilde
Salma hayek ja vaikka christina milian
Sit komeimmat miehet
Johnny Depp
Vin diesel
Jesse Metcalfe tms...
TOm cruise
Hugh Jackman- ~Vanilla~
Miehet:
Robert Downey jr.(ihana!)
George Clooney(mutta nuorempana)
Goran Visnjic
Joaquin Phoenix
Robson Green(illä on niin ihanat silmät, että pakko valita hänet, kun ei tule ketään muuta mieleen)
Naisista:
Cheryl Cole
Robin Wright Penn (Forrest Gumpin aikoihin)
(sitten meneekin vaikeammaksi..)
Olivia Wilde (tosiaan on todella kaunis)
ei tule ketään muuta mieleen, vaikka tiedän, että niitä on todella monia... - cat_on_fire
Vastakkaista sukupuolta:
1. George Clooney
2. Robert Downey Jr.
3. Jack Nicholson (nuorempana;)
4. Wentworth Miller
5. Bruce Willis
Samaa sukupuolta:
1. Beyonce Knowles
2. Nicole Scherzinger
3. Jessica Alba
4. Angelina Jolie
5. Eva Longoria - jaah?
No vastaan nyt sinulle tämänhetkisten ajatusteni mukaan. Älä edes kuvittele, että mulla olis samanlainen maku, kuin vaikka sulla.:) Nyanssit juu nou.;D
Karismaattisia miehiä ja kaikki erilaisia tyypeiltään. En puhu absoluuttisesti komeimpina pitämistäni, mutta seuraavissa on/oli joku yksittäinen vetoava elementti:
- Nicholas Cage (katse)
- Viggo Mortensen (raamit)
- Axl Rose ( se draivi lavalla 80-luvulla)
- Marlon Brando (kasvojen hienopiirteisyys)
- Mickey Rourke 80-luvulla 9,5 viikkoa- leffassa (seksikkyys)
Näitä on miljoona...En huokailisi tai kuolaisi, jos jonkun noista tapaisin ja yksi edellä mainitsemistani (Brando) taitaa sitä paitsi olla kuollut.;D
Sitten naisia. Niitäkin nimimerkki "NIIN?" halusi lueteltavan ja käsky siinäkin, samoin kuin miestenkin kohdalla, viisi kpl.?;( No mitäs niitä nyt sitten kauniita julkkisnaisia olis? No viisi satunnaisesti valittua tyylikästä julkkisnaista seuraavassa, joissa myös ( samoin kuin em. mainitsemissani miehissäkin) on jokaisessa joku yksi yksittäinen minussa ihailua herättävä elementti):
- Kate Moss ( ei poikkeuksellisen kaunis, mutta omaa kasvot, joiden voi olla vaikeaa kuvitella leviävän vanhetessaan. Kroppa, jonka vuoksi monet naiset olisivat valmiita tekemään lähestulkoon mitä vain. Ihailen lähinnä & ainoastaan olemuksen iättömyyttä hänessä.)
- Juliette Binoche (uskomattoman tyylikäs)
- tv-stara Lara Flynn Boyle ( näyttää lähestulkoon harakalta nykyisin, mutta symppaan häntä, koska minun aina nuorena väitettiin näyttävän häneltä.;D Oli kaunis ennen leikkauksia. Hänessä vetosi luonnollisuus.)
-Monica Bellucci ( klassinen verevä kauneus)
-joku...no..Minkätähännytlaittaisi? Laitan vaikka, no joku. Mikä Beyonce Knowles, tms.?
On monia hyvin kauniita ja hyvin komeita, mutta aika suuri osa heistä on joko jo edesmenneitä filmistaroja tai sitten edustavat jotakin erityistä ammattialaa tms. jotain musta (mielipidetasolla) persoonana siten, etten jaksa tarkemmin eritellä.
Ja tähän vastasin sitten ihan hyvää hyvyyttäni, että jos sitä rataa niinnittelijä ymmärtäisi. Kauniita ja komeita julkkiksia voisi nyt luetella pilvin pimein vaikka kuinka mutta valitsen tähän sellaisia, jotka ovat paitsi hyvännäköisiä myös säväyttävät minua muillakin tavoilla.
1. Angelina Jolie (ei siksi että minua on useasti sanottu muistuttavan jolieta vaan siksi että henkilö on erikoisuudessaan sympaattinen, vaikka hatersit sanoisivat mitä.)
2. Natalie Portman
3. Aishwarya Rai (ja moni muu bollywood-kaunotar)
4. Tarja Turunen
5. Sarah Brightman
Jaha, sitten ne miehet..
1. Hayden Christensen - (Uih, miten syötävän ihuna!)
2. Johnny Depp - (Lapsena näin Saksikäsi Edwardin ja rakastuin oitis kauhuromanttiseen nahkapukuun pukeutuneeseen Johnny Deppiin.)
3. Michael Jackson (Tämä EI ole läppä vaan Maikkeli on mielestäni nuorempana ollut eräs planeetan söpöimmistä/komeimmista henkilöistä. Inhottaa kun häntä nykyään niin pilkataan..)
4. Leonardo DiCaprio ja/tai Daniel Craig
5. JuanesSiis ensin piti pistää ne miehet kun kysyttiin ensin vastakkaista sukupuolta, sitten vasta naiset. Myönnän, en lukenut aloitusta niin tarkkan mutta kai sen voi tarkistaa nikistä ja profiilista että olen siis nainen.
- Töllistelijä
Kiira Korpi
Viivi Avellan
Melissa Theuriau
Oho, siinähän oli vasta kolme. Onhan se enemmän kuin nolla.
Vakeampi nostaa miehistä esimerkkejä, kun en katsele samalla tavoin. Mutta onhan noita hyväkroppaisia urheilijoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944