Se viisi kiloa

lähtee nyt!

Normaalipainoisia kavereita muutaman kilon karistamiseen?

14

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatsan vitonen pois NYT

OKEI. kesäkausi lähestyy

Aloitetaas tästä:
      1. aina aamulla ENNEN aamupalaa pikku hiki päälle. Kolmen lapsen kouluun laitot ei helppo homma mutta eikun kelloa vaan aiemmin soimaan!Rasva palaa parhaiten kun vatsa tyhjä.
      2. AINA ennen kuin syö mitään, ainakin lasi vettä alle. Ei tule ahmittua niin paljon.
      3. Vaikka ruokaa jää lautaselle, jos masu täysi niin eikun biojätteisiin surutta vaan. Eipäs totuteta vatsaa kasvamaan.
      4. Klo 19 jälkeen ei mielellään mitään enää suuhun, paisti ilta tee. Mulla vihreä.
      5. Detox-puhdistuskuuri heti huomenna kaupasta (20pv), jollei muuta niin henkinen vaikutus.

Näillä meinaan selvitä! Viis kiloo pääasiassa vatsassa mulla. Niin joo ja olen jopa ajatellu ottaa kuvan itestäni jos vaikka tää oikeesti onnistuisi niin vois sit verrata. Kukaan ei ymmärrä miksi mä haluun laihtuu 5 kiloo, ei kehtaa siis muille edes kertoo. Puurran itekseen. Joudun varmaan se detoxinkin piilottamaan perheeltä ettei tarvi selittää.
      Tsemppii!

• juuri onkin

Jos ylipainoa on hankittu 30 kg, tukea lähipiiristä on helpompi saada ja terveysseikat vaikuttavat myös kannustavasti. Muutama "esteettinen" kilo (joka häiritsee itseäkin vain ajoittain) onkin vaikeampi juttu. Voi tosiaan olla, että moinen kevennys täytyy hoitaa jopa "salassa" ettei aiheuta ärsyynnystä ympäristössään.

• HKS-

Mukana ollaan! =)

Pari ehdotusta:

- keksitäänkö ryhmälle nimi jotta voidaan aina avata uusi viestiketju jos tiputaan palstalta? Voisiko vaikka tämän viestiketjun aloittaja olla ryhmän "vastaava"?

- Kaikki voisi kirjoittaa nimimerkillä?

- Kaikki vois kertoa lähtömitat niin ois konkreettisempaa seurailla ja tsempata :) ?

Mulla pudotusta takana nyt 9kg. Vielä olisi 3kg matkaa tavoitteeseen.

Mitat: 167cm ja 63kg

Laihismenetelmä: kalorien laskenta

Terkuin, HKS

• vatsan viitonen

Kaikki käypi,
        mulla alkoi siis tänä aamuna ton viitosen pudotus.

Mitat 59.7 kg ja pituus 164cm, ikää 36,5v ja tosiaan se löysä löntti mahanseudulla suuri murhe (mutta vaan itelle ilmeisesti...)

• Sara

Loistava ehdotus! :)

Mulla on pudotusta takana 4 kg ja tavoitteena olis vielä -5 kg.

Mun mitat ovat 169cm ja 62kg

Olen saanut nuo 4kg putoamaan vähentämällä päivittäistä kalorimäärää, mutta tarkoituksena olisi lisätä mukaan enemmän liikuntaa.

Kysymys: Mikä olisi hyvä nimi meidän ryhmälle?
        Ehdotuksia: Rantaleidit 2009, Täydelliset naiset, Upeat pakarat

Muita ehdotuksia? :D

• HKS-
        Sara kirjoitti:

Loistava ehdotus! :)

Mulla on pudotusta takana 4 kg ja tavoitteena olis vielä -5 kg.

Mun mitat ovat 169cm ja 62kg

Olen saanut nuo 4kg putoamaan vähentämällä päivittäistä kalorimäärää, mutta tarkoituksena olisi lisätä mukaan enemmän liikuntaa.

Kysymys: Mikä olisi hyvä nimi meidän ryhmälle?
        Ehdotuksia: Rantaleidit 2009, Täydelliset naiset, Upeat pakarat

Muita ehdotuksia? :D

Tuo upeat pakarat on kyllä mahti nimi :D KANNATETAAN! Ja täällä kirjoittelee siis 21 vuotias mimmi, unohdin tuossa ekassa viestissäni mainita :) Hienoa kun on jo muutama naikkonen kasassa!

• Williez

21 v 165 cm ja 59 kg. Oon joskus painanut yli 70 kg ja oon hitaalla tahdilla onnistunut tuon 11-12 kg pudottamaan... nyt nuo viimeiset ylimääräiset 5 kg on kummitelleet varsinkin vatsanseutuvilla jo pari vuotta. Nyt ois aika päästä kesän 09 kunniaks niistä eroon. Oon mukana ja huomenna spinning tunnille :)

Mun ongelma on se, että syön tosi suuria määriä kerrallaan. En lähes koskaan mitään herkkuja mutta tavallista ruokaa/leipää/jugurttia menee hirveitä määriä ainakin iltaisin! Siksi oonkin joskus miettinyt miten voi olla mahdollista että olen näinkin normaalipainoinen... mun ykkös tavote on saada järkevyyttä annoskokoihin!

• MinäMyösMukana

On äärettömän vaikeaa saada 5 kiloa pois. Olen 158 cm, painan 59 kg. Kauhukseni katselin, että BMI:n puolesta taidan olla meistä 5 kilon laihduttajista tuhdein.

Ongelmani on se, että välillä juodun matkustamaan työjutuissa ja silloin ei voi syödä säntillisesti eikä aina liikkuakaan paljoa.

Pyrin siis lisäämään liikuntaa ja boikotoimaan leipää, pullia ja makeisia.

• kride

Heippa kaikki! haluan mukaan. Vertaistukiryhmää tarvitaan. Kukaan ei oikein ota tosissaan meitä muutaman kilon tiputtajia. Painoa mulla löytyy 66kg ja pituutta 172. 5 kiloa pois ainakin alkuun jos ei sitten enemmänkin;) pidetään tsemppi päällä!

• HKS-
        kride kirjoitti:

Heippa kaikki! haluan mukaan. Vertaistukiryhmää tarvitaan. Kukaan ei oikein ota tosissaan meitä muutaman kilon tiputtajia. Painoa mulla löytyy 66kg ja pituutta 172. 5 kiloa pois ainakin alkuun jos ei sitten enemmänkin;) pidetään tsemppi päällä!

mutta missäs ketjun aloittaja on? Vois kohta jo nostaa ylöspäin meitä listalla :)

Mulla tänään kertyny 1100 kaloria ja se koostuu:

kanasalaatti
        ruisleipää
        kiinalaista ruokaa
        jäätelöä
        irtokarkkeja

(olin kaupungilla ystävän kanssa ja siksi herkkupäivä)

:)

• Nyana
        kride kirjoitti:

Minun pitäisi myös pudottaa vähintään se viisi kiloa, yritän kuitenkin pikkasen enemmän saada pois. Ja ennen kaikkea lihaksia läskin tilalle.
        Olen 19vuotias, pituutta 172cm ja painoa 74kg. Vuoden alusta on tippunut tähän mennessä 3kg. =)

• Höntti:)

Heippa kaikki!
      Kiva tää tällanen ryhmä :)

Tein joulun jälkeen radiokaalin teon. Heitin nimittäin vaakani pois ja päätin unohtaa liian syömisestä murehtimisen. Sen jälkeen olen jatkanut liikkumista sen 4-5 kertaa viikossa entiseen tapaan. Lisäksi aloitin taas salilla huhkimisen.

Sitten ehkä reilu viikko sitten erehdyin käymään kaverin puntarilla. Huomasin painoni nousseen reilut 3 ellei 4kin kiloa suhteellisien pienessä ajassa!!! Mikä shokki! Sali pari kertaa viikossa tuskin on voinut yksin noita kiloja tuoda!!

Nyt tavoitteena on päästä 58kg painoon. Pituutta on noin 162cm. Ajattelin proteiinia lisätä ja vähennellä niitä hiilareita silleen sopivasti. Pois en jätä mitään kokonaan! Tänään salille taas!
      Tsemppiä siskot! :)

• Kirsik*ka

Mikäs on punnituspäivä? Sopisiko perjantai kaikille?

• HKS-

siirsin meitä ylemmäs, ryhmän nimi on nyt sitten Saran ehdotuksen mukaan upeat pakarat ;D siirtykäämme siis sinne keskustelemaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe