Liekkö v-mäisin asia, johon lupaavalta näyttänyt tapailu voi kaatua on se, että toisen osapuolen kohdalta elämäntilanne on sellainen, että juttu joudutaan viheltämään poikki..
Nyt sen sai sitten itsekin kokea, ja kyllä harmittaa ja itkettää ja vaikka sun mitä muuta.
Tässä hetki sitten selvisi, että mies kenen kanssa olimme tapailleet jo jonkin aikaa haluaa olla vain kavereita. Vaikkakin molemmat olemme ujoja niin alku lähti hyvin käyntiin ja miehenkin puolelta oli havaittavissa kiinnostusta (hankki numeroni jne) - kerrankin tuntui, että tästä voisi tulla vielä jtn enemmän.
Nyt kun kyselin hänen fiiliksiään meidän näkemisistä, niin sainkin kylmää vettä niskaani. Hänen elämässään on sen verran huono hetki, että haluaa pysyä kavereina. Eikä hän halua puhua niistä asioista, mitkä eivät mene putkeen elämässään tällä hetkellä.
Kyllähän hän oli jo aikaisemmin sanonut muutamaan otteeseen, ettei oikein putkeen mene mikään elämässä nyt. Silloin kun ensimmäisen kerran nähtiin sovitusti, niin sain kuulla että se oli ollut hänen elämänsä paras päivä pitkästä aikaan.. *huokaus*
Eihän tässä kaj sitten ole kuin kaksi mahdollisuutta, joko hänen sanomisensa pitää paikkaansa, tai sitten ei ollut pokkaa sanoa asiaa niin kuin se oli.
Maahan veti kyllä tosi pahasti. Varmasti muillekin on käynyt näin, että toinen on viheltänyt pelin poikki huonon ajankohdan takia. Oliko juttunne kokonaan siinä, pysyittekö ystävinä vai tuliko kenties myöhemmin jotain?
suhde kaatui huonon ajankohdan takia..
22
3771
Vastaukset
- jos ei puhu
Ajankohta ei ole syynä. Ennemminkin aika valtava epäluottamus sua kohtaan, epäluottamus elämää ja selviytymistä kohtaan, ja se, ettei osata puhua, mutta pahinta, ettei ole edes halua yrittää yhdessä.
Tosiasiassa ei ole ihmissuhdetaitoja alkuunkaan.
Voisit hiukan arvostaa itseäsikin suhteessa. Aika outo lähtökohta, että sä et voisi edes lähtökohtaisesti odottaa suhteeltasi luottamusta ja avoimuutta. Ajankohta on vain iso tekosyy, jonka sä sinisilmäisenä uskot. Aina tilanteet muuttuu ja tulee huonojakin hetkiä, ei suhteella ole imtään virkaa, jos vain aurinkoisina päivinä on hetken kivaa.
Etsi joku tosimies, jolla on rohkeutta saada edes se suunsa auki ja vaikkei ehkä osaiskaan, mut haluis edes yrittää. En mäkään vois luottaa tuollaiseen mieheen. Jos sillä tosiaan on sitten jotain salattavaa, toinen suhde?- sdasdasdasd
Mistä suhteesta puhut? Jos olivat tapailuasteella..
On myös mahdollista että mies koittaa suojella joltain jos oma elämänvaihe on menossa päin prinkkalaa.. Miehet on yleensä sellasia, ite nuollaan haavat ja revitään arvet. - suhteesta puhutaan
sdasdasdasd kirjoitti:
Mistä suhteesta puhut? Jos olivat tapailuasteella..
On myös mahdollista että mies koittaa suojella joltain jos oma elämänvaihe on menossa päin prinkkalaa.. Miehet on yleensä sellasia, ite nuollaan haavat ja revitään arvet.No miten voi mikään kaatua jos ovat tapailuasteella. voihan sitä tapailla ihmisiä kaikenlaisissa elämäntilanteissa, eikö? Ainut mikä voi olla ongelmana sitten on petollisuus jotain toista naista kohtaan. Ei ole oikein muita syitä, miksi sitten ei voisi ihmisiä tavata, vaikka olis mikä kyseessä.
- toi on niin
v-mäistä! Mulla kävi niin että tapailin erästä miestä jonku aikaa ja minusta meillä meni ihan hyvin... mutta kun noin kolme kuukautta oli kulunut niin mies yhtäkkiä eräänä päivänä sanoi mulle että "ollaan vain kavereita ja eihän meillä ole edes ollu mitään suhdettakaan koskaan oikeasti".
Siis mitä vittua! mitä me sit ollaan ne kolme kuukautta sitten oltu?! jos saa kysyä :o no sen verran on alkanut ärsyttämään koko henkilö etten ole pystynyt enää kunnolla pitämään yhteyttä häneen enkä enää oikeastaan haluakkaan, koska hän valehteli mulle... uskotteli ja näytteli että meistä vois tulla joskus jotain ja sit yhtäkkiä vaan sanoo että ei meillä ole koskaan ollut mitään juttua. en oikein ymmärrä häntä!- huo23
Ole tyytyväinen, että mies kuitenkin jo tuossa vaiheessa kertoi, ettei hänestä tunnu siltä, että voisi alkaa vakavampaan suhteeseen.
Mielestäni on kuitenkin suoraselkäisyyttä mieheltä, että selkeästi puhuu asiat niinkuin ne on.
Toisaalta ole tyytyväinen, ettet hukannut mieheen kolmea vuotta. Sinällään harmi, että noin kävi. Olet saanut kokemúksen, joka saattaa auttaa seuraavan suhteen luomisessa.
- Ninen 30 v.
jaksanut tapailla, kun olin väsynyt, paljon paineita ym. Voisi kuvitella, että miehillä olisi ainakin jossain määrin paineita myös, ettei vaan yksinkertaisesti jaksa. Toinen voi olla kuinka mukava tahansa.
- heartbroken
Onhan tuo suhde sana nyt vähän voimakas tässä tilanteessa, että paremminkin sellainen orastava suhde.
Ja mitä luottamukseen tulee, niin osalla ihmisillä on helmpompi avautua eri asioista kun taas toisilla siihen menee pidempi aika ennen kuin pystyy puhumaan. Mutta kyllähän tuo itseään mietityttää, että mitkähän syyt mahdollisesti taustalla olisivat - itselle tuli ensimmäisneä mieleen oma terveys ja sitten jotai perheeseen liittyvää. Mutta mene ja tiedä.
Miespuolinen kaveri taas sanoi, tuon ajankohdan olevan aika yleinen tekosyy. Kumpaakin vaihtoehtoa olen punninnut, enkä sitten tiedä kumpiki on totta..
Mutta sekin ihmetyttää mitenkä kelkka voi kääntyä tuosta noin vain.. - Itselläni
oli muinoin niin hankala tilanne, että eräs suhteen alku siinä kaatui. Kaikki vaan ympäriltä alkoi romahteleen ja yhtäkkiä ei enää pystynyt siihen suhteeseen kun kaikki aika ja energia oli pakko käyttää muihin asioihin. Se ero mulla on tuohon mieheen, että itse kyllä selitin ne asiat naiselle ja hän sanoi olevansa ihan ok asian suhteen ja ajattelin, että voidaan katsoa juttua vielä sitten kun aikaa enemmän on. Kyse oli kuitenkin vain muutamasta viikosta, jonka jouduin käyttämään muihin asioihin. Myöhemmin nainen kuitenkin käyttäytyi kuin olisin loukannut häntä syvästikin. En oikein tiedä miksi. Minä ainakin olin hänen kanssaan ihan tosissaan.
- kuitenkaan
tuo on niin yleinen tekosyy.
- heartbroken
olisi itsekin saanut mieheltä selitystä, niin ei tarvitsisi tätä päätänsä vaivata niin paljon tuolla asialla enää. Sen verran kyllä ko. mies kolahti, että tse kyllä olisin valmis miehen ottamaan takaisin, kunhan hänen asiansa ovat selvinneet vielä muutaman kuukaudenkin jälkeen.
Toisaalta sitten taas olen miettinyt, että jos ahdistus onkin astunut kuvaan ja mies sitten sen takia sanoi mitä sanoi... - edellinen
heartbroken kirjoitti:
olisi itsekin saanut mieheltä selitystä, niin ei tarvitsisi tätä päätänsä vaivata niin paljon tuolla asialla enää. Sen verran kyllä ko. mies kolahti, että tse kyllä olisin valmis miehen ottamaan takaisin, kunhan hänen asiansa ovat selvinneet vielä muutaman kuukaudenkin jälkeen.
Toisaalta sitten taas olen miettinyt, että jos ahdistus onkin astunut kuvaan ja mies sitten sen takia sanoi mitä sanoi...Olihan se ahdistavakin tilanne. Juuri siksi koska tämä nainen kolahti muhun tosi lujaa. En ollut hänestä kuitenkaan varma onko mun kanssa tosissaan ja se aiheutti epävarmuutta ja ahdistusta. Siihen päälle kaikki se muu mikä elämässä alkoi kaatua ja sitten se vaan meni yli. En mä siitä kuitenkaan kaikkea voi omille niskoilleni ottaa, koska kyllähän nainen olis voinut sanoo, jos ei uskonut. Luulin kaiken olevan ok ja arvostin naista tosi paljon, että hän antoi mulle aikaa, jotta saan elämäni kuntoon. Tai siis niin luulin. Siksi se naisen myöhempi loukkaantuneisuus tulikin yllätyksenä, enkä tajunnut sitä. Enhän mäkään ajatuksia osaa lukea. Ja siis kyse tosiaan oli vaan muutamasta viikosta. Jos nainen ei muutamaa viikkoa voi odottaa niin ehkä hän ei sit ollutkaan kiinnostunut?
Ap:lle sanoisin siis että puhu sille miehelle noista sun ajatuksista. Sitten hän ainakin tietää missä mennään. - on outoja.
edellinen kirjoitti:
Olihan se ahdistavakin tilanne. Juuri siksi koska tämä nainen kolahti muhun tosi lujaa. En ollut hänestä kuitenkaan varma onko mun kanssa tosissaan ja se aiheutti epävarmuutta ja ahdistusta. Siihen päälle kaikki se muu mikä elämässä alkoi kaatua ja sitten se vaan meni yli. En mä siitä kuitenkaan kaikkea voi omille niskoilleni ottaa, koska kyllähän nainen olis voinut sanoo, jos ei uskonut. Luulin kaiken olevan ok ja arvostin naista tosi paljon, että hän antoi mulle aikaa, jotta saan elämäni kuntoon. Tai siis niin luulin. Siksi se naisen myöhempi loukkaantuneisuus tulikin yllätyksenä, enkä tajunnut sitä. Enhän mäkään ajatuksia osaa lukea. Ja siis kyse tosiaan oli vaan muutamasta viikosta. Jos nainen ei muutamaa viikkoa voi odottaa niin ehkä hän ei sit ollutkaan kiinnostunut?
Ap:lle sanoisin siis että puhu sille miehelle noista sun ajatuksista. Sitten hän ainakin tietää missä mennään.nurinkurista, itse et ollut varma toisesta, sitten olit epävarma itsesikin kanssa. Odotat toiselta varmuutta, et pysty antamaan sitä itsekään. Eikö kannattaisi hyväksyä epävarmuus osaksi elämää.
Jos tosiaan antaa oudon, tai tosi kummallisen selityksen ja vielä ei jälkeenpäinkään itse ole ottamassa sitä yhteyttä, niin mitä itse ajattelisit siinä tilanteessa, että joku selittelisi sulla vähän epämääräisiä, ei mitään selkeää eikä järkevää, ei haluisi nähdä, eikä ottaa yhteyttä myöhemminkään.. Aika erikoisesti pitäisi naisen ajatella, että olettaisi sun sen jälkeen tarkoittavan yhtään mitään, ymmärrät sen varmasti itsekin. - edellinen
on outoja. kirjoitti:
nurinkurista, itse et ollut varma toisesta, sitten olit epävarma itsesikin kanssa. Odotat toiselta varmuutta, et pysty antamaan sitä itsekään. Eikö kannattaisi hyväksyä epävarmuus osaksi elämää.
Jos tosiaan antaa oudon, tai tosi kummallisen selityksen ja vielä ei jälkeenpäinkään itse ole ottamassa sitä yhteyttä, niin mitä itse ajattelisit siinä tilanteessa, että joku selittelisi sulla vähän epämääräisiä, ei mitään selkeää eikä järkevää, ei haluisi nähdä, eikä ottaa yhteyttä myöhemminkään.. Aika erikoisesti pitäisi naisen ajatella, että olettaisi sun sen jälkeen tarkoittavan yhtään mitään, ymmärrät sen varmasti itsekin.ihan noin mennyt. En ole se mies ketä ajattelet ja tilanne oli aika erilainen kuin tuo. Ne mun syyt oli kyllä ihan olemassaolevia ja puhuin niistä asioista jo heti kun alettiin tutustua. Sitten kuitenkin tuli muutakin siihen mitä en itsekään etukäteen tiennyt. Ja mulla ei ollut mitään muita naisia silloin! Sanon tuon, kun joku niin kuitenkin ajattelee. Ja: Mä otin yhteyttä naiseen myöhemmin, useastikin.
- vai niin
edellinen kirjoitti:
ihan noin mennyt. En ole se mies ketä ajattelet ja tilanne oli aika erilainen kuin tuo. Ne mun syyt oli kyllä ihan olemassaolevia ja puhuin niistä asioista jo heti kun alettiin tutustua. Sitten kuitenkin tuli muutakin siihen mitä en itsekään etukäteen tiennyt. Ja mulla ei ollut mitään muita naisia silloin! Sanon tuon, kun joku niin kuitenkin ajattelee. Ja: Mä otin yhteyttä naiseen myöhemmin, useastikin.
jos olet tosiaan noin tehnyt, ei pitäis olla ongelmaa. Ongelmaa vaan monesti on, kun ihmiset ei toimi noin, eikä edes halua puhua mitään.
- heartbroken
vai niin kirjoitti:
jos olet tosiaan noin tehnyt, ei pitäis olla ongelmaa. Ongelmaa vaan monesti on, kun ihmiset ei toimi noin, eikä edes halua puhua mitään.
tuo sinulle tapahtunut, vähän sen suuntaiselta mitä olen ajatellut itsekin omassa päässäni mahdollisesti tapahtuneen miehen osalta.
Toisaalta myös tunteiden jäädyttäminen tuli mieleeni - huono elämäntilanne yhdisttynä kasvaviin tunteisiin, voisiko se johtaa ahdistukseen ja mahdolliseen jäädytykseen.. JOtenki niin vaikea uskoa, että miehellä on yhden yön aikana vain napsahtanut ajatukset täysin vastakkaisiksi. Mies kuitenki vaikutti kiinostuneelta, ja kerran meinasi tunnustaa minulle jotain, mutta ei sitten ujoudeltaan saanutkaan sanojaan ulos. Silloin kyllä ymmärsi että ujous voi oikeastikkin olla söpöä !
"Ap:lle sanoisin siis että puhu sille miehelle noista sun ajatuksista. Sitten hän ainakin tietää missä mennään."
Kyllähän mä hänelle olen ko. tapahtuman jälkeen sanonutkin, miltä itsestäni on tuntunut. Ja anteeksi pyynnön sain mieheltä. Siihen vaan, totesin ettei hänen tarvitse anteeksi pyydellä sitä jos me tavattiin näin huonoon aikaan. Ja olihan hän kiitollinen että ymmärsin. Olen tosin miettinyt, että pitäiskö asiasta vielä puhua ehkä vähän myöhemmin... - mikä on tärkeää?
heartbroken kirjoitti:
tuo sinulle tapahtunut, vähän sen suuntaiselta mitä olen ajatellut itsekin omassa päässäni mahdollisesti tapahtuneen miehen osalta.
Toisaalta myös tunteiden jäädyttäminen tuli mieleeni - huono elämäntilanne yhdisttynä kasvaviin tunteisiin, voisiko se johtaa ahdistukseen ja mahdolliseen jäädytykseen.. JOtenki niin vaikea uskoa, että miehellä on yhden yön aikana vain napsahtanut ajatukset täysin vastakkaisiksi. Mies kuitenki vaikutti kiinostuneelta, ja kerran meinasi tunnustaa minulle jotain, mutta ei sitten ujoudeltaan saanutkaan sanojaan ulos. Silloin kyllä ymmärsi että ujous voi oikeastikkin olla söpöä !
"Ap:lle sanoisin siis että puhu sille miehelle noista sun ajatuksista. Sitten hän ainakin tietää missä mennään."
Kyllähän mä hänelle olen ko. tapahtuman jälkeen sanonutkin, miltä itsestäni on tuntunut. Ja anteeksi pyynnön sain mieheltä. Siihen vaan, totesin ettei hänen tarvitse anteeksi pyydellä sitä jos me tavattiin näin huonoon aikaan. Ja olihan hän kiitollinen että ymmärsin. Olen tosin miettinyt, että pitäiskö asiasta vielä puhua ehkä vähän myöhemmin...En usko tohon, huono aika- teoriaan. Jos mies pettää, hänellä on huono aika, ainun syy, miksi mies kertoisi näin. Muuten ei mikään ole sellainen, että jos todella haluisi, ei tunteita tarvitse eikä voikaan estää. Jos kyse on miehen ylpeydestä "näyttää" jotakin jollekin joskus toiste, en puhuisi taaskaan tunteista. Ei kellään ole koskaan mitään hyvää aikaa jos sitä alkaa odottelemaan. Niin hyvää aikaa ei tulekkaan. Jos joka elämän risaus on hyvä syy jäädyttää tunteensa, ne tuskin olivatkaan mitään tunteita.
Ei niihin vois ainakaan luottaa sellaisen vaikeen päivän kohdatessa. Ei mieskään luota ilmiselvästi.
Jos ei ole edes niin tuttu, ja luota että pystyisi edes kaveritasolla ilmaisemaan mikä ahdistaa, vaikkei suhteesta olis tietookaan, se on taas miehen valinta, miten epäluotettavana hän pitää toista.
Ei lopulta ole olennaista mitkään kiinnostuksen vaikutukset, minkään tunnustuksen meinaukset ja jälkeepäin asian pahoittelut, eikä huonot elämäntilanteet. Jollekin vois olla helpotus löytää joku jakamaan sitä, mut hän on halunnut valita ahdistavat ajatukset, puhumattomuuden, epäluottamuksen eikä halua nähdä toista vaihtoehtoa. Ei siinä paljon ole aineita lopulta myöhemminkään, jos vaikeuksiin reagointimalli on tämä.
Mietin miksi sen pitää olla noin päin, kun jotkut reagoivat nimenomaan päinvastoin, kun olis hankalaa ja tosissaan tarvis muita. Ei silloin ole vaikee olla yksin jos pyyhkii hyvin. Paitsi jos ylpeys on isompi kuin ahdistus tai halu olla muiden kanssa. - heartbroken
mikä on tärkeää? kirjoitti:
En usko tohon, huono aika- teoriaan. Jos mies pettää, hänellä on huono aika, ainun syy, miksi mies kertoisi näin. Muuten ei mikään ole sellainen, että jos todella haluisi, ei tunteita tarvitse eikä voikaan estää. Jos kyse on miehen ylpeydestä "näyttää" jotakin jollekin joskus toiste, en puhuisi taaskaan tunteista. Ei kellään ole koskaan mitään hyvää aikaa jos sitä alkaa odottelemaan. Niin hyvää aikaa ei tulekkaan. Jos joka elämän risaus on hyvä syy jäädyttää tunteensa, ne tuskin olivatkaan mitään tunteita.
Ei niihin vois ainakaan luottaa sellaisen vaikeen päivän kohdatessa. Ei mieskään luota ilmiselvästi.
Jos ei ole edes niin tuttu, ja luota että pystyisi edes kaveritasolla ilmaisemaan mikä ahdistaa, vaikkei suhteesta olis tietookaan, se on taas miehen valinta, miten epäluotettavana hän pitää toista.
Ei lopulta ole olennaista mitkään kiinnostuksen vaikutukset, minkään tunnustuksen meinaukset ja jälkeepäin asian pahoittelut, eikä huonot elämäntilanteet. Jollekin vois olla helpotus löytää joku jakamaan sitä, mut hän on halunnut valita ahdistavat ajatukset, puhumattomuuden, epäluottamuksen eikä halua nähdä toista vaihtoehtoa. Ei siinä paljon ole aineita lopulta myöhemminkään, jos vaikeuksiin reagointimalli on tämä.
Mietin miksi sen pitää olla noin päin, kun jotkut reagoivat nimenomaan päinvastoin, kun olis hankalaa ja tosissaan tarvis muita. Ei silloin ole vaikee olla yksin jos pyyhkii hyvin. Paitsi jos ylpeys on isompi kuin ahdistus tai halu olla muiden kanssa.olipas kyllä hyvin kirjoitettu. sai kyllä miettimään asioita - jälleen.
Ehkä sitä vaan haluaa uskotella itselleen jotain mikä ei ole todellista, sen takia kun mies kolahti niin hyvin.. *huokaus* - edellinen "tuttua on...
heartbroken kirjoitti:
Kyllähän mä hänelle olen ko. tapahtuman jälkeen sanonutkin, miltä itsestäni on tuntunut. Ja anteeksi pyynnön sain mieheltä. Siihen vaan, totesin ettei hänen tarvitse anteeksi pyydellä sitä jos me tavattiin näin huonoon aikaan. Ja olihan hän kiitollinen että ymmärsin. Olen tosin miettinyt, että pitäiskö asiasta vielä puhua ehkä vähän myöhemmin...Tuo on mahdollista että mies yrittää jäädyttää tunteensa kun joutuu muuten pitämään pään kylmänä että saisi muut vaikeat asiat hoidettua. Toisaalta en usko että oikeita tunteita on mahdollista jäädyttää. Siellä ne taustalla ovat koko ajan, vaikka muihin asioihin olisi pakko keskittyä. Itselläni ainakin auttoi tosi paljon selviämään omasta vaikeasta tilanteestani se, että ajattelin tätä naista ja että kun saan asiat hoidettua voimme jatkaa tutustumista. Ja hän todella antoi minulle voimaa pelkällä olemassaolollaan. Ei ne tunteet siis muutu mitenkään yhdessä päivässä, vaan voi tulla tilanne, jossa ne pitää työntää taka-alalle. Kyllähän kaikki ihmiset niin joutuvat joskus tekemään ja kyllä pitäisi opetella kärsivällisyyttä ihmissuhteissa ja sitä ettei kaikkea voi aina saada heti. Ja jos mies on ujo, niinkuin sanot, niin silloin hän saattaa arkailla myös muutoin sinua ja sekin voi tuoda oman hidasteensa.
Siis tuo voi olla tekosyy, että sanoo, ettei ole aikaa tms. mutta se voi olla tottakin. Minusta on hienoa, että olet kuitenkin kertonut miehelle miltä sinusta tuntuu. Jos ajanmittaankaan mies ei tule kylliksi vastaan ja ala myös puhua ajatuksistaan ja elämästään, niin sitten ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin unohtaa.
- pehmeäpää
Mullakin on aika samanlainen tilanne, tuntuu että tapasin tämän ihanan miehen väärällä hetkellä.
Koko pari kuukautta kestäneen suhteen ajan on ollut aika samanlaista. Mies kertoi, että hänellä on taloudellisia ym. ongelmia ja stressiä, eikä hän voi nähdä kovin usein. Monesti hän ei vastannut edes puhelimeen, ja mua aina huoletti että onko kaikki hyvin.
Muutin sitten hänen taloonsa asumaan alivuokralaiseksi ja luulin että olisimme enemmän yhdessä. Mutta mies ei kiinnitä minuun erityistä huomiota, hyvä että silmiin katsoo. Mä luulin suurimman osan ajasta että hän ei olekaan kiinnostunut tm. Nukumme omissa huoneissa, eikä arkipäiviin kuulu halailua tai pussailua. Mies on kuitenkin hyvin huomaavainen ja kiltti minulle, tarjoaa ruokaa ja apuaan. Välillä on siis hyviä hetkiä ja erityisesti baari-iltojen päätteeksi ollaan päädytty sänkyyn.
Me on puhuttu asiasta muutaman kerran ja mies on selittänyt ettei voi olla mulle enempää juuri nyt, mutta haluaisi mun silti jäävän, koska pitää musta. Mä oon melko stressaantunut tilanteesta, koska tulin takaisin tänne ulkomaille juuri miehen takia. Nyt olen menossa Suomeen koska en löydä täältä töitä ja muutenkin pitää alkaa opiskella kotimaassa; olen siis itsekin pahassa tilanteessa seurustelun kannalta. En nyt sitten tiedä miten tästä eteenpäin, miehen kanssa en ole vielä puhunut tästä; ei tiedä että olen lähdössä.- heartbroken
"Jos ajanmittaankaan mies ei tule kylliksi vastaan ja ala myös puhua ajatuksistaan ja elämästään, niin sitten ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin unohtaa."
Oikeastaan itsellänikin on tällä hetkellä hieman huono ajankohta elämässäni, asiasta olen puhunut jonkin verran joten mies on tietoinen asiasta. Omat asiani ovat varmastikkin selvillä kuukauden tai pahimmassa tapauksessa vasta parin kuukauden päästä. Ja nytkun tässä kävi miten kävi,niin ajattelin pitää tämän ajan ihan hiljaiseloa (pysytellä erossa miehistä muussa kuin kaverimielessä, keskittyä itseeni jne), jonka jälkeen voisi tarkastella tilannetta uudestaan.
Mietin vain että pitäisikö mieheltä kysyä tässä lähiaikoina, että haluaisiko hän katsoa tilannetta uudestaan sitten kuukauden parin päästä, vai olisiko järkevintä pitää pientä yhteyttä ko. ajan ja vasta myöhemmin kysellä haluaisiko hän katsella asiaa uudemman kerran, kun mahdollisesti hänenkin asioihinsa on tullut selvyyttä... - suurisuru
heartbroken kirjoitti:
"Jos ajanmittaankaan mies ei tule kylliksi vastaan ja ala myös puhua ajatuksistaan ja elämästään, niin sitten ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin unohtaa."
Oikeastaan itsellänikin on tällä hetkellä hieman huono ajankohta elämässäni, asiasta olen puhunut jonkin verran joten mies on tietoinen asiasta. Omat asiani ovat varmastikkin selvillä kuukauden tai pahimmassa tapauksessa vasta parin kuukauden päästä. Ja nytkun tässä kävi miten kävi,niin ajattelin pitää tämän ajan ihan hiljaiseloa (pysytellä erossa miehistä muussa kuin kaverimielessä, keskittyä itseeni jne), jonka jälkeen voisi tarkastella tilannetta uudestaan.
Mietin vain että pitäisikö mieheltä kysyä tässä lähiaikoina, että haluaisiko hän katsoa tilannetta uudestaan sitten kuukauden parin päästä, vai olisiko järkevintä pitää pientä yhteyttä ko. ajan ja vasta myöhemmin kysellä haluaisiko hän katsella asiaa uudemman kerran, kun mahdollisesti hänenkin asioihinsa on tullut selvyyttä...Itsellä juuri päättyi yli vuoden kestänyt suhde juuri huonon ajankohdan takia. Ollaan tunnettu kymmenisen vuotta mutta vasta vuosi sitten molempien erottua pitkistä suhteista oli meidän mahdollisuus kokeilla yhdessä.
Vuoden päivät nautittiin tosisitamme,rakastettiin ja oltiin onnellisia. Itse olen edelleen enemmän kuin valmis parisuhteeseen,koska ehdin oman pitkän suhteeni jälkeen viettää sinkkuelämää ja nähdä maailmaa. Mies ei kuitenkaan sitä ehtinyt tehdä kun tiemme kohtasivat hänen käydessään juuri eroa siitä omasta kuuden vuoden suhteesta läpi. Ei silloin ajatellut mikä olisi järkevintä,rakkaus määräsi tahdin.
Nyt jäin yksin ja suuri osa minua on poissa.
En tiedä miten jaksan.
Enkä edes tiedä uskallanko toivoa enää että palaamme yhteen. Vaikeaa on myös miettiä pitääkköyhetyttä,nähdä vai onko vaikesita hetkistä vaan selvittävä yksin itkien ja hammasta purren?
Toivon,että onni odottaa mua jossain. - edellinen "tuttua on...
heartbroken kirjoitti:
Mietin vain että pitäisikö mieheltä kysyä tässä lähiaikoina, että haluaisiko hän katsoa tilannetta uudestaan sitten kuukauden parin päästä, vai olisiko järkevintä pitää pientä yhteyttä ko. ajan ja vasta myöhemmin kysellä haluaisiko hän katsella asiaa uudemman kerran, kun mahdollisesti hänenkin asioihinsa on tullut selvyyttä...itselläsi on myös huono tilanne, niin tottakai kannattaa sanoa siitä miehelle. Mitä selkeämpiä asiat ovat sitä parempi. Ja kyllä kannattaa pitää yhteyttä yllä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837