Onko mahdollista

nixie d

saada deitistä seuraa, jos ei ole millään tapaa kiinnostava. Siis kun ei ole urheilullinen, boheemi, trendikäs, harrasta musiikkia, maalaamista, matkustamista, spinningiä, valokuvausta, keskiaikatansseja, runoilua, ulkona syömistä, elokuvissa käymistä, vuorikiipeilyä, purjehtimista, teatteria, sukellusta, roolipelejä jne eikä ole kaunis ja superhoikka?

Kun sitä nyt valitettavasti on sattunut saamaan ihan perustavalliset suomalaiset piirteet, opiskelijabudjetilla ei paljon reissata, osteta trendisalien kk-kortteja, ylläpidetä purjeveneitä jne. Ja elämä on sitä ihan tavallista: aamulla ylös ja kouluun, alkuillasta kotiin, sitten kauppareissu, kokkausta, tv:tä/netti, mahdollisesti kävelylenkki ja nukkumaan.

5

659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeaa voi

olla mutta riippuu etsitkö samanlaista seuraa kuin mitä itse olet. Koska moni mies toimii samoin ja varmaan huolisi sinut tuollaisena. Mutta jos etsit komeaa seuraa yms. niin voi olla vaikeaa.

Muistuttaisin myös että on aika paljon askelia muuten superhoikan ja ylipainoisen välissä.

Suosittelen olemaan normaalipainoinen niin silloin ei tarvitse olla erityisen kauniskaan.

Mutta sanotaanko nyt että suosittelisin hankkimaan edes jotain muuta harrastusta tai kyllä sinulla täytyy olla muuten mielenkiintoista sanottavaa ja ajatuksia.

Sen verran täytyy sanoa että täällä naiset kertovat olevansa noita mitä ylempänä mainitset mutta sitten paljastuu ettei heillä oikein ole mitään sanottavaa.

Kuitenkin tylsä profiili antaa ihmisestä tylsän kuvan. Silloin sinun pitää melkein itse ottaa ihmisiin yhteyttä ja esitellä hieman itseäsi.

Mutta jos kuvaat itseäsi vain taviksena eikä sinussa ole mitään mikä erottaa sinut muista niin mistä sinut tunnistaa muiden joukosta?

Noistakin asioista mitä tuossa mainitset voi saada hyvän profiilin kun on vähän huumoria pelissä ja eikä luettele mitään "oon tällainen tavis nainen jonka elämään kuuluu vain arki, eikä muuta".

Ihan sama miehillä. Jos edes sen oman tavis elämän saa kuulostamaan mielenkiintoiselta ja itsensä ihmiseltä joka nyt sattuu elämään sellaista elämää mutta vaikkapa ajatukset ovat omaa luokkaansa niin sitä kiinnostuu ihmisestä.

Koska netistä löytyy muutakin kuin vain "tavis nainen tarjolla, luovutus noutoa vastaan".

• fenk-ku

No minä ainakin olen omalla tavallani ihan hyvän näköinen, enkä silti edellytä naisystäväehdokkaalta mitään eksoottisia harrastuksia. Miksipä noilla olisikaan mitään korrelaatiota...?

Ihan tavallisen tylsä ihminen minäkin olen, jonka mielestä ei ole itsestäänselvää vaan värisyttävän hienoa, kun joku kaveri laukoo hyvän vitsin tai kun löytää uuden hyvän bändin tai vaikkapa käy syvällisen keskustelun yömyöhäisellä.

Olen kyllä samaa mieltä, että taviksenkin on hyvä tuntea itseään sen verran, että osaa kertoa itsestään itselleen tärkeitä asioita, vaikka ne eivät olisikaan lainkaan hohdokkaita. Ei se lopulta tylsää olekaan toisen taviselämään tyytyväisen taviksen silmissä.

• minua täysin
        fenk-ku kirjoitti:

No minä ainakin olen omalla tavallani ihan hyvän näköinen, enkä silti edellytä naisystäväehdokkaalta mitään eksoottisia harrastuksia. Miksipä noilla olisikaan mitään korrelaatiota...?

Ihan tavallisen tylsä ihminen minäkin olen, jonka mielestä ei ole itsestäänselvää vaan värisyttävän hienoa, kun joku kaveri laukoo hyvän vitsin tai kun löytää uuden hyvän bändin tai vaikkapa käy syvällisen keskustelun yömyöhäisellä.

Olen kyllä samaa mieltä, että taviksenkin on hyvä tuntea itseään sen verran, että osaa kertoa itsestään itselleen tärkeitä asioita, vaikka ne eivät olisikaan lainkaan hohdokkaita. Ei se lopulta tylsää olekaan toisen taviselämään tyytyväisen taviksen silmissä.

väärin.

Kysymyshän on siinä että hyvännäköinen saa nettideitissäkni juuri enenmmän huomiota joten on vaikea saada itseään esille jos tekee ns. harmaan profiilin.

Ja jos ottaa itsekin yhteyttä niin vaikea tehdä vaikutusta jos vaikuttaa vain harmaan tylsältä tavikselta.

"Ihan tavallisen tylsä ihminen minäkin olen, jonka mielestä ei ole itsestäänselvää vaan värisyttävän hienoa, kun joku kaveri laukoo hyvän vitsin tai kun löytää uuden hyvän bändin tai vaikkapa käy syvällisen keskustelun yömyöhäisellä."

Totta ja tätähän ajoin että noita juttuja pitää vaan saada esille siellä profiilissa ja viesteissä joita vaihtaa muiden kanssa.

• on tavallista.

Kaikkien ihmisten elämä on enemmän tai vähemmän tavallista. Eli herätään, täytetään päivä jollain, syödään jossain välissä, käydään vessassa jossain välissä, mennään nukkumaan ja seuraavana päivänä sama uudestaan.

Ei kannata uskoa mainospuheita ja kiiltäviä esitteitä. Monet ihmiset haluavat antaa elämästään säihkyvämmän kuvan kuin se todellisuudessa on.

• nixie d

satunnaiset vaihtelevanpituiset kävelylenkit muuttaa muotoon "pidän luonnosta liikkumisesta" - tai jopa "olen sporttinen, liikuntaa tulee harrastettua useamman kerran viikossa" - kliseisiin?

En ole hyvä kehumaan itseäni. Enkä viitsisi antaa täysin valheellista kuvaa väittämällä lenkkejä liikunnan harrastamiseksi tai DVD:n katselua ja satunnaisia keikoilla käyntejä kulttuuriharrastuksiksi ja tavallistakin tavallisempaa ulkomuotoani söpöydeksi. Toisaalta ymmärrän kyllä ettei masentava "olen tavallinen, on vähän selluliittia ja liian iso nenä, en mä yleensä mitään kovin ihmeellistä puuhaile, eilen ostin s-marketista nuudeleita ja ruisleipää ja tein muutaman slaidin yhteen power point -esitykseen huomista seminaaria varten" juuri houkuta.

Miehen suhteen minulla ei ole muita vaatimuksia kuin että olisi se kuuluisa "jokin". Tuskin edes jaksaisin miestä joka on jatkuvasti omissa menoissaan. Tuntuu vaan ettei itsellä voi olla mitään mahdollisuuksia kun itseä 10x kauniimmat tytöt, jotka ovat treenanneet itsensä rasvattomiksi pilateksessa, salilla ja pururadoilla, jotka matkustelevat ja viettävät urbaania cityelämää ja jotka keskustelevat sujuvasti bändeistä, teatteriesityksistä, uutuusleffoista, taiteesta jne ovat siellä mukana "kilpailemassa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5960
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3409
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2621
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2155
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2105
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1095
    Aihe