Katsokaas arvon aloituksia esim. viimeisen-kahden päivän aikana laatineet, että kuinka moni tän palstan aloitus ei koske palstakirjoittajia? Kuinka monessa on enemmän kuin kaksi lausetta avauksessa, tms. jotakin muutakin kommentointia herättäväää sanottavaa, kuin pelkästään asiaa "palstakavereistanne"?
Säälikää mun kaltaisia, jotka tällaiselle palstalle keskustelemaan tulevat. Mitä mä tältä palstalta eilen/nytkään löydän? Kyselyitä, ja sit mua pyydettäis koko ajan ruotimaan palstakirjoittajien persoonia? Kenellä teistä on kuumetta?
Tehtävä teille, arvon aloituksia paljon laatineet!
6
327
Vastaukset
- sulle
Pröööt! :D
vihdoin joku muuki herää tähän ajatukseen. EIkä kyseessä ole edes sellainen ihminen jota ruoditaan noissa palstalaisia koskevissa alotuksissa.
En kiellä ettäkö ne ei olis sillon tällön ihan hyvästä, mut liika on liikaa...- nohyhm...
"vihdoin joku muuki herää tähän ajatukseen. EIkä kyseessä ole edes sellainen ihminen jota ruoditaan noissa palstalaisia koskevissa alotuksissa."
Väärin. Aloituksiin erikseen sinänsä viittaamattakin voi sanoa, että kyllä minuakin on joskus ruodittu. Kaikkia kirjoittajia ruoditaan. Minua lisäksi (sinuun ja sinun palstakäytökseesi viittaamatta) myös puhutellaan usein ylikorostuneen ja joskus asiayhteyteen nähden oudonkin tuttavallisesti tällä palstalla. Esimerkki allaolevassa linkissä. Siinä joku kirjoittaja niinsanotusti lähestulkoon analysoi minun rekisteröitymättömän keskustelupalstakävijän palstakäytöstä tavalla ts. tyylilajilla, jota en kaipaa enkä toivo:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041637561
Ja sitten. Yhteenkään kirjoittajaan en seuraavalla kohteliaisuussyistä suoraan halua viitata, mutta sen voin kertoa, että lisäksi mulle ovat olleet vähintäänkin vähän kiusallisia ja hämmennystä aiheuttaneita jotkut, jotka ovat ehkä & kenties tahallaan rekisteröineet juuri sellaisia ( itse keksimiäni ja kirjoitusasultaankin sangen harvinaisia nimimerkkejä) minulle kiusaksi omiin nimiinsä, joita tasan olivat nähneet minun tällä palstalla kirjoitellessani heitä ennen käyttäneen.:( Luultavasti & kenties ja yhtenä mahdollisuutena ehkäpä(?) samaiset em. tyypit olisivat joskus muutenkin saattaneet puhutella mua kirjoittamaani asiayhteyteen nähden epäkorrektisti.
Ps. Olen tän ketjun aloittaja. - sulla...
nohyhm... kirjoitti:
"vihdoin joku muuki herää tähän ajatukseen. EIkä kyseessä ole edes sellainen ihminen jota ruoditaan noissa palstalaisia koskevissa alotuksissa."
Väärin. Aloituksiin erikseen sinänsä viittaamattakin voi sanoa, että kyllä minuakin on joskus ruodittu. Kaikkia kirjoittajia ruoditaan. Minua lisäksi (sinuun ja sinun palstakäytökseesi viittaamatta) myös puhutellaan usein ylikorostuneen ja joskus asiayhteyteen nähden oudonkin tuttavallisesti tällä palstalla. Esimerkki allaolevassa linkissä. Siinä joku kirjoittaja niinsanotusti lähestulkoon analysoi minun rekisteröitymättömän keskustelupalstakävijän palstakäytöstä tavalla ts. tyylilajilla, jota en kaipaa enkä toivo:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041637561
Ja sitten. Yhteenkään kirjoittajaan en seuraavalla kohteliaisuussyistä suoraan halua viitata, mutta sen voin kertoa, että lisäksi mulle ovat olleet vähintäänkin vähän kiusallisia ja hämmennystä aiheuttaneita jotkut, jotka ovat ehkä & kenties tahallaan rekisteröineet juuri sellaisia ( itse keksimiäni ja kirjoitusasultaankin sangen harvinaisia nimimerkkejä) minulle kiusaksi omiin nimiinsä, joita tasan olivat nähneet minun tällä palstalla kirjoitellessani heitä ennen käyttäneen.:( Luultavasti & kenties ja yhtenä mahdollisuutena ehkäpä(?) samaiset em. tyypit olisivat joskus muutenkin saattaneet puhutella mua kirjoittamaani asiayhteyteen nähden epäkorrektisti.
Ps. Olen tän ketjun aloittaja.Mikä puristaa? Asian pitäisi olla aivan normaalilogiikalla hahmotettavissa.
- nohyhmh....
sulla... kirjoitti:
Mikä puristaa? Asian pitäisi olla aivan normaalilogiikalla hahmotettavissa.
Minusta taas pitäisi olla normaalilogiikalla hahmotettavissa, että ketjun ilmaisuuni voi minun olettaa saavan empatiaa osakseen. Niin itse tekisin vastaavan kirjoituksen lukiessani.
Lisäksi luulisi olevan normaalilogiikalla hahmotettavissa kaikille, ettei edellä kuvaamani ylituttavallinen osakseni saama kommunikointityyli ole aivan tavallista ja että se ahdistaa minua. - vastaan?
nohyhmh.... kirjoitti:
Minusta taas pitäisi olla normaalilogiikalla hahmotettavissa, että ketjun ilmaisuuni voi minun olettaa saavan empatiaa osakseen. Niin itse tekisin vastaavan kirjoituksen lukiessani.
Lisäksi luulisi olevan normaalilogiikalla hahmotettavissa kaikille, ettei edellä kuvaamani ylituttavallinen osakseni saama kommunikointityyli ole aivan tavallista ja että se ahdistaa minua.Miksi kiusaat Fredericoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938