HIUS ESINAHAN SISÄLLÄ

SÄRKYNYT SYDÄN

HEI. KERTOKAAPA MITÄ MIELTÄ OLETTE LÖYSIN MIEHENI ESINAHASTA PITKÄN HIUKSEN, JOKA OSAKSI ESINAHAN SISÄLLÄ JA OSAKSI ULKONA, ERI VÄRINEN KUIN MUN HIUKSET. EN HALUA OLLA MUSTIS , MUTTA TULI KAIKENLAISIA AJATUKSIA MIELEEN. MITEN HELPOSTI SINNE MIEHEN ESINAHAN SISÄLLE, JOKA LIIKKUU VOI MENNÄ HIUS.VOIKO TÄÄ OLLA USKOTTOMUUDEN MERKKI? ASIA VAIVAA....TUNTUU ERIKOISELTA.

14

4634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panostajan veli

se on sytytyslanka, koita vaikka.

• ...

Se on mulukkukarava.

Eikä se siel oo kauaa ollunna. Meinaan voi tehdä pirkuleen kipiää semmottet haivenet nahan alla, kylä ukkos ois sen onkinu pois vikkelään jos semmone ois sinne jääny.

• Pitkähapsi

Hei!

Minulla on pitkät hiukset ja kaverini aina kertoo, että hän ja hänen poikaystävänsä huvittelevat hiuksieni löydöillä. Kerran se oli muun muassa kantautunut kaverini peppuun, enkä siellä ole ollut! :D

Poikaystäväni löysi myös esinahastaan hiukseni vaikka en ollut hänen kanssaan missään tekemisissä moneen päivään. Hiukset nyt on sellasia ikäviä tapauksia, että tahtoo tarttua joka paikkaan vaikkapa käteen ja kädestä alkkareihin ja alkkareista sinne sisään ja sieltä esinahan väliin jne...

En tiedä tilannettanne, mutta pelkästä hiuksesta ei kannata vedellä suuria johtopäätöksiä.

• Pliskin

Minä olen löytänyt omasta takapuolesta ja myös esinahan alta tyttöystäväni hiuksia niin on mahdollista ja nähtävästi ei niin harvinaistakaan =)

• itse olen

Itse olen toisinaan löytänyt esinahastani omiakin hiuksiani.

Esimerkiksi satunnaisen kyläilijän hiuksia voisi huomaamatta tarttua sohvaan, sohvasta tarttua paitaan, paidasta vuodevaatteisiin, vuodevaatteista kalsareihin. Tai paidasta pyykkikoneen kautta kalsareihin.

Vaihtoehtoja on siis paljon muitakin kuin uskottomuus. Hiuksia on joka paikassa ja ne tarttuvat huomaamatta paikasta toiseen.

• paappapa

Mä löysin poikaystäväni vessasta kaksi pitkää tummaa hiusta(itsellä vaaleat). Selvisi sit 6kk myöhemmin että oli pettänyt ja ne oli sen muijan hiuksia. Olin tyhmä ja uskoin selityksiä et varmaan kulkeutunut ne hiukset jostain. Että ota asioista selvää jos sulla on semmonen olo että jotain vois olla pielessä.

• särkynyt sydän

en halua olla mustis , mutta pidän silmät auki.Tuntuu oudolta että miten hiukset vois mennä sinne noin vain mutta en tiedä?!?

• jep jep

Joo ei ne hiukset itsestään sinne esinahan alle mene. Vain jos sitä esinahkaa on liikuteltu.. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Kattele muita merkkejä pettämisestä.

• masturbaatio.

Kielletään masturbaatio. Hirveää pettämistä. Jumalauta, ukko, jos kerrankin saan vihiä, että esinahkaa on liikuteltu! Ja suihkussakaan sitä esaria ei liikutetta, se on jämpti! Pidä näppisi sieltä erossa!

jne.

Kannattaisikohan ihmisten ottaa järki käteen eikä ruokkia omia vainoharhojaa. Jos on kyse pettämisestä, silloin on muitakin merkkejä kuin yksi hius kikkelissä.

• wwwwwwwwww

onkohan se vaikka sun kaverin - olet käynyt kaverilla - se on tarttunut sun villapuseroon - olet pötkötellyt sänkyssä - hius on tippunut sänkyyn - se on kulkeutunut munaan.

• NO EI OIKEESTI

Todennäköisempää on että kaveri on antanut miehelle suuhoitoa ja hius on siinä tohinassa jäänyt sinne.

• see

on jokin seikkailija hius vain joka yritti löytää seuraa miehesi alapään karvoituksesta, mutta jäikin kiinni metsästäjän ansoitukseen.

• antenni lienee...

ilmoittaa ajan ja paikan, tsekkaa ne.....

• mahdollisuus on

Kuten joku jo totesi, hiukset takertuvat helposti vaatteisiin ja kulkeutuvat vaikka mistä. Esimerkiksi kahvilan tuolista tai bussin penkistä ja vaatteiden mukana pesukoneeseenne. Sieltä pyyhkeeseen ja kyllä minä ainakin suihkun jälkeen kuivaan terskanikin pyyhkeellä.

Sitten toinen vaihtoehto on pettäminen, mutta ei sitä vaan tuosta hiuksesta voi ainakaan todistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe