sivulla 78 kuinka hän sairastui 2-tyypin diabetekseen. Hän myös kertoi tämän jälkeen siirtyneensä VHH:lle ja laihtuneensa 23 kiloa ja mikä merkittävintä kertoo parantuneensa diabeteksestä VHH:n ansiosta.
Tämä ei ole trolli. Kellä tuo Hesarinkuukausiliite on niin lukekoon itse. Juttu on kuten sanoin sivulla 78 ihan sivun viimeisellä palstalla.
Se on moro!
Meteorologi Juha Förh kertoo
11
508
Vastaukset
- tuli väärin kirjoitetuksi, ...
Föhr olisi oikein. Anteeksi painoerhe.
- Huomaamaan
oliko jutua että olisi jostain muustakin "miesten vaivasta" parantunut?
- Jos näin olisi,
että seksuaalinen suuntauksen muuttuminen tapahtuisi tässä tapauksessa niin eikö se olisi vaarana myös heteromiehillä?
Itseäni ei ole ainakaan miehet ruvennu kiinnostamaan lainkaan.
Huomasitko myös brittitutkimuksen. Rupesi kananmunien menekki lisääntymään vallan kamalasti. Hinta voi mahdollisesti ruveta nousemaan:
Tutkimus tyrmää väitteet kananmunien haitoista
11.02.2009 11:41
Tuore brittitutkimus tyrmää tiedot, joiden mukaan runsas kananmunien syöminen nostaisi merkittävästi kolesterolia ja vaarantaisi näin terveyden.
Surreyn yliopiston tekemässä tutkimuksessa kävi ilmi, että valtaosa ihmisistä voi syödä munia niin paljon kuin haluaa eikä tämä vaikuta millään tavoin heidän terveyteensä, kertoo BBC News.
Näin ollen vallalla oleva käsitys, jonka mukaan yli kolmen kananmunan syöminen viikossa olisi epäterveellistä, on täysin tuulesta temmattu, sanovat tutkijat.
Tutkimusprofessori Bruce Griffinin mukaan kananmunat ovat itse asiassa erittäin tärkeä osa terveellistä ruokavaliota, sillä ne sisältävät runsaasti ravintoaineita.
- Syväänjuurtunut käsitys siitä, että korkea veren kolesterolipitoisuus ja sydänsairauden liittyvät kananmunien syömiseen on korjattava välittömästi, Griffin sanoo.
- ei VHH
Sama tulos olisi saavutettu millä tahansa dieetillä laihdutettaessa. VHH:lla sinänsä ole siinä mitään sen kummempaa osaa.
Sen sijaan muistaisin että mm. Teija Sopanen kokeili joskus myös VHH:ta ja sanoi sen olleen hänen hirvein dieettinsä ikinä.- miten voi syntyä
elämän hirvein dieetti jos ei syö ylenmäärin hiilareita ???
Mulla on on ollut elämäni paras dieetti alle 100 hiilaria päivässä 8kk ja -16 kiloa, eikä nälkää kertaakaan! - "ei VHH"
miten voi syntyä kirjoitti:
elämän hirvein dieetti jos ei syö ylenmäärin hiilareita ???
Mulla on on ollut elämäni paras dieetti alle 100 hiilaria päivässä 8kk ja -16 kiloa, eikä nälkää kertaakaan!Ja mulla on lentävä matto kotona.
Sanoahan voi mitä vaan. - sanoa
"ei VHH" kirjoitti:
Ja mulla on lentävä matto kotona.
Sanoahan voi mitä vaan.toki voi mutta tätä kutsutaan kirjoittamiseksi.
- Tietoa on
Ystävälläni diabetes pysyi kurissa ilman lääkkeitä laihtumisen ja ruokavalion muutoksella monta vuotta. Tietääkseni myös Juha Föhr syö vähärasvaisesti ja hiilareita välttäen. Ei siis mitään "ravintotutkijan" tilamaitolaardidieettiä.
- se juttu kokonaan
Tietoa on kirjoitti:
Ystävälläni diabetes pysyi kurissa ilman lääkkeitä laihtumisen ja ruokavalion muutoksella monta vuotta. Tietääkseni myös Juha Föhr syö vähärasvaisesti ja hiilareita välttäen. Ei siis mitään "ravintotutkijan" tilamaitolaardidieettiä.
ettet kirjoita läpiä päähäsi täällä.
Hän nimenomaan mainitsee VHH:n parantaneen diabeteksen.
Eikö teillä vastustajilla ole aivotoimintaa lainkaan. Tämä juttu on helppo tarkastaa Kuukausiliitteestä ettei tarvitse aina "mutu":illa. - Ole itse hiljaa
se juttu kokonaan kirjoitti:
ettet kirjoita läpiä päähäsi täällä.
Hän nimenomaan mainitsee VHH:n parantaneen diabeteksen.
Eikö teillä vastustajilla ole aivotoimintaa lainkaan. Tämä juttu on helppo tarkastaa Kuukausiliitteestä ettei tarvitse aina "mutu":illa.olen keskustellut asiasta itse henkilön kanssa ja satun tietämään kuinka asia on.
Läpi sun päähäsi fanaatikko! - kun luen
Ole itse hiljaa kirjoitti:
olen keskustellut asiasta itse henkilön kanssa ja satun tietämään kuinka asia on.
Läpi sun päähäsi fanaatikko!kuukausiliitettä? Sä oot hauska!
Kerrohan miksi hän sitten antaa tämän laatuisia lausuntoja lehteen, kun nyt kerran tiedät paremmin.
Vähän epäilen vihjailuasi siltä osin, että olisit puhunut Föhrin kanssa.
Yleensä kun ihminen kirjoittaa uhitellen "Entäpäs jos" niin se tarkoittaa vain sitä, että olet vajonnut lapsen asteelle. Heiltä kuulet tuollaisia kommentteja!
Bullshittiä koko kommenttisi!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934