Johan on kumma kun itätuuli ei pidä hyviä työntekijöitä...taas oli vaihtunut vuokrapuolelle henkilö, ikävä yllätys kun odotin tapaavani tutun henkilön....mihin katosi Tiina? Kerranki oli henkilö joka hoiti asiansa ja johon luotti....ei tässä asukkaita ajatella..
ITÄTUULESSA TAAS UUS TYÖNTEKIJÄ
LUOTTAMUS MENI
2
1231
Vastaukset
- sitä voi ajatella...
Kai sitä voi ajatella niinkin päin, että työntekijä on itse lähtenyt, vaihtanut työpaikkaa tai jäänyt esim. eläkkeelle tai äitiyslomalle (en puhu tästä tapauksesta, kun en Tiinaa tunne).
Ei se aina ole työnantajan päätettävissä, pitääkö hän hyviä(kään) työntekijöitä talossa.- mamaam
Se paikka on ollu haussa ja Tiinaa ei näköjään valittu,mikä on todella p...a juttu,koska hän osas asiansa jos joku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725