ero ajoissa

tunteiden viidakossa

minulla on jo pitkään ollut vahvoja tunteita toista ihmistä kohtaan. nykyisessä liitossani vastaavia tunteita ei ole ollut vuosi kymmeniin.

en oikein tiedä mitä tehdä. tuntuu pahalta salailla asioita vaimoltani. toisaalta asian esille tuominen saattaisi liittomme mitä todennäköisimmin eroon. olemma joskus keskusteluissa sivunneet aihetta ja ilmiriitahan siitä syntyi.

olen pohtinut olisiko reilumpaa vaimoani kohtaan kertoa tunteistani ennen kuin mitää radikaalimpaa tapahtuu (pettäminen). Voihan se olla että mitään pettämistä ei koskaan tulisikaan tapahtumaan, mutta en oikein osaa elää tilanteen kanssa. hirveää salailua ja soittelua koiralenkiltä. harmittaa etten pysty elämään täysillä. Selvästi avioliiton ulkopuolinen suhde on nyt vallannut sydämeni.

Vinkkejä ystävät!
Rehellisyys (ja ero) vai salailu ?

8

950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunut myös

Vastaukseksi saanet kohta ryöpyn, jossa kehotetaan unohtamaan ihastus (on vain ihastus) ja tekemään työtä oman parisuhteen eteen.

Jos olet valmis lopettamaan avioliittosi ihastuksesi tähden, kerro vaimollesi. Älä petä. Ei sitä varmaan se uusi nainenkaan arvosta.

Itsekin olen ihastunut toiseen, ja hänkin kai minuun. Me emme kuitenkaan pidä mitään yhteyttä toisiimme. Hän on vapaa, minä naimisissa. En tiedä, onko minulla rohkeutta ja tarpeeksi halua eroamiseen, mutta sen tiedän, että en petä.

• otsaa

Ihme touhua, kun pitää koiralenkillä soitella muille. Mikä mättää. Ei ne puolisot aina vaihtamalla parane, joskus ehkä, jos on ihan väkivaltainen suhde. Koitahan soitella vaimollesi ja kohdistaa siihen ihailuasi, herättää sitä samaa tunnetta mitä teillä oli, kun tapasitte =)Kokeile edes, ennenkuin ajattelet muita tai ajattelet mennä pidemmälle. Ja mieti onko kaikki sen väärti ja millainen pimatsu se on joka haluaa varatun miehen kans vehtailla. Ei hyvä ei tule toimimaan.

• mitä ruokit,

se kasvaa.

• hjklöä

Älä Petä !!!

Se, joka kahta kaihoaa, kumpaisenkin menettää !

Mies, jolla on yksi nainen, on kaikki naiset !

• näi
        hjklöä kirjoitti:

Älä Petä !!!

Se, joka kahta kaihoaa, kumpaisenkin menettää !

Mies, jolla on yksi nainen, on kaikki naiset !

meillä kävi.

• wilma60

Nyt sinun on tosiaan mietittävä ihan itse, mitä elämältä haluat. Haluatko jatkaa tuttua ja turvallista elämää ilman suuria tunteita vai siirrytkö uuteen, vielä tuntemattomaan tulevaisuuteen. Siitä et voi tietää mitä se tuo tullessaan. Jos tunteita vaimoa kohtaan ei juurikaan ole niin kerro se vaimollesi rehellisesti. Älä salaa asioita äläkä ainakaan petä. Toisaalta eräänlaista pettämistähän on jo tuo soittelu ja vahvat tunteet toista ihmistä kohtaan.

Riita varmaan syntyy mutta jossain vaiheessa varmaan pystytte keskustelemaan asiallisesti. Salailemaan älä ainakaan missään rupea, se loukkaa vaimoasi tosi paljon.

• eronnut ystävinä

Sun pitää miettiä oletko onnelinen nykyisessä suhteessa, rakastatko vai oletko vain tavan vuoksi yhdessä? Itse erosin, koska en enää rakastanut miestäni, olisi ollut väärin minua ja häntä kohtaan, jos olisin jatkanut liitossa.Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja olemme vastuussa vain omasta elämästämme(toki lapsista, silloin ku he ovat lapsia).Mä en ole koskaan ymmärtänyt pariskuntia, jotka ovat yhdessä vuosikymmeniä, katkeroituneena ja onnettomina, vain siksi, koska "on kerran tullut luvattua".se ei ole elämää, se on vain hengissä olemista.Itse olen aina uskonut siihen "ainoaan oikeaan" ja uskonkin, että meille kaikille on se vastapuoli jossain, se joka tekee ihmisestä täyden. Toiset ei sitä koskaan kohtaa, mutta sit ku se osuu kohdalle, sen tietää. Uskon, että vanhana sitä katuu asioista mitkä on jättänyt tekemättä, ei niitä mitkä on tehnyt.Ja kaikissa asioissa rehellisyys on parasta, vaikka totuus joskus voi olla hyvinkin kipeää...Rakastakaa ennen kaikkea itseänne, silloin voitte myös rakastaa toisia:)

• olga

tarkkaan mitä elämältäsi haluat. Ellei ihastusta olisi, miten avioliittosi sujuisi? Haluaisitko jatkaa sitä? Kuuntele sisintäsi. Suhteita on niin erilaisia - ja ihmisten tapoja toimia. Ei niistä voi kukaan ulkopuolinen tietää mikä olisi parasta juuri teidän tapauksessa. Olen kuullut ja nähnyt kaikenlaisia ihmissuhdetapauksia. Ja oikeastaan voin varoittaa vain yhdestä toimintamallista: hätiköinnistä. Tuon uuden suhteen sekä eron kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe