Haittaako teitä miehet,jos nainen on käynyt plastiikkakirurgilla,vai onko se jopa suotavaa?
Itselläni ongelma on nenä.Se ei ole mikään iso pottu,vaan pikemminkin suora ja kreikkalainen.Minua kuitenkin vaivaa ettei se ole enemmän naisellisen nöpö.
Minulla on paksut ja isot pusuhuulet ja isot siniset silmät sekä hyvä iho.Kasvoni ovat suht tasapainoiset ja symmetriset,mutta tämä asia vaivaa mieltäni.Luulempa että minulla on huono itsetunto,johtuen koulukiusaamisesta.
Saako nainen olla persoonallisella tavalla kaunis,kuten monet mallit,vai ovatko sellaiset perus missityypit enemmän miesten mieleen?Ainakin rintojen suurennusleikkaukset näyttäisivät vaan kasvattavan suosiotaan.
plastiikkakirurgiaa vai ei?
6
759
Vastaukset
- TietäjäMies
ihmisten kohdalla jotka miettivät plastiikkakirurgille menoa, on että käynti psykiatrilla olisi suositeltavampaa. Monesti takaa paljastuu eriasteisia persoonallisuudenhäiriöitä tai vääristymiä.
- --->
"Saako nainen olla persoonallisella tavalla kaunis...."
ai saako? kuka helvetti tuonkin nyt voi määritellä? makuja on niin monia kuin ihmisiäkin.
vituttaa tällaiset ihmiset, jotka "ulkoistavat" oman hyvinvointinsa muiden tekemiin määritelmiin.
luuletko ostavasi rakkautta ja hyväksyntää sillä, että muovaat naamasi sellaiseksi kuin luulet miesten siitä pitävän.
kannattaisikohan kasvattaa sitä itsetuntoa ja itsetuntemusta ensin, ylipäätään keskittyä vähemmän ulkoisiin asioihin. - ankeatäti
Miksi kyselet muilta, millainen sinä saat olla?
Miksi kaikkien miesten tai ainakin mahdollisimman monien pitäisi pitää sinusta?
Olisi paljon tärkeämpää, että itse pitäisit itsestäsi. Keskity itsetunnon kohentamiseen plus tiedon ja viisauden kasvattamiseen.
Sitä kautta voisit löytää rauhan ja tasapainon. Nenän suurentaminen, pienentäminen tai jotenkin muuten säätäminen ei sitä onnea tuo. - mr orange
Jos haluat itsellesi kymmeniä tai ehkä satoja miehiä, kannattaa muovata ulkonäkö mahdollisimman monia miellyttäväksi. Jos sinulle riittää yksi, valitse mies joka pitää sinusta juuri tuollaisena.
Kuitenkin, jos ulkonäössäsi on seikka, joka sinua häiritsee, hanki ensin ns. terapeuttista apua. Ammattilainen tai amatööri. Selvitä huomaako kukaan muu sinua itseäsi häiritsevää seikkaa.- valitettavasti löydä
kaunista naista joka haluaisi vain yhden miehen, sehän tarkoittaisi lähes hinditapaa naittaa tytär väkisin sen ukon kanssa joka tältä neitsyyden kuksii pois. Kauheaa minusta ja kyllä aloittaja kreikkalaisine nenineen varmasti saa ainakin kymmenen miestä jotka pitävät hänestä sellaisenaan joista voi sitten kun siihen ikään tulee alkaa katsella sopivaa aviomiestä jos se on haaveena, kaikki naiset eivät kuitenkaan elä ja kaunistaudu mennäkseen naimisiin ja synnyttääkseen.
- sanonko
mikä. Moni antaisi vaikka mitä, että saisi tavallisen nykerö/pottunenänsä tilalle kauniin kreikkalaisen nenän.
Sanon että on sulaa hulluutta lähteä sitä leikkelemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750