Uskallatko katsoa itseäsi syvälle silmiin (sen kuuluisan peilin kautta) ja ääneen sanoa itsellesi seuraavat:
• Kaipaan kovasti hyväksyntää ja rakkautta, ja pelkään menettäväni jos paljastan todellisen itseni.
• Minun käsitystäni seksuaalisuudesta, siitä että minulla on oikeus harrastaa seksiä aina kun tunnen siihen halua ja mahdollisuus, sekä kenen kanssa tahansa, en usko kaikkien hyväksyvän.
• Tätä ratkaisua ei ole päättäneet luonnonvoimat, ei evoluutio eivätkä geenit. eikä siitä ole vastuussa yleiset moraalikäsitykset, tai tuomitsevat ihmiset. Olen päätynyt omaan vakaumukseeni harkiten ja itsenäisesti.
• Mahdollisuuteni hyvään parisuhteeseen ja normaalin perhe-elämään voivat vaarantua tämän mielipiteeni vuoksi. En uskalla riskeerata asemaani puolison, ystävien tai yhteiskunnan edessä.
• Olen rakentanut itselleni rooli ja kulissit, jotka hyväksytään paremmin ja saan kaipaamaani arvostusta. Niissä minun on kuitenkin toisinaan paha olla.
• Tiedän ettei moraalikäsitykseni ole yleisesti hyväksyttyjä, siksi koetan peitellä niitä kaikin mahdollisin keinoin.
• Olen itse päättänyt elää näin, eikä se ole kenenkään pakottama.
• En voi syyttää puolisoani, hänellä on myös oikeus omiin mielipiteisiin, vaikka ne ovat ristiriidassa omieni kanssa. Puolisoni ei tätä tiedä, koska olen päättänyt salata sen häneltä.
• Pelkään menettäväni läheisteni välittämisen ja arvostuksen, jos astun tästä kaapista ulos.
• Pelkään hylkäämistä siinä määrin, että enemmin alennun valehtelemaan ja näyttelemään jotakuta toista.
• Minua ei pakota kukaan valehtelemaan, sillä olen päättänyt itse säilyttää salaisuuteni.
• Ellen kykene elämään omana todellisena itsenäni, en voi syyttää tilanteestani ketään muuta kuin itseäni
• Käytän kaikkia mahdollisia selityksiä hyväkseni, että kykenen hyväksymään itseni ja oman kaksoiselämäni.
• Haluan kuitenkin säilyttää myönteisen kuvan itsestäni puolustamalla näkemystäni anonyymina.
• Haluan uskoa itse että olen kadehdittu muiden miesten/naisten keskuudessa ja miehet/naiset kiinnostuvat minusta näkemykseni takia.
• Kutsun itseäni menestyneeksi nais/mies maailmassa, alfaurokseksi/naaraaksi, mutta teen salaa enkä kerro sitä läheisilleni – etenkään puolisolleni.
"Biologisille" pettäjille.
3
332
Vastaukset
- NightBowler
Mikä oli tämän kirjoituksen tarkoitus tai mitä siitä pitäisi ymmärtää?
- mummomuori
kuten runsaista kommenteista voit päätellä, että kykeneekö kukaan tunnustumaan totuutta?
Jos puolustelet omaa pettämistäsi sillä, että se on biologinen pakko, on sinun uskallettava tulla esiin kaapista. Sanottava se myös kaikille niille läheisille, joita asia koskee. Ihan ekana omalle itsellesi!
Homotkin ja transut alkavat olla rohkeampia, rehellisempiä ja puolustaa omaa näkökantaansa julkisesti ja omana itsenään, kuin nämä biologisen pakon "miehet".. Homotkin, transut (molemmat) antavat mahdollisille puolisoilleen mahdollisuuden valita, elääkö hänen kanssaan silloinkin kun hän esiintyy omana itsenään. Vaan ei nämä evoluutio uskovaiset? - aloittaja oikein
mummomuori kirjoitti:
kuten runsaista kommenteista voit päätellä, että kykeneekö kukaan tunnustumaan totuutta?
Jos puolustelet omaa pettämistäsi sillä, että se on biologinen pakko, on sinun uskallettava tulla esiin kaapista. Sanottava se myös kaikille niille läheisille, joita asia koskee. Ihan ekana omalle itsellesi!
Homotkin ja transut alkavat olla rohkeampia, rehellisempiä ja puolustaa omaa näkökantaansa julkisesti ja omana itsenään, kuin nämä biologisen pakon "miehet".. Homotkin, transut (molemmat) antavat mahdollisille puolisoilleen mahdollisuuden valita, elääkö hänen kanssaan silloinkin kun hän esiintyy omana itsenään. Vaan ei nämä evoluutio uskovaiset?mahtoi tarkoittaa. aika sekanaista paskaa koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820