Aloitin nettideittailun vuosi sitten ja ihan tositarkoituksella etsin miestä, koska en käy kapakoissa. Tutustuin 40 kymppiseen mukavaan mieheen ja chattailtiin mesessä ihan kameran kanssa puoli vuotta. Kerran sitten nyt olin niin tyhmä että näytin kamerassa hänelle ylävartaloa paljaana ja sillä seurauksella että otti kuvan jonka sain sähköpostiini. Sen jälkeen alkoi loputtomat kiristykset ja muut,,,,, olin tyhmä.
Katkeran suolainen maku
5
985
Vastaukset
- kasa1973
Jos kiristys vielä jatkuu kannattaisi ilmoittaa poliisille.
- miestä
Poliisille kannattaa tehdä ilmoitus jos kiristys jatkuu. Mietin tuota mesettelyä; puolivuotta ja ettekö tavanneet toisianne? Miksi ihmeessä jos mielenkiintoa riitti mesettelyyn ja jopa ylävartalon paljastamiseen.
- syyllistämistä....
Rintojen näyttäminen webbikamerassa yksityisessä keskustelussa on ihan laillista. Kuvalla kiristiminen on rikollista. Nainen ei ole tehnyt mitään väärää. Rintojen vilauttelu kahdenkeskisissä webkamerachateissä on ihan tavallista. Mitä jos exä kiristää jollain vanhalla valokuvalla? Aletaanko syyllistämään, että miksi olit niin tyhmä, että annoit ottaa sellaisen kuvan, jolla voi kiristää myöhemmin.
- mutta ihmettelen
syyllistämistä.... kirjoitti:
Rintojen näyttäminen webbikamerassa yksityisessä keskustelussa on ihan laillista. Kuvalla kiristiminen on rikollista. Nainen ei ole tehnyt mitään väärää. Rintojen vilauttelu kahdenkeskisissä webkamerachateissä on ihan tavallista. Mitä jos exä kiristää jollain vanhalla valokuvalla? Aletaanko syyllistämään, että miksi olit niin tyhmä, että annoit ottaa sellaisen kuvan, jolla voi kiristää myöhemmin.
Ei minulla riittäisi intoa pelkästää mesetellä noin pitkää aikaa jos mies vaikuttaa kaikin puolin mielenkiintoiselta ja juuri siltä mitä haluan. Rupeaisin aika äkkiä miettimään, että jossain mättää jos mies ei esim. suostuisi tapaamiseen.
En sanoisi että rintojen vilauttelu on tavallista. Se tapahtuu kyllä yleensä sellaisten ihmisten kesken, jotka tunnetaan muutenkin ja on tavattu ihan oikeassa elämässä. Ehkä olen vanhanaikainen ja ajattelen asioita liian järkevästi. Mutta kyllä näissä nettijutuissa pitää järkeä käyttää tosi paljon eikä antautua esim. tunteiden vietäväksi.
- Nappityttö
näyttelit tisuja ihan tuntemattomille, oma vikas se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780