Olen aloittanut n. 8kg painonpudotuksen. Minun on ollut helppo pitää kalorimäärät pienenä, mutta nyt suurimpana ongelmana on hirvittävä paleleminen!! Paino on pudonnut pari kiloa n. 2 viikossa. Millä keinoin saisin kroppaan lämpöä siten, että se haittaisi mahdollisimman vähän painonpudotustani? Jatkuuko paleleminen loputtomiin vai tottuuko kroppani vähempään ruokaan ja lämmönsäätely palaa jälleen normaaliksi?
Laihdutus ja kylmyys
2
393
Vastaukset
- älä luovuta kylmän takia!!!
Poppaskonsteja että saisit "menetetyn" lämmön takaisin ei ole muuta kuin tottutautuminen. Voit tietysti nauttia lämpimiä ruokia kuten vaikka mustaherukkakeittoa yms. pahimpaan paleluun mutta ainaista peiton alla nyhjäämistä en suosittele. Ei kannata totuttaa kroppaa liikaa sellaiseen.
Voit kuitenkin onnitella itseäsi. Rasva on keholle kuin vaate, jos palelet pudottaessasi painoa tiedät että olet menettänyt rasvaa etkä lihasta! :) Muista kuitenkin pukeutua lämpimästi ettei rasvan menetys hidastu vain koska kehosi luulee sinun palelevan liikaa tms. Onnea kuitenkin! - myös paleltaa
joo, sama ongelma. mä käyn paljon useemmin nyt saunassa ja juon vihreää teetä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862