Jätkäsaareen Madonna keikalla 6.8.09 on kuulemma vain yksi sisäänkäynti alueelle.
Odotettavissa on varmaan siis ennennäkemättömät jonot ja ruuhkat Jätkäsaaren keikka-alueelle kun yli 80 000 ihmistä tulee paikalle.
Kyllä se varmaan harmittaa jos joutuu odottamaan tuntitolkulla Madonnan keikalle sisäänpääsyä.
Ja tuo Madonnan keikan loppumisen jälkeinen "ryysis" pelottaa jo etukäteen.
Mutta ei kannata vaipua synkkyyteen.Ajatellaan asiaa positiivisesti.
Olen yksi etuoikeutetuista.On meinaan jo pääsylippu minulla olemassa tuohon Suomen kaikkien aikojen mahtavimmalle keikalle.
Hiukan ajatuksia
7
292
Vastaukset
- ))))
"Suomen kaikkien aikojen mahtavimmalle keikalle"
Huumorimiehiä. - onnellineeeeen
Olen onnellinen vaikka jouduin jonottamaan lippuja turhaan. Sain kuin sainkin ostettua liput kaverilta ja nyt vaan odotellaan vaikka olen jo odottanyt tätä yli 10v. Ei haittaa jonot ja ryysikset pätkääkään, siihen verrattuna mikä tapahtuma se on.
Kaveri oli joskus aikoinaan käynyt jossakin Madonnan konsertissa ja sanoi sen olevan mieletön.- ........
ulkopuolella hengaavat kuulevat ja näkevät yhtä paljon kuin b ja c-katsomolaiset, jotka eivät saa tuoda esim. juomia alueelle. kannattiko maksaa itsensä kipeäksi?
- lehtijutun lukenut
........ kirjoitti:
ulkopuolella hengaavat kuulevat ja näkevät yhtä paljon kuin b ja c-katsomolaiset, jotka eivät saa tuoda esim. juomia alueelle. kannattiko maksaa itsensä kipeäksi?
Kuulemma aikovat sulkea niin meri-kuin ilmatilat ja lähikadutkin. Keikkaa ei kuulemma voi tulla kuuntelemaan portin taakse!
- ¨åpoiuytrfd
lehtijutun lukenut kirjoitti:
Kuulemma aikovat sulkea niin meri-kuin ilmatilat ja lähikadutkin. Keikkaa ei kuulemma voi tulla kuuntelemaan portin taakse!
Kaikki skobet on merelle päin, joten eipä paljon ääntä tule maihin.
Toisilla näyttää olevan kova tarve haukkua ja molla Madonnan konserttia, ihan vaan sen takia että ei itse saanut lippuja sinne. Äkkiä se takki käännetään.
Ja toisekseen, niitä lippuja saa VIELÄ kohtuu hintaan, jättää dokaamatta yhden päivän niin se on siinä. - Madonnafani
lehtijutun lukenut kirjoitti:
Joo tosi erikoista.Eipä tule nyt ihan äkkiä ketään muuta Suomessa vieraillutta artistia mieleen.Joka vaatisi että Helsingin ilmatila suljetaan tuon keikan ajaksi.
- Loistava MEGASHOW
Maailman suosituin artisti MADONNA vihdoin saapuu elokuussa Suomeen.
Odottettavissa on aivan loistava MEGASHOW jollaista Suomessa ei ole ennen nähtykään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756