Hyvät neuvot tarpeen

Jo teini-iän elänyt

Meitä on pieni porukka pariskuntia, ja minä olen tullut kuvioihin viimeisenä. Miesystäväni on tuntenut erään porukkaan kuuluvan, naimisissa olevan naisen ja hänen miehensä jo kauan. Meidän suhde on kunnossa, mutta ihmettelen kun tämä nainen haukkuu minut ,miehelleni kahden kesken, joka ilta kun ollaan porukalla jossakin. Lisäksi hän kourii miesten paikkoja aivan kuin se kuuluis jotenkin asiaan, ei mitään hipaisuja vaan kunnolla käsiksi. Moittii jo mun pukeutumistanikin, olen hoikka ja usein minihame päällä ja hän on todella iso nainen.
Haluaisin, että kaikilla olis hauskaa, ja kunnioitettais ystävyyttä.

16

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täys hutsu

Älkää enää liikkuko sen pariskunnan kanssa.

• itsetunto- ongelma, paha asia

No se nainenhan on vaan tosi huonon itsetunnon omaava henkilö.....hän kokee jostain syystä sinut uhaksi....ehkäpä omalle liitolleenkin.....kun olet hoikka näin olen itse ajatellut, kun kohdalleni on tuollainen henkilö sattunut.....itse olen myös aina kuulunut hoikempaan kansaan. Tsemppiä vaan, onneksi ja toivottavasti miehesi arvostaa sinua sellaisena kuin olet, hoikkana ja kauniina. Voisit keskustella tuon miehesi nuoruuden ystävän kanssa joskus kahden ja kysyä, miksi hän sinua mollaa, suoraan puhuminen puhdistaa kummasti!!

• jo teini-iän elänyt

Kiitos, että ymmärrät. Olemme mieheni kans sopineet, etten tee asiasta numeroa ja sano takaisin, ja niin olen tehnytkin yhteisestä sopimuksesta, etten pilaisi kaikkien iltaa noissa haukkumistilanteissa. Ko. nainen on jopa ehdottanut miehelleni, et haluaa naida "mutta vain kerran" ja esittänyt, et voit tulla käymään työpaikalla yöllä, kun hän on yksin yövuorossa. Mitä tällaisessa tilanteessa vois tehdä ? Jatkan juttujani, jos joku halua lukea. Ja kerron lisää...

• Hänellä itsetunto-ongelma
        jo teini-iän elänyt kirjoitti:

Kiitos, että ymmärrät. Olemme mieheni kans sopineet, etten tee asiasta numeroa ja sano takaisin, ja niin olen tehnytkin yhteisestä sopimuksesta, etten pilaisi kaikkien iltaa noissa haukkumistilanteissa. Ko. nainen on jopa ehdottanut miehelleni, et haluaa naida "mutta vain kerran" ja esittänyt, et voit tulla käymään työpaikalla yöllä, kun hän on yksin yövuorossa. Mitä tällaisessa tilanteessa vois tehdä ? Jatkan juttujani, jos joku halua lukea. Ja kerron lisää...

Teillä hieno suhde miehesi kanssa :-) Oikeesti ei kannata alentua niin alas, että tekisitkään asiasta numeroa, koska sinulla ja miehelläsi itsetunto ja suhde kumminkin kai kohdallaan!!! Ole vain oma itsesi ja tosiaan ehdota tuolle haukkuja naiselle kahdenkeskistä keskustelua, jossa voit kysyä hänen käyttäytymisensä syytä?? Kysy myös miksi hän haluaa sinun miestäsi naida vaikka hällä on omakin.....OIKEESTI suora kysyminen auttaa!!!!

• sanomaan sille

naiselle suoraan, että sä tiedät mitä se on miehelles ehdotellut, että miehes itte ne kertoi sulle ja NAUROI NIILLE! Jos se ei tehoo, niin sit ei mikään.
        Lisää vielä et sä pystyt vaikka mihin, mihin hän ei ikinä pystyisi, että sun MIEHES ON KANS SITÄMIELTÄ, ETTÄ SE NAINEN (josta puhuit) ON IDIOOTTI JA RUMA JA KAMALAN LÄSKI, VARMASTI VIELÄ IHAN TUMPELOKIN tms. tms... Eiköhän vittuilut ja flirttailut lopu siihen. Heh! Ihan varmasti!
        Mee vaikka veskiin sen perään seuraavan kerran ku tilaisuus on (eti se tilaisuus äkkiä) ja ota sielllä se puheeks.

Tsemppii, pääse eroon siitä h....sta! :)

• fisutt

Miksei miehesi sano hänelle mitään? Jos kerran olette miehesi kanssa asioista puhuneet niin eikö hän voi sanoa naiselle että hänen käytöksensä on loukkaavaa ja että ette pidä siitä. Olette sopineet ettet sano takaisin naiselle ettet pilaa toisten iltaa, miksi hän saa sitten kerta toisensa jälkeen pilata sinun iltasi?? Eikö miehesi ymmärrä kuinka paljon tilanne sinua ahdistaa? En itse haluaisi olla tuollaisen naisen kanssa missään tekemisissä, saati viettää iltoja hänen seurassaan. Mielestäni miehesi pitäisi pitää sinun puoliasi kaikissa tilanteissa, eikä hyväksyä tuollaista käytöstä!

• että vokottelet

hänen miehensä, tai sitten sitä että hänen miehensä kiihottuu sinua katsellessaan. Jompi kumpi.

• ....

Tai sitten tämä nainen on saanut ennen sinun mukaan tuloasi mieheltäsi enemmän huomiota kuin nyt saa. Ehkä hän on jollain kierolla tavalla mustis sinun miehestäsi? En tiedä, vaikei sanoa :D

• kyl lisätä
        .... kirjoitti:

Tai sitten tämä nainen on saanut ennen sinun mukaan tuloasi mieheltäsi enemmän huomiota kuin nyt saa. Ehkä hän on jollain kierolla tavalla mustis sinun miehestäsi? En tiedä, vaikei sanoa :D

tuokin, mutten sitten vaivautunut kirjoittamaan enää uutta viestiä.
        Tuo sama tuli mieleeni kun luin edellisen lähettämäni viestin siis.
        Se nainen on siis saattanut ihastua hänen mieheensä ja kuvitellut jotain, ehkä se mies on antanut aihettakin, kuka tietää... tulevasta.?

• mun omat
        .... kirjoitti:

asiat on nyt niin huonosti, ettei mun kannattas puuttuu toisten, mitenkään, ees tääl palstoilla.
        Mut ku toisten asiat näkee... omiaan ei, siis mikä on hyväks mikä ei jne. *nolona*
        Kyl se kuitenkin on niin, et kun rakastaa, ei näe mitään. Kuten minä.

• valita......

.............

• Kyllä meteli nousisi

"Lisäksi hän kourii miesten paikkoja aivan kuin se kuuluis jotenkin asiaan,"

Mitä helvettiä?

Jos joku kourii mun naista, lyön ihan varmasti _samantien_ turpaan, olipa se vanha tuttu taikka ei. Vanhaa tuttua tosin viel suuremmalla syyllä pitää opettaa tavoille.

Olet nyt vissiinkni päästänyt asian normalisoitumaan, sun olis pitänyt heti ensimmäisellä kerralla hypätä akan pilliin kiinni ja sihistä että kokeile vielä kerran...

• jo teini-iän elänyt

Kun reagoin asiaan omalla tavallani, =häivyin takavasemmalle, ajateltiin, että olen mustasukkainen.en ymmärrä mitään, sehän on vaan pientä viatonta flirttiä.

• vastaus omaani

Kun reagoin asiaan omalla tavallani, =häivyin takavasemmalle, ajateltiin, että olen mustasukkainen.en ymmärrä mitään, sehän on vaan pientä viatonta flirttiä.

Viimeksi bileissä hän oli sanonut mun miehelle, että haluais tapella. Sanoi porukalle, että hänen itsetuntonsa on noussut todella hyvin ym ym. Hakee hyväksyntää ja ymmärrystä, koko ajan jonkun pitäis häntä kehua. miehenikin sanoi kerran kun mentiin heille, kait eka kertaa, et muista kehua kotia, kuinka se on hyvällä maulla sisustettu ja kuinka hän on "ihana ihminen". Sanoin et ok, ei se multa ole pois. En ajatellut silloinkaan asiaa, kehuin tietenkin kaikkea, koko kämppä täynnä kuvia hänestä, ei lipastoa jolla ei olis ollu kuvia.

• devilmaycry:I wont
        vastaus omaani kirjoitti:

Viimeksi bileissä hän oli sanonut mun miehelle, että haluais tapella. Sanoi porukalle, että hänen itsetuntonsa on noussut todella hyvin ym ym. Hakee hyväksyntää ja ymmärrystä, koko ajan jonkun pitäis häntä kehua. miehenikin sanoi kerran kun mentiin heille, kait eka kertaa, et muista kehua kotia, kuinka se on hyvällä maulla sisustettu ja kuinka hän on "ihana ihminen". Sanoin et ok, ei se multa ole pois. En ajatellut silloinkaan asiaa, kehuin tietenkin kaikkea, koko kämppä täynnä kuvia hänestä, ei lipastoa jolla ei olis ollu kuvia.

tuolla naisella on ilmeisesti suuri ongelmia ja eikös hän ollut ylipainoinen??tiedän itse millaista on taistella ylipainon kanssa olen nyt 180cm ja 68kg mutta ennen se oli 180/97.Sen naisen kannattaisitehdä jotain asialle ja lopeta sinä se turha kiltteily vaikka miehesi sitä toivoo....se on sinun mies, ei kenenkään muun vaikka se olis tuntenu sen synnytyslaitokselta lähtien.Jos se vielä kourii tai on sulle ilkee niin pistä samalaa takas, itse oisin jo varmaan kaivanu silmät päästä kun olen aika kiivas luonne, itse taidat olla kuin enkeli^^

• devilmaycry:I wont
        vastaus omaani kirjoitti:

sen itsetunto ei tod. ole kohonnu tai kohallaan jos siitä pitää mainita....itsetunto on sellanen mikä ei kuulu se vaan näkyy olemuksesa ja siinä että ei häpeä itseään tai koeta olla muuta kun on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe