Seksi EI ole perustarve. Veden, ruuan ja riittävän lämmön puutteeseen kuolee, mutta seksin puutteeseen ei näköjään kuole, vaikka eläisi 40-vuotiaaksi ilman.
Hännikäinen ei sitä paitsi edes tiedä, mitä on todellä ilman eläminen.
Totta kai kaikilla on oikeus seksiin, mutta ketään ei voi velvoittaa pakolla sitä antamaan. Ihan niin kuin kaikilla on oikeus asuntoon, mutta ketään meistä ei voi velvoittaa ottamaan asunnotonta kotiinsa.
Hännikäinen tekee täysin omasta tyytymättömyydestään ja pikkuruisesta näkökulmastaan vedettyjä johtopäätöksiä, minkä huomaa siitäkin, että hänen pakollisissa bordelleissaan ei ole häntä itseään vanhempia naisia. Olisihan kauheaa, jos juuri hän joutuisikin ottamaan palvelua itseään vanhemmalta tai epäviehättävältä naiselta, sittenhän olisi taas syytä tyytymättömyyteen. Itse en tästä närkästy, koska näköjään säästyisin jo bordellivelvollisuudelta. Mutta arvaan kyllä, miten olisin traumatisoitunut, jos olisin siihen joutunut 18-vuotiaana, kun olin jo lapsena joutunut kestämään seksuaalista ahdistelua muutamaan otteeseen.
Jos mies tosiaan näkee naiset vain tyydytysvälineinä ja suuttuu julkisesti pitkin valtakuntaa, kun naiset eivät tätä velvollisuuttaan täytä, on päässä jotain vialla. Naiset ovat ihmisiä myöskin. Ja luulenpa, että aika moni nainen tällä hetkellä on päättänyt: tuolle jätkälle en ainakaan anna.
Hännikäisen puheet
5
472
Vastaukset
- ,.,,..,.,,.,..
nautit atm:n rääkkäämisestä, mutta annat mielelläsi väkivaltaiselle ytm:lle
- KylmäNainen
Hännikäisen pää on pehmennyt kun ei saa. Eikös se suurinpiirtein näin itse asian selittänyt Hesarissa?
- naiset...
testeronia niin saatte ehkä jonkunlaisen käsityksen miehenä olemisesta. Joskus taisi olle naisille koe missä annettiin testeronia niin jopas rupesi naisiakin panettamaan oikein kunnolla. Kaikki halusivat lopettaa testin kesken koska eivät kestäneet sitä ainaista himoa.
- Sairas maailma
Hännikäisen viestin kaltaista olen osannut jo odottaa vähän aikaa. Viimeistään siitä saakka, kun muutama vuosi sitten jotkut porukat julistivat, että on oikein puhkoa toisten omistamien autojen renkaita, jos auto ei satu itseä miellyttämään. Tai töhriä muiden omistamien rakennusten seiniä. Puheet menevät aina astetta kovemmiksi. Nyt on jo oikein raiskata toinen ihminen. Seuraavaksi kai on oikein tappaa. Minkä takia ihmiset ovat nykyään näin sairaita?
- hetkinen.
Hännikäinen ei missään kohtaa kirjaansa kertonut hyväksyvänsä raiskauksia. En ymmärrä mistä kohtaa kirjaa tämä on keksitty. Pakollinen bordellipalveluskin oli täysi vitsi jota vain tosikko ei ymmärrä.
Mutta kuten joku jo kirjoittikin, Hännikäinen ei todellakaan tiedä mitä todella tarkoittaa olla ilman. Ainakin kirjan perusteella hänellä on ollut useita pidempään kestäneitä seksisuhteita. Poikuutensakin oli menettänyt jo 16-vuotiaana.
Muita psyykkisiä ongelmia kaverilla kyllä ollut ja kirjailija sen itse kirjassaan myöntääkin. Kertoo käyneensä asian johdosta usean kerran lääkärin juttusillakin. Kukaan normaali ei Hännikäisen tyyliin sekoa oltuaan hetken ilman.
Suosittelen kyllä lukemaan kirjan. Ihan hauska teos ja sisältää monia hyviä oivalluksia miesten ja naisten suhteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965