Mielipidettä kaivataan

Ulla71

Mitäs olette mieltä tästä:

Olimme pari vuotta sitten kihloissa, mutta erosimme. Noin 4 kuukautta sitten exäni teki yhteydenottoaloitteen ja aloimme tapailla uudelleen toisiamme. Viihdyimme hyvin yhdessä, myös sängyssä. Emme määritelleet "suhdettamme" sen kummemmin, tapasimme silloin kun huvitti, emme kyselleet muista suhteista, mutta tiedän ettei hänellä(kään) ollut muita kierroksessa.

Lähdin pariviikkoa takaperin lomalle pohjoiseen. Pidimme alkuun päivittäin yhteyttä. Eräänä iltana hän pyysi minua laittamaan kännykällä kuvan itsestäni (kyse ei ollut mistään eroottisista kuvista, vaan ihan naamakuvasta). Lupasin laittavani sen, mutta olin niin kiireinen etten sitä ehtinytkään laittaa. Mies loukkaantui siitä ja seuraavana päivänä sainkin vihaisen viestin häneltä, että olen pettänyt hänet. Lupaan asioita mutta en pidä sanaani. Kyse on kuulemma periaatteesta. Sen jälkeen hän ei ole enää vastannut puheluihini ja viesteihini.

Uskotteko, että kyse on todellakin yhdestä kuvasta, ja siitä että en lähettänytkään sitä?!?! Suhteemme on ollut avoin, eikä meillä ole ollut mitään erimielisyyksiä saati luottamuspulaa. Olen ymmälläni. En ole surullinen, mutta ärtynyt tästä keskeneräisyydestä.

5

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;;;

Olet lomalla mutta olet niin kiireinen ettet ehdi lähettää yhtä lupaamaasi kuvaa? Kuinka paljon siihen olisi mennyt aikaa?

> Kyse on kuulemma periaatteesta.
      > Uskotteko, että kyse on todellakin yhdestä
      > kuvasta

Huomaatko ristiriidan? Esität miehen suuttumukselle eri syyn kuin jonka hän on itse sinulle sanonut ja kysyt sitten onko "todellakin" näin.

Onko miehen syytöksessä perää -- onko sinulla ollut ennenkin tapana olla pitämättä lupauksiasi?

Yhdestä kuvasta suuttuminen olisi toki outoa, mutta jos jatkuvasti lupailet asioita mutta sinuun ei voi luottaa edes tuollaisissa pienissäkään asioissa, niin ei ihme että miestä alkaa ärsyttää. Älä lupaa, jos kerran et aio tehdä mitä puhut.

• tyttö-

kyllä toi mun mielestä kuullostaa aika lapselliselta miehen suunnalta,sinuna ottaisin vielä herraan yhteyttä ja kertoisit miten näit tilanteen pyytäisit anteeks,jos toinen loukkaantui.

• Ulla71

En ole pettänyt hänen luottamustaan. Pyysin kyllä jo anteeksi mutta hänen mielestään asia on niin periaatteellinen ettei hän edes suostu keskustelemaan asiasta enää kanssani. Uskon että taustalla on jokin muu syy, mutten saa sitä enää selville.

Mainittava on kuitenkin, että vaikka en pitänyt lupaustani tässä kyseisessä asiassa, en ole kuitenkaan loukannut häntä ihmisenä tai mitään muuta vakavaa. Kyse oli kuvasta...

• vanha ja viisas
        Ulla71 kirjoitti:

En ole pettänyt hänen luottamustaan. Pyysin kyllä jo anteeksi mutta hänen mielestään asia on niin periaatteellinen ettei hän edes suostu keskustelemaan asiasta enää kanssani. Uskon että taustalla on jokin muu syy, mutten saa sitä enää selville.

Mainittava on kuitenkin, että vaikka en pitänyt lupaustani tässä kyseisessä asiassa, en ole kuitenkaan loukannut häntä ihmisenä tai mitään muuta vakavaa. Kyse oli kuvasta...

Taisi keksiä vain tekosyyn, jotta sai laitettua välit poikki. Näitähän riittää.. ihan uskomattomia tarinoita mitä aina kuulee.. milloin mitäkin, kun ei viitsitä sanoa suoraan: kiitos ja hyvästi. Raukkamaista ei voi muuta sanoa, toiselle paha mieli ja pitkäksi aikaa miettimistä mikä meni oikeasti vikaan?

• turhan

perään poraat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe