NAISVIHAN VASTUSTAJAT

bodaaja isoilla aivoilla

Ymmärtääkö teistä naisvihan vastustajista kukaan lähtökohtaa, että 80% naisista haluaa panna 15% miehistä?

Miehillä se menee samoin. Mutta oleellista on tuo ymmärtää.

Ja lisäksi ymmärtääkö teistä kukaan, että miehelle lyödään heti alkuun kysymykset tiskiin, että oletko rikas tai menestynyt saadaksesi pillua. Onko se 15% joka olisi etuoikeutettu. Muut ei.

Tähänkin viestiin vastaillaan varmaan naismaisesti mitä lie muita niitä näitä. Kylmis ekojen joukossa hölö-hölö-hölö. Tosiasiat jätetään myöntämättä. Annetaan satunnaisten kymenlaakson pirkkojen ja tuulikkien vastata, että "mä ainakin matin sain lavalta ja oli vaan ihan lutunen".

Tosiasiassa 75% naisista ottaa miehen rahan perusteella. Tätä sitten perustellaan evoluutiolla ja millä lie.

Mies ei saisi silti kiinnostua hoikista naisista joiden tärkein ominaisuus seksikkyys.

25

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Vanilla~

sitten? Millainen ihminen alkaa vihaamaan koko sukupuolta, jos ei saa p***ua? Hankkikaa nyt hyvät miehet elämä, niin naisetkin kiinnostuu!

Tunnetko muuten samanlaista myötätuntoa niitä naisia kohtaan, jotka ei saa miehiä? Ai niin, mutta eihän rumilla naisilla ole mitään väliä, vai mitä?

Oliko tuossa sun kirjoituksessa edes mitään pointtia?

• EI_Ulkonäkövaatimuksia !

"Tunnetko muuten samanlaista myötätuntoa niitä naisia kohtaan, jotka ei saa miehiä? Ai niin, mutta eihän rumilla naisilla ole mitään väliä, vai mitä?"

Älä viitsi valehdella. Niin rumaa naista, joka ei saa miestä, ei ole oikeasti olemassakaan.

Olen tästä niin varma, että:

a) jos itse luulet olevasi niin ruma, ettet saa miestä: tule vaimokseni. Lupaan huolia, kunhan täytät tietyt ehdot, jotka eivät liity mitenkään ulkonäköösi

TAI

b) vaikket itse kuuluisikaan ko. naisryhmään, joka ei saa miestä, niin jos tiedät/tunnet tällaisen naisen, saat 1000 euron palkkion, jos houkuttelet ko. naisen kanssani treffeille ja jos ko. nainen suostuu vaimokseni (myös ko. naisen tulee täyttää tietyt ehdot)

Ei mitkä ehdotko ?

1. Naisella ei saa olla sellaisia sukupuolitauteja, joita lääketiede ei pysty parantamaan

2. Naisella ei saa olla alle 18v lapsia

3. Naisella ei saa olla palavaa kiirettä vauvantekoon

4. Naisella pitää olla hellä ja rakastava luonne, eli pitää osata nauttia siitä että halaan joka päivä yli 10 kertaa ja otan jokaiseksi yöksi hellästi syliin nukkumaan ja kiedon käden ympärille.

Tosin, eipä sinusta ole aloitteentekijäksi, kunhan tykkäät kirjoitella tänne vain provosoidaksesi, sinulla ei ole todellista parinmuodostushalua, eikä rahapulasikaan valitettavasti ole tarpeeksi paha että viitsisit lähettää luokseni jonkun tyttökaverisi, ei vaikka tyttökaverisi saisi hellän ja rakastavan aviomiehen loppuelämäkseen ja sinä saisit 1000 euron vihjepalkkion naimisiin johtavasta vihjeestä.

Ulkonäkövaatimuksia minulla ei siis ole, eikä myöskään ikävaatimuksia, eli sanotaan että kaikki 18-60v naiset ikänsä puolesta kelpaavat.

Ja vanhemmille naisille vielä tiedoksi: Iän mahdollisesti mukanaan tuomat ongelmat eivät oikeasti ole seksielämän tuhoajia niin kuin luulet. Pahin seksielämän tuhoaja on korviesi välissä, ei jalkojesi !

Avioliittoon halukkaat naiset, soittakaa jos uskallatte, tiedossa on ns. varmat treffit: pääset naimisiin jos vain haluat.

Ai niin se numero, johon voi soittaa jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan (mihin en kyllä usko, suomalaisnaisen passiivisuuden tuntien):

044 567 0800

----

a summary in english:

Are you a single woman aged 18-60 years and want to get married, but do not yet know with who?

If you do not have underage children, and you do not have any sexual disease which is incurable by modern medicines, and you *do* have a loving character and you would love to enjoy my sweet hugs every days (minimum 10 hugs every day, probably more) please call me and arrange yourself to a date which will get you happily married.

The number to call is:

358 44 567 0800

No textmessages and no email.

Free callback to any landline phone anywhere in the world and also to Skype if needed (to use Skype, you need:

1. a computer with internet connection

2. a headset, and if the headset is not a usb model, also a sound card to connect the headcset to.

3. Skype. It's free and you can download it here:

http://skype.com/intl/en/

• hyväksyä
        EI_Ulkonäkövaatimuksia ! kirjoitti:

"Tunnetko muuten samanlaista myötätuntoa niitä naisia kohtaan, jotka ei saa miehiä? Ai niin, mutta eihän rumilla naisilla ole mitään väliä, vai mitä?"

Älä viitsi valehdella. Niin rumaa naista, joka ei saa miestä, ei ole oikeasti olemassakaan.

Olen tästä niin varma, että:

a) jos itse luulet olevasi niin ruma, ettet saa miestä: tule vaimokseni. Lupaan huolia, kunhan täytät tietyt ehdot, jotka eivät liity mitenkään ulkonäköösi

TAI

b) vaikket itse kuuluisikaan ko. naisryhmään, joka ei saa miestä, niin jos tiedät/tunnet tällaisen naisen, saat 1000 euron palkkion, jos houkuttelet ko. naisen kanssani treffeille ja jos ko. nainen suostuu vaimokseni (myös ko. naisen tulee täyttää tietyt ehdot)

Ei mitkä ehdotko ?

1. Naisella ei saa olla sellaisia sukupuolitauteja, joita lääketiede ei pysty parantamaan

2. Naisella ei saa olla alle 18v lapsia

3. Naisella ei saa olla palavaa kiirettä vauvantekoon

4. Naisella pitää olla hellä ja rakastava luonne, eli pitää osata nauttia siitä että halaan joka päivä yli 10 kertaa ja otan jokaiseksi yöksi hellästi syliin nukkumaan ja kiedon käden ympärille.

Tosin, eipä sinusta ole aloitteentekijäksi, kunhan tykkäät kirjoitella tänne vain provosoidaksesi, sinulla ei ole todellista parinmuodostushalua, eikä rahapulasikaan valitettavasti ole tarpeeksi paha että viitsisit lähettää luokseni jonkun tyttökaverisi, ei vaikka tyttökaverisi saisi hellän ja rakastavan aviomiehen loppuelämäkseen ja sinä saisit 1000 euron vihjepalkkion naimisiin johtavasta vihjeestä.

Ulkonäkövaatimuksia minulla ei siis ole, eikä myöskään ikävaatimuksia, eli sanotaan että kaikki 18-60v naiset ikänsä puolesta kelpaavat.

Ja vanhemmille naisille vielä tiedoksi: Iän mahdollisesti mukanaan tuomat ongelmat eivät oikeasti ole seksielämän tuhoajia niin kuin luulet. Pahin seksielämän tuhoaja on korviesi välissä, ei jalkojesi !

Avioliittoon halukkaat naiset, soittakaa jos uskallatte, tiedossa on ns. varmat treffit: pääset naimisiin jos vain haluat.

Ai niin se numero, johon voi soittaa jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan (mihin en kyllä usko, suomalaisnaisen passiivisuuden tuntien):

044 567 0800

----

a summary in english:

Are you a single woman aged 18-60 years and want to get married, but do not yet know with who?

If you do not have underage children, and you do not have any sexual disease which is incurable by modern medicines, and you *do* have a loving character and you would love to enjoy my sweet hugs every days (minimum 10 hugs every day, probably more) please call me and arrange yourself to a date which will get you happily married.

The number to call is:

358 44 567 0800

No textmessages and no email.

Free callback to any landline phone anywhere in the world and also to Skype if needed (to use Skype, you need:

1. a computer with internet connection

2. a headset, and if the headset is not a usb model, also a sound card to connect the headcset to.

3. Skype. It's free and you can download it here:

http://skype.com/intl/en/

Miesten ja naisten erilaisuutta?
        Jokainen joka ei saa seksiä, työtä, rahaa, rakkautta jne voi katsoa peiliin ja tehdä asioille jotakin..

• vielä..
        hyväksyä kirjoitti:

Miesten ja naisten erilaisuutta?
        Jokainen joka ei saa seksiä, työtä, rahaa, rakkautta jne voi katsoa peiliin ja tehdä asioille jotakin..

Erilaisuus ei tarkoita eriarvoisuutta ja ihmettelenkin miksi tasa-arvo mielletään niin, että sukupuolten pitäisi tulla toistensa kaltaisiksi..

• se on yksinkertaista

Ihan kuten sinäkin.

"miehelle lyödään heti alkuun kysymykset tiskiin, että oletko rikas tai menestynyt saadaksesi pillua."

Sanot vain että olet rikas ja menestynyt. Oliko jotain muutakin?

• haaha...

Pillukateutta liikkeellä...

• teistä valittajamiehistä

oikeasti ymmärtää sen, että on aika hemmetin ristiriitaista vaatia miehille oikeutta panna ketä naista hyvänsä oman tahtonsa mukaan, ja samalla kuitenkin miehet yleisesti ottaen arvostavat kumppanina ja puolisona ainoastaan sitä naista, joka ei ole liian monen miehen kanssa sängyssä ollut?

• auta armias

jos siitä seksistä, jota jokainen nainen on velvollinen kaikkien vastaankävelevien miesten kanssa harrastamaan, on sattunut syntymään lapsi! Siis voi kauheata!!! Ei kelpaa puolisoksi, ei kumppaniksi, ei sitte millään!!!

• ymmärrys

on munassa..

• tai orpokotiin
        auta armias kirjoitti:

jos siitä seksistä, jota jokainen nainen on velvollinen kaikkien vastaankävelevien miesten kanssa harrastamaan, on sattunut syntymään lapsi! Siis voi kauheata!!! Ei kelpaa puolisoksi, ei kumppaniksi, ei sitte millään!!!

No kato idea on että miehen pitäisi huolehtia itse kakaroistaan ja muijastaan, ei lykätä niitä toisen voivoiksi kun siemennys on hoidettu. Heitä lapsi roskiin tai vie orpokotiin niin sovitaan treffit.

Minä olen sitäpaitsi varsin armollinen, Afrikassa leijonat tappavat toisten urosten pennut sen enempiä aikailematta tai vaihtoehtoja luettelematta.

• afrikassa
        tai orpokotiin kirjoitti:

No kato idea on että miehen pitäisi huolehtia itse kakaroistaan ja muijastaan, ei lykätä niitä toisen voivoiksi kun siemennys on hoidettu. Heitä lapsi roskiin tai vie orpokotiin niin sovitaan treffit.

Minä olen sitäpaitsi varsin armollinen, Afrikassa leijonat tappavat toisten urosten pennut sen enempiä aikailematta tai vaihtoehtoja luettelematta.

täytyy tappaa se pentujen isä ja näin todistaa, että itsellään on paremmat geenit..

• mitäs jos..
        afrikassa kirjoitti:

täytyy tappaa se pentujen isä ja näin todistaa, että itsellään on paremmat geenit..

Näin voi toki olla, mutta entäpä jos isä ei ole maisemissa? Miksi toinen uros tuhlaisi resurssejaan toisen jälkeläisten hoitamiseen? Omat geenit, oma etu.

• tietävä...
        mitäs jos.. kirjoitti:

Näin voi toki olla, mutta entäpä jos isä ei ole maisemissa? Miksi toinen uros tuhlaisi resurssejaan toisen jälkeläisten hoitamiseen? Omat geenit, oma etu.

uros on maisemissa ja tiesitkös, että leijonanaaraat saalistavat mutta tää turhake uros vaatii saada ruokailla ensin..
        Niin, että samanlaisia itsekkäitä paskiaisia..Laji kuin laji..

• ihmisurosten unelma
        tai orpokotiin kirjoitti:

Päästä tappamaan toistensa siittämiä lapsia? Nainen ei muuten tule kiimaan jos hänen lapsensa tapetaan.

• ihmeen
        mitäs jos.. kirjoitti:

etu?

• toisen miehen lapset
        ihmisurosten unelma kirjoitti:

Päästä tappamaan toistensa siittämiä lapsia? Nainen ei muuten tule kiimaan jos hänen lapsensa tapetaan.

miksi elättää toisen miehen lasta omilla resursseillaan? Sehän on sille kikkelivillelle kuin lottovoitto että huvittelee itse ja joku toope tulee ja hoitaa lapset.
        Kaikki (vähäinenkin) vaivannäkö vain siksi että TOISEN, JONKUN MUUN MIEHEN geenit välittyisivät eteenpäin? Ei jumalauta, pitäkööt kikkeliville itse huolen kakaroistaan, minä en niihin talkoisiin ala.

• ei pidä myöskään
        toisen miehen lapset kirjoitti:

miksi elättää toisen miehen lasta omilla resursseillaan? Sehän on sille kikkelivillelle kuin lottovoitto että huvittelee itse ja joku toope tulee ja hoitaa lapset.
        Kaikki (vähäinenkin) vaivannäkö vain siksi että TOISEN, JONKUN MUUN MIEHEN geenit välittyisivät eteenpäin? Ei jumalauta, pitäkööt kikkeliville itse huolen kakaroistaan, minä en niihin talkoisiin ala.

vaatia seksiä kaikkien miesten "oikeudeksi". Jos niin teette, silloin teillä on yhteisvastuullisesti velvollisuus huolehtia myös seksin hedelmistä.

• diipaa-daapaa

Ymmärtääköhän miehet, että he itse lynttäävät itseään noilla kirjoituksilla "naisille kelpaa vaan raha" ja niin edelleen. Ainoat, jotka siihen uskovat ja sitä lietsovat on miehet. Ainoat, jotka hokemasta päästyäänkin hokevat, miten luusereita ova naisten mielestä tuollaiset ja tälläiset ja miten miehet ei saa jne. Ja samalla luovat itseään toteuttavan kuvion: koska itse myös uskovat omiin idioottimaisiin väitteisiinsä. Miehet lietsovat heikkoa itsetuntoa, pinnallista kuvaa itsestään, negatiivista ajattelua jne. Ja sitten katkeroituvat kun se tehoaa: heihin itseensä.

Vi**n pässit. Ei mitään vähän tyhmää porukkaa.

• ReinoReipas

Vihjaatko, että sinuun tuo ei tehoaisi?

Mies elää miehen elämää ja seuraa omaa elämäänsä sivusta ja väität, että se ei olisi objektiivista kun samalla voi seurata muidenkin miesten elämää sivusta. Että tuhat subjektiivista näkökulmaa ei voisi olla edes hiukka objektiivinen?

Ihmeen paskaa sinäkin kirjoitit.

Yrititkö 10 rivin sepustuksella tosiaan väittää, että naiset eivät välitä rahasta. Sekä on sinun aivotyösi tulos?

• itse ongelmaa..
        ReinoReipas kirjoitti:

Mies elää miehen elämää ja seuraa omaa elämäänsä sivusta ja väität, että se ei olisi objektiivista kun samalla voi seurata muidenkin miesten elämää sivusta. Että tuhat subjektiivista näkökulmaa ei voisi olla edes hiukka objektiivinen?

Yrititkö 10 rivin sepustuksella tosiaan väittää, että naiset eivät välitä rahasta. Sekä on sinun aivotyösi tulos?

Jos oman aivotyösi tulos on se, että suurin suomalainen ongelma on tällä hetkellä se, että "naiset kiinnostuvat vain rahasta", niin en voi kuin säälitellä sinua.

Kyllä tuo ed. kirjoittaja on aivan oikeassa sanoessan, että ihmisen itsesäälinen voivottelu kohtalon kauheudesta on se, joka alkaa itse toteuttaa itseään - eivät muut ihmiset ole syypäitä kurjaan kohtaloosi.

Kun tämän elämässäsi opit, niin vasta silloin olet oikeasti objektiivinen.

• paksukainen...
        ReinoReipas kirjoitti:

hahaha

Tää 30-vuotias nainen ei tosiaan välitä varakkaista miehistä. Rahaa on ihan omastakin takaa tarpeeksi! Kun löytyis mies, joka suostuis rakastaan kaikkia mun 130 kiloani valittamatta siitä, että minua ei kiinnosta laihduttaa tipan vertaa! Ei kiinnosta eikä huvita! Olen sellainen kun olen ja piste! Miehet kyllä kiertää kaukaa, mutta onneksi on edes kavereita joiden kanssa voin matkustella ja pitää hauskaa. Seksiä en edes kaipaa!

• olla väärässä.
        paksukainen... kirjoitti:

hahaha

Tää 30-vuotias nainen ei tosiaan välitä varakkaista miehistä. Rahaa on ihan omastakin takaa tarpeeksi! Kun löytyis mies, joka suostuis rakastaan kaikkia mun 130 kiloani valittamatta siitä, että minua ei kiinnosta laihduttaa tipan vertaa! Ei kiinnosta eikä huvita! Olen sellainen kun olen ja piste! Miehet kyllä kiertää kaukaa, mutta onneksi on edes kavereita joiden kanssa voin matkustella ja pitää hauskaa. Seksiä en edes kaipaa!

"Miehet kyllä kiertää kaukaa..." Eihän tuo voi olla totta! Etkö sä nyt hyvä ihminen ole lukenut, että kukaan nainen ei ole mihille niin vastenmielinen, etteivät he tälle itseään tarjoaisi. Miehet täällä niin väittävät, täytyyhän sen silloin olla totta!

• hoikka & seksikäs

Niin, mies kiinnostuu toki hoikasta ja seksikkäästä, mutta ongelma on, että hoikan ja seksikkään naisen pitäisi kiinostua myös jokaisesta vastaantulevasta miehestä. Ja kun ei kiinnostu, niin kommentit ovat tyyliä: "Miksi olet noin vihaisen näköinen?" (- vaikka juttelet hyväntuulisesti seurassasi olevalle ystävättärellesi), "Miksi olet noin aggressiivisen näköinen" (kun et satu huomaamaan sinua pokaavaa miestä).

Olen huomannut ihan viime aikoina, että suomalaisen miehen iskukommentit tähtäävät lähinnä maton vetoon jalkojen alta. Yhä vähemmän on miehiä, jotka osaavat aloittaa keskustelun tyylikkäästi.

• Taasnäitä

Miehille raha on sama kuin naisille ulkonäkö. Naiset voi valehdella ettei rahalla ole merkitystä niin hyvin, että ne uskoo siihen itsekin, mutta näin se on.

Jos et siis saa naista niin keskity rahan tekoon. Jos sinulla on talo ja rahaa niin yhtäkkiä oletkin naisten silmissä aivan v-tun kiinnostava. Sitten voit valita: Voit pitää hauskaa niiden 30-kymppisten diskoprinsessojen kanssa jotka eivät 10 vuotta sitten katsoneet sinua edes päin (pidä kumit fölissä kun nait niitä, niillä on satasen saldo kaikilla), voit poimia sen hiljaisen kirjastotädin jolla on paniikinomainen lisääntymiskuume, tai voit hankkia iskemättömän prinsessan jostain kehitysmaasta, miten vain haluat.

• Jos näin on, niin oikeuttaako se naisvihaan? Eivätkö molemmat sukupuolet ole yhtä itsekkäitä ja valitse yhtä pinnallisin syin kumppaninsa? Hä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen