1. relaxed_eyes
2. Genio.Mente
3. Papeete1
4. ex-Wastaaja
5. sininen_sitruuna
6. lara
7. monte24
8. timanttia
9. zisel
10. gek-ko
Niin?
Palstan surkeimmat ja tylsimmät kirjoittajat
22
1261
Vastaukset
- rusalkaa
on tollanen listaajapuska.
- ap.
unohdin sinut tykkänään...
rusalkaa on surkeista surkein.
Millä sä perustelet sen että mä en oo listalla?
- en ole
koskaan lukenut yhtään kirjoitustasi.
Se kai jo kertoo mitä ajattelen sinusta... en ole kirjoitti:
koskaan lukenut yhtään kirjoitustasi.
Se kai jo kertoo mitä ajattelen sinusta...Kirjoituksiani et voi olla minusta myöskään mitään mieltä todisteisiin vedoten.
HAH!mä puutun kans, tässä on nyt joku paha väärinkäsitys vai olenko mä NIIN tylsä, että mut on jo unohdettu tylsimpien listalta?? Huoh...
- disadora
sitten kai vois ilmoittautua ihan omallakin nimellä jotta älykkyytesi pääsisi oikeuksiinsa eikä tuollaista miten sen sievästi sanoisi..jokseenkin teinipaskaa täh?
- MMies
Onko jotain asiaa?
- Palstan naiset
tälle listalle :)
pitkästä aikaa listaykkösenä palstalistoilla.
- ainoastaan,
Mua v*uttaa ainoastaan, että palstalla pitkään käyttämäni nimimerkin ex-Wastaaja joku muu meni rekisteröimään. Tais kyllä olla muodossa "ex-wastaaja", mutta silti. Ja jokatapauksessa en todella, todella pitkään aikaan ole itse kyseistä nimimerkkiä = ex-Wastaaja ( tms. mitään muutakaan siihen verrannollista) enää viitsinyt käyttää. Jotkut muut sen sijaan palstalta havaitsemani mukaan kylläkin ovat käyttäneet (ainakin tuota ex-Wastaajaa).
Susta on kivaa lyödä mua henkisesti turpaan, kun minä tälle keskustelupalstalle tulen, laittamalla listauksiin em. kys. nimimerkki? Tuo tuntuu todella pahalta. Ehkä todella olen keskusteluseurassa, jossa en halua olla ja johon en kuulu.- MMies
Get lost...
- ainoastaan,
MMies kirjoitti:
Get lost...
Mene itse. Tyyppikö ihan oikeasti pitää keskustelupalstaa omanaan, niinkö?:D
- ex-Wastaaja
Vapaana on
- ex- Wastaaja
ainoastaan, kirjoitti:
Mene itse. Tyyppikö ihan oikeasti pitää keskustelupalstaa omanaan, niinkö?:D
tämäkin
- ex -Wastaaja
ex- Wastaaja kirjoitti:
tämäkin
rekisteröimätön näinkin
- ex-wastaaja
ex -Wastaaja kirjoitti:
rekisteröimätön näinkin
tämä
- rapiskarpalo
taas niin tylsä ettei taaskaan mun nimeä mainittu vaikka selkeästi olen palstan surkein kirjoittaja, enhän osaa edes oikein kirjoittaa.
- pois :
ratikkakuski joka on maailmanhistorian surkein aloitteleva importööri :)
- rapiskarpalo
pois : kirjoitti:
ratikkakuski joka on maailmanhistorian surkein aloitteleva importööri :)
minulle mitenkään kuulu, mutta pakko kysäistä tarkoitatko sellaista ylen versiota?
- Anonymous random visitor
että vaikka täällä mitä listattaisiin, niin aina nuo samat nimet ovat siinä listassa, eri järjestyksessä vaan.
Niin. - sirpamaikkarilta
Mä oon suosittu! =)
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837