Naiset kusettaa

Nimetön

On todella ärsyttävää saada jatkuvasti näitä yksityis viestejä deittiiin:

"Hei,
Hei,

Miten te, toivon, olet hyvin, olen kunniaa kaunis tyttö, ja i pudota oman profiilin, ja rakastan sitä, mitä näin siellä, uskon, että voimme tutustua, joten jos se sinua kiinnostaa, pls päästä minut takaisin tänne kunnossa edelleen viestinnän okay.i pysähtyy täällä odottaa teidän vastata.
Regards, Ms kunniaa

([email protected])

Ota minuun yhteyttä suoraan minun sähköpostiosoite minua lähettämään kuvani ja viestinnän
([email protected])

-------------- ----------------------------------

Hello,

How are you,hope you are doing well,am glory a lovely girl,and i drop at your profile, and i love what i saw there,i beleive we can get aquainted,so if it interests you,pls reach me back here okay for further communications okay.i stop here awaiting your respond.
Regards,Ms glory

([email protected])

Please contact me direct to my email address for me to send my picture and further communications
([email protected])"

"[email protected]
Hello,Greetings from me to you,my name is wanita, i am happy to see your profile today on your site and became passionate about you, i loved it & i am very much optimist that we can make a good friendship together,please i will like you to email me back with my email address, [email protected] as soon as you have gone through this lovely mail.I will be waiting to recieve your reply soonest,where i can give you my picture for you to know whom i am ,please contact me here with love from the bottom of your heart , have a great & a beautiful day.
wanita"

Keitä nämä ihmiset oikeasti ovat?

Olen ainoastaan suomenkielentaitoinen
(joka lukee myös deitissä) ja jatkuvasti tämäntyylisiä viestejä satelee yksityis-viesteinä minulle.

Näitä on 2:kk sisällä varmaan kymmenkunta tullut erillaisia!

Ja nämä ns. "naiset" asuvat ulkomailla siis, mutta koko tämän sivun nimihän on SUOMI24...??

9

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on..

No nuo on noita ns. nigerialais huijauksia. Niitä on ollut netissä niin kauan, kuin on ollut liialla rahalla varustettuja epätoivoisia miehiäkin.

• uusi juttu mulle

En myöskään ole varakas, vaan koko 50v ikäni työttömänä ollut.

Ilmeisesti nuo molopäät eivät osaa sanakaan suomea lukea.

• ehkä kusetakaan.

Naiset kusettaa? Suurin osa noista huijareista on miehiä.

Miksi tehdä asiasta iso ongelma? Vai takerrutko siihen oljenkorteen, että siellä voisi olla oikea nainen, joka on sinusta kiinnostunut? Ongelmasta pääsee helposti poistamalla viestit välittömästi.

• Joo sinulla varmaan

Näitä olen poistanut kymmenittäin jo!

Vituttaa vaan niin saakelisti tuollaiset roskapostit muiden oikeiden viestien joukossa, kun ei ole erikseen roskapostikansiota keksitty..

Mitä ne miehet sitten tahtoo?
        Nussia isoon karvaiseen perseeseenikö?

• siitä on kyse
        Joo sinulla varmaan kirjoitti:

Näitä olen poistanut kymmenittäin jo!

Vituttaa vaan niin saakelisti tuollaiset roskapostit muiden oikeiden viestien joukossa, kun ei ole erikseen roskapostikansiota keksitty..

Mitä ne miehet sitten tahtoo?
        Nussia isoon karvaiseen perseeseenikö?

Rahasta on kyse. Ensin koukutetaan hölmö mies ja sitten aletaan pian pyytää rahaa jollain tunteisiin vetoavalla tavalla.

• myydä...
        siitä on kyse kirjoitti:

Rahasta on kyse. Ensin koukutetaan hölmö mies ja sitten aletaan pian pyytää rahaa jollain tunteisiin vetoavalla tavalla.

Unelma on helppo myydä. Moni haluaa uskoa, että se voisi olla totta.

• suosittu olet

Mulle ei ole tulut kun 3 noita 7 kuukauden aikana, vaikka ilmoitan englantia osaavani.
      Silti yks ennempi kuin ihan oikeilta naisilta.
      Vissiin oon semmonen luuseri etten ketään kiinosta.

• samanlaisen viestin

omaan ilmoitukseeni

Ja mä olen nainen :)

"nauraa"

• Nimetön

Niin minäkin sain, mutta mies sentään olen. Ei taida olla paljoo sukupuolella väliä siis noilla vietittäjilä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe