Tarkoitan nimenomaan niin että mies haluaa tehdä sinulle meikin. Viehättääkö ajatus vai inhottaa?
Entä jos hän onkin pärstäsi kanssa parempi kuin mitä itse olet eli selkeesti tehnyt vastaavaa ennenkin. Eikä siis ole ammatiltaan mikään alaan liittyvä.
Ja kun sun meikkipussi loppuu kesken niin hakee omastaan sen mikä puuttuu...
Ja siis ei ehosta omaa pärstäänsä. Vain naisen.
Kyseenalaista vai kivaa? ;-)
Meikkaava mies?
12
393
Vastaukset
mun pärstään kukaan ei tuu kyllä koskemaan. (tosimielellä siis) käyn mieluummin ostamassa omat meikkini tai sen minkä tarvin ku ottasin mieheltä ja mitä varten se nyt sitä omaa meikkipussiaan ees pitäis ellei omaa naamaansakki ehostais, kenties tulevia asiakkaita vartenko vai? ja vähä luulen että osaan tehä rajaukseni vähä paremmin mitä kukaan mies joten en niitä ainakaan siihen tarvi.
no, ehkä vähä vanhanaikanen kenties?- icyca
Musta ainakin tuntus hassulta jos joku mies meikkais mut. Muutenkin tulis hassu olo "osaisko tuo oikeasti meikata" Itse olen tottunut meikkaamaan omalla tavalla enkä halua,että joku muu tulee mun naamaa sorkkimaan.
- Tristar
Jokaisella on lahjansa, jos miehen lahjana on nähdä kauneimmat puolet toisen kasvoissa ja osata korostaa niitä oikein, hyvä että jatkaa ja harjoittaa taitoaan! Toivoisin että minulla olisi moinen taito... kasvojen ehostus voi olla lahja siinä missä maalaustaitokin, pohja vain on eri.
*** - sana olis
erikoista. Mutta antaisin meikata, riippuu tietysti vähän tyypistä ja miksi sillä on meikkipussi jos ei itse meikkaa? Onko sillä harrastuksena meikkailla naisia, tai kenties työnä?
- Ajatuskatko
Että mies haluaa tehdä niin, jostain syystä häntä miellyttää ajatus tuosta ja haluaa siitä kumppaninsa kanssa yhteisen jutun jossa voi olla lähekkäin, koskettaa toista ihan rauhassa ja antaa kumppanilleen rauhoittumishetken ja vieläpä saa naiselleen aina mieleisen näyttelykelpoisen naamankin kaupan päälle.
Harjoittanut taitoa muutaman exän ja meikkipään kanssa, kiinostunut meikkaamisen tekniikasta ja haluaa hioa siinä taitojaan. Ei fetissi vaan ennemminkin hyödyllinen ja erikoinen harrastus jota kuitenkin nolottelee koska se ei ole hänenkään mielestä "miehekästä" eikä halua kuulla asiasta vittuilua tms... Mies muuten hyvinkin jämäkkä ja miehekäs tapaus niin ulkoisesti kuin sisäisesti. - muttei..
Ajatuskatko kirjoitti:
Että mies haluaa tehdä niin, jostain syystä häntä miellyttää ajatus tuosta ja haluaa siitä kumppaninsa kanssa yhteisen jutun jossa voi olla lähekkäin, koskettaa toista ihan rauhassa ja antaa kumppanilleen rauhoittumishetken ja vieläpä saa naiselleen aina mieleisen näyttelykelpoisen naamankin kaupan päälle.
Harjoittanut taitoa muutaman exän ja meikkipään kanssa, kiinostunut meikkaamisen tekniikasta ja haluaa hioa siinä taitojaan. Ei fetissi vaan ennemminkin hyödyllinen ja erikoinen harrastus jota kuitenkin nolottelee koska se ei ole hänenkään mielestä "miehekästä" eikä halua kuulla asiasta vittuilua tms... Mies muuten hyvinkin jämäkkä ja miehekäs tapaus niin ulkoisesti kuin sisäisesti.tosiaan kuulosta hyvältä tuo "näyttelykelpoinen naama" Ikään kuin nainen olisi sinulle jokin näyttelyesine, jota sinun pitäs saada ehostella että näyttäisi kavereille paremmalta.
- ..............................
muttei.. kirjoitti:
tosiaan kuulosta hyvältä tuo "näyttelykelpoinen naama" Ikään kuin nainen olisi sinulle jokin näyttelyesine, jota sinun pitäs saada ehostella että näyttäisi kavereille paremmalta.
Eikö neidille kelpaa realismi elämässä? Siksihän te naisetkin meikkaatte itsekkin että pärstä olis viileemmän näköinen. Miksi miehet ei saa "ymmärtää" meikkaamisen tarkoitusta?
- Michiko_
tuo olisi. Itse olen meikannut goottityylisiä miehiä, kukaan mies ei ole meikannut minua.
- olen.
Vaaleista miehistä tulee ihan erinäköisiä, kun laittaa vähän tummaa ripsiväriä. Jostain syystä miesten meikkaamista pidetään homomaisena, paitsi jos sattuu olemaan joku rokkarin tapanen..Tai käyttäähän miehetkin peitepuikkoa.
Yksi mies väitti että naisilla on pidemmät ripset kuin miehillä..niijoo siltähän se näyttää..
- oudon
kysymyksen! Enpä ole moiseen vielä törmännyt, että mies haluaisi meikata mut.
Eli siis oudoksuttaisi kyllä tosiaan, mutta kyllä minä ainakin kerran antaisin meikata, hauska kokeiluhan se olisi.
Eri juttu sitten pitäisinkö lopputuloksesta?! kun kyllä sitä on itse tottunut sen meikin tekemään, niin en tiedä pitäisinkö toisen tekemästä meikistä......
Mutta jos saa kysyä, niin miksi ihmeessä sulla on oma meikkipussi?? jos et itse meikkaa, etkä ole ammattilainen....- Ajatuskatko
Tietenkin kysyisi että millaista meikkiä nainen yleensä pitää ja pyrkisi noudattamaan linjaa ja opettelemaan saman tyylin (ja itseasiassa tietäisi hyvinkin paljon aiheesta eli saattaisi tehdä itseasiassa samantyylisen meikin mutta paremmin...), eli siis kyse ei olisi vain siitä että mies maalaa naisen pärstän mieleisekseen vaan ihan oikeasti siitä että systeemi toimisi molempiin suuntiin eikä kyseessä olisi vain miehen fixaatio asiaan.
"Mutta jos saa kysyä, niin miksi ihmeessä sulla on oma meikkipussi?"
Miksi harrastelijamaalarilla on öljyvärinsä tai harrastelijamuusikolla klarinetti tai kitara?
- nainen .
Nyt kun työ ei enää sitä vaadi, olen lopettanut meikkaamisen kokonaan ja hukannut meikkinikin. Sopii siis toivoa, että miehen meikkipussi on hyvin varustettu - ja jos mies olis mua parempi tekemään meikkiä, niin sehän olis vaan plussaa. Minusta siinä ei olisi mitään kummallista, päinvastoin minusta on hauskaa, kun ylitellään noita perinteisiä, ahtaita sukupuolirooleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780