Moikka!
Tossa parisen tuntia pyöriskelin sängyssä, kun ajatukset on vallannut se tosiasia, ettei mulla oikeastaan ole yhtään ystävää.
Paljon löytyy hyvän päivän tuttuja, baarikavereita, mutta ei ketään sellaista, jolle olisin oikeasti tärkeä.
Muutin muutama vuosi sitten tänne Helsinkiin. Välillä tuntui, että löytyi joitakin kenen kanssa vietti paljon aikaa ja joiden kanssa tuntui hyvältä olla. Jotenkin nuo "ystävyyssuhteet" kuitenkin on hiipunut, ja enää ei tunnu olevan ketään.
Harjoitan tällä hetkellä itsesääliä, lupaan lopettaa heti yön nukuttuani :). Ei kuulu tapoihin.
Olen 21-vuotias tyttö ja siis ystäviä hakusessa ihan kaikenlaiseen menoon.
Kahvilaan juttelemaan, baariin pää täyteen, ulos syömään, tyttöjen iltoja himassa leffan ja sipsien kera :), shoppaileen, keilaamaan, kirjastoon, lenkille, laivalle tai melkein ihan mitä vaan ja nopeasti :D.
Tuntuu, että tukehtuu, kun ei ole ketään kenen kanssa löpistä/viettää aikaa.
Laitatkos sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä.
Ties vaikka pääsis jo huomenna tekemään jotain.
Jonkun mielestä nopeaa toimintaa, but that's how I like it! ;)
Mullekkin ystäviä!
10
611
Vastaukset
ku asut niin kaukana! >:F
- tytön tyllerö
[email protected]
annahan palaa viestiä tohon ossaan:)! - tyttö vaan
Kirjottelehan osoitteeseen [email protected].
- Täältä löytyis:)
Oon 28-vuotias neitonen täst stadin läheltä. Uudet frendit ois tervetulleita. Ois tosiaa kiva saada seuraa kaikenlaiseen tekemiseen. Otahan yhteyttä jos vaikka lauantaina baareilemaan?
[email protected]
Kait tähän puhelin numeronkin uskaltaa laittaa, ku siit kuitenki nopeiten tavottaa. 0449651089 - iinuli:)
hei täällä olis löpinä seuraa!! :D Vähän aikaa sitten olen muuttanut tänne helsinkiin ja kavereita kaikenlaiseen menoon olis mukava saada! :)
kirjottele [email protected] - 3456789
Mikähän sun email osottees on?? oon 24v ja asun ainakin viellä täällä e-suomessa kanssa,uudet tuttavuudet on tervetulleita myös mulle! pistä ihmeessä mailia jos [email protected]
- n844
Olisi kiva tutustua. Olen vaalea sporttinen 24v tytsy Helsingistä. Olen iloinen, temperamenttinen, hassu ja luotettava..
Kaipaan kanssa lisää ystäviä ympärilleni, jonka kanssa voi puhua mistä vaan:)
ja baariseuraa saat minusta kyllä:)
[email protected]
- point!
HEi kaikki uudet potentiaaliset kaverit!!
Olen 25- vuotias ja opiskelen liiketaloutta. Asun Helsingissä ja olen vailla läheisiä kavereita ja ystäviä. Vanhat ystävät ovat jääneet koska olen halunnut elämältä enemmän kuin dokaamista lähiöbaarissa.
Kaikki ihanat ihmiset, joilla on päämääriä elämässään, ottakaa yhteyttä!
[email protected] - mullekki
oon 19v tyttönen ja uusia ystäviä kaipailisin mäkin:)
[email protected] - linja89
mulle saa kanssa kirjotella! asun helsingissä ja ikää 20 (noh melkeen) ja kaikkeen kivan hengailuun ja kahvitteluun jne jne. kaipaisin uusia naamoja :D
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750