Tarvitseeko rakennekynsien päälle laittaa jonkunnäköinen aluslakka ennen lakkakerroksen levittämistä?Vai voiko huoletta lakkailla ilman että väri tarttuu kynteen?
rakennekynnet ja lakkaus
5
4014
Vastaukset
- laittaja neuvoi
Kemin Pulsessa kun laitatin geelikynnet, sanottiin että varsinaisen lakan alle ja päälle väritöntä lakkaa.
Näin tein ja pelittää ihan hyvin. Lakka pysyy kauniina viikkoja (kun vain itse raskisi olla vaihtelematta lakkan väriä).
Ja muista, että kynsilakanpoistoaineen tulee olla ASETOONITONTA.- tarkennus
väritön = kirkas.
Omassa pullossani lukee että "base and top", eli alus- ja päälylakka samasta pullosta.
- päällyslakka
kannattaa aina laittaa jotta lakkaus kestää pidempään, oli rakennekynnet tai ei.
Aluslakka sinänsä ei estä värjäytymiä, ja huonolaatuinen aluslakka itse voi myös kellastuttaa kynsiä (tosin jos rakennekynnet kellastuu, syy on yleensä huonolaatuisissa geeleissä/akryyleissa, ei lakoissa).
Päällylakkakerroksen lisääminen 2-3 päivän välein pidentää lakkauksen ikää entisestään.
Kysy vaikka omalta kynsiteknikoltasi mitä lakkoja hän suosittelee, tärkeintä on että ne eivät sisällä formaldehydiä koska se juuri kellastaa ja kuivattaa.- todellakaan vaan
Siis formaldehydi ei kellastuta kynttä!! Vaan akryyli kellastuu vanhetessaan ....ja sitä on useissa lakoissa. Siksihän esim akryylikynnet kellastuu.
Rakennekynsiin et tarvitse aluslakkaa.Ainostaan suositeltavaa sen takia, että silloin kun käytät aluslakkaa niin kynsinauhat eivät värjäänny värillistä lakkaa käyttäessä niin helposti. - hups..
todellakaan vaan kirjoitti:
Siis formaldehydi ei kellastuta kynttä!! Vaan akryyli kellastuu vanhetessaan ....ja sitä on useissa lakoissa. Siksihän esim akryylikynnet kellastuu.
Rakennekynsiin et tarvitse aluslakkaa.Ainostaan suositeltavaa sen takia, että silloin kun käytät aluslakkaa niin kynsinauhat eivät värjäänny värillistä lakkaa käyttäessä niin helposti.Jaa'a ... tarkistahan nyt vaikka tietosi jostain taai vaikka testaa itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780