Taas on Umpparissa se aika vuodesta, jolloin paikallisilla "pikkupojilla" alkaa teatterimainen koviksen esitys nahkaliivit kahisten ja naisiaan pettäen (ja asialla sitten leuhotetaan toisilleen).
Kotona kyllä esitetään viatonta naamaa.
Hahaa, huvittavaa !
Milloinkahan toiset kasvavat ikäistensä tasolle psyykkisestikin...?
Umpparin viikonloppu
18
2176
Vastaukset
- mitenkähän
tuo poikkeaa niistä viidestäkymmenestäyhdestä muusta Umpparin viikonlopusta? Perisnteisestihän ravintola-alan AMMATTILAISTEN keskuudessa nuo mopoilijoiden iltamat ovat tunnetut vuoden rauhallisimpina. Sopii kysäistä keneltä tahansa ravintola-alan ihmiseltä. Taisi muuten olla edellisvuonna vastaavassa tapahtumassa, kun ainoat öykkärit olivat ns. "kunnon kansalaisia", ts. nakit silmillä eurooppaa omistavia pikkutakkipellejä.
Ja onhan se ihan huvittavaa katsella, kun pikkutakkiväki kääntyy ovelta nähdessään normibaariväestä poikkeavampaa kansaa :D
Tervetuloa sinullekin, jos suinkin maltat päästä ennakkoluuloistasi. - Hymyä Huuleen
He hee !
Aivan ... rajaseudun aikuiset "miehet" leikki-iässä - Nolotus
Nolotus
- leppäkerttunen I
...herättävää touhua aikusilta ukoilta tuollainen näytteleminen!
Olkaa rehellisesti sitä mitä ootte oikeastikin. Helpompaa teille itsellennekin.
:-) - tuo nyt
leppäkerttunen I kirjoitti:
...herättävää touhua aikusilta ukoilta tuollainen näytteleminen!
Olkaa rehellisesti sitä mitä ootte oikeastikin. Helpompaa teille itsellennekin.
:-)sitä, että jos joku ei välttämättä halua pukeutua tuulipukuun, se on "näyttelyä" ja epärehellistä?
Miksi jokin vaatekappale herättää noin paljon negatiivisuutta? Ahdasmielistä ja omituista.
- Nimetön
voi voi mitä lässytystä.tämähän on ainoa kerta vuodesta kun umppariin kehtaa edes lähteä !! muulloin se on täys kikattavia teineja rinksut kädessä persettä pyörittämässä. ja ne vanhemmat pukupellet kuolaamassa. nyt ootte näköjään saaneet sinne oikein karsinan sitä varten (oksennus)joten se on ihan muu porukka kun siellä käy pettämässä. oli helvetin hyvä meiniki ja oikein isännän kanssa yhdessä !!! huvittavaa tosiaan kun kirjoitellaan asioista mistä ei näköjään mitään tiedetä !!
- Mitenköhän se on....
Joo eipä tuossa ollu oikein järkeä! Huvittaa varsinki ne yli 30 naiset jotka pyörii siellä ja kuvittelevat olevansa ikiteinejä:) Olis kannattanu kai viettää nuoruus ensin ja sitten tehdä lapsia:))!! Ja mitä siitä jos joku pettä? Kai se on niiden oma asia??
- vain..
mulla kans ihmetyttää se että jotain kiinnostaa toisten pettämiset ja jos ei itse älyä pettää niin se on sit sen asia mutta seksi on elämän suurinta nautintoa ja minä ainakin aijon sitä harrastaa kenen kans huvittaa ja jos joku haluaa itseään ja elämänsä säästää hautaa varten niin siitä vaan minun puolesta,jos ei osaa elämästä nauttia.
- onkin kiinni ???
ei todella ole.ei yli 30v ole mikään vanhus vielä,ja minunkin tuttavapiirissä(olen reilusti yli 30v) kuunnellaan ihan täysillä viel ns.umpparimusaa.ei se tarkoita mitään ikiteiniä niinkuin sanoit.sullahan on aivan naurettavat käsitykset.ei kaikki ole kiinnostuneita mistään tyyliin humppamusiikista.sehän on vain mukava että pysyy nuorekkaana ettei mieli ja olemus rupsahda ennen aikoja.mukava se on käydä "discoissa" ja tanssia vaikkapa lady gagan pokerfacen mukana.
vai mitä??? - selityksen makua
onkin kiinni ??? kirjoitti:
ei todella ole.ei yli 30v ole mikään vanhus vielä,ja minunkin tuttavapiirissä(olen reilusti yli 30v) kuunnellaan ihan täysillä viel ns.umpparimusaa.ei se tarkoita mitään ikiteiniä niinkuin sanoit.sullahan on aivan naurettavat käsitykset.ei kaikki ole kiinnostuneita mistään tyyliin humppamusiikista.sehän on vain mukava että pysyy nuorekkaana ettei mieli ja olemus rupsahda ennen aikoja.mukava se on käydä "discoissa" ja tanssia vaikkapa lady gagan pokerfacen mukana.
vai mitä???Hanki oikeasti elämä äläkä selitä vanha akka olet kuitenkin:)
- KuusanKoski K
onkin kiinni ??? kirjoitti:
vai mitä???Hieman nuorekas ja jälkeenjäänyt on AIVAN eri asia.
Koitappas parhaasi mukaan miettiä mistä milloinkin on kyse ... jos kykenet (epäilen). - ite oot
selityksen makua kirjoitti:
Hanki oikeasti elämä äläkä selitä vanha akka olet kuitenkin:)
18-20 v poikanen,niin ehkä olen sit sinun mielestä vanha,jos olen 34v. ;-)
- ei halua
selityksen makua kirjoitti:
Hanki oikeasti elämä äläkä selitä vanha akka olet kuitenkin:)
teitä räkänokkia samoihin mestoihin. ällöttää katella, kun te harjoittelette sisääntuoloa, takin antoa narikkaan, halvan kaljan tilausta. Tukka soavella pystyssä ja pää perseessä. Alle kolmikymppisille pitäisi olla oma tarha. Kyllä sen vielä juuri ja juuri muistaa, kuin sitä räkänokkaiässä luuli olevansa euroopan omistaja, vaikka sisällä läpätti pelästynyt ja jännittynyt sydän.
- P-72
Tarkoitatko nyt sitä Los dementitos "pappamopo" porukkaa? Jos tarkoitat, niin ne on varmasti asiallisempaa porukkaa, kuin sinä, ja muut tämän ketjun kirjoittajat, jotka todennäköisesti olette noin 15-20 v. kloppeja. Tunnen niistä henkilökohtaisesti pari. Tekevät hyvää työtä sotaveteraanien ja lastensairaalan hyväksi. Lisäksi pitävät kunnossa niitä hienoja vanhoja mopoja, jotka on enimmäkseen hylätty maalle tallien taakse, tai varastojen perimmäiseen nurkkaan. He eivät virittele mopojaan, eivät ole vaaraksi muulle pyörätien liikenteelle (toisin kuin nuoriso), ja ovat ilo silmälle. Minut se ainakin saa iloiselle mielelle, kun näen sellaisen liikenteessä. Ainiin, minulla ei ole "pappamopoa", koska ei ole tiloja missä sitä pitäisin.
- KorstoKauko
Eihän ollut kyse niistä "huumoriveikoista".
Jos osaisit lukea kunnolla ja sisäistää lukemasi niin olisit tajunnut tuon asian ilman rautalangasta vääntelyä
- Mitenköhän...
Tuossa sen näkee, että yli 30 kymppisillä on parasta ennen päiväys umpeutunu etsikää joku paikka mikä on vanhuksille!!! Ette te nuoria enää ole:)))
- katotaanpa 15
vuoden päästä sinun ikääsi,kun oot ehkä huimat 35vuotias.jos sinusta on se vanhus niin moikkaan sinua kun tulet vastaan tyyliin rollaattorilla.mie olen viel silloin nuori tai nuorekas,enkä jämähtäny vanhukseksi.;-)))vaikka olen yli 40vuotias silloin.
- Nauraa:):):):)
Tosi se on, että umpparissa pyörii 30-50 vuotiaita naisia egoaan pönkittämässä:))) Onhan se kiva ku joku nuorimies kehuu ku omanikäiset ei tykkää ikiteineistä:)) Ja muuten niillä on löysät nahkaliivit omasta takaa "wirn"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461