Moikka kaikki ihanat ihmiset!
Mulla on nyt 2n päivä menossa Nutrin Quickstartin kanssa (mansikkaa) ja mun kysymys on; Saanko juoda maitokahvit vai onko se ohjelma sitten ihan tyhjän kanssa läpikäyty?
Kiitoksia etukäteen!
Nutria+kahvia=?
5
307
Vastaukset
- voi juoda
kahvia, pienen maitomäärän kera. Eikös tuossa Quickstarissa nimenomaan ne pirtelötkin tehdä maitoon? Siis tuohan on se 5 pv:n pakkaus.
Intensive on sitten asia erikseen- LidaH82
Mä oon ainaki sitä sekottanu 2dl veteen :o
(oli pakko käydä lukees ohjeet taas :D elikkä mul on nutrilett intensive kickstart ja strawberry ja se kuului sekoittaa veteen)
Ja emmä paljoo maitoa ota, ehkä sentin-kaks jokaseen kuppiin!
mut entie mulla ottaa ainaki kahvia pois näläntunteen että sillälailla se auttaa mut rupesin miettiin että tekeekö enemmän harmia ku hyötyä! mut hyvä jos voi. - sitä intensiv.
LidaH82 kirjoitti:
Mä oon ainaki sitä sekottanu 2dl veteen :o
(oli pakko käydä lukees ohjeet taas :D elikkä mul on nutrilett intensive kickstart ja strawberry ja se kuului sekoittaa veteen)
Ja emmä paljoo maitoa ota, ehkä sentin-kaks jokaseen kuppiin!
mut entie mulla ottaa ainaki kahvia pois näläntunteen että sillälailla se auttaa mut rupesin miettiin että tekeekö enemmän harmia ku hyötyä! mut hyvä jos voi.ei sitä 5 pv:n pakkauksesta.
- LindaH82
sitä intensiv. kirjoitti:
ei sitä 5 pv:n pakkauksesta.
Ok, no ehkä ne mainostaa se quickstart samas paketis, reunalla on semmonen punainen viiva mis kerrotaan siitä. Niin sekoitin asiat :)
Onkohan se sit kumminki ok juua kaffia? :S - princeamie
LindaH82 kirjoitti:
Ok, no ehkä ne mainostaa se quickstart samas paketis, reunalla on semmonen punainen viiva mis kerrotaan siitä. Niin sekoitin asiat :)
Onkohan se sit kumminki ok juua kaffia? :S...itse ainakin join kahvia, tosin mustana. Mut kuurillahan kielletään vain kulutusmaidon eli punasen maidon käyttö. Eli kevyt tai rasvaton ok kahvin kanssa. Söin kuurilla myös vihanneksia ja join light -mehuja (joissa korkeintaan 1kcal/100ml.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799