Onko teillä kenelläkään muulla samaa ongelmaa?
Kuinka olette päässeet asian yli, jos olette päässeet?
Minua ahdistaa kaikenlainen sukupuoliroolittelu, etenkin se ajatus että miehet haluavat vain seksiä ja ovat valmiita siihen melkein kenen kanssa vaan, jos nainen vaan on kivan näköinen. Haluaisin päästä eroon tästä ajatuksesta. Onko se mahdollista? Se tuntuu olevan totta, sen kuvan saa varsinkin näiltä palstoilta.
Minua ahdistaa miesten minuun kohdistuvat katseet ja flirttailu. Tunnen että he hakevat vain pillua. Olen epäluuloinen. Seurustelen paraikaa mutta olen suunnitellut eroa koska miehellä on paljon irtosuhteita menneisyydessään ja huomaan häen katselevan muita naisia. Miehen täytyisi todistaa olevansa kelvollinen, jotten laskisi häntä samaan vonkaaja-kategoriaan. Yritän kai muuttaa häntä, koska en hyväksyä häntä sellaisenaan.
Kärsin epäluulosta
45
3279
Vastaukset
- auttaa
koska kärsin itse samasta vaivasta.
Olenkin ajatellut ryhtyä nunnaksi.- tai ylipäätään
uskovaiset naiset sano itseään kristuksen morsiamminksi. Ehkä takana on halu löytää hyvä, kaunissieluinen mies, jota täältä maallisesta todellisuudesta ei löydy.
Mikäs siinä, he saavat siitä varmasti paljon lohtua vaikka mun näkökulmastani sen onkin täyttä fantasiaa. - oo...
tai ylipäätään kirjoitti:
uskovaiset naiset sano itseään kristuksen morsiamminksi. Ehkä takana on halu löytää hyvä, kaunissieluinen mies, jota täältä maallisesta todellisuudesta ei löydy.
Mikäs siinä, he saavat siitä varmasti paljon lohtua vaikka mun näkökulmastani sen onkin täyttä fantasiaa.mikään kristuksen morsian sen enempää kuin yhdenkään miehen panoreikä...Eikö mikään ole enää miehille pyhää?
- hakevatkin?
Mitä sitten, jos miehet hakisivatkin pillua katseillaan ja flirtillään? Mitä merkitystä sillä on sinun kannaltasi?
Oletko tullut ajatelleeksi, miksi (hetero)miehet ovat kiinnostuneita juuri naisista?
Harva mies kuitenkaan ryhtyy seurustelusuhteeseen pelkän pillun vuoksi, mutta tosiasia on sekin, ettei mies pariutuisi seurustelusuhteeseen, jos naisella ei olisi pillua ja muita naiselle ominaisia anatomisia asioita.
MITÄ SITTEN?
Pitääkö kaikesta tehdä mahdollisimman vaikeaa? Pitääkö kaikesta löytää jokin syy voida huonosti?
Sukupuolinen halu on luonnollista. Jos koet, että oma sukupuolinen halusi on luonnotonta, tarvitset terapiaa.- ap.
on luonnollista mutta miksi miehet ajattelevat VAIN sitä. Miksi he eivät korosta yhtälailla rakkautta, hellyyttä, henkistä yhteyttä, älyllisyyttä jne.
Miksei tuokaan bordellia kannattava Hännikäinen kirjoittanut siitä että RAKKAUDEN puute sai hänet vihaiseksi?
Minä en halua olla miehelle pelkkä reikä, enkä myöskään kivannäköinen, näyteltävä barbie.
Miehet kaivavat itselleen kuoppaa tuollaisilla "naisilta ei saa" jutuilla. Naiset antavat yhä vähemmän ja ovat yhä epäluuloisempia. - Merkitystä
"Mitä sitten, jos miehet hakisivatkin pillua katseillaan ja flirtillään? Mitä merkitystä sillä on sinun kannaltasi?"
nainen kyllä vaistoaa sen. Eikä nainen halua sellaista miestä. - -Sugar-
ap. kirjoitti:
on luonnollista mutta miksi miehet ajattelevat VAIN sitä. Miksi he eivät korosta yhtälailla rakkautta, hellyyttä, henkistä yhteyttä, älyllisyyttä jne.
Miksei tuokaan bordellia kannattava Hännikäinen kirjoittanut siitä että RAKKAUDEN puute sai hänet vihaiseksi?
Minä en halua olla miehelle pelkkä reikä, enkä myöskään kivannäköinen, näyteltävä barbie.
Miehet kaivavat itselleen kuoppaa tuollaisilla "naisilta ei saa" jutuilla. Naiset antavat yhä vähemmän ja ovat yhä epäluuloisempia.Miksi miehet eivät kehitä itseään henkisesti, jalosta itseään? Keskity jaloihin asioihin, kuten välittämiseen ja positiivisen energian levittämiseen? Useimmat miehet ovat todella epätiedostavia. He eivät tutki itseään, lue tai meditoi. Yritä tuosta eläinlaumasta sitten löytää itselle sopiva kumppani :-/
Kun mietin ystävänaisiani, voisin luonteen puolesta seurustella heistä kenen kanssa vaan. He ovat ystävällisiä, empaattisia, ajattelevia jne. Toista on miesten kanssa. - tuo aloittaja
Merkitystä kirjoitti:
"Mitä sitten, jos miehet hakisivatkin pillua katseillaan ja flirtillään? Mitä merkitystä sillä on sinun kannaltasi?"
nainen kyllä vaistoaa sen. Eikä nainen halua sellaista miestä.Tuo aloittaja taitaa "vaistota" jokaisessa katseessa seksuaalisen viestin ja näkee pillun kuvan jokaisen miehen silmissä 24/7. Eihän hän muuten olisi aloittanut koko ketjua.
- johan on väite
-Sugar- kirjoitti:
Miksi miehet eivät kehitä itseään henkisesti, jalosta itseään? Keskity jaloihin asioihin, kuten välittämiseen ja positiivisen energian levittämiseen? Useimmat miehet ovat todella epätiedostavia. He eivät tutki itseään, lue tai meditoi. Yritä tuosta eläinlaumasta sitten löytää itselle sopiva kumppani :-/
Kun mietin ystävänaisiani, voisin luonteen puolesta seurustella heistä kenen kanssa vaan. He ovat ystävällisiä, empaattisia, ajattelevia jne. Toista on miesten kanssa.Miehetkö eivät kehitä itseään henkisesti ja jalosta itseään? Jo on päätön väite. Henkisen kehityksen ja jalostuneisuuden aloilla kuten tieteissä ja taiteissa se on kyllä aivan varmasti keskimäärin juuri miessukupuoli, joka on kehittyneempi.
- asiasta suoraviivaisen
ap. kirjoitti:
Miehet kaivavat itselleen kuoppaa tuollaisilla "naisilta ei saa" jutuilla. Naiset antavat yhä vähemmän ja ovat yhä epäluuloisempia.Et halua olla miehelle "pelkkä reikä". Hienoa. Aivan yhtä mielekästä olisi miehen väittää olevansa heteronaiselle pelkkä elävä dildo.
Miehet ajattelevat kuule paljon muutakin kuin pillua.
Maailman kauneimmat rakkausrunotkin ovat pääasiassa miesten kirjoittamia.
Siksi toisekseen se on kyllä yleensä niin, että mies on naiselle näyttelyesine eikä toisinpäin. Harvassa ovat ne suhteet, joissa mies yrittää muokata naista mieleisekseen esim. vaatetukseltaan ja hiustyyliltään. Sen sijaan on paljon naisia, jotka pyrkivät muokkaamaan miestään, jotta miestä voi pitää näytteillä.
P.S. Hännikäinen on yksi henkilö. - tuntemani mies
johan on väite kirjoitti:
Miehetkö eivät kehitä itseään henkisesti ja jalosta itseään? Jo on päätön väite. Henkisen kehityksen ja jalostuneisuuden aloilla kuten tieteissä ja taiteissa se on kyllä aivan varmasti keskimäärin juuri miessukupuoli, joka on kehittyneempi.
ei esimerkiksi lue yhtään mitään, he vain pelaavat tietokonepelejä, harrastavat liikuntaa jne. Naiset sitä vastoin lukevat ja mietiskelevät.
Toki miehissä on neroja mutta puhuinkin nyt keskivertokansalaisesta. Heissä nainen on selvästikin jalostuneempi. - se on keskimäärin
tuntemani mies kirjoitti:
ei esimerkiksi lue yhtään mitään, he vain pelaavat tietokonepelejä, harrastavat liikuntaa jne. Naiset sitä vastoin lukevat ja mietiskelevät.
Toki miehissä on neroja mutta puhuinkin nyt keskivertokansalaisesta. Heissä nainen on selvästikin jalostuneempi."Kehittyneisyys" on kyllä sukupuolten välillä keskimäärin ihan samalla tasolla. Henkinen velttous ja tylsämielisyys vain ilmenee eri tavoin.
- Nainenn.
asiasta suoraviivaisen kirjoitti:
Et halua olla miehelle "pelkkä reikä". Hienoa. Aivan yhtä mielekästä olisi miehen väittää olevansa heteronaiselle pelkkä elävä dildo.
Miehet ajattelevat kuule paljon muutakin kuin pillua.
Maailman kauneimmat rakkausrunotkin ovat pääasiassa miesten kirjoittamia.
Siksi toisekseen se on kyllä yleensä niin, että mies on naiselle näyttelyesine eikä toisinpäin. Harvassa ovat ne suhteet, joissa mies yrittää muokata naista mieleisekseen esim. vaatetukseltaan ja hiustyyliltään. Sen sijaan on paljon naisia, jotka pyrkivät muokkaamaan miestään, jotta miestä voi pitää näytteillä.
P.S. Hännikäinen on yksi henkilö.Sen sijaan on paljon naisia, jotka pyrkivät muokkaamaan miestään, jotta miestä voi pitää näytteillä.
Ehkäpä kyse on tilanteesta jossa nainen on nähnyt sisäistä kauneutta ulkoisesti vähemmän hehkeässä miehessä, mikä on hienoa, ja sitten hän koittaa hienovaraisesti ohjailla miehen ulkoista olemusta parempaan suuntaan. Kaikki kun eivät ole niiden "alfauroiden" perään jotka ovat kyllä komeita katsoa mutta usein tyhjää sisältä. - ontuvaa.
Nainenn. kirjoitti:
Sen sijaan on paljon naisia, jotka pyrkivät muokkaamaan miestään, jotta miestä voi pitää näytteillä.
Ehkäpä kyse on tilanteesta jossa nainen on nähnyt sisäistä kauneutta ulkoisesti vähemmän hehkeässä miehessä, mikä on hienoa, ja sitten hän koittaa hienovaraisesti ohjailla miehen ulkoista olemusta parempaan suuntaan. Kaikki kun eivät ole niiden "alfauroiden" perään jotka ovat kyllä komeita katsoa mutta usein tyhjää sisältä.Ontuva selitys.
Olen nähnyt läheltä ihan tavallisen näköisiä ja tavallisesti pukeutuvia miehiä, joita nainen on alkanut koristella kuin joulukuusta. Miehet ovat tietysti olleet tohveleita, kun ovat alentuneet siihen.
Jos tuntee tarvetta muuttaa kumppaniaan ulkoisesti, kyse on siitä, että pitää kumppania enemmän leluna kuin oikeana ihmisenä ja yksilönä. Sellainen ei voi johtaa täyteen ja eheään ihmissuhteeseen. - Mies1985
Toki miehissä on neroja mutta puhuinkin nyt keskivertokansalaisesta. Heissä nainen on selvästikin jalostuneempi.Keskimäärin miesten yleistieto ja kiinnostuneisuus esim.politiikkaan on suurempi kuin naisilla. Naiset lukevat enemmän juoru-uutisia. Myös miesten älykkyysosamäärä on hivenen korkeampi keskimäärin.
Sitä paitsi mitä siitä jos miehet tykkäävät pelata tietokonepelejä,harrastaa liikuntaa,seurata urheilua,puhua naisista jne. ? Onko se väärää tietoa ja ymmärrystä jos esim.ymmärtää tietokonepelien päälle?
Onko se huonompi kuin jos naiset tykkäävät puhua kaikenmaailman ihmissuhteiden yksityiskohtaisista kiemuroista,puhua vaatteista,katsoa jotain sairaalasarjaa ja puhua miehistä?
Mielestäni molemmat ovat ihan okei. - vähänny
-Sugar- kirjoitti:
Miksi miehet eivät kehitä itseään henkisesti, jalosta itseään? Keskity jaloihin asioihin, kuten välittämiseen ja positiivisen energian levittämiseen? Useimmat miehet ovat todella epätiedostavia. He eivät tutki itseään, lue tai meditoi. Yritä tuosta eläinlaumasta sitten löytää itselle sopiva kumppani :-/
Kun mietin ystävänaisiani, voisin luonteen puolesta seurustella heistä kenen kanssa vaan. He ovat ystävällisiä, empaattisia, ajattelevia jne. Toista on miesten kanssa."Kun mietin ystävänaisiani, voisin luonteen puolesta seurustella heistä kenen kanssa vaan. He ovat ystävällisiä, empaattisia, ajattelevia jne. Toista on miesten kanssa."
Voisin lyödä vasemmasta kiveksestäni vetoa, että nämä sinun "miehesi" ovat juuri niitä panomiehiä/pelimiehiä. Kyllä täällä pyörii kuule ihan samanlaisia miehiä kuin ystävänaisesi ovat, et vain ole tutustunut heihin. Omapa on ongelmasi, jos mielenkiintosi miehiä kohtaan pyörii juurikin niissä eniten esillä olevissa pukuhurmureissa. Siitähän sinä sen kuvan "miehistä" saat... - ja pillu.
Miehet ajattelevat oikeasti munillaan, sen olen näillä palstoilla oppinut.
- oli ihan
-Sugar- kirjoitti:
Kun mietin ystävänaisiani, voisin luonteen puolesta seurustella heistä kenen kanssa vaan. He ovat ystävällisiä, empaattisia, ajattelevia jne. Toista on miesten kanssa.kuin omaa kirjoitustani. Mutta sitä sanotaankin että mies ei muutu. Jämähtää siis tiettyyn henkiseen tasoon, tai pikemmin tasottomuuteen minkä nuorena on oppinut. Monilla miehillä on ihmeen piintyneitä tapoja ja mielipiteitä, joita ne ei halua muuttaa, eikä kyseenalaistaa. Jankataan vaan samaa ja jopa syödään aina samaa ruokaakin. Kai se on joku ego-juttu. Sama koskee usein vaatetustakin, samalla tyylillä mennään, kun se kerran on hyväksi todettu, siis joskus 80-luvun alussa..
Naiset kasvavat henkisesti ja miehet jämähtävät. Siinä teille yleistämistä. - Mä vaan
Toki miehissä on neroja mutta puhuinkin nyt keskivertokansalaisesta. Heissä nainen on selvästikin jalostuneempi."ei esimerkiksi lue yhtään mitään, he vain pelaavat tietokonepelejä, harrastavat liikuntaa jne. Naiset sitä vastoin lukevat ja mietiskelevät. "
Niin mikä lukemisessa ja mietiskelyssä on parempaa kuin esim. liikunnassa tai pelaamisessa? Toisekseen nuo eivät poissulje mietiskelyä vaan pelaaminen voi sitä jopa kehittää. - palstat
ja pillu. kirjoitti:
Miehet ajattelevat oikeasti munillaan, sen olen näillä palstoilla oppinut.
Ehkei kannattaisi luottaa "näihin palstoihin" maailmankuvansa rakentamisessa...
- mies24v.
"Minua ahdistaa kaikenlainen sukupuoliroolittelu, etenkin se ajatus että miehet haluavat vain seksiä ja ovat valmiita siihen melkein kenen kanssa vaan, jos nainen vaan on kivan näköinen. Haluaisin päästä eroon tästä ajatuksesta."
En tiedä kannattaako tuosta ajatuksesta yrittää päästä suoranaisesti eroon. Ehkä jos hyväksyisit sen, se saattaisi hallita mieltäsi lopulta vähemmän kuin kieltoyrityksillä.
Tuo nimittäin pitää jokseenkin paikkansa. Etenkin sinkkumiesten kohdalla. Ajattele evoluutiopsykologiaa: lisääntymisen biologiset kustannukset urokselle ovat paljon vähäisemmät kuin naaraalle, siispä uroksen on varaa huidella siementään sinne tänne pelkäämättä seurauksia liikaa. Uroksenhan ei tarvitse välttämättä ajatella jälkikasvun kasvattamista, toisin kuin naaraan aina. Siispä uroksille on kehittynyt voimakas vaisto käyttää mahdollinen helppo lisääntymistilaisuus hyväkseen. 'Mies on luotu rakastajaksi'.
Ihmismiehillä toki yhteiskunnalliset säännöt (kuten elatusmaksuvelvollisuus), tietoisuus taudeista ja halu olla uskollinen tärkeälle kumppanille, jottei tätä menettäisi, hillitsevät tuota viettiä. Eivät miehet(kään) pelkkien hormonien ja alkukantaisten vaistojen varassa elä, vaan he punnitsevat asioita järjelläkin.
Keskity siis mielellään tarkkailemaan näihin harkitsevaisiin taipumuksiin liittyviä merkkejä käytöksessä, kuten pidättäytymistä vilkuilua pidemmästä flirtistä vieraiden kanssa esim. siirtymällä asialinjalle jos vilkuiltu nainen tekeekin siirron. Toisaalta liikaa vainoharhaisuutta miehen mahdollisia nykyisiä ja tulevia kaverisuhteita naisia kohtaan kannattaa myös varoa.
Flirtti sinänsä ei kyllä minusta ole paha asia. Sekin sinun ehkä kannattaisi vaan hyväksyä. Voithan itsekin nauttia toisilta miehiltä saamastasi huomiosta juuri kiitos sen, että moni pitää flirttiä harmittomana.
Katkeruuttasi myös ehkä vähentäis ymmärrys siitä, että ei miestenkään ole helppoa hyväksyä naisten kaikkien ajattelutapojen raadollisuutta. Esim. naisten kumppania kohtaan yleensä suurten vaatimuksien rauhallinen tunnustaminen vaatii hyvää itsetuntoa. Mies ei tahdo olla korvikeisä eikä kukkaro, mutta naisen tarve löytää turvallinen kumppani joka pahan päivän sattuessa kykenisi elättämäänkin ja tulevaisuudessa ruokkimaan yhteisiä lapsiakin taitaa olla naiselle ihan yhtä vaistonvaraisen tärkeä asia kuin edellinen on vaistonvarainen houkutus miehelle. Siispä miehellä on kova tarve kasvaa henkisesti ja pyrkiä menestymään yhteiskunnassa, ja hän voi vain toivoa ja luottaa siihen, että naiset arvostavat hänen pyrkimyksiään ja myös itse kasvattavat itseään aina viisaammiksi ja kypsemmiksi, jotta voisivat hekin olla hyviä kumppaneita.- ap.
Nimenomaan en halua uskoa tuohon evoluutioskeidaan. Se antaa miehille vaan hyvän tekosyyn sikailla.
Enkä aio hyväksyä ympäriinsä jakavaa miestä, enkä sitä että mies katselee muita ollessaan mun kanssa. En suostu uskomaan että kaikki miehet ovat sikoja. Jos sen hyväksyisin, menettäisin viimeisenkin toivoni, ja joutuisin elämään yksinäisyydessä loppuikäni.
Aion etsiä niin kauan että löydän miehen joka ei ole niin tyhmä että toimii ja ajattelee noin, ja vieläpä perustelee sitä biologialla. Katsos kun on muitakin näköaloja kuin biologia, on psykologia, henkiset suuntaukset jne. Ihminen ei kuitenkaan ole eläin. Meillä on tietoisuus ja mahdollisuus valita.
Minun "vaatimukset" miehelle ovatkin juuri henkisiä, rahani ansaitsen itse, suojelijaakaan en tarvitse. Herää sinäkin jo 2000-lukuun, pois sieltä kivikaudelta. - mies24v.
ap. kirjoitti:
Nimenomaan en halua uskoa tuohon evoluutioskeidaan. Se antaa miehille vaan hyvän tekosyyn sikailla.
Enkä aio hyväksyä ympäriinsä jakavaa miestä, enkä sitä että mies katselee muita ollessaan mun kanssa. En suostu uskomaan että kaikki miehet ovat sikoja. Jos sen hyväksyisin, menettäisin viimeisenkin toivoni, ja joutuisin elämään yksinäisyydessä loppuikäni.
Aion etsiä niin kauan että löydän miehen joka ei ole niin tyhmä että toimii ja ajattelee noin, ja vieläpä perustelee sitä biologialla. Katsos kun on muitakin näköaloja kuin biologia, on psykologia, henkiset suuntaukset jne. Ihminen ei kuitenkaan ole eläin. Meillä on tietoisuus ja mahdollisuus valita.
Minun "vaatimukset" miehelle ovatkin juuri henkisiä, rahani ansaitsen itse, suojelijaakaan en tarvitse. Herää sinäkin jo 2000-lukuun, pois sieltä kivikaudelta.Jos olisit lukenut viestini rauhallisemmin tai jotain, olisit huomannut että nimenomaan painotin sitä, että ihminen on enemmän kuin eläin eikä elä vain viettijensä varassa. Ja että en lainkaan sanonut biologian "oikeuttavan" sikailuun.
- yrityksellesi
ap. kirjoitti:
Minun "vaatimukset" miehelle ovatkin juuri henkisiä, rahani ansaitsen itse, suojelijaakaan en tarvitse. Herää sinäkin jo 2000-lukuun, pois sieltä kivikaudelta.Minä pelkään jo luopuneeni toivostakin. Ajatellen hyvin paljon kuten sinä, tosin oletan olevani vanhempi. Aina jos huomaan jonkun miehen osoittavan vähänkin mielenkiintoa minuun, ajattelen heti että turha innostua, mies ajattelee vaan että voisihan tuotakin tuikata. Käyttäydyn miestä kohtaan samanlailla kuin ennen, ystävällisesti, mutta en tee aloitetta eikä hänkään, ja parissa päivässä miehen mielenkiinto on hävinnyt, eli hän katselee jotain toista naista sillä silmällä että voisihan tuotakin tuikkasta. Miesten mielenkiinto on siis äärimmäisen pinnallista ja häilyvää, eikä sen kannata antaa nousta hattuun. Ei se mitään tarkoita. Muuta kuin että mies on nähnyt jotain josta se ajattelee hetken verran että ihan pantavan näköinen.
- mene....
yrityksellesi kirjoitti:
Minä pelkään jo luopuneeni toivostakin. Ajatellen hyvin paljon kuten sinä, tosin oletan olevani vanhempi. Aina jos huomaan jonkun miehen osoittavan vähänkin mielenkiintoa minuun, ajattelen heti että turha innostua, mies ajattelee vaan että voisihan tuotakin tuikata. Käyttäydyn miestä kohtaan samanlailla kuin ennen, ystävällisesti, mutta en tee aloitetta eikä hänkään, ja parissa päivässä miehen mielenkiinto on hävinnyt, eli hän katselee jotain toista naista sillä silmällä että voisihan tuotakin tuikkasta. Miesten mielenkiinto on siis äärimmäisen pinnallista ja häilyvää, eikä sen kannata antaa nousta hattuun. Ei se mitään tarkoita. Muuta kuin että mies on nähnyt jotain josta se ajattelee hetken verran että ihan pantavan näköinen.
"Miesten mielenkiinto on siis äärimmäisen pinnallista ja häilyvää"
Voit tietysti uskoa tuohon, jos koet sen mielekkääksi, mutta kaikki miehen osoittama mielenkiinto naista kohtaan ei ole pelkkää tuikkaamishalua. Se on varma. - samaa mieltä mutta
mies24v. kirjoitti:
Jos olisit lukenut viestini rauhallisemmin tai jotain, olisit huomannut että nimenomaan painotin sitä, että ihminen on enemmän kuin eläin eikä elä vain viettijensä varassa. Ja että en lainkaan sanonut biologian "oikeuttavan" sikailuun.
minä en halua uskoa tätä nykyään yleistä mukatieteellistä höpötystä siitä että miehet ovat saalistajia ja miesten geenit vaativat tuikkaamaan ketä tahansa nuorta naarasta. En halua uskoa sellaista koska jos asia olisi näin, minulla ei olisi mitään tarvetta viettää aikaa sellaisen tuikkaajasaalistajan kanssa. Tuloksena olisi ikisinkkuus.
- onkin ja siihen
mene.... kirjoitti:
"Miesten mielenkiinto on siis äärimmäisen pinnallista ja häilyvää"
Voit tietysti uskoa tuohon, jos koet sen mielekkääksi, mutta kaikki miehen osoittama mielenkiinto naista kohtaan ei ole pelkkää tuikkaamishalua. Se on varma.miehet vetoaa että he haluavat muutakin kuin seksiä TIETYILTÄ naisilta. Mitä tämä tarkoittaa: he haluavat seurustella jonkun, vaatimukset täyttävän naisen kanssa, ja tuikata muita. Takanaan heillä on kymmeniä naisia ketä he ovat tuikanneet ja tuhansia ketä he olisivat halunneet tuikata. Vielä seurustelleessaankin he tuikkivat muita tai ainakin haaveilevat siitä. Jos nainen on tuikannut kymmeniä miehiä, hän ei enää ole potentiaalinen tyttöystävä.
Minä en halua miestä joka on tuikkinut ympäriinsä, ja joka haaveilee muiden tuikkimisesta ollessaan minun kanssani! Haluan miehen jolla ei ole tällaista tarvetta, vaan joka pitää seksiä rakkauteen kuuluvana rakkauden jakamisen muotona. - tapansa kullakin
onkin ja siihen kirjoitti:
miehet vetoaa että he haluavat muutakin kuin seksiä TIETYILTÄ naisilta. Mitä tämä tarkoittaa: he haluavat seurustella jonkun, vaatimukset täyttävän naisen kanssa, ja tuikata muita. Takanaan heillä on kymmeniä naisia ketä he ovat tuikanneet ja tuhansia ketä he olisivat halunneet tuikata. Vielä seurustelleessaankin he tuikkivat muita tai ainakin haaveilevat siitä. Jos nainen on tuikannut kymmeniä miehiä, hän ei enää ole potentiaalinen tyttöystävä.
Minä en halua miestä joka on tuikkinut ympäriinsä, ja joka haaveilee muiden tuikkimisesta ollessaan minun kanssani! Haluan miehen jolla ei ole tällaista tarvetta, vaan joka pitää seksiä rakkauteen kuuluvana rakkauden jakamisen muotona.No ei se kyllä noinkaan ole.
Ensinnäkin tämä puhe "vaatimuksista" on jotain niin älytöntä. Itse olen ollut hyvin ihastunut naisiin, jotka ovat olleet sekä luonteeltaan että ulkonäöltään aivan erilaisia toisiinsa verrattuna. En keksi mitään muuta yhteistä nimittäjää kuin se, että olen ollut heihin ihastunut. Ai niin, se pillu. Kaikilla on tosiaan ollut pillu. Mutta jos on hetero, niin sitä ominaisuutta on ihastuksen kohteessa vaikeaa välttää.
Seurustelusuhteessa en ole "haaveillut muiden tuikkimisesta". Biologinen vietti voi kyllä houkutella moneen suuntaan, mutta se onkin ihan eri asia.
Sinun näkemyksesi asiasta on mustavalkoinen ja yksipuolinen karikatyyri. Jos syydät tuollaista mustavalkoista ja syyllistävää ajatusmaailmaa myös miehen niskaan, voi olla, ettet löydä hyvää ihmissuhdetta. - Mies'
miehet vetoaa että he haluavat muutakin kuin seksiä TIETYILTÄ naisilta. Mitä tämä tarkoittaa: he haluavat seurustella jonkun, vaatimukset täyttävän naisen kanssa, ja tuikata muita. Takanaan heillä on kymmeniä naisia ketä he ovat tuikanneet ja tuhansia ketä he olisivat halunneet tuikata. Vielä seurustelleessaankin he tuikkivat muita tai ainakin haaveilevat siitä. Jos nainen on tuikannut kymmeniä miehiä, hän ei enää ole potentiaalinen tyttöystävä.
Minä en halua miestä joka on tuikkinut ympäriinsä, ja joka haaveilee muiden tuikkimisesta ollessaan minun kanssani! Haluan miehen jolla ei ole tällaista tarvetta, vaan joka pitää seksiä rakkauteen kuuluvana rakkauden jakamisen muotona.Mielestäni molemmat huomaavat seurustellessaan toisistaan kiintymyksen ja välittämisen elkeet, eli jos tunteet on molemminpuoliset, niin ei tarvitse olla huolissaan entisistä tai nykyisistä tuikkimisistaan, mutta, jos ei ole luottamusta, niin ei ole tulevaisuuttakaan.
- Mies1985
Fiksusti kirjoitettu.
Naiset voisivat miettiä myös miltä miehestä tuntuu naisten tavoitteet ja biologinen suunnittelu. Se ei ole millään tavalla moraalisempaa tai pyhempää. Ihmislajinkin päämääränä vain on saattaa maailmaan mahdollisimman paljon ja hyvälaatuisia jälkeläisiä. Se että naisten sukuelinten toiminta on sellaista ettei pettäminen kannata tai ole tosiaan edes fyysisesti lisääntymistä edistävää yhtä tiheään kuin miehellä,ei tarkoita etteivätkö naiset esim.pettäisi. Ja tutkimusten mukaanhan naiset pettävät kuitenkin yhtä paljon. - mies24v.
samaa mieltä mutta kirjoitti:
minä en halua uskoa tätä nykyään yleistä mukatieteellistä höpötystä siitä että miehet ovat saalistajia ja miesten geenit vaativat tuikkaamaan ketä tahansa nuorta naarasta. En halua uskoa sellaista koska jos asia olisi näin, minulla ei olisi mitään tarvetta viettää aikaa sellaisen tuikkaajasaalistajan kanssa. Tuloksena olisi ikisinkkuus.
Ei se, että näyttää tarpeeksi vetävältä kiinnostakakseen seksuaalisesti tarkoita sitä että kokisi mitään vaativaa tarvetta "tuikata", vaikka himot saattavatkin vähän leimahtaa. Se vain tarkottaa sitä että tuntee toisen seksuaalisen vetovoiman.
Saalistajaksi tekisi vasta häikäilemätön välinpitämättömyys tuon toisen, vaikkakin seksikkään, ihmisen tunteita kohtaan ja oman sitoutumishalun puute. Ja luultavasti vaadittaisiin muutakin yleistä tunteettomuutta. Loputtoman paljon todennäköisempi "vaara" miehelläkin on hellyydenkaipuun vuoksi lankeaminen johonkuhun, jonka kanssa ei kuitenkaan voi olla tulevaisuutta.
Eli sen vaiston, joka neuvoo "astu tuo upea naaras" lisäksi vaikuttavat myös monet herkemmät tunteet, kuten pelko torjutuksi ja hylätyksi tulosta, pysyvän kumppanin kaipuu, yms. Siksipä emme olekaan aivan yksinkertaisia elukoita. Ehkä kovaitsetuntoinen sinkku saattaisi kyetä nussimaan ympäriinsä vain himonsa varassa, mutta heitä ei taida olla monia.
Eivätkö muka naiset tunne alkukantaista seksuaalista vetoa monia upeita miesyksilöitä kohtaan vaikka todellisuudessa eivät näiden kanssa sänkyyn pyrkisikään? Etkö sinä tunne?
Pointtini on, että niiden alkukantaisten tunteiden kieltämisen sijaan kannattaa hyväksyä ne samoin kuin hyväksyy ne hillitsevät tunteet ja järjen toimivuuden. - ap.
mies24v. kirjoitti:
Ei se, että näyttää tarpeeksi vetävältä kiinnostakakseen seksuaalisesti tarkoita sitä että kokisi mitään vaativaa tarvetta "tuikata", vaikka himot saattavatkin vähän leimahtaa. Se vain tarkottaa sitä että tuntee toisen seksuaalisen vetovoiman.
Saalistajaksi tekisi vasta häikäilemätön välinpitämättömyys tuon toisen, vaikkakin seksikkään, ihmisen tunteita kohtaan ja oman sitoutumishalun puute. Ja luultavasti vaadittaisiin muutakin yleistä tunteettomuutta. Loputtoman paljon todennäköisempi "vaara" miehelläkin on hellyydenkaipuun vuoksi lankeaminen johonkuhun, jonka kanssa ei kuitenkaan voi olla tulevaisuutta.
Eli sen vaiston, joka neuvoo "astu tuo upea naaras" lisäksi vaikuttavat myös monet herkemmät tunteet, kuten pelko torjutuksi ja hylätyksi tulosta, pysyvän kumppanin kaipuu, yms. Siksipä emme olekaan aivan yksinkertaisia elukoita. Ehkä kovaitsetuntoinen sinkku saattaisi kyetä nussimaan ympäriinsä vain himonsa varassa, mutta heitä ei taida olla monia.
Eivätkö muka naiset tunne alkukantaista seksuaalista vetoa monia upeita miesyksilöitä kohtaan vaikka todellisuudessa eivät näiden kanssa sänkyyn pyrkisikään? Etkö sinä tunne?
Pointtini on, että niiden alkukantaisten tunteiden kieltämisen sijaan kannattaa hyväksyä ne samoin kuin hyväksyy ne hillitsevät tunteet ja järjen toimivuuden.en tuijottele ja ihaile muita miehiä kun seurustelen, ei ole mitään tarvetta. Silmäpeli ja flirttailu on minun mielestäni tapa etsiä potentiaalista ehdokasta parisuhteeseen. Siksi suutunkin jos varattu mies katselee mua silleen tai jos mies flirttailee jonkun muun jutun takia kun halutakseen minut sydämensä valituksi.
Ei kenenkään ulkonäkö ole niin ihku että pöksyni kastuisivat. Sellainen raamikas adonis taas on tod.näk. kusipää. Etsin miehestä sydämellisiä silmiä, sisäistä valoa, viisaita sanoja jne. - oon kolmikymppinen
Minä en halua miestä joka on tuikkinut ympäriinsä, ja joka haaveilee muiden tuikkimisesta ollessaan minun kanssani! Haluan miehen jolla ei ole tällaista tarvetta, vaan joka pitää seksiä rakkauteen kuuluvana rakkauden jakamisen muotona."Takanaan heillä on kymmeniä naisia ketä he ovat tuikanneet ja tuhansia ketä he olisivat halunneet tuikata"
Kymmeniä naisia on takanaan VAIN alfauroksilla.
Jos tahtoo kaupungin komeinnan supliikkimiehen, niin on vain otettava lusikka kauniiseen käteen ja todettava että moni muukin on tahtonut sen ennen sinua.
Kaikesta tänne kirjoittamisesta huomaa että pääasiassa kirjoitellaan siitä komeimmasta 20%:sta miehiä, joille tulee naisia ovista ja ikkunoista ja jotka sitten mahdollisesti hyödyntävät tämän (ne jotka eivät hyödynnä, ovat jo aikapäiviä sitten hankkiutuneet vakavaan parisuhteeseen eikä heitä vapaana pyöri). ap. kirjoitti:
en tuijottele ja ihaile muita miehiä kun seurustelen, ei ole mitään tarvetta. Silmäpeli ja flirttailu on minun mielestäni tapa etsiä potentiaalista ehdokasta parisuhteeseen. Siksi suutunkin jos varattu mies katselee mua silleen tai jos mies flirttailee jonkun muun jutun takia kun halutakseen minut sydämensä valituksi.
Ei kenenkään ulkonäkö ole niin ihku että pöksyni kastuisivat. Sellainen raamikas adonis taas on tod.näk. kusipää. Etsin miehestä sydämellisiä silmiä, sisäistä valoa, viisaita sanoja jne."Sellainen raamikas adonis taas on tod.näk. kusipää"
nii kukas se nyt olikaan siellä kivikaudella?! ;)
KAIKKI yleistykset perustuvat POIKKEUKSETTA kapeakatseiseen elämänasenteeseen!
Kyl käy suaki sääliks jos jaksat ottaa paineita siitä, et suurin osa miehistä hakee (sun mielestä) "pelkkää pillua"!!
Mut hyvät naurut sain sun teksteistä. Kiitos! ;D- Romanttinen,
ap. kirjoitti:
en tuijottele ja ihaile muita miehiä kun seurustelen, ei ole mitään tarvetta. Silmäpeli ja flirttailu on minun mielestäni tapa etsiä potentiaalista ehdokasta parisuhteeseen. Siksi suutunkin jos varattu mies katselee mua silleen tai jos mies flirttailee jonkun muun jutun takia kun halutakseen minut sydämensä valituksi.
Ei kenenkään ulkonäkö ole niin ihku että pöksyni kastuisivat. Sellainen raamikas adonis taas on tod.näk. kusipää. Etsin miehestä sydämellisiä silmiä, sisäistä valoa, viisaita sanoja jne.tuo maailmasi!Herää jo todellisuuteen.
- Mies1985
Se nyt riippuu libidosta,miehen luonteesta ja suosiosta minkälaiseksi muotoutuu. Monet naiset suhtautuvat seksiin paljon kevyemmin kuin monet miehet. Mutta jos on liikoja ajattelematon yläasteelta asti tyttöjen kuolaama peluri ja ulkoiset puitteet juuri sellaiset kuin naiset haluaa niin eihän tuo ole ihme jos sellainen mies katselee muitakin naisia. Samalla lailla naiset hakevat parempaa diiliä.
"Minua ahdistaa kaikenlainen sukupuoliroolittelu, etenkin se ajatus että miehet haluavat vain seksiä ja ovat valmiita siihen melkein kenen kanssa vaan, jos nainen vaan on kivan näköinen."
Ahdistaako sinua myös se ajatus että naiset haluavat seksin lisäksi monta muuta asiaa mieheltä? Mitä ajattelet sellaisesta sukupuoliroolittelusta? Ja mitä se haittaa jos mies on valmis seksiin? Monia naisia ahdistaa jos mies ei ole.
"Minua ahdistaa miesten minuun kohdistuvat katseet ja flirttailu."
Voi,voi.
"Tunnen että he hakevat vain pillua."
Monet naiset imartelevat irvokkaasti itseään päättämällä miesten puolesta mitä he hakevat.
"Seurustelen paraikaa mutta olen suunnitellut eroa koska miehellä on paljon irtosuhteita menneisyydessään ja huomaan häen katselevan muita naisia. Miehen täytyisi todistaa olevansa kelvollinen, jotten laskisi häntä samaan vonkaaja-kategoriaan."
Mies kuulostaa pelimieheltä. - sillä en ole saanut
yhtäkään normaalia suhdetta solmittua miesten kanssa. Kun on joutunut s.häirinnän kohteeksi, kiusattu koulussa, kävellessä ohimennen tartuttu peffaan, kun junassa on istunut tuntemattoman viereen, ensimm. poika on tarttunut rintoihin, työssä paita revitty päältä, aloitettu sukul. taholta rintojen hyväily ja suuteleminen, yli kolme kertaa vanhemman taholta. (Pahoinpitely) Osa on tapahtunut ulkomailla. Onko tämä epäluuloa, ei kun tämä on kuvittelua! Mulle on sanottu, että miehet pelkäävät minua, eiköhän ole päinvastoin? Kun kysyin kerran eräältä henkilöltä, mitä hän ajattelee, ymmärsin, että olen vain hyvä "jätkä", ei minusta olisi lähempään suhteeseeen. Siksi en ota vakavasti kaikkia kiusoitteluja ja en usko, että kukaan on kiinnostunut, jos en saa siitä mitään henk.koht. palautetta.
- Eukko78
millaisiin miehiin tunnet vetoa. Havitteletko arvaamatonta, jännittävää, etäistä miestä? "alfaurosta"? Kiinnitä huomiosi mukaviin, vaatimattomiin miehiin. Huomaa heidät.
- Hrmpppps
Hakea mitään Ypsilon-urosta. Beta-uroksetkin ovat ihan mielissään huomiosta. Sinänsä viehättävän näköiset miehet joilla ei ole samanlainen "syke" kuin alfamiehillä saavat aivan suhteettoman vähän huomiota. Toki kehuja tulee mutta sanotaanko nyt että jos alfaa palvotaan kerta tuntiin niin vastaavasti oikein mukiinmenevä beta-prinssi saa kauniita sanoja kerran kahdessa kuukaudessa. Ollaan paaaaaaljon maanläheisempää sakkia kuin olemus muuten antaa olettaa. Vaikka meilläkin on hyvinkin paljon kriteerejä ehkä niin ne eivät ole kovin korkealentoisia vaan lähinnä että peruselämä ja asiat ovat suunnilleen kunnossa ja että nainen on oikeasti kiinnostunut. Sitten vaan jos saa huomiota niin rauhallinen ja pelailematon loistoyksilö on yllättävän helppo napata itselleen.
Eikä naisen tarvi sillä tavalla "johtaa" kaikkea, betat tykkää kulkea vuoroaskelin naisen kanssa - ihan jo siksikin että se takaa että nainen on nimenomaan hyvä tapaus. - kulkiessani eri
puolilla omilla asioillani nämä on tapahtuneet.
- KORKEIN TOTUUS
Ensinnäkin pitää puuttua palstan kirjoituksiin, kun toinen osapuoli tässä tapauksessa sukupuoli provosoi toista sukupuolta kirjotuksillaan tulee siitä loputon parkuminen; "miehet olette kaikki sikoja ei muuta mielessä kuin p...u" vastaus kuuluu tyyliin "akat ette muuta oo ku vaan rahan perässä"
blaa blaa blaa jonnin joutavaa ajan tuhlausta tuon tason kirjoitukset.
Mutta asiaan, vastaan ap:lle koska koet miehet tuollaisiksi, älä turhaan valita vaan jätä miehet kokonaan ja elä loppuelämäsi yksin, on sinulla yksi murhe vähemmän ja voit alkaa "työstämään" seuraavaa murhetta asiantuntevalla suomi24 palstalla.
Näin ollen taas yksi ongelma ratkaistu, ja jos vielä joku pulma mieltänne vaivaa, KORKEIN TOTUUS pelastaa teidät! - Taasnäitä
Montako homoystävää sinulla on? Ai ettei niinkuin ihan hirveesti. No mikähän sinussa on sellaista mikä kiinnostaa heteromiehiä muttei homomiehiä? Silmät ja yleinen olemus ehkä?
Niin, että tervetuloa reaalimaailmaan. Ja jos asia kiusaa sinua niin syytä isoäitejäsi, he ovat aikoinaan tällaiset miehet valinneet. - Jukka321
Yritäpä jaksaa. Luottamus vastakkaisen sukupuolen edustajaan voi syntyä ajan kanssa. Itse vaihtelin naista jossain välissä tiheään ja toimin varsin moraalittomasti.
Vaimoni kanssa olen ollut nyt viisitoista vuotta enkä ole pettänyt häntä kertaakaan. Meni kauan ennen kuin aloimme luottaa toisiimme. Monta monta vuotta. Kuinka paljon helpompaa elämä olisikin ollut jos olisi osannut luottaa että avioliittolupaus sitoo.
Nyt alan olla luottavainen. Mutta olen surullinen siitä että olen hukannut elämääni pelossa elämiseen. Syitä on varmaan lapsudessa, mutta niitä minun on enää turha pyörittää. - jarona
en hyväksy sikaa miehekseni. Nykyinen mieheni ei ainakaan minun nähteni vilkuile muita jne mikä antaisi olettaa hänestä pahaa. Jos kuitenkin huomaan että hän on sellainen inhoke mitä monista miehistä huomaan, jättäisin hänet.
- ~Vanilla~
päästä ajattelustasi eroon, kun tottahan se on... Sellaista miesten seksuaalisuus on... Se on vain hyväksyttävä tai sitten oltava yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626067Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813606Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242731- 212219
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402175Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85128281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281165