Tämä on periaate juttu,laitoin eron vireille 9.6.08,siis aika on jo kk yli kun sais laittaa lopullisen niitin tälle avioliiton "irvikuvalle".Sovittiin miehen kanssa että hän hoitaa homman loppuun,vaan eipä ole kuulunut mitään.Kyllä hän suomi24treffi palstalla poseeraa oikein kuvan kanssa ja ilmoittaa ERONNUT ja valehtelee paljon muutakin profiilissaan,surku käy niitä naisia jotka lankee tämänkin huijarin retkuun,no se ei mulle kuulu.Mutta miksi mies ei hoida hommaa,hänhän se huorintekijäkin oli,siis en rupee enää kustantaa mitään hänen aiheuttamia kuluja vajaassa4v.sain tarpeekseni,ja takaisin en huolis kilon paloinakaan.Minäkin haluaisin jo aloittaa uuden ihmis-suhteen puhtaalta pöydältä,siis viisaita asiallisia vastauksia,kiitos!
Harkinta aika jo ohi!
13
1212
Vastaukset
- wilma60
Turha on jäädä odottamaan että mies homman hoitaisi loppuun. Täytät paperin ja toimitat käräjäoikeuteen. Sen jälkeen avioliitto on lopullisesti ohi ja voit aloittaa (ja olet varmaan jo aloittanutkin) "uuden elämän puhtaalta pöydältä". Mulla muuten sama homma edessä, tosin odotin vielä puolivuotta harkinta-ajan jälkeenkin että mies hakisi eron. Nyt on viimeiset päivät toimittaa paperi eteenpäin.
Jokainen nainen on itse vastuussa tekemisistään ja jos joku lankeaa ex-mieheesi niin se on hänen asiansa.- tuo Wilma sanoo
Älä jää odottamaan, haet eroa yksipuolisesti!
Mekin haimme, miehen aloitteesta, eroa ensin yhdessä, tein kaikki paperit valmiiksi, laitoin kakkosvaiheen paperiin llekirjoituksen valmiiksi, mutta ex ei ikinä vienyt postiin. Hänellä oli niin kiire, no kiire oli uuden suhteen kanssa, ja kun olin puolitoista kuukautta kysellyt, niin sanoin lopulta hänelle, että unohda koko juttu! Tein samantien lopullisen erohakemuksen yksin hakijana ja laitoin postiin. Päätöksen tulo kesti reilun kuukauden, kun käräjäoikeus odottaa jonkun reilun viikon, että toinen osapuoli on saanut hakemuksen varmasti tiedoksi.
Ei se kakkosvaihe maksanut yksin maksettuna kuin nelisenkymppiä muistaakseni. Ja maksoin sen ihan helpottuneena, kun sain homman päätökseen! - minäkin...
tuo Wilma sanoo kirjoitti:
Älä jää odottamaan, haet eroa yksipuolisesti!
Mekin haimme, miehen aloitteesta, eroa ensin yhdessä, tein kaikki paperit valmiiksi, laitoin kakkosvaiheen paperiin llekirjoituksen valmiiksi, mutta ex ei ikinä vienyt postiin. Hänellä oli niin kiire, no kiire oli uuden suhteen kanssa, ja kun olin puolitoista kuukautta kysellyt, niin sanoin lopulta hänelle, että unohda koko juttu! Tein samantien lopullisen erohakemuksen yksin hakijana ja laitoin postiin. Päätöksen tulo kesti reilun kuukauden, kun käräjäoikeus odottaa jonkun reilun viikon, että toinen osapuoli on saanut hakemuksen varmasti tiedoksi.
Ei se kakkosvaihe maksanut yksin maksettuna kuin nelisenkymppiä muistaakseni. Ja maksoin sen ihan helpottuneena, kun sain homman päätökseen!ajattelisin ; hitto, kun ukosta eroon haluan, en kyllä ala odotella, saako aikaiseksi tehdä mitään!
Jos kerran aloittaja on ykkösvaiheenkin hakenut, miksei lopullista eroa? Kerkiää tuolla menolla vuosi vierähtämään, jos ukon liikkeitä odottelee... - Ap,,,,
minäkin... kirjoitti:
ajattelisin ; hitto, kun ukosta eroon haluan, en kyllä ala odotella, saako aikaiseksi tehdä mitään!
Jos kerran aloittaja on ykkösvaiheenkin hakenut, miksei lopullista eroa? Kerkiää tuolla menolla vuosi vierähtämään, jos ukon liikkeitä odottelee...Nimenomaan,siksi että hoitais homman,kun on muutenkin hyväksikäyttäjä,ja se mut sai ärsyyntymään,kun hän ilmoitteli tuolla palstoilla olevansa ERONNUT,niin laitoin viestiä että hoida se ero myös,monta naista on jo ukolla ollut tänä7kk aikana,mut ei ole kauaa pysyneet mukana,kun on oppineet tuntemaan tyypin tavat,mut ittelleenhän sika kiusaa tekee kun ainakaukalonsa kaataa.Ps.Mun hoidettavaksi se varmaan jää,ootellaan viel vähä aikaa,vaikka piruuttaan))))).
- wilma60
Ap,,,, kirjoitti:
Nimenomaan,siksi että hoitais homman,kun on muutenkin hyväksikäyttäjä,ja se mut sai ärsyyntymään,kun hän ilmoitteli tuolla palstoilla olevansa ERONNUT,niin laitoin viestiä että hoida se ero myös,monta naista on jo ukolla ollut tänä7kk aikana,mut ei ole kauaa pysyneet mukana,kun on oppineet tuntemaan tyypin tavat,mut ittelleenhän sika kiusaa tekee kun ainakaukalonsa kaataa.Ps.Mun hoidettavaksi se varmaan jää,ootellaan viel vähä aikaa,vaikka piruuttaan))))).
Ihan piruuttani minäkin olen odotellut että ex-ukko sen eron hakisi. Mulle on ollut ihan sama mikä on virallinen sivilisääty sillä yksin lasten kanssa olen asunut pian kaksi vuotta ja omasta mielestäni olen ollut uusiosinkku koko tämän ajan. Mutta nyt on pakko toimia sillä en viitsi aloittaa hommaa alusta. Ex nimittäin muutti kirjansa täältä vasta syksyllä, joten eroa ei saa nopeasti sen kahden vuoden erillään asumisenkaan perusteella.
- ukko on
Ap,,,, kirjoitti:
Nimenomaan,siksi että hoitais homman,kun on muutenkin hyväksikäyttäjä,ja se mut sai ärsyyntymään,kun hän ilmoitteli tuolla palstoilla olevansa ERONNUT,niin laitoin viestiä että hoida se ero myös,monta naista on jo ukolla ollut tänä7kk aikana,mut ei ole kauaa pysyneet mukana,kun on oppineet tuntemaan tyypin tavat,mut ittelleenhän sika kiusaa tekee kun ainakaukalonsa kaataa.Ps.Mun hoidettavaksi se varmaan jää,ootellaan viel vähä aikaa,vaikka piruuttaan))))).
tuollainen paskiainen, turha sinun on periaatteista jauhaa. Ukko voi jatkaa puuhiansa ihan miten vain, kyllä niitä kusetettavia maailmassa riittää - aivan sama, onko eronnut vai ei. Ala sinä elää omaa elämääsi ja hae se ero. Se sun piruuttaan odottelu saattaa muuten hetkauttaa ukkoa hyvin vähän...
- dora*
Ap,,,, kirjoitti:
Miehesi varmaan nauttii, kun sinä uskoit hänen lupaukseensa hakea eron 2. vaihetta... ja jaksat olla muutenkin hänen tempauksistaan kiinnostunut. Kaiken kertomasi jälkeenkin. Ymmärrätkö, että nuuskimalla tietoja miehestä, rasitat vain itseäsi. Keskity itseesi, eroon ja sulje silmäsi ja korvasi mieheltäsi.
Vanha sukulaiseni sanoi minulle puhuessani hänelle vaikeuksista exän kanssa "kuule dora: Ei sinun elämääsi kukaan muu järjestä, sinun on se tehtävä itse". Näin se on. Kun järjestin kaiken exliitossakin itse, niin miksen myös eroa? Ei oltaisi taatusti vielä tänä päivänä erottu "katsotaan sitten joskus, kun on aikaa", olisi ex sanonut. Hieno asia muuten, että eroa voi hakea yksin... - periaate...
Ap,,,, kirjoitti:
sun periaate pitäis olla se että pääset äijästä eroon suitsait sukkelaan, etkä vanuis ja oottelis että mies tekee jotakin.
Kummalisia naisia, ei mikään ihme että joudutte kaikenmaailman pelimiesten heiloiksi, kun ei edes saada eroa itse hoidettua - asua ihan
wilma60 kirjoitti:
Ihan piruuttani minäkin olen odotellut että ex-ukko sen eron hakisi. Mulle on ollut ihan sama mikä on virallinen sivilisääty sillä yksin lasten kanssa olen asunut pian kaksi vuotta ja omasta mielestäni olen ollut uusiosinkku koko tämän ajan. Mutta nyt on pakko toimia sillä en viitsi aloittaa hommaa alusta. Ex nimittäin muutti kirjansa täältä vasta syksyllä, joten eroa ei saa nopeasti sen kahden vuoden erillään asumisenkaan perusteella.
rauhassa yhdessä vaikka oliskin eron harkintavaihe menossa, ja senkin jälkeen kun ero on julistettu.
Ei eroaminen vaadi mitään kahdenvuoden erossa asumista, onkohan jollakin vanhaa tietoa
- vapauttaa
Hae itse se lopullinen ero ja aloita puhtaalta pöydältä. Uskon, että vapaudut tosissasi hakemaan tuota uutta ihmissuhdetta, kun olet vienyt nuo lopulliset paperit. Kesäkin on tulossa.
- nainen?
voit ihan itsekin hoitaa tuon eroasian loppuun, tiedätkö sen? Miksi hitossa te olette niin onnettomia ja saamattomia
- Ap,,,,
Homma hoidettu,jipii,ukko soitteli tossa vähän aikaa sitten ja utsi että ketäs mulla on kylässä,onko uusi mies kylässä hah haa,sanoin ettei oo vanhoja eikä uusia ja mitäs se hälle kuuluu.Mutta en sanonut että kävin laittamassa lopullisen niitin tälle pelleilylle.Kohta lähden karaokea laulaan,toivottavasti se luuseri ei ole siellä!!Pitäkää tytöt vaan peukkuja pystyssä,ja tervetuloa uusi elämä.HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ TEILLE KAIKILLE!!!!!
- wilma60
Homma hoidettu myös täällä. Paperit vein tänään ja pian olen virallisesti eronnut nainen. Sitähän olen ollut pian kaksi vuotta mutta nyt kohta asia on virallinen. Onnettomia ja saamattomia meillä ei olla, ketkähän ne mahtaa olla saamattomia? Jotenkin vaan odotin, että kun mies kerran halusi erota niin miksi ei voi hoitaa asioita loppuun. Ehkä hän tiesi, että minä hoidan asian ja maksan sen myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770