Ihan vaan mielenkiinnolla kyselen kun tämä tuntuu olevan jatkuvasti tapetilla ja itsekin törmään näihin juoviin/sitoutumiskammoisiin miehiin.En ole tyrkyllä missään mutta tulevat jostain kumman syystä kertomaan minulle tarinaansa. Itse olen 40 nainen ja aikoinaan eronnut sekaongelmista kärsivästä miehestä. Sen jälkeen oli suhde narsisiti/läheisriippuvaisen kanssa (eronnut mies). Nyt tämäkin mies on onneksi toisen naisen paapottavana.
Tätä taustaa nähden en halua missään nimessä tällaista miestä enää mutta terve, aikuinen suhde kelpaisi. Näyttäisi vaan siltä, että minun tulisi muuttua joksikin muuksi, miksi siitä ei saa selkoa. Olen vaan niin itsepäinen, että koska olen jo valmiiksi mukava, seurallinen, liikuntaa harrastava, sekä kotonakin viihtyvä, en aio muuttua miksikään muuksi kuin olen.
Miehet, tunnutte olevan vielä kiinni siinä exässä ja sen tekosissa ettekä pääse irti, vai kuinka. Sellaisen kuvan ainakin itse saan miesten kanssa jutellessa, niin aina vaan ex, ex, ex. Itse olen
Jos joskus olen jotain pitempi aikaista juttua ajatellut, olen jotunut aina selittämään etten ole se exä vaan ihan toinen ihminen.
Kuitenkin on kova kaipuu saada se nainen rinnalle, yksinäisyys on yhtä tuskaa ja se kuulemma syö miestä, jotkut ovat jopa kertoneet harkinneensa itsaria.
Niin, miehet oletteko nyt miettineet asiaa tältä kantilta. Taantuma on tullut ja kestää muutaman vuoden. Ihmisiä laitetaan lomille ja jopa työpaikka menee ja sitten ei ole sitä elämän sulostuttajaa siinä rinnalla jonka kanssa jakaa sitä arkea. Se mahdollisuus on tärvätty aikoinaan leikkimällä pelimiestä ja etsimällä aina vaan parempaa vaikka se edellinenkin olisi ollut sopiva.
Lisäksi sitä on tullut kallisteltua pulloa siihen malliin ettei kukaan norminainen katsele ennenkuin tekee päätöksen joko panna suhde poikki tai ruveta itsekin tenuamaan.
Tietysti ovat nuo parikymppiset naiset jotka eivät vielä ihan ymmärrä kaikkea elämästä. He ovat tietysti helpponakki. Ikää ja ymmärrystä elämästä tulee heillekin ja vaihtavat taas teidät ikäiseen seuraan. Saattaapi vielä olla, että se mieskuntokin on tuon kaiken jälkeen matkan varrella lerpahtanut. Taas olette miehet 40 itseksenne.
Onko tämä kaikki sen arvoista vai täytyisiköhän alkaa tekemään ihan oikeasti asialle jotain.
Mielenkiinnolla odotan asiallisia kommentteja ja mielipiteitä.
Kertokaapa miehet 40+ mikä teillä oikeesti mättää
12
1573
Vastaukset
- 40miinus
Niin, turhaan varmaan asiallisia kommentteja odotat; sen varmistit kirjoituksesi sävyllä. Ihan sama kuinka monta ja moneen ihmiseen pätevää totuudenjyvästä siinä piileekin.
Ei mies ole koskaan naisen kanssa samanikäinen. Sinuna kääntäisinkin katseeni hyväkuntoiseen ja miellyttävään vähän vanhempaan mieheen. - luulit saavasi?
Olipa houkutteleva kirjoitus, varmaa nelikymppiset miehet innostuivat....
- ei nykyisin
Kirjoituksesta päätellen parisuhde on se maailman ainut ja tärkein asia? Äskettäin julkaistussa tutkimuksessa parisuhteille ei ole ihmisillä aikaa, kun elämässä on nykyään niin paljon muutakin mielenkiintoista. Parisuhteet ja perhe ovat nykyään mennytä aikakautta. Baareista voi kyllä löytyä ihmisiä joilla ei ole elämässä paljokaan tekemistä, niin kyllä sieltä aina löytää näitä parisuhde haluisia.
- ***x***
Kunnollisia ja realistisia miehiä "vapautuu" harvakseltaan. Kysyntää tuntuu olevan kovasti, joten eivät he kauan ole vapaita.
Oman kokemukseni mukaan kunnollisia, vapaita naisia kyllä riittää, mutta samanlaisista miehistä on pula. - meni jo umpeen
Ongelmasi on siis että tarjolla olevat eivät kelpaa ja ne jotka kelpaa, ottavat mielummin 10-15v nuoremman kun se on heille mahdollista.
Life sucks.- ****X***
Ei se noin mene. Realisti pitää olla. Minä ainakin rupeaisin hieromaan tuttavuutta kirjoittajan kanssa, jos olisin vapaa.
Ikäeroa meillä on ehkä 10 vuotta, mutta jos synkkaa yhteen niin tuskinpa se haittaa. - se menee
****X*** kirjoitti:
Ei se noin mene. Realisti pitää olla. Minä ainakin rupeaisin hieromaan tuttavuutta kirjoittajan kanssa, jos olisin vapaa.
Ikäeroa meillä on ehkä 10 vuotta, mutta jos synkkaa yhteen niin tuskinpa se haittaa.juuri noin. Sorry vaan.
- ***X***
se menee kirjoitti:
juuri noin. Sorry vaan.
Meillä töissä putiikkimme sihteeri, vanha kaveri, kysyi heti naisystäväni iän. Totesi, että ikäero on sallituissa rajoissa. En siis ollut etsimässä mennyttä nuoruutta tms.
Täällä mies 50 . Luin kirjoituksesi oikein ajatuksella ja tuli tässä mieleeni, että taidan kanssa olla sitoutumiskammoinen. Ei ole ollut saatikka tullut yhtäkään sellaista naista vastaan joka olis "sytyttänyt" sellaista paloa itsessäni, että olisi alkanut kiinnostaan vakavempi seurustelu. Se johtuu varmaankin siitä, että en ole seurustellut vakavasti kuin pari kertaa. Ensimmäinen seurustelu kesti n.15 vuotta ja toinen n.8 vuotta. Nyt olen ollut lähemmäs viisi vuotta yksikseni ja kyllä joskus tulee mieleen, että olisihan se mukava jos tuossa olisi joku vierellä. Mutta mutta, rima on jostain syystä noussut niin korkealle, että ei ole innostusta ajatella koko seurustelua. en sano, että ei se vielä "kolahda" mutta se on sen ajan murhe se sitten. Mitä kirjoitat Ex:sistä, eikö se nyt ole luonnollista jos on kauan seurustellut niin joskus hän tulee mieleen jäkikäteen, varsinkin jos ei olla riitojen kanssa laitettu kantapäitä eri suuntiin?. Ja tuo juomapuoli sitten? joskus sitä otetaan ja lähdetään baariin, vedetään mörköpöhnät ja velat näyttää saatavilta, ainakin silloin illalla. Olisi mielenkiintoista sinut tavata, koska minusta tuntuu, että näet vain katkeroituneita, juoppoja, itsemurhaa hautovia, ex:sästä aina puhuvia väärälle raiteelle kovaa menossa olevia miehiä. No joka tapauksessa, paistaa se aurinko risukasaankin, usko vaan:)
- Märchen
Yks näkökanta alottajan mainitsemaan ongelmaan vois olla se, että on kyllä olemassa kilttejä ja asiansahoitavia ja kunnollisia ja reippaita miehiä, mutta joissain tapauksissa vaan käy sillain, että näitä eräitä kunnollisia ei kukaan nainen huomaa. Että ovat naisille kuin ilmaa. "Mies jonka etunimi mieleen ei jää, mies jonka ympäriltä tuolit viedään.." Tai sit jopa vastenmielisiä.
Oonhan itekin nainen ja täytyy kai sanoa, että ronkelikin osaan todella olla. Tuttavapiirissä mulla on silti ollut jokunen näitä fiksuja, "näkymättömiä" miehiä ja oon heidän tuntojaan kuunnellut. Kai se monesti niin on, että niihin renttuihin on helpompi rakastua jostain kumman syystä. Ehkä vain siks, kun niitä on vaikeempi saada pysymään rinnalla, ainakaan ilman kommelluksen paljoutta. Saavuttamattomuushan houkuttelee.
Mut sitä kyllä ihmettelen, jos naisella on harrastuksena kännibaarit ja sit se valittaa, että kaikki miehet on pelimiehiä ja/tai juoppoja. Eiköhän ne kunnon miehet löydy jostain ihan muualta, kun sieltä kännibaarista? Kunnon tanssilavalta taitaa löytyä niitä kunnollisia, kilttejä, ujohkojakin ehkä, semmosen havainnon oon ite ainaki tehny. Tanssiravintolasta taas löytyy niitä pelimiehiä enemmän. Siellä on niin hyvät baaritiskit. - uusalku
Miks ottaa 40 , kun vielä voi tuntea itsensä nuoreksi 30 vuotiaan kanssa ja saada vaikka iltatähden hänen kanssaan. Samanikäinen muistuttaa liikaa ex:stä.
- Nainen 40+
Itselläni oli jokin aika sitten profiili täällä ja ikähaitariksi olin laittanut -5v omaan ikääni nähden. Minulle lähettivät viestiä jopa 13v vanhemmat miehet kuin itse olen! Eli nämä papparaiset olivat lähempänä isäni ikää kuin omaani!
Jos haluaisin isäni ikäisen ukon, niin menisin tutustumaan hänen kavereihinsa, ei tarvitsisi tänne edes profiilia laittaa.
Muuten olen kullä 100% samaa mieltä kaikesta tuon aloituksesi kanssa. Kyllä jotain vikaa on, kun 55v kaljamahainen mies etsii 20v missiä itselleen. Siinäpä etsii, niin kauan kunnes kuolema tulee ja korjaa.....
Itselleni kävi hyvin, tutustuin kaverini kautta kivaan mieheen, joka on minua 4v nuorempi, ja hyvin menee....elämän joka osa-alueilla..;)
Profiilini sitten poistinkin jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181