olemme eronneet (avoliitto), ja nyt mies ei ole useista kehoituksista huolimatta tullut hakemaan tavaroitansa(jotka hän on itse ostanut) Esim. takapihalla on puutarhakeinua ja puutarhakalusto ja kaasugrilli ym.. kellarissa on hänen tavaroitansa, naapurilta lainattiin kellarikomeroa kun tavaramme eivät enään mahtuneet.. nyt omani ovat suurinpiirtein naapurin kellarissa ja täytyisi saada tilaa..elikkä miehen tavarat pois!!! voiko heittää roskiin tai muualle jos hän ei niitä tule hakemaan... entä mitä tehdä takapihan tavaroille... en aio "varastoida" hänen tavaroitaan enään... heittääkö roskiin vai minkä ajan kuluessa voin jo sanoa että esim. takapihan roinat ovat minun jos niitä ei ole haettu??
kenenkä tavarat loppujen lopuksi
9
1252
Vastaukset
- joo-o........
No sano vaikka, että miehellä on kuukausi aikaa hakea tavaransa ja sen jälkeen sinä pidät ne itselläsi. Tai vaikka ei pystyisikään määräajassa niitä rojuja hakemaan, ainakin hoitaa asian kuntoon ja ilmoittaa, että milloinka sitten pystyy ne hakemaan pois. Ja jos ei tällöinkään onnistu, pidät ne itselläsi.
Kun ei kai nyt kenenkään tarvitse ikuisuuksia olla toisen ilmaisena romuvarastona.- määräajan jälkeen
Annat joo ajan minkä vielä säilöt kamoja, mutta älä ainakaan mihinkään tekstiviestiin tai sähköpostiin pistä sen enempää mitä kamoille tapahtuu sen jälkeen... Mä sain komeen roihun exän kamoista sen jälkeen kun oli toista vuotta säilötty pihalla katoksen alla. Viranomaisiltakin tiedustelin asiasta ja jos ei ole kuittia kamoista näyttää niin turha on niiden perään enää myöhemmin huudella jos ei saa aikaiseksi ite hakea.
- myyntiin...
määräajan jälkeen kirjoitti:
Annat joo ajan minkä vielä säilöt kamoja, mutta älä ainakaan mihinkään tekstiviestiin tai sähköpostiin pistä sen enempää mitä kamoille tapahtuu sen jälkeen... Mä sain komeen roihun exän kamoista sen jälkeen kun oli toista vuotta säilötty pihalla katoksen alla. Viranomaisiltakin tiedustelin asiasta ja jos ei ole kuittia kamoista näyttää niin turha on niiden perään enää myöhemmin huudella jos ei saa aikaiseksi ite hakea.
huuto.nettiin jos on vähääkään arvoa tavaroilla, tai sitten kirpparille tms.
- heitänkö meneen
määräajan jälkeen kirjoitti:
Jep..ajan ajattelin antaa tän kuun loppuun.. Tuli vaan mieleen että kun hän oli eronnut edellisestä suhteesta (8vuotta sitten) niin sen naisen kellaris on VIELÄKIN ton ukon tavaroita!!! Ei onnistu mun kanssa..Niin ja kuitit se ukko on säästänyt kaikesta mitä on ostanut, että voi ilmeisesti hyvällä omalla tunnolla viedä ku ero tulee...Mutta ku ei vie..pitäskö kans ensin soittaa poliisille ja varmistaa mitä tosta nyt seuraa jos tekis tenaville nuotion hiiihtolomalla ;-DDD.. ukot, niistä on riesaa näköjään eronki jälkeen..
- anna mennä
heitänkö meneen kirjoitti:
Jep..ajan ajattelin antaa tän kuun loppuun.. Tuli vaan mieleen että kun hän oli eronnut edellisestä suhteesta (8vuotta sitten) niin sen naisen kellaris on VIELÄKIN ton ukon tavaroita!!! Ei onnistu mun kanssa..Niin ja kuitit se ukko on säästänyt kaikesta mitä on ostanut, että voi ilmeisesti hyvällä omalla tunnolla viedä ku ero tulee...Mutta ku ei vie..pitäskö kans ensin soittaa poliisille ja varmistaa mitä tosta nyt seuraa jos tekis tenaville nuotion hiiihtolomalla ;-DDD.. ukot, niistä on riesaa näköjään eronki jälkeen..
Eka tietty kannattaa kysyä asiasta kytiltä.
Sen jälkeen kun oot sen tehnyt niin turha tulla
hakemaan kuitilla tai ilman, olethan ilmoittanut
asiasta.
Minä jouduin rahtaamaan kanssa autotalliin, hitsi mikä työ ja ite säästyi purkamisen vaivalta...
- ja huuto.netissä
Yllättävän helposti saa ihan kivasti rahaa.
Huuto-netissä myynnistä on sekin hyvä puoli, että laitat aina "nouto paikanpäältä", jolloi sinun ei tarvitse raahata itse kamoja kaatopaikalle.- heitänkö meneen
otin eilen yhteyttä isännöitsijään joka lupasi lähettää miehelle kirjeen jossa pyydetään hakemaan tavarat ainakin kellarista koska kellarit ovat vain talon asukkaiden käyttöön :-), ilmeisesti sitten isännöitsijä varastoi tavarat ja ukko saa sitten selvittää asiat heidän kanssaan..että saa nyt sitten nähdä... poliisille aion ottaa yhteyttä maanantaina ja kysyä mitä tehdä takapihan tavaroille... ja siirtyvätkö tavarat minulle jos niitä ei haeta... se hiukan vaan häiritseee kun miehellä on kuitit niistä...mutta totean jälleen kerran että minähän en niitä aio varastoida..perskeles..ei täs pääse aloittamaan omaa elämää ollenkaan kun tavaroiden hakeminen on noin epävarmaa, ei huvita joka päivä miettiä että tuliskohan se tänään hakemaan...kun ei muutenkaan huvita koko ukkoa nähdä.. kyllä ottaa päähän..joku ratkasu täs nyt pitää olla.
- ei sinun
heitänkö meneen kirjoitti:
otin eilen yhteyttä isännöitsijään joka lupasi lähettää miehelle kirjeen jossa pyydetään hakemaan tavarat ainakin kellarista koska kellarit ovat vain talon asukkaiden käyttöön :-), ilmeisesti sitten isännöitsijä varastoi tavarat ja ukko saa sitten selvittää asiat heidän kanssaan..että saa nyt sitten nähdä... poliisille aion ottaa yhteyttä maanantaina ja kysyä mitä tehdä takapihan tavaroille... ja siirtyvätkö tavarat minulle jos niitä ei haeta... se hiukan vaan häiritseee kun miehellä on kuitit niistä...mutta totean jälleen kerran että minähän en niitä aio varastoida..perskeles..ei täs pääse aloittamaan omaa elämää ollenkaan kun tavaroiden hakeminen on noin epävarmaa, ei huvita joka päivä miettiä että tuliskohan se tänään hakemaan...kun ei muutenkaan huvita koko ukkoa nähdä.. kyllä ottaa päähän..joku ratkasu täs nyt pitää olla.
tarvitse miettiä "tulisko tänään hakemaan?". Mies hakee kyllä, jos omiaan kaipaa, muuten siirrät ne pois pihasta. Ilmoita ykskantaan, että nyt ne lähtee, etkä enää vetkuta asiaa. Poliisilta saat varmemman tiedon myymisestä, mutta pois ne saat heittää varmasti. Kukaan ei estä heittämästä rakkauttaan roskiin!
3 kk kun on antanut "Hae kamas tai heitän roskiin" ilmoituksen.
Ei siis 33 kk kuten vahingossa ensin kirjoitin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1202239Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n552174Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt61402Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan761393- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311140Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68979