Baarissa on 3 miestä, ulkonäön taso heillä:
Mies1: Taso A
Mies2: Taso B
Mies3: Taso C
Tästä on edes turha keskustella, kaikki naiset iskevät silmänsä mieheen nro. 1. Miehet 2 ja 3 jäävät varjoon, heille jutellaan vain kun saadaan ensin pakit mieheltä nro. 1.
Ja se on totuus...turha väittää muuta. Ulkonäkö ratkasee AINA kun ei tunneta ihmisiä. Sama pätee siis miehilläkin.
Turha puhua p***aa
11
559
Vastaukset
- mutta miehen
ulkonäön arviointi on ehkä monipuolisempaa kuin naisista vastaava.
Jos nuo eri tasoiset ovat hieman lähekkäämmin toisia niin muut ominaisuudet alkavat painaa päälle kuten kuinka itsevarmalta mies vaikuttaa yms.
Komea mies kyllä huomataan ja hänelle annetaan paljon anteeksi muita puutteita. Komea mieshän saa olla täysi lapanen muuten miehenä mutta naisille kelpaa.
Suurin ongelma on se että jos taso C mies on kusipää ja taso B mies kiltti tavis niin taso C mies saa todennäköisemmin naisten huomion kuin taso B mies.- icyca
Luulempa,että meillä jokaisella naisella on omanlainen miesmaku myös ulkonäön suhteen.
Itsekkin voin sanoa,että kiinnitän todella paljon huomiota ulkonäköön. - tuokin.
icyca kirjoitti:
Luulempa,että meillä jokaisella naisella on omanlainen miesmaku myös ulkonäön suhteen.
Itsekkin voin sanoa,että kiinnitän todella paljon huomiota ulkonäköön.Mutta väittäisin että on olemassa tietyn näköisiä miehiä, jotka eivät ulkonäkönsä puolesta kiinnosta ketään naista ja tietysti sama koskee myös naisia. Jostain syystä vain näitä naisia haukutaan urakalla palstoilla ja toisessakin kohdassa haukutaan naisia, kun eivät kelpuuta tiettyjä miehiä.
- faktaa_Peliin
tuokin. kirjoitti:
Mutta väittäisin että on olemassa tietyn näköisiä miehiä, jotka eivät ulkonäkönsä puolesta kiinnosta ketään naista ja tietysti sama koskee myös naisia. Jostain syystä vain näitä naisia haukutaan urakalla palstoilla ja toisessakin kohdassa haukutaan naisia, kun eivät kelpuuta tiettyjä miehiä.
"on olemassa tietyn näköisiä miehiä, jotka eivät ulkonäkönsä puolesta kiinnosta ketään naista ja tietysti sama koskee myös naisia. Jostain syystä vain näitä naisia haukutaan urakalla palstoillla..."
Ai missä niitä "liian rumia" naisia muka on ?
Mulle yksi sellainen vaimoksi ja heti!
Ja sinulle, joka autat asiassa toimimalla välittäjänä (itse kun nämä naiset eivät tee aloitteita eivätkä vastaa miesten aloitteisiin), niin sinulle on tiedossa 1000 euron vihjepalkkio jos vihjeesi johtaa avioliittoon.
Yhteydenotot suoraan minulle soittamalla:
044 567 0800
- tietysti.
Jos miehestä ei tiedä mitään, niin sitten ei voi muuta kuin katsoa pintaa. Missä on väitetty muuta? Tosin jos se hyvännäköinen mies on täysi mulkku, niin sitten voidaan tsekata B-vaihtoehtoa.
- & naisella
on vain se, että kun nainen huomaa miehen A olevan täysi pässi, hän jättää miehen saman tien.
Mies puolestaan jatkaa suhdetta vastaavan A-tyypin vuohinaisen kanssa vaikka hautaan saakka... - kuuntele!!
Mitähän taso A sitten tarkoittaa; tummaa vai vaaleaa, pitkää vai lyhyttä jne. Älä sinä jauha sontaa! Meillä naisilla on aivan yksilöllinen makumme miesten suhteen, toinen tykkää hoikasta miehestä, toinen bodaajasta jne. Minä esimerkiksi en voisi kuvitellakaan olevani vaalean miehen kanssa, olipa hän muiden mielestä millainen adonis tahansa; ei vain minua sytytä. Myöskään pitkät ja isot miehet eivät ole turn-on.
OLEMUS JA KÄYTTÄYTYMINEN ratkaisee, usko tai älä. Ehdottomuus mielipiteissä, kuten sinulla, saa naiset kiertämään kaukaa! - Michiko_
kaunistaa ihmistä. Noista mainitsemistasi tasoista: osittain makuasia. Mieheni ei ole sitä ulkonäkötyyppiä, mitä ihailen eniten (eli pitkähiuksisia kauniita goottipoikia), vaan on maskuliinisella tavalla komea. Jos pitäisi uusi ukko valita, ottaisin mielummin hintelän älykön kuin bodatun tyhjäpään.
- Lopettakaa jo!
Niin, ja mitä sitten? Onko tää nyt jotain katkeraa vuodatusta siitä, kuinka sä luulit baareja syvällisiksi paikoiksi josta etsitään sielun ystävää, ja sitten kaikki olikin vaan bilettämässä ja kännissä? Vai onko baari ainoa paikka missä sä kuvittelet että ihmiset a) tapaa yleensäkin, b) tapaa kumppaninsa, c) katsoo kehenkään muuhun ihmiseen jne.. ?
Ulkonäkö ratkaisee baarissa, ja mitä sitten? Ulkonäkö ei ratkaise samalla tavalla enää kun tunnetaan ja asennevammainen näyttää rumalta ennemmin tai myöhemmin, katkerat ihmiset ennemmin ja ylimieliset, muttei katkerat hetken päästä perässä. Ja jos sä puhut yhen illan seuran iskemisestä, niin hei: ei ne eti mitään elämänsä rakkautta vaan nussintaa! Haloo! Tottamunassa ulkonäkö ratkaisee sillon. Mutta jos ei eti yhen illan juttuja eikä oo varsinaisesti iskemässä ketään, niin ulkonäöllä ei taaskaan ole merkitystä. Voi jutella kenellä vaan ohimennen. Tai vaikka tutustua: näin mullekin on joskus käyny, enkä oo kattonu ulkonäköön, oon vaan nähny saman naaman monta kertaa ja tullu kavereiksi.
Ja seurusteleen oon alkanu muualla tapaamieni kanssa.
Joten MITÄ SÄ INISET?! mikä sun pointtis niinkun on?? - muttamuttamutta
Miten mua välillä huvittaa, kun täällä miehet miettii niin vimmatusti toisten miesten ulkonäköä ja miten he itse eivät kelpaa, kun ei ole sitä näköä tai rahaa. Kannattaisko kadehtimisen sijaan keskittyä vaikka niihin omien hyvine puolien etsimiseen ja kehittämiseen.
Ja kuka hemmetti baarista saa muuta kuin satunnaista panoseuraa. Jos haluat säännöllistä seksiä., lämpöä, läheisyyttä ja onnea, kannattaa mennä muille mestoille tapaamaan ihmisiä ja ajatella muutakin kuin sitä alapäätä ja muiden miesten ulkonäköä. - Luonne nainen
Mä en halua jutskata edes minkään sika hyvännäkösen miehen kanssa joka on itseään täynnä.
Jos niissä kahdessä miehessä ei ole liikaa extra rasvaa (saa olla painoa miehellä ja pitääkin olla mutta ei mikään yli lihava elefantti), karseen huono iho, eikä ne haise pahalle hielle tai pahalle hajuvedelle, ei niillä ole huonoja hampaita ja ne on vielä hauskoja pilkettä silmäkulmassa niin mikäs jottei ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475505Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612436Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181900Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171635
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361622Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5141881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089