Mieheni ei nauti seksistä kanssani

nimimerkitöNainen

Olen miettinyt pääni puhki, pitäisikö tämän takia erota. Seksi on vain osa suhdetta, mutta haluaisin säännöllisesti seksiä, haluaisin että mies nauttisi kanssani ja seksistämme. Näin ei ole.

Hän tuskin koskaan laukeaa sisääni, lopettaa vain ja homma jää siihen. Jos esileikkien aikana hyväilen häntä käsin, hän alkaa itse runkata itseään, kuvitelkaa. Siinä sitä vain ollaan sitten..

Puhuminen, itkeminen, kirjoittaminen, kysyminen, huutaminen tms. ei auta. Rakastaa ja kuulema nauttii kanssani, ei voi olla totta. Sanoo usein kauniiksi ja seksikkääksikin, mutta eihän tuo voi olla totta.

Tästä saa kuvitelman, että olen ruma enkä osaa mitään. Silti sanoisin, että näin ei ole. Rakastan seksiä, läheisyyttä. Sinkkuaikojeni aikaiset miesystävät ovat useinkin jälkeenkin päin muistelleet seksielämäämme, eli käsittääkseni en ole mikään tumpelokaan. Löysäkään en ole, olen liikunnallinen ja en voisi kuvitellakan laittavani mitään isoa sauvaa sisääni, omani on aika pieni itseasiassa..

Mikä on? Tuntuu että mies ei nauti itse aktista ollenkaan, suoraansanoen vain runkkaus kiinnostaa. Rakastele nyt sitten tällaisen kanssa.

Onko kohtalotovereita`Pitääkö tässä erota?

14

2856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • degffghcfghfcgh

Tuo on paljon luultua yleisempää miehillä, eivät kaikki ole ikihimokkaita panokoneita. Miesten luontaisissa libidoissa on eroja ja itsehän ihminen osaa aina itsensä parhaiten tyydyttää.
      Miehen haluttomuus ei ole loukkaus naista kohtaan eikä tarkoita, että mies pitäisi sinua epähaluttavana/rumana tms. Miehen haluttomuus on hänessä itsessään, osa häntä. Asiaan on ehkä jokin ratkaisu tai ainakin selitys jos tilanne on muuttunut tuohon suuntaan ajan kuluessa, mutta jos mies on aina ollut samanlainen, et voi muuttaa häntä.

• runkkaus

toisen edessä on mielestäni aikamoinen loukkaus!
        Runkata voi niinkin ettei toisen tarvitse sitä nähdä.

• gigas
        runkkaus kirjoitti:

toisen edessä on mielestäni aikamoinen loukkaus!
        Runkata voi niinkin ettei toisen tarvitse sitä nähdä.

Pah!

Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että minun miesystäväni toimi joskus samalla tavoin. Kysyin siitä häneltä, ja hän sanoi hyväilevänsä (runkkaavansa) itsellensä paremman stondiksen, jotta voisi siirtyä seuraavaan eli itse aktiin. Sitä miehen itsekkyyttä, jos en sanoisi.

Tosin, voihan olla, että teet suuseksin aikana jotakin sellaista, josta miehesi ei pidä/tuntuu pahalta, ja hänen täytyy keskeyttää tämä hyväilemällä itse kaluaan. Keskustelemalla asia yleensä selviää. Muista, että kaikki miehet eivät pidä samanlaisista "jipoista" kuin toiset.

• itsesi

syyttäminen!Nosta pää ja hartiat ylös.
      Miehesi ei ilmeisesti ymmärrä arvoasi ennen kuin sen menettää.
      Joo tuo runkkaus on se kaikista itsekkäin tapa toimia toista ajatellen.
      Jos haet lohtua vieraasta pedistä niin syyttäköön itseään.
      Tottakai jokainen nainen haluaa olla haluttu,kaunis ja seksikäs ja jos mies ei sitä ymmärrä menköön mäkeen!

• kokeilkaa yhdessä

mun mielestä ei ole ennenkuulumatonta että mies runkkaa naisen edessä..
      meillä ainakin esileikin aikana me molemmat koskettelemme itse itseämme ja toisiamme siinä välillä ja suutelemme..
      sitten itse akti kestää hieman pidempään..

olettekos kokeilleet yhdessä masturboida?
      ehkä miestäsi kiihottaisi katsella kun koskettelet itseäsi..ja kun hän on tarpeeksi kiihottunut voit häntäkin kosketella..

ei ne miehetkään aina tule mutta asiaa voi edesauttaa..ei kannata heti luovuttaa..

• tsopp

Miten useasti harrastatte seksiä?

Tuli vain mieleen, että jos todella usein, niin ei miehesi välttämättä silloin aina tule, tai tulee niin vähän, ettei sitä huomaa...

• ....

stressi, suorituspaineet ymss voivat aiheuttaa laukeamisongelmia.... tai haluttomuutta. ongelma on pikemminkin miehen korvien välissä ja tuskin haluaa siitä puhua kun menettäisi miehuutensa. hän kehuu sinua seksikkääksi, ehkä hän tuntee että olet liian seksikäs hänelle ja hänelle tulee suorituspaineita.
        runkkauksella saa paremman stondiksen--hän ei halua sinun pettyvän häneen. lopeta itsesi syyttäminen, ja alota miehesi kehuminen, totutelkaa läheisyyteen

• tiedän, tiedän

Onko miehesi ehkä gay? Tiedätkö, että vielä nykyäänkin on tosi paljon homomiehiä, jotka ei uskalla tunnustaa seksuaalista suuntaustaan edes itselleen, saati läheisilleen. Ihan tavallista on, että elävät muka normaalissa parisuhteessa naisen kanssa, mutta usein just seksielämä alkaa josaain vaiheessa "tökkiä".

• mestari41

Oletko kiihoittava miehen silmissä? Oletko hoikka? kokoa 34-36?
      On aivan selvää, että jos olet lihava, ei miehesi kiihoitu katsellessasi sinua alastomana.
      Eli homma ei pelitä, jos et ole seksikkään hoikka ja haluttava. Mies kiihoittuu näkemästään. itselläni on ollut muutamia naisia ja nyt minulla on hoikka ja isorintainen, liikunnallinen nainen ja vasta nyt tiedän, mitä on oikea kiihottuminen. Nam...

• hieman yksinkertainen

Ap kertoi että mies kehuu häntä seksikkääksi..

Ja on sullakin jutut, että ainoastaa kokoa 34-36 naiset ovat niitä seksikkäitä, pienemmän tai isommat naiset eivät... Ei kaikki pidä samasta kuin sä joten teet itsesi vaan typeräksi kun joka palstalla kehuskelut kuin sait itsellesi naisen kokoa 34-36, on sullakin jutut...

• onko

sun ego naisen koosta kiinni?
        ja miten voi olla 34-36 kokoisella urheilullisella naisella isot rinnat?kun ne rinnat on rasvakudosta...
        Taitaa olla sulla mielikuvituksissa tai päiväunissa sellanen paketti :D

• Aviomies 2009
        onko kirjoitti:

sun ego naisen koosta kiinni?
        ja miten voi olla 34-36 kokoisella urheilullisella naisella isot rinnat?kun ne rinnat on rasvakudosta...
        Taitaa olla sulla mielikuvituksissa tai päiväunissa sellanen paketti :D

Mun muijalla kroppa 34kokoa rinnat 75d todella kiinteät vaik isot.

Pituus noin 162cm paino 50kg

Älkää olko katkeria vaan menkää lenkille...

Ei ne kilot karise netissä surffaillessa.

Miksi naiset ovat kateellisia,jos toisella naisella on hoikka kroppa ja isot tissit pieni peppu....

• hoikka+pieni peppu
        Aviomies 2009 kirjoitti:

Mun muijalla kroppa 34kokoa rinnat 75d todella kiinteät vaik isot.

Pituus noin 162cm paino 50kg

Älkää olko katkeria vaan menkää lenkille...

Ei ne kilot karise netissä surffaillessa.

Miksi naiset ovat kateellisia,jos toisella naisella on hoikka kroppa ja isot tissit pieni peppu....

En tiedä ollaanko me naiset kateellisia, mutta vähän epäuskoisia ehkä. Kun tavallisesti me 34-36-kokoiset pienipeppuiset hoikat naiset omaamme luontaisesti myös suht pienet rinnat. Itselläni B-kuppiset omasta mielestä kauniit rinnat. Eivätkä urheillessakaan liikaa tiellä. Varmasti on pieniä hoikkia naisia, joilla on suhteessa "isot" rinnat, mutta esim. tämän toisen nimimerkin G-kuppinen, pieni hoikka nainen lienee varsin harvinainen! Ellei tietysti kuppien täytteenä ole naisen lisäksi myös silikonia. Tavallisempaa siis on, että rintojen koko on sopusoinnussa muunkin kropan koon kanssa.

• PUOKUKKA

hän sanoo et rakastaa minua mut en voi taläjuta miks hän mukkuu päälysvaatteet päällä hän kyllä tahtois tyydyttää minut mut ei inspiroi kun häntä ei saa koskettaa hänelle tulee heti vessa hätä sit kuuluu muks ootkylmä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe