olen 70kg ja pituutta on 170cm. ja oon todellakin kiinnosunut korkkareista. mutta sisko sano, ettei mulle sovi, ku oon vähä muodokas nuori. läski ei ole vaan yhdessä paikassa, vaan lantiolla, sekä reisissä.
mitä mieltä olette, että voisinko noiden lukujen kanssa käyttää aika korkeita korkkareita?
parantaisi ryhtiänikin, kun herkästi menee selkä notkolle...
korkokengät pulskemmille?
5
893
Vastaukset
- korkkarit sopii
sulle täydellisesti, mutta yks juttu et sä oo pulska vaan ihan normaalipainoinen.
Kiinnostaa vielä tietää että kuinka korkeat korot ovat aika korkeat....- opkrtiojgohifghy
alle 10cm. tosi korkeita en voi käyttää, ku sit olisin jätkäkaveria pidempi :D:D:D
tykkään korkkareista, koska niis tunnen itteni naiseks, vaik aikuinen en viä oo, mut erilaista ku vaik tennareilla...
tosin kun asun maalla, ni tääl ei oikein viitti nii käyttää, mut jos nähtee vaik baarii tai muuten vaa kaupungille... :)
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
... ihan piikkikorkoja kummiskaan kannata hankkia, ne näyttää vähänkin kookkaammalla aika koommiselta.
Leveämpi korko ja korokepohja on TÄYDELLISTÄ muodokkaammallekin neidolle. - käynyt...
...Etelä-Euroopassa, puhumattakaan vaikka latinalaisen Amerikan maista, niin olet ehkä huomannut, että naiset painoon, ikään ja pituuteen katsomatta käyttävät siellä korkokenkiä, hametta ja muutenkin naisellisia vaatteita.
Siitä vaan mallia asenteeseen, niin hyvä tulee! :) - siitä vaan
Hei! En yhtään ymmättä tätä ajattelua, ettei lihavampi voisi käyttää korkokenkiä. Päinvastoin, korothan solakoittavat koko olemusta ja antavat ryhtiä!
Ja lisäksi sinä ET OLE LIHAVA. Olet ehkä vähän pyöreä mutta ihan normaalin rajoissa!
Jos tunnet olevasi pyöre, ota mieluummin kunnolla korkeat korot (6 - 9 cm) kuin minikorot (1-3 cm). Minikorot sopivat harvoille, lähinnä keijuille. Korkeammat sen sijaan sopivat kaikille.
Eikun korot jalkaan ja baanalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760