Naisen kuuroksi tekeytyminen.

Kenny Rogers

Okei. En ollut varma mille palstalle laittaa. Kiinnostaa asialliset naisten vastaukset sekä toisten miesten kokemukset.

Kun joskus baarissa nainen tai useampi kerralla saattaa viilettää ohi tai istua paikallaan vastaamatta melko selviin sanoihin. Mitä järkeä siinä mielestänne on?

Kerrankin yökerhossa puhuin yhdelle naiselle jotain että hei ja miten menee ja muistaakseni nainen katsoi typerän oloisesti takaisin ja ei vastannut mitään. Sitten lähti pöydästä jonnekkin hiihtämään ja tuli taas takaisin,ja taas lähti ja tuli taas takaisin...ja pöytä oli minua laskematta tyhjä. Nainen yksin. Tulipa vain tuollaisena outona juttuna mieleen.

Jostakin syystä en kuitenkaan ole koskaan loukkaantunut pahemmin tuollaisesta. Humalatila ehkä auttaa sekä iän kanssa jatkuvasti kehittyvä itseluottamus.

13

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinua niin

mitättömänä oliona (tai olit niin humalassa tai niin hiljainen nösvö) ettei sinua kannattanut noteerata.

Eräälle kaverilleni on tuo tehty minun nähteni (hyvätapainen kaveri eikä ollut mitenkään humalassa) ja kieltämättä kävi mielessä että käyn antamassa naiselle ihan suoraan turpaan jos sellainen sallittaisiin.

Pelkkä pissihuora. Jätä moiset rauhaan.

• Kenny Rogers

En hirveästi muutu vaikka olisin kuinka humalassa,tulen vain entistäkin rauhallisemmaksi ja monien mielestä näytän surulliselta.

• icyca

Itse ainakin tekeydyin sillon kuuroksi jos joku mielestäni epä viehättävä mies tulee puhumaan tulee semmoinen tunne ,että tuokin ällötys yrittää iskeä puheillaan vaan. Sitten on parasta olla hiljaa eikä paljasta mitään,että mies ei innostu liikaa ja saa semmoisesta kuvaa että olisi enemmänkin mahdollisuuksia.

• Kenny Rogers

Pakottaahan ei voi puhumaan mutta tuskin on kukaan sitä mieltä että tuo kohteliasta käytöstä on paitsi pahimmat kauhukuvien piirtäjät joidenka mielestä kaikkia miehiä pitää vain pelätä ja vittumaisuus ja julmuus on tapa suhtautua miehiin. Se kyllä helposti synnyttää vain vittumaisuutta ja julmuutta.

• Kiitoksia!!!

Jos joku mies haluaa jutella, niin koska olen hyvän kotikasvatuksen saanut, tietysti vastaan hänelle. Harmittavaa vaan, että 100% miehistä kokee sen minun välttelevänkin vastaukseni suorastaan rohkaisuksi jatkaa juttuaan ja jopa tunkea pöytääni. No ei minulla ole mitään jutustelua vastaan, mutta kun koitan varovasti mainita, että odotan aviopuolisoani paikalle, niin minua katsotaan kuin olisin maailman pahin kusettaja ja kun kerta puheyhteys on luotu, niin sitähän ei katkaista, vaikka kuinka pyörittelisin sormuksiani ja vihjailisin mieheni tulevan hetkenä minä hyvänsä. Ja kun mieheni lopulta tulee hän usein kehoittaa aika ikävillä sanoilla tätä minulle juttelevaa sinnikästä miestä poistumaan paikalta. No mies se minunkin mieheni on, eikä mielellään jaa minua muiden kanssa. Ei edes halua muiden minulle flirttailevan, joten koko juttelusta tulee loppujen lopuksi kovin ikävä tilanne kaikille kolmelle. Siihen en suinkaan halunnut tilannetta johdatta, joten lienee vastaisuudessa tarpeellista tekeytyä kuuroksi, niin vastaavia tilanteita ei pääse sattumaan!

• Kenny Rogers

Itse ainakin vähentäisin baarikäyntejä entisestään jos olisi nainen tai edes kavereita. Mitä sitä muuten kaataa huippukallista myrkkyä sisuksiinsa ärsyttäviä ihmisiä väistellessä.

Ja tunkea pöytääsi? Jos on iso varaamaton pöytä niin eiköhän siihen saa istua kuka haluaa.

• siedettävä
        Kenny Rogers kirjoitti:

Itse ainakin vähentäisin baarikäyntejä entisestään jos olisi nainen tai edes kavereita. Mitä sitä muuten kaataa huippukallista myrkkyä sisuksiinsa ärsyttäviä ihmisiä väistellessä.

Ja tunkea pöytääsi? Jos on iso varaamaton pöytä niin eiköhän siihen saa istua kuka haluaa.

miesten tungetteleva käytös? Empä enää ihmettele, että tekeytyvät nykyään kuuroiksi.

• Kenny Rogers
        siedettävä kirjoitti:

miesten tungetteleva käytös? Empä enää ihmettele, että tekeytyvät nykyään kuuroiksi.

Vaan nainen ei ainakaan luultavasti omista jotain pöytää.

• hää oli

oikeesti kuuro?

• Mies ei

Noin se menee. Nainen saa olla vaikka kuinka töykeä ja vittumainen asiallisesti käyttäytyvälle miehelle mutta miehen kuuluu aina kiltisti jäädä juttelemaan puoleksi tunniksi jos ventovieras nainen sanoo hänelle yhdenkin sanan. Muuten nainen loukkaantuu ja sanoo miestä homoksi.

• ???

Miehethän huorittelevat naista välittömästi vastaavan laisessa tilanteessa (kuten tämänkin ketjun alkupäästä saamme lukea).

• Suosittelen__

Näitä kusipääprinsessoja riittää. Jos moiseen törmään, niin pistän samalla mitä takaisin. Lempilauseitani ovat "Sulle on varmaan sanottu tämä ennenkin, mutta ootko huomannut että sulla on vitun ruma nenä." tai "Monet pitää itseään sievinä nähtyään itsensä vain edestä päin, mutta sivuprofiili voi olla ihan helvetin ruma ja sinä oot semmosesta ideaaliesimerkki".

• Kuuro-Kyllikki

Niin mukavaa kuin olisikin olla kohtelias, kokemus on opettanut että tietyissä tilanteissa on viisaampaa olla tyly. Vahvassa humalatilassa olevalle päättäväiselle don juanille kun kohtelias kieltokin on sama kuin näyttäisi vihreää valoa. Siitä sitten seuraa toisinaan ikäviä tilanteita, erään kerran myös mustelmia. Baarissa on yleensä onneksi sen verran kova volyymitaso, että sen varjolla voi väistää typeriä peräänhuuteluita ja epämieluisia lähestymisyrityksiä. Omalla kohdallani kuuroksi tekeytyminen on varovaisempi versio kohteliaasta kieltäytymisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe