Ideoi Oma Rannekorusi - Hopeaosat
Suunnittele oma persoonallinen hopeakorusi. Paljon eri vaihtoehtoja, kirjaimia, numeroita, lasiosia, riipuksia ja erilaisia aihepaloja.
http://www.ostari.fi/product_catalog.php?c=78
Ideoi Oma Hopeinen Rannekorusi
12
576
Vastaukset
- Uteliaas
Voikohan noita hopeapalaosia laittaa ihan tavalliseen ketjuunkin, vai tartteeko olla just semmonen käärmeketju kun siellä kaupassa on myynnissä?
- Jattah
Kaikki alle 4 mm paksut ketjut tietysti käy, koska paloissa on 4 mm reiät. Mulla itsellä paloista koottuna oma nimi ranneketjussa, ja mä ostin vaan pelkät palat, ketju mulla oli jo aikaisemmin hankittu...
- Uutelias
Jattah kirjoitti:
Kaikki alle 4 mm paksut ketjut tietysti käy, koska paloissa on 4 mm reiät. Mulla itsellä paloista koottuna oma nimi ranneketjussa, ja mä ostin vaan pelkät palat, ketju mulla oli jo aikaisemmin hankittu...
Kerrotko mulle millasia noi palat on pitää rantees, onx tiellä?
- Sanzzo
Uutelias kirjoitti:
Kerrotko mulle millasia noi palat on pitää rantees, onx tiellä?
Eivät ole ainakaan mua haitanneet. Kannattaa katsoa että ketju ei ole liian ohut, niin palat pysyy paremmin "ryhdissä" 2-4mm paksu ketju on musta hyvä koko...
- Korut
Jattah kirjoitti:
Harkitsen tilaamista... Tuliko sulle korut nopeesti, oliko mitään ongelmia?
- janna2
Korut kirjoitti:
Harkitsen tilaamista... Tuliko sulle korut nopeesti, oliko mitään ongelmia?
mulla ei ainakaan mitään ongelmia, paketti tuli heti seuraavana päivänä. Tilasin yhden hopea-aakkospalan kaulakoruuni. Nii ja sit ne ei ota mitään postiluluja, ihan ok mesta.
- Tyyytyväinen
janna2 kirjoitti:
mulla ei ainakaan mitään ongelmia, paketti tuli heti seuraavana päivänä. Tilasin yhden hopea-aakkospalan kaulakoruuni. Nii ja sit ne ei ota mitään postiluluja, ihan ok mesta.
Mä sain korut heti seur. pvnä
- Kyllä kyllä
"Suunnittele oma PERSOONALLINEN hopeakorusi"...
Valmiista paloista? Kylläpä siinä onkin suunnittelua kerrakseen... :)
Eikö kannattaisi ottaa kynä käteen, sutaista ajatukset paperille ja viedä paperi kulta- tai hopeasepälle? Nimittäin, jos persoonallista korua hakee.
Voin kertoa, että mielitiettyni oli sanoin kuvaamattoman mielissään, kun teetätin hänelle hopeisen kaulakorun joululahjaksi. Hänen (ja omastanikin) mielestään se sopi hänelle kuin nenä naamaan. Ja kun hän kuuli, että minä olin sen suunnitellut, niin eipä siinä sitten voinut itsekkään kuin hymyillä... :P
Tietenkin pitää tuntea henkilö kuitenkin aika hyvin, jos hänelle korun aikoo suunnitella. Tai oikeastaan edes ostaa.- ohhoh!
Ohhoh! Jopas olitkin nokkela, olet kyllä mainio veikko, ja niin vaatimatonkin...
- Nookkela
ohhoh! kirjoitti:
Ohhoh! Jopas olitkin nokkela, olet kyllä mainio veikko, ja niin vaatimatonkin...
Niin olen
- ELVIIRAT
Nookkela kirjoitti:
Niin olen
Miks maksaa tollasista osista noin paljon ,kun monesta varsinaisesta korutarvikenettikaupasta ( suomalaisestakin ) saa tollasia noin kolmasosalla noista hinnoista. Siis ihan samasta sterling hopeasta valmistettuja.
- joopajoo..oo
ELVIIRAT kirjoitti:
Miks maksaa tollasista osista noin paljon ,kun monesta varsinaisesta korutarvikenettikaupasta ( suomalaisestakin ) saa tollasia noin kolmasosalla noista hinnoista. Siis ihan samasta sterling hopeasta valmistettuja.
Ja mistähän niitä muka sit saa halvemmalla? En oo löytänyt edes samanlaisia hopeaosia suomesta kuin tuol ostarin verkokaupassa on myynnissä... Tuovat itse korunsa maahan, siks ne on niin halpoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847