vai mikä sen paskayhdistyksen nimi onkaan. On jälleen paljastunut huijaus, jossa on hyväuskoisilta lahjoittajilta kerätty rahaa, mutta vaan murto-osa on mennyt muualle, kuin yhdistyksen vetäjien liiveihin.
Vieläkö joku uskaltaa lahjoittaa rahojaan hyväntekeväisyyteen?
Malttia liikennevalistus ry...
7
1739
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
annan sotapoikien keräyksiin sotaveteraanien hyväksi sekä Hesyn joulupatoihin.
- Markkomarkko
Olin itse tuolla duunissa joskus vuosi sitten suurinpiirtein. Mun mielestä kaikki kyllä toimi ihan niinkun sanottiin. Oppaita lähetettiin päivittäin päiväkoteihin ja kodit olivat niistä hyvin kiitollisia. Joku voi sanoa että oli liian korkea hinta mutta eihän kukaan ilmaseks sitä duunia tee. Ilman tota yhdistystä siellä ei olis mitään oppaita.
Itte en ainakaan mistään Hillomiehestä oo tietonen. Siellä oli se Kimmo Perälampi joka sitä veti, joka nyt myös on/oli vangittuna asiassa. - alv-liskot
en minä yleensä yhdistyksille lahjoita, teen suoraan itse. Sitä paitsi yhdistykset ja muut tarvitsevat rahaa ihan oman toimintansa pyörittämiseen (pullaa, pari palkattua sihteerikköä ja vielä lisää pullaa kun on hallituksen kokous). Emmä rupea niitä pullakuluja maksamaan.
- HÄHÄ.
Mistä sä perseaukinen mitään kellekkään lahjoittele senkin sossupummi!
- Felkjmklweffwe
No perkele. Pitää varmaan alkaa lähettää rahaansa suoraan vankiloihin koska ne nyt on sentää rehellisiä rikollisia....
Uskallan minä edelleen osallistua pelastusarmeijan joulupatakeräykseen. Mutta ainahan voi osallistua henkilökohtaisella työpanoksella asioihin, jotka omilta tuntuvat.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760