vielä, että imutatko netistä ilmaista musaa ja leffoja, jos imutat, niin tunnetko huonoa omaatuntoa, varastaessasi jonkun toisen omaa.
Vastaan ite omaan kyssääni, että joo leffoja ja jonkin verran ulkolaista musaa. Mutta kotimaista musaa en imuta, ne kotimaiset bändit, joiden musiikista tykkään ovat mun mielestä palkkansa ansainneet, ne eivät ole sellaisia miljardöörejä, kuin joku madonna. Eli olen tässä asiassa patriootti ja en halua varastaa suosikeiltani.
Sellainen kysymys
16
417
Vastaukset
- tunne :
eivät mammatkaan oopperassa tunne huonoa omatuntoa, vaikka istuvat siellä veronmaksajien rahoilla
- scale
vai?
- täysin
kyllästynyt imuttamiseen.
- pitää jäädä
kiinni ja saada tuomio, ennenkuin ketään saa varkaaksi nimittää.
Ja niin kauan kun ei jää kiinni, on syytön. - Michiko_
En napsi kovalevylle mitään tiedostoja. Katselen ohjelmia eri nettisivustoilta, ja jos joku yhdysvaltalainen/britti/japanilainen haluaa tehdä asiasta valituksen, menköön Kiinaan. (Esim. Tudoulla on 7 miljoonaa käyttäjää vuorokaudessa.) En tunne huonoa omatuntoa. Televisiota en edelleenkään halua eikä ole varaa ostaa kaikkea Youtubesta löytyvää musiikkia levyinä/tiedostoina.
- Michiko_
Wikipedian mukaan
"Countless American and European television shows and movies can be found on Tudou without the permission of the copyright owners in what amounts to internet piracy. In May of 2008, the Chinese government found the company guilty of copyright infringement and fined it RMB 50,000."
mutta tässä ei ollut lähdeviitettä. Joka tapauksessa ongelma on kiinalaisilla, ei minulla.
En ole imuroinut netistä yhtä ainoaa leffaa, enkä kokonaista levyäkään. Yksittäisiä biisejä kylläkin joiltain yhden hitin ihmeiltä, joiden koko levy ei kerta kaikkiaan kestä kuuntelua.
Enkä tunne huonoa omaatuntoa, vaikka varastamistahan tämäkin on. Kaksinaismoralismia, myönnettäköön.- scale
tunne miljonääreiltä varastaessani itseäni kovin suureksi rikolliseksi.
Mutta olen itsekkin ihmetellyt omaa moraaliani kotimaisten bändien suhteen. scale kirjoitti:
tunne miljonääreiltä varastaessani itseäni kovin suureksi rikolliseksi.
Mutta olen itsekkin ihmetellyt omaa moraaliani kotimaisten bändien suhteen.Aivan kuin suomalaiset suosivat muitakin kotimaisia tuotteita. Minusta se on oikein kannatettavaa patriotismia, jos tuotteet vain laadussa pärjäävät.
- scale
Ratikkakuski kirjoitti:
Aivan kuin suomalaiset suosivat muitakin kotimaisia tuotteita. Minusta se on oikein kannatettavaa patriotismia, jos tuotteet vain laadussa pärjäävät.
Ne Suomalaiset bändid ja artistit joiden biisestä pidän, ovat maailman parhaita, joten ne ansaitsevat sen.
- sirpamaikkarilta
En osaa kyseistä toimenpidettä. Eikä ole tarpeeksi kiinnostanut opetella. =)
Youtubea kattelen ja kuuntelen koko ajan. Vaikka ovat perkeleet sieltäkin pakottaneet poistamaan hyviä artisteja. Kuten Antti Tuiskun videoita. Saatana!- Todella etovaa!
Yäk! Yäk! Antti Tuisku Yäk!
- antti4-ever<3
Todella etovaa! kirjoitti:
Yäk! Yäk! Antti Tuisku Yäk!
Kaikilla meillä on oma maku aisti mutta..... ANTTI TUISKU ON IHG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imaiseksi imutettuna löytyy lähennä konemusiikkia, (jota on muutenkin niin valtavan paljon ja enimmäkseen kaverien kautta saatua). Taidan olla kuitenkin sen verran tunnollinen että pyrin aina ostamaan samoin suosikkiartistieni musiikkikia ja suosikkileffoja.
- KoppavaHoro
duunikoneen varassa kun olen.
Vanhalle koneelle tuli muinoin imuroitua jotain pientä, mutta ei mitään massiivista, varsinkaan kun en oikeastaan kuuntele musaa tai katsele leffoja kotona. Jos jotain tarvitsen niin sen saan pro-imuroijakavereilta.
Jos tulee tarve kuulla joku tietty biisi niin yleensä sen löytää tuubista. Ja jos ei löydä, niin se mulla on todennäköisesti levyhyllyssä. Koneella on 300Gt kaikenlaista, mutta ei vaan oo tullut katottu eikä kuunneltua. Ehkä latailen sitten joskus lisää kun saan noi käytyä läpi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935