157cm/53-54 kg
Mitat 82/63/91
Tulisko laihduttaa? :/
Laihdutuksen tarvetta?
6
375
Vastaukset
- on.....
Laihdutus tarvetta ei ole,syöt vain terveellisesti ja monipuolisesti, liikut sopivasti eiköhän siinä ole tärkeimmät.
Tsemppiä ja hyvää kevättä.- vastauksen!
Viihdytkö vartallossasi? Jos näytät omasta mielestäsi hyvältä juuri noissa mitoissa niin hyvä niin. Jos kuitenkin "ylimääräiset" kilot ahdistaa ja repii itseluottamustasi niin muutaman kilon laihdutus ei varmasti ainakaan haitaksi ole. Itse olen 158/51 mutta läskiä kyllä löytyy. muutaman kilon haluaisin laihtua mutta ennen kaikkea kiinteytyä. Tosin tuskin olen vielä -2kg jälkeenkään tyytyväinen vartalooni.
- on sallittua jos
painoindeksi on 21,5, niin ehkä se painonpudottaminen ei ole tarpeellista
- on...
Koska en itse viihdy vartalossani ja koen olevani lähes vastenmielinen jenkkakahvoineni jne. Helppoa laihdutus ei enäään tässä vaiheessa ole koska elämäntavat ja ruokatottumukset on jo kauan sitten muuttunut lähes rasvattomiksi. Täytyy ilmeisesti saada lisää aikaa liikuntaan.
- sairauden
on... kirjoitti:
Koska en itse viihdy vartalossani ja koen olevani lähes vastenmielinen jenkkakahvoineni jne. Helppoa laihdutus ei enäään tässä vaiheessa ole koska elämäntavat ja ruokatottumukset on jo kauan sitten muuttunut lähes rasvattomiksi. Täytyy ilmeisesti saada lisää aikaa liikuntaan.
Tuo menee jo sairauden puolelle, ei ole enää tervettä ajattelua.
Elintavat muuttuneet lähes rasvattomiksi? Mitä hullua, etkö tajua, että ihmisen elintoiminnat tarvitsevat myös rasvaa, ja erityisesti aivot. Haluatko petata tietä alszheimertaudille, kun rasvatkin kynit pois ruokavaliostasi? - mie...
sairauden kirjoitti:
Tuo menee jo sairauden puolelle, ei ole enää tervettä ajattelua.
Elintavat muuttuneet lähes rasvattomiksi? Mitä hullua, etkö tajua, että ihmisen elintoiminnat tarvitsevat myös rasvaa, ja erityisesti aivot. Haluatko petata tietä alszheimertaudille, kun rasvatkin kynit pois ruokavaliostasi?Tarkoitan lähinnä maitoa, juustoa, jogurttia, leikkeleitä.. Muutosta olen tehnyt toki monessa muussakin asiassa kuten esim sokerin olen vaihtanut makeutusaineeseen. Painoindeksin mukaan olen vielä normaalipainoinen vaikkakin peili sanoo ihan muuta. En tiedä onko tervettä mutta näen itseni edelleen lihavana ja sen takia omaan huonon itseluottamuksen. Jos elämänlaatuni paranee muutaman laihdutetun kilon jälkeen niin teen sen mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770