Haluaako mies minut?

Nirpa

A) Kun törmäämme ystäviemme luona, esim. bileissä tai illanistujaisissa, hän tulee kysymään pärjäänkö asian kuin asian parissa.
B) Häntä alkaa hymyilyttää, suorastaan naurattaa aina kun menen häneltä jotakin kysymään.
C) Hän tartuu minua olkapäistä usein, jos olen sopivasti hänen "edessään".
D) Hän on huolehtivainen minua kohtaan. Mutta hän on muutoinkin avulias luonne, joka välittää muista.
E) Hän on kuitenkin avulias ja kiinnostunut muistakin kaltaisistani naisista, siis halukas olemaan/keskustelemaan heidän kanssaan kahdestaan jossakin esim. Kahvilassa. Hän tapailee parhaillaan kuitenkin jotakin naista, mutta sanoo sen olevan tapailua, kun eivät edes asu yhdessä.
F) Hän keskustelee kanssani paljon ja kertoo itsestään.
G) Hän kiusottelee paljon, mikä saa minut välillä tuntemaan, että hän kokee jotenkin olevansa velvollinen "huolehtimaan" minusta, vaikka mielestäni olen itsenäinen, eikä minusta tartte huolehtia.
H) Hän heittelee välillä sellaisia "voit tulla suihkuun kanssani, jos haluut" - kommentteja.
I) Meillä luistaa juttu tosi hyvin ja hänen seurassaan on kivaa. Tuntuu kuin olisimme tunteneet kauan, mutta mua vaivaa tässä se, että pelkään hänen vain pitävän minusta tyyppinä. Niin kuin isoveli pitää siskostaan, kun hänellä on tämä huolehtimisen tarve tai jotakin. Mielipiteitä pliiiiiis.

11

2705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cat_on_fire

Itse en tosin kannata varattujen yrittämistä.
      Mutta omalta kohdaltani voin sanoa, että jos mies sinut haluaa, sitä et voi olla huomaamatta.
      Harva mies lähettää niin ristiriitaisia merkkejä, ettei niistä voisi päätellä jotain.

• Eemeli II

...ja sinun lisäksesi haluaa muitakin. Hän kun on kunnon pelimies. Pelimiehellä on aina monta rautaa tulessa. Ja pelimies on aina päällepäin todella mukavan oloinen paketti, sosiaalinen, iloinen, aina valmis auttamaan.

Pelimiehestä pääset parhaiten eroon antautumalla seksiin hänen kanssaan. Lakkaat olemasta hänelle kiinnostava kun olette kerran sekstailleet, hän on silloin saanut mitä haluaa, yhden sulan hattuunsa.

• pelimiehellä?

Tarkoitatko, että hän ei halua kenenkään kanssa mitään muuta vaan haluaa kaikki niaset?

• kaksi kertaa...
        pelimiehellä? kirjoitti:

Tarkoitatko, että hän ei halua kenenkään kanssa mitään muuta vaan haluaa kaikki niaset?

pitkässä parisuhteessa..nyt eronnut ja tapailee naista....tarkoittaako se pelimiestä, jos haluaa deittailla monia???

• on voinut
        kaksi kertaa... kirjoitti:

pitkässä parisuhteessa..nyt eronnut ja tapailee naista....tarkoittaako se pelimiestä, jos haluaa deittailla monia???

nyt mennä päälle ja kuka on sanonut että hän on tyytynyt yhteen noiden kahden pitkän parisuhteen aikana?

• Nonniinn

aika tuoreelta. Vastauksestasi ei käy ilmi, haluatko sinä hänet (tai tahdotko ylipäätään mitään) ja mitä "annat" itsestäsi ja kuinka avoimesti. Kovasti kuitenkin pohdit ja analysoit, tahollasi ja yksin. Dialogi olisi poikaa, nyt kuulostaa siltä että kysymykset pyörivät pääsi sisällä ja mies pölöttää. Miksi mies pölöttää?

• Nirpa

kyllä meillä dialogia on. Olen kertonut itsestäni paljon ja ollut rehellinen...mutta välillä tuntuu, että mies on seurassani poissaoleva tai, että hän on hyvin hermostunut tai sitten hänellä on kiire jonnekin...kyllä hän antautuu keskusteluun kanssani..en vain tiedä, miten kannattaisi toimia seuraavaksi, kun näemme. Olen hänestä hyvin kiinnostunut, enkä halua antaa itsestäni kuvaa olevani ainoastaan kiinnostunut hänestä kaverina, mutten kuitenkaan ole valmis vain sänkypuuhiin...Ja minä aistin hänen olevan hyvin kiinnostunut minusta, mutta millä tavalla, en tiedä. Kun hän antaa vaikutelman minulle, että on isovelimäisesti minusta huolissaan. Että tarvin sellaisen, kun asiani ovat levällään. (minusta se ei ole totta). Näemme varmasti viikon parin päästä..

• vastaajamies
        Nirpa kirjoitti:

kyllä meillä dialogia on. Olen kertonut itsestäni paljon ja ollut rehellinen...mutta välillä tuntuu, että mies on seurassani poissaoleva tai, että hän on hyvin hermostunut tai sitten hänellä on kiire jonnekin...kyllä hän antautuu keskusteluun kanssani..en vain tiedä, miten kannattaisi toimia seuraavaksi, kun näemme. Olen hänestä hyvin kiinnostunut, enkä halua antaa itsestäni kuvaa olevani ainoastaan kiinnostunut hänestä kaverina, mutten kuitenkaan ole valmis vain sänkypuuhiin...Ja minä aistin hänen olevan hyvin kiinnostunut minusta, mutta millä tavalla, en tiedä. Kun hän antaa vaikutelman minulle, että on isovelimäisesti minusta huolissaan. Että tarvin sellaisen, kun asiani ovat levällään. (minusta se ei ole totta). Näemme varmasti viikon parin päästä..

Huomasin että lähes kaikki noista kohdista olivat sellaisia juttuja, joita olen itse tehnyt, kun olen ollut ainakin melkolailla kiinnostunut jostain naisesta.

Toisaalta poissaolevuus ja kiireisyys voivat olla vaaran merkkejä, taitava naistenmies osaa myös esittää uskottavasti "aitoa kiinnostusta".

Yksi juttu joka saattaa erottaa pelimiehen aidosti kiinnostuneesta on se, puhuuko hän lähinnä itsestään vai onko hän oikeasti kiinnostunut myös sinusta ja kertomastasi.

Kokeilepa joku kerta menikö joku aikaisemmalla tapaamisella itsestäsi kertomasi asia toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vai muistaako hän ne vielä. Miehen jolla on monta "projektia" meneillään, voi olla aika vaikea muistaa mitä kenenkin kanssa on tullut puhuttua, etenkin jos ei ole kyse ihan äskettäisestä tapaamisesta.

• pas kiva ..
        vastaajamies kirjoitti:

Huomasin että lähes kaikki noista kohdista olivat sellaisia juttuja, joita olen itse tehnyt, kun olen ollut ainakin melkolailla kiinnostunut jostain naisesta.

Toisaalta poissaolevuus ja kiireisyys voivat olla vaaran merkkejä, taitava naistenmies osaa myös esittää uskottavasti "aitoa kiinnostusta".

Yksi juttu joka saattaa erottaa pelimiehen aidosti kiinnostuneesta on se, puhuuko hän lähinnä itsestään vai onko hän oikeasti kiinnostunut myös sinusta ja kertomastasi.

Kokeilepa joku kerta menikö joku aikaisemmalla tapaamisella itsestäsi kertomasi asia toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vai muistaako hän ne vielä. Miehen jolla on monta "projektia" meneillään, voi olla aika vaikea muistaa mitä kenenkin kanssa on tullut puhuttua, etenkin jos ei ole kyse ihan äskettäisestä tapaamisesta.

vastaus ja hyvä ehdotus, Kokeilen.

• lurppakorva

Miehinen kommentti tähän?jutteleppas sen könsikkääsi kanssa taitaa olla paljon juteltavaa,ei asiallisesti käyttäydy

• sitä mieltä...

ettei hän käyttäydy asiallisesti? Miksi kehotat kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan? Annoit hieman ristiriitaista infoo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe