Puhelimeen vastaaminen/

vastaamattomuus

Uskotteko että puhelimeen vastaamisella tai vastaamatta jättämisellä voi joskus olla kohtalokkaat seuraukset? Oletteko koskaan kokeneet, että kaikki voi olla noin pienestä kiinni?

nim. puhelinpäivystäjä

9

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blöyh...

ei siittä mikään oo kiinni.

• mikään?

???

• kuules.
        mikään? kirjoitti:

???

ei yhtään mikään.

• V()V()V

Sun tapauksessa kannattaa jättää vastaamatta..

• ...jos minulle soitetaan numerosta jota ei puhelimestani löydy 98% todennäköisyydellä se on lehtikauppias. Tuntemattomista numeroista soitettuihin en ole vastannut...ööö...6-7 vuoteen.

• mitä meinataan kohtalokkaalla.. mutta en jaksa uskoa että se vois olla niin pienestä kii, jos joku ei jaksa vastata ja toisella hätä niin aina on olemassa niitä muita tuttuja (toivottavasti) tai ainaki se hätänumero hädästä riippuen. jos ei kukaan auta niin johan on vee.. ja sitte ku ketään ei tarvi niin kaikki soittelee.

mutta miten siihen puhelimeen vastaamisella vois olla kohtalokkaat seuraukset?

• vapaallla

En ole puhelimen orja. Laitan sen kiinni kun haluan olla varmasti rauhassa, esim. nukkuessani. Vastaaja ottaa viestin jos asia on todella sen arvoinen.

Itsetunnon puutetta jos kuvittelee maailman jättävän hetkellisen tavoittamattomissa olon vuoksi. Teinit (ja muutkin vielä aikuiseksi kasvamattomat) näyttävät tulkitsevan ihmeellisellä tavalla soittamisia, viestittämisiä ja erityisesti sitä, että joku ei voita/viestitä. Ihme hommaa. Ihan kuin elämä olisi jostain kännykästä kiinni.

• ..mä en ainakaan aina vastaa. Antaa mennä vastaajaan, senhän takia se on olemassa.
      En ole aina saatavilla!!! Ota vuoronumero...

Pienet jutut on pienestä kiinni, isommista tulee tuutin täydeltä s-postia, meseä ja ovelle koputtajia.

• luulen......

koskaan ei voi tietää...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe