islaminuskoisten vaimoille

agdasfasdgasdg

te, jotka olette naimisissa muslimin kanssa.

Onko miehenne teille 100% uskollinen? Oletteko varmoja siitä, jos vastaus on kyllä?

Onko teillä tasavertainen suhde?

149

7225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella

kiinnostaa, niin mieheni on "muka-muslimi" ja minä "muka-kristitty" ja meillä on hyvin toimiva, avoin avioliitto. Ollut jo 10 vuotta ja sopii meille. Tasavertaiseksi en suhdettamme kuvailisi, mutta eipä sitä ole suhteeni olleet ennenkään.

• aloittaja111

Mitäs täää "avoin" tarkoittaa? Vapaata suhdetta vai?

• ksfjhjhf
        aloittaja111 kirjoitti:

Mitäs täää "avoin" tarkoittaa? Vapaata suhdetta vai?

Eipä taida olla elämäsi ruusuilla tanssimista jospa ajatteletkin että parempi tossun alla kuin veneen alla

• tekisit

tuolla tiedolla?
      Tasapuolisuuden vuoksi kuitenkin kysyn sinulta onko sinun parisuhteesi 100% luottamuksellinen ja tasavertainen? Oletko siitä ihan varma? Ja jos vielä kertoisit mitä uskontoja tunnustatte, kiitos.

• aloittaja111

Ei mulla ole parisuhdetta! mutta silloin kun on ollut niin kyllä on ollut 100% luottamuksellinen ja tasavertainen. Ja suhde loppui kun kasvoimme erillemme ja tunteet viilenivät. Ollaan varmaan kumpikin ateisteja

• nätisti sanottu
        aloittaja111 kirjoitti:

Ei mulla ole parisuhdetta! mutta silloin kun on ollut niin kyllä on ollut 100% luottamuksellinen ja tasavertainen. Ja suhde loppui kun kasvoimme erillemme ja tunteet viilenivät. Ollaan varmaan kumpikin ateisteja

"Ja suhde loppui kun kasvoimme erillemme ja tunteet viilenivät."
        Tästä mä tykkään:) Niin nätisti sanottu, että persiilleen meni, ei osattu suhdetta hoitaa. Noin nätimmin ilmaistuna kummallakaan ei ole mitään vastuuta asioitten kulusta. Mukavaa:)

• vetää

yhtäläisyysmerkkejä jonkin tietyn uskonnon ja uskollisuuden välille. Voit esittää saman kysymyksen ihan minkä tahansa uskontokunnan edustajille tai ateistille!

Vaikka proteistoinkin kysymyksesi typeryyttä, niin vastaan kuitenkin.

- Kyllä, mieheni on minulle 100% uskollinen, aivan kuten minä hänelle. Miksi muuten ylipäätään eläisimme pitkässä avioliitossa, lisäksi kaikkien yhteisten vuosien jälkeen onnellisina. Olemme jo pahimman "juoksuiän" ohittaneita, mutta kyllä yhteiselomme on aina perustunut luottamukseen, alusta alkaen.

- Suhteemme on erittäin tasavertainen. Ehkä sitä korostaa vielä sekin, että teemme yhdessä työtä omassa yrityksessämme jossa tarvitaan molempien osaamista tasapuolisesti. Oman yrityksen pyöritys vie niin paljon aikaa, että loppujenkin töiden jakaminen hoituu tasapuolisesti - se tekee, joka ennättää.

Kuka sanoo viimeisen, painavan sanan päätöksiä tehtäessä: Riippuu asiasta - jos kysymyksessä on autonosto, niin mies, mutta jos vaikka valitaan uusia huonekaluja, niin minä, jne. jne.

• sitten...

kun se mies tulee himaan vasta sunnuntaina, krapulaisena ja huulipunaa paidassa? Ja kun kysyt niin ainoa vastaus on se karvainen nyrkki päin näköä.
        Muista paikkasi, olet hänen OMAISUUTTAAN!

• typerä
        sitten... kirjoitti:

kun se mies tulee himaan vasta sunnuntaina, krapulaisena ja huulipunaa paidassa? Ja kun kysyt niin ainoa vastaus on se karvainen nyrkki päin näköä.
        Muista paikkasi, olet hänen OMAISUUTTAAN!

vastaus!

Ehkä sinulla on tapan kohdella naisiasi noin, ja tulla kotiin krapulaisena vasta sunnuntaina, huulipunaa paidassa - vaikka todennäköisesti oletkin sen itse siihen kännipäissäsi töhertänyt!

Muslimimieheni ei käytä alkoholia ollenkaan, en myöskään minä. Hän ei ole koskaan nostanut kättään minua vastaan - meillä kun tapana selvittää erimielisyydet keskustellen.

Omaisuutta? Esineitä ja tavaroita, kiinteistöjä yms. voi omistaa, mutta ei koskaan toista ihmistä. Voi sinua, pikkuinen, sinulla on vielä niin paljon opittavaa elämässäsi!

• noin tuomitset

Tais iskee epävarmuus? Onhan se ny jokaisen todistettavissa että islaminuskoiset miehet on niin eri kulttuurista etteivät he koskaan voi olla samanveroisia kuin suomalaiset miehet, eivätkä kohdella naista tasa-arvoisena. Sulla on todellinen harvinaisuus miehenä kai sen itsekin tiedät?

Mun mielestä ei yhtään typerä kysymys vaan ihan asiallinen.

• myöntää
        noin tuomitset kirjoitti:

Tais iskee epävarmuus? Onhan se ny jokaisen todistettavissa että islaminuskoiset miehet on niin eri kulttuurista etteivät he koskaan voi olla samanveroisia kuin suomalaiset miehet, eivätkä kohdella naista tasa-arvoisena. Sulla on todellinen harvinaisuus miehenä kai sen itsekin tiedät?

Mun mielestä ei yhtään typerä kysymys vaan ihan asiallinen.

"islaminuskoiset miehet on niin eri kulttuurista etteivät he koskaan voi olla samanveroisia kuin suomalaiset miehet"
        Eivät yleensä olekaan. Nousevat keposesti porras ylemmäs jo sillä, etteivät käytä alkoholia suomalaiseen tapaan.

• ei suomalaisetkaan kaikki
        myöntää kirjoitti:

"islaminuskoiset miehet on niin eri kulttuurista etteivät he koskaan voi olla samanveroisia kuin suomalaiset miehet"
        Eivät yleensä olekaan. Nousevat keposesti porras ylemmäs jo sillä, etteivät käytä alkoholia suomalaiseen tapaan.

ettei kaikki suomalaisetkaan juo, läheskään kaikki..

• posliinikäsi

Annapa kun arvaan, olette ravintola-alalla? :-D

• sinullekin
        ei suomalaisetkaan kaikki kirjoitti:

ettei kaikki suomalaisetkaan juo, läheskään kaikki..

Joka joukkoon sopii monenlaisia;)

• arvaus sinäänsä,
        posliinikäsi kirjoitti:

Annapa kun arvaan, olette ravintola-alalla? :-D

mutta pieleen meni. Meistä ei saisi ravintoloitsijoita millään ilveellä. Ei, ettenkö arvostaisi sitäkin alaa, mutta ei vaan ole meidän heiniämme!

• steissillä...
        arvaus sinäänsä, kirjoitti:

mutta pieleen meni. Meistä ei saisi ravintoloitsijoita millään ilveellä. Ei, ettenkö arvostaisi sitäkin alaa, mutta ei vaan ole meidän heiniämme!

jengin rullaaminen on paljon tuottavampaa.

• teidän luusereiden
        steissillä... kirjoitti:

jengin rullaaminen on paljon tuottavampaa.

on NIIN vaikea hyväksyä, että joukossanne elää erittäin hyvin menestyviä maahanmuuttajia?

Ei millään pahalla, mutta pelkäänpä, että kuulut juuri siihen turhakkeiden joukkoon, jota mekin korkeita veroja maksavina kansalaisina joudumme elättämään.

• Hyvin menee

Hei, halusit tietää, onko mieheni uskollinen. Tämä on asia, josta voin olla 100 % varma. Koska aviorikos on islamissa todella suuri synti, hän ei tee sitä (vaikka tilaisuus olisi ns. tyrkyllä, ja näitä tyrkkyjähän naispuolisissa riittää :) . Suomalaisen on ehkä vaikea ymmärtää, mikä merkitys uskonnolla on muslimin elämässä, mutta rikkominen Jumalan käskyjä vastaan on niin paha asia, että se pitää ainakin minun mieheni kaidalla tiellä. Jos hän tekisi aviorikoksen, hän inhoaisi myös itseään sen jälkeen niin paljon, että elämä olisi pilalla myös omalla kohdallaan. Muslimimiehellä on paljon korkeampi moraali ja tosi paljon selkärankaa, joten tätä asiaa en todellakaan pidä minkäänlaisena uhkana elämässäni. Eri asia ovat sitten ne miehet, jotka ovat tänne Eurooppaan tultuaan seonneet vapaan seksin ja alkoholinkäytön nähtyään ja unohtaneet uskontonsa. He käyttäytyvät samoin kuin moni suomalainen mies, "no me nyt vaan jätkien kanssa vähän pidettiin hauskaa, enkä mä oikein muista, missä olin yötä". Minun miehelläni ei voi hänen mielestään olla esim. naispuolisia ystäviä. Hän ei mielellään edes keskustele vieraiden naisten kanssa, koska ei halua antaa vääriä käsityksiä esim. siitä, että olisi kiinnostunut naisesta. Toisin sanoen hän ei edes luo sellaisia tilanteita elämässään, jotka voisivat johtaa "hairahdukseen".

Tasa-arvoa suhteessamme ei tavallaan ole, koska minä määrään enemmän asioista. Islamin mukaan mies on perheen pää, mutta käytännössä naisella voi olla suuri valta, mm. raha-asioissa. Enemmänkin tuntuu, että miehen pitää ulospäin (esim. kaveripiirissä) todistella olevansa "pomo", mutta kotona tätä roolia ei tarvitse esittää. Ehkä mieheni mukautuu tahtooni myös siksi, että edelleen, muutaman avioliittovuoden (islamilaisittain) jälkeen hän on edelleen erittäin rakastunut.. Minä en muuten ole muslimi.

• taidat olla

Jos vain keskittyisit ihan omaan mieheen, koska et todellakaan tunne kaikkia muslimimiehiä. Samoin on kristityissäkin, osa elää raamatun opin mukaan ja joku on tekopyhä niin kuin löytyy muslimimiehistäkin.

Raamattu ja Koraani kieltää aviorikoksen, mutta kaikki uskovaiset ovat ihan samanlaisia synnintekijöitä kuin vähempi uskoiset.

Toi sinun kirjoituksesi oli täyttä paskaa, kun vedit mukaan kaikki muslimit, koska et voi todella kaikkia tuntea.

Sinä et miestäsi voi 24 tuntia valvoa, siihen pettämiseen voi mennä aikaa vain puoli tuntia tai jopa vähemmän. Ja enpä usko jos kauniita naisia parveileee tyrkyttämässä itseään miehellesi, niin hän muka kieltäytyisi, heheheheh... ehkä sinun seurassa, mutta kun on yksin...

Toi viimeinen kappale osoitti todella kuinka lapsellinen olet, taidat ollakkin vielä kokematon tyttönen. Mutta katsotaan muutaman vuoden päästä, kerro uudestaan meille sitten miten on mennyt, voi teksi muuttua kummasti.

Et ole edes kääntynyt muslimiksi, mikä osoittaa ettei miehesi edes ole tosissaan kanssasi, ehkä olet hänelle vain lupapaperi!

• Cindy22

Olen Kristitty ja suomalainen nainen. hyvin jalat maassa aina elänyt,mutta silti sellainen villikko:-). Pilke silmäkulmassa ,mutta hyvä sydän.
        Voin sanoa, etten koskaan pitänyt itse nuorempana mahdollisena avioitua suomen ulkopuolelta olevan kanssa. Olin niin suomalainen. Kokemukset suomalaisista miehistä eivät vain aina parisuhdeasioissa olleet mitenkään loisteliaat :-( . Enemmänkin hyviä kavereita on jäänyt elämäni miehistä.
        Seurustelu on ollut aina hankalaa. vaihtoehtoehto-ongelmina puhumattomuus, pussaamattomuus, miehen pihistely/pihtaus, pettäminen , pahoinpitely ja yksi alkoholisoitunutkin tässä matkan varrella on nähty.
        eli kyllä siis suomalaiset miehetkin osaa! :-)

Nykyisellään olen naimisissa muslimimiehen kanssa, jonka kotimaa on euroopan puolella. Puhumme paljonkin uskonon eroista, mutta ei siis vain kritinuskon ja muslimiuskon eroista vaan eroista yhden uskonnon sisällä riippuen mm. maasta ja henkilöistä, erilaisista asioiden tulkinnoista.

Ylipäätään nykyuskonnot taitavat olla joustavampia. Perusarvot pysyvät, mutta jonkinlainen negatiivisuus/kielteisyys , häviää.

Molemmat olemme esim aviorikkojia vastaan. niitä jotka sitä harrastavat ja niitä, jotka sen hyväksyvät. tämähän on ihan perusasioita molemmissa uskonnoissa ja yleensä kunniallisilla ihmisillä, uskoivat tai ei.

vastaan myös, että usko miehen "yksiaivioisuuteen" on olemassa ja samoin en usko, että alämäni olisi hyvää, jos tarvitsisin itse muita miehiä. Mieheni ajattelee ylipäätään samoin kuin minä. hksi suhde on paras ja siitä kannattaa tehdä myös paras. jos alkaa sama kumppani puuduttamaan, tehdään yhdessä jotain uutta mukavaa.

Tuo muslimimiehen moraali on tosiaan täälläkin tosi korkea. Ei tiukka,mutta vakaa. samoin hän on suoraselkäinen ja tekee asioita ajatellen koko perhettä. Perhe on selkeä ykkönen, myös siis äidit ja isät, velset ja siskot. Mutta nuokaan suhteet eivät ole autuaita, jos joku rikkoo toistuvasti muita vastaan ja nimenomaan pahinta on se , että jotain pahaa tehdään lähimmilleen tietäen, että teko on paha.
        Tästä ei juuri ole anteeksiantoa.

Olemme myös nähneet näitä suomeenkin tulleita aikaisemmin ihan hyvinä miehinä pidettyjä, ja sitten vapaan alkoholin ja seksikäyttäytymisen sokaisemia muslimimiehiä. Hyvät miehet eivät arvosta heitä sen enempää, kuin kukaan Suomalainenkaan, mies tai nainen. Päinvastoin. He katsovat heitä paljon alhaisemmmiksi, sillä he juuri pilaavat sekä maansa, että uskontonsa maineen.

Tasa-arvoisuudesta meillä myös keskustellaan ja linjaus on aika sama kuin edellisen kirjoittajan.
        tavallaan uskonto laittaa miehelle viimeisen sanan, mutta jos nainen on taitavampi esim raha-asioissa, tämä vastuu annetaan hänelle.
        päätöstenteko sujuu ihan kuten perussuomalaisessakin perheessä. se päättää, joka asiasta enemmän tietää, ensin kysyen mielipidettä toiselta, mikäli sitä kaipaa.
        Esim auton osto. Minulta kysytään, mitä merkkiä en halua kotona olevan ja ne karsitaan pois. sitten vuosimalliraja ja hintaraja ja lopun päätöksen tekee mies, koska tietää esim auton kunnosta enemmän.
        Minä en kysele niinkään paljon:-) Valitsen oman mukaan vaatteet, ruoan, talouspaperin, ystäväni jne. Toistaiseksi en ole tainnut tehdä totaalisen typeriä valintoja, sillä mieheni ei ole pahaa sanaa sanonut:-)

Arki kaikkiseltaan on aivan "normaalia". Emme käy paljoa ulkona, koska emme saa olla siellä aina rauhassa. jostain syystä suomalaisilla miehillä on pakkomielle tulla kokeilemaan, voisiko minua iskeä mieheni läsnäollessa:-)
        Jotenkin näyttää olevan kova pala joillekin ihan mukavannäköisen, järkevänoloisen ja nauravaisen suomalaisen naisen seura muslimimiehelle. Ei siis edes vaivauduta katsomaan sormuksien olemassaoloa. Mutta käymme siis ulkona syömässä. Ruoan kanssa oluttakin, vaikka se olisi uskonnon mukaan kiellettyä.
        Mutta emme ole ravintolakansaa. kaikkea muuta teemme kyllä ja paljon asioita yhdessä.

Kotitöissä voisin sanoa, että on selkeämpi jako.
        Minä teen kotityöt. teen omassa tahdissa ja jos tarvitsen apua, saan sitä. nyt on jopa helpompaa, kun aikaisemmin suomalaisten kanssa, jolloin odotin, että apuja tulsi tai kysyttäisi. sen sijaan saatoin saada moitetta tai minut jätettiin huomioimatta.

Muslimies ( hyvä sellainen) ei jätä vaimoaan huomioimatta. Uskonnon mukaan parisuhde on tärkeintä ja siinä pitää pyrkiä tasapainoisuuteen ja hyvään toisiaan kohtaan. ja tämä on siis molempien tehtävä avioiliitossa.

Vaimon arvostus tuodaan esiin sanoin ja teoin ja tämä toimintatapa on tarttunut minuunkin.
        Muistan sanoa myös useammin hyviä asioita miehestäni hänelle itselleen.

Väkivalta?? Mikä se on??
        Jos mies olisi vaimolleen väkivaltainen, tulisi hänen tehdä kaikkensa korjatakseen tilanteen. jopa harkita eroa, sillä oman tärkeimmän ihmisen lyöminen pitäisi olla suurin varoitusmerkki siitä, että toisen elämä on turvattava tavalla tai toisella. Silloin ns. hyvä muslimies joutuu miettimään tarkkaan, mikä häntä vaivaa ja oikeasti tehdä asialle jotain, jotta tasapaino kaikille on mahdollista.
        meillä ei esiinny minkäänlaista väkivallan poikastakaan. "Tappelemme" kyllä ja sääntönä on, että silloin ei saa poistua kotoa tai mennä nukkumaankaan, ennenkuin riita on sovittu.

Yhtenä erilaisuutena voisin mainita sen että miehet käyvät keskenään kahvilla (oikeasti)
        Aikaisemmin olin tottunut siihen että minä naisena kävin ystävilläni kahveilla ja he minun luonani:-)

Vieraat ovat aina tervetulleita, eikä heitä tarvitse passata sen enmpää kuin meidänkään kulttuurissa. samoin vieraita ei juokse alvariinsa, sillä kyllä kotikin halutaan rauhoittaa ja työpäivien jälkeen kaikki osaavat ajatella, ettei ehkä kukaan jaksa olla niin innostunut vieraista kuin viikonloppuna.

ja uskonnon muuttamisesta muslimin uskoon.

Yleensä luullaan, että vaimon pitää muuttaa uskontonsa. Ei pidä paikkaansa.
        Jos muslimies pakottaa vaimonsa muuttamaan uskontonsa, saa mies siitä "miinusta"
        Ainoa oikea tapa vaimon muuttaa uskontoa on ensin tutustua kunnolla omaan uskontoonsa, sitten muslimiuskontoon. Miettiä, pohtia, kysyä uskon asioista ja sitten mikäli oikeasti toteaa muslimiuskonnon olevan paprempi, voi vaihtaa uskontoaan. Näin Mies voi tuoda aidosti muslimiuskoon kääntyneen vaimon uskoonsa.
        Tässä yksi hyvä esimerkki ja ehkä vinkkikin muslimiehen vaimoksi aikovalle tai asiaa pohtivalle.
        Keskustele asiasta ja näet miten miehesi tulkitsee uskontoaan.

Lopuksi haluaisn toivottaa onnea, onnistumisia ja hyvää elämää kaikille uskontoon katsomatta

Puhdas sydän on hyvä sydän ja omaan sydämeensä luottaminen ei koskaa ole väärin, vaikka kuten kaikki tiedämme, se ei aina tuo onnea saati iloa. Mutta perusasia - itseensä luottaminen ja hyvän ajatteleminen - on tärkeää.
        Yhtä tärkeää on voida luottaa toisiin. Jos he eivät ole sen arvoisia, ongelma on heidän.
        Etsi siis kaltaisiasi ja tee elämästäsi paras mahdollinen :-)

Ota vastuu elämästäsi ja jätä toisten syyttely ja syynäys :-)

Cindy

• hyvästä
        Cindy22 kirjoitti:

Olen Kristitty ja suomalainen nainen. hyvin jalat maassa aina elänyt,mutta silti sellainen villikko:-). Pilke silmäkulmassa ,mutta hyvä sydän.
        Voin sanoa, etten koskaan pitänyt itse nuorempana mahdollisena avioitua suomen ulkopuolelta olevan kanssa. Olin niin suomalainen. Kokemukset suomalaisista miehistä eivät vain aina parisuhdeasioissa olleet mitenkään loisteliaat :-( . Enemmänkin hyviä kavereita on jäänyt elämäni miehistä.
        Seurustelu on ollut aina hankalaa. vaihtoehtoehto-ongelmina puhumattomuus, pussaamattomuus, miehen pihistely/pihtaus, pettäminen , pahoinpitely ja yksi alkoholisoitunutkin tässä matkan varrella on nähty.

Nykyisellään olen naimisissa muslimimiehen kanssa, jonka kotimaa on euroopan puolella. Puhumme paljonkin uskonon eroista, mutta ei siis vain kritinuskon ja muslimiuskon eroista vaan eroista yhden uskonnon sisällä riippuen mm. maasta ja henkilöistä, erilaisista asioiden tulkinnoista.

Ylipäätään nykyuskonnot taitavat olla joustavampia. Perusarvot pysyvät, mutta jonkinlainen negatiivisuus/kielteisyys , häviää.

Molemmat olemme esim aviorikkojia vastaan. niitä jotka sitä harrastavat ja niitä, jotka sen hyväksyvät. tämähän on ihan perusasioita molemmissa uskonnoissa ja yleensä kunniallisilla ihmisillä, uskoivat tai ei.

vastaan myös, että usko miehen "yksiaivioisuuteen" on olemassa ja samoin en usko, että alämäni olisi hyvää, jos tarvitsisin itse muita miehiä. Mieheni ajattelee ylipäätään samoin kuin minä. hksi suhde on paras ja siitä kannattaa tehdä myös paras. jos alkaa sama kumppani puuduttamaan, tehdään yhdessä jotain uutta mukavaa.

Tuo muslimimiehen moraali on tosiaan täälläkin tosi korkea. Ei tiukka,mutta vakaa. samoin hän on suoraselkäinen ja tekee asioita ajatellen koko perhettä. Perhe on selkeä ykkönen, myös siis äidit ja isät, velset ja siskot. Mutta nuokaan suhteet eivät ole autuaita, jos joku rikkoo toistuvasti muita vastaan ja nimenomaan pahinta on se , että jotain pahaa tehdään lähimmilleen tietäen, että teko on paha.

Olemme myös nähneet näitä suomeenkin tulleita aikaisemmin ihan hyvinä miehinä pidettyjä, ja sitten vapaan alkoholin ja seksikäyttäytymisen sokaisemia muslimimiehiä. Hyvät miehet eivät arvosta heitä sen enempää, kuin kukaan Suomalainenkaan, mies tai nainen. Päinvastoin. He katsovat heitä paljon alhaisemmmiksi, sillä he juuri pilaavat sekä maansa, että uskontonsa maineen.

Tasa-arvoisuudesta meillä myös keskustellaan ja linjaus on aika sama kuin edellisen kirjoittajan.
        tavallaan uskonto laittaa miehelle viimeisen sanan, mutta jos nainen on taitavampi esim raha-asioissa, tämä vastuu annetaan hänelle.
        päätöstenteko sujuu ihan kuten perussuomalaisessakin perheessä. se päättää, joka asiasta enemmän tietää, ensin kysyen mielipidettä toiselta, mikäli sitä kaipaa.
        Esim auton osto. Minulta kysytään, mitä merkkiä en halua kotona olevan ja ne karsitaan pois. sitten vuosimalliraja ja hintaraja ja lopun päätöksen tekee mies, koska tietää esim auton kunnosta enemmän.
        Minä en kysele niinkään paljon:-) Valitsen oman mukaan vaatteet, ruoan, talouspaperin, ystäväni jne. Toistaiseksi en ole tainnut tehdä totaalisen typeriä valintoja, sillä mieheni ei ole pahaa sanaa sanonut:-)

Arki kaikkiseltaan on aivan "normaalia". Emme käy paljoa ulkona, koska emme saa olla siellä aina rauhassa. jostain syystä suomalaisilla miehillä on pakkomielle tulla kokeilemaan, voisiko minua iskeä mieheni läsnäollessa:-)
        Jotenkin näyttää olevan kova pala joillekin ihan mukavannäköisen, järkevänoloisen ja nauravaisen suomalaisen naisen seura muslimimiehelle. Ei siis edes vaivauduta katsomaan sormuksien olemassaoloa. Mutta käymme siis ulkona syömässä. Ruoan kanssa oluttakin, vaikka se olisi uskonnon mukaan kiellettyä.
        Mutta emme ole ravintolakansaa. kaikkea muuta teemme kyllä ja paljon asioita yhdessä.

Minä teen kotityöt. teen omassa tahdissa ja jos tarvitsen apua, saan sitä. nyt on jopa helpompaa, kun aikaisemmin suomalaisten kanssa, jolloin odotin, että apuja tulsi tai kysyttäisi. sen sijaan saatoin saada moitetta tai minut jätettiin huomioimatta.

Muslimies ( hyvä sellainen) ei jätä vaimoaan huomioimatta. Uskonnon mukaan parisuhde on tärkeintä ja siinä pitää pyrkiä tasapainoisuuteen ja hyvään toisiaan kohtaan. ja tämä on siis molempien tehtävä avioiliitossa.

Vaimon arvostus tuodaan esiin sanoin ja teoin ja tämä toimintatapa on tarttunut minuunkin.

Väkivalta?? Mikä se on??
        Jos mies olisi vaimolleen väkivaltainen, tulisi hänen tehdä kaikkensa korjatakseen tilanteen. jopa harkita eroa, sillä oman tärkeimmän ihmisen lyöminen pitäisi olla suurin varoitusmerkki siitä, että toisen elämä on turvattava tavalla tai toisella. Silloin ns. hyvä muslimies joutuu miettimään tarkkaan, mikä häntä vaivaa ja oikeasti tehdä asialle jotain, jotta tasapaino kaikille on mahdollista.
        meillä ei esiinny minkäänlaista väkivallan poikastakaan. "Tappelemme" kyllä ja sääntönä on, että silloin ei saa poistua kotoa tai mennä nukkumaankaan, ennenkuin riita on sovittu.

Yhtenä erilaisuutena voisin mainita sen että miehet käyvät keskenään kahvilla (oikeasti)
        Aikaisemmin olin tottunut siihen että minä naisena kävin ystävilläni kahveilla ja he minun luonani:-)

Vieraat ovat aina tervetulleita, eikä heitä tarvitse passata sen enmpää kuin meidänkään kulttuurissa. samoin vieraita ei juokse alvariinsa, sillä kyllä kotikin halutaan rauhoittaa ja työpäivien jälkeen kaikki osaavat ajatella, ettei ehkä kukaan jaksa olla niin innostunut vieraista kuin viikonloppuna.

Jos muslimies pakottaa vaimonsa muuttamaan uskontonsa, saa mies siitä "miinusta"
        Ainoa oikea tapa vaimon muuttaa uskontoa on ensin tutustua kunnolla omaan uskontoonsa, sitten muslimiuskontoon. Miettiä, pohtia, kysyä uskon asioista ja sitten mikäli oikeasti toteaa muslimiuskonnon olevan paprempi, voi vaihtaa uskontoaan. Näin Mies voi tuoda aidosti muslimiuskoon kääntyneen vaimon uskoonsa.
        Tässä yksi hyvä esimerkki ja ehkä vinkkikin muslimiehen vaimoksi aikovalle tai asiaa pohtivalle.

Lopuksi haluaisn toivottaa onnea, onnistumisia ja hyvää elämää kaikille uskontoon katsomatta

Puhdas sydän on hyvä sydän ja omaan sydämeensä luottaminen ei koskaa ole väärin, vaikka kuten kaikki tiedämme, se ei aina tuo onnea saati iloa. Mutta perusasia - itseensä luottaminen ja hyvän ajatteleminen - on tärkeää.
        Yhtä tärkeää on voida luottaa toisiin. Jos he eivät ole sen arvoisia, ongelma on heidän.

Cindy

ja viisaasta kirjoituksestasi.

• kerro....
        Cindy22 kirjoitti:

Väkivalta?? Mikä se on??

Cindy

sille miehellesi että opettelee suomenkielen, niin voi kirjoittaa omalla maskuliinisella nimimerkillään.

• Voille
        kerro.... kirjoitti:

sille miehellesi että opettelee suomenkielen, niin voi kirjoittaa omalla maskuliinisella nimimerkillään.

Näitä taas ilmeisesti...

Cindy kirjoittaa ihan asiaa ja jopa tälle palstalle ei niin ominaisesti - älykkäästi ja hyväsydämisesti -
        Kiitos cindy sinulle siitä!!

Joo Joo taas olettaa, etteivät muslimiehet osaa suomea ja että heidän vaimonsa eivät saisi sanoa omalla nimimerkillään omia mielipiteitään??

Joo joo taitaakin olla juuri se sovinistinen suomalainen mies tai pahimmassa tapauksessa sellaisen kanssa elävä elämäänsä katkeroitunut nainen.

• ja voivoille
        Cindy22 kirjoitti:

Väkivalta?? Mikä se on??

Cindy

Olen suomalainen mies ja aviossa ulkolaisen naisen kanssa.
        Luin tuo cindyn kirjoituksen ja voisin sanoa, että takana on oikeaa tarinaa ja omamme on hyvin samakaltainen, jos sen tähän kirjoittaisin.

ei siis tarvitse olla vain naisnäkökulma-tekstiä.
        Hyvä silti lukea myös sitä ja varsinkin jotain noin positiivistakin ja ihan tavallista elämän kuvausta.

joojoo.... justiinsa

Kielikysymyshän se ratkaisee kaiken parisuhteessa.
        meillä ei ainakaan puhuta suomea vieläkään, sillä suhteen rakentamiseen ja ylläpitoon on alusta asti tarvittu kieli, jota kumpikin osaa.
        Tälla tavoin arkea on sitten eletty ja ihan hienosti menee.
        Suomessa suomenkielen oppiminen on melkoisen vaikeaa kiitos kaikkien meidän Suomalaisten, jotka niin innokkaasti myös haluamme puhua esim. englantia, joka meillä on käyttökielenä.
        Suomea opitaan näin tosi hitaasti ja vaikka kursseja kielitatoon on, niihin on niin kova tunku, että vain hyvällä tuurilla pääsee mukaan.
        Vaimoni on ollut jo useasti ns. jonotuspaikalla kursseille.
        Joten ihmissuhde ja suomenkielen osaaminen lienee eri asioita

ihan vaan miehen näkökulmaa tänne myös näytille

• näinkin päin
        ja voivoille kirjoitti:

Luin tuo cindyn kirjoituksen ja voisin sanoa, että takana on oikeaa tarinaa ja omamme on hyvin samakaltainen, jos sen tähän kirjoittaisin.

Hyvä silti lukea myös sitä ja varsinkin jotain noin positiivistakin ja ihan tavallista elämän kuvausta.

joojoo.... justiinsa

meillä ei ainakaan puhuta suomea vieläkään, sillä suhteen rakentamiseen ja ylläpitoon on alusta asti tarvittu kieli, jota kumpikin osaa.
        Suomessa suomenkielen oppiminen on melkoisen vaikeaa kiitos kaikkien meidän Suomalaisten, jotka niin innokkaasti myös haluamme puhua esim. englantia, joka meillä on käyttökielenä.
        Suomea opitaan näin tosi hitaasti ja vaikka kursseja kielitatoon on, niihin on niin kova tunku, että vain hyvällä tuurilla pääsee mukaan.

hyökätäänkö täällä nyt sinua ja vaimoasi vastaan yhtä innokkaasti kuin suomalaista naista vastaan jolla on ulkomaalainen mies :)
        Tasa-arvon nimessä nyt pitäisi tulla ivat ja haukkumiset ja epäilyt teidän liittoanne vastaan.
        ps. kuten olet huomannut jos miehellä on ulkomaalainen vaimo, he saavat olla rauhassa.

• 987654....
        Cindy22 kirjoitti:

Väkivalta?? Mikä se on??

Cindy

cindy hyvästä kirjoituksesta! olen nyt pari kertaa osunut tänne keskustelupalstoille ja täytyy sanoa että aika karmeaa luettavaa; syytellään suomimiehiä ja-naisia puolison valinnasta. Jotenkin tuntuu ettei ihan ymmärretä ettei se (suurimmalla osalla, toivon) että on ei-suomalainen puoliso, ole kannanotto minkään puolesta tai mitään vastaan; se oikea nyt vain on joku muu kuin naapurin esko/marja.

• ja harvinaista
        ja voivoille kirjoitti:

joojoo.... justiinsa

herkkua tällä palstalle lukea suomalaisen miehen fiksua ja rakentavaa kirjoitusta!

Cindyn kirjoituksesta vielä sen verran, että suurin osa meistä muslimeiden kanssa avioliitossa olevista naisista elää aivan normaalia perhe-elämää, kuten Cindy kirjoituksessaan kuvailee. Jostakin syystä suomalaiset, etenkin miehet, liittävät islamiin outoja asioita ja leimaavat kaikki muslimit sen mukaisesti. Nämä kyseiset yksilöt eivät yleensäkään edes tunne henkilökohtaisesti yhtään muslimia, vaan heidän "tietonsa" perustuvat luuloihin ja uskomuksiin, ja ennen kaikkea syvään juurtuneisiin ennakkoluuloihin.

• pitää olla
        987654.... kirjoitti:

cindy hyvästä kirjoituksesta! olen nyt pari kertaa osunut tänne keskustelupalstoille ja täytyy sanoa että aika karmeaa luettavaa; syytellään suomimiehiä ja-naisia puolison valinnasta. Jotenkin tuntuu ettei ihan ymmärretä ettei se (suurimmalla osalla, toivon) että on ei-suomalainen puoliso, ole kannanotto minkään puolesta tai mitään vastaan; se oikea nyt vain on joku muu kuin naapurin esko/marja.

Hyvä kirjoitus joo, mutta joskus täytyy olla realistinen, koska et voi olla koskaan varma toisesta ihmisestä, oli sitten muslimi tai kristitty tai vaikka ateisti. Mies vai nainen, minä tai sinä... Älä koskaan sano ei koskaan, koska muutaman vuoden päästä se "ei koskaan" on voinut muuttua. Parempi olla kehumatta liikaa, koska paskaa saat kuitenkin takaisin, enkä sano tätä pahalla kenellekkään, sattuu vaan olemaan fakta juttu!!! Ja tämä juttu pätee kaikissa asioissa, ei vain rakkaudessa..

• elämä antaa
        pitää olla kirjoitti:

Hyvä kirjoitus joo, mutta joskus täytyy olla realistinen, koska et voi olla koskaan varma toisesta ihmisestä, oli sitten muslimi tai kristitty tai vaikka ateisti. Mies vai nainen, minä tai sinä... Älä koskaan sano ei koskaan, koska muutaman vuoden päästä se "ei koskaan" on voinut muuttua. Parempi olla kehumatta liikaa, koska paskaa saat kuitenkin takaisin, enkä sano tätä pahalla kenellekkään, sattuu vaan olemaan fakta juttu!!! Ja tämä juttu pätee kaikissa asioissa, ei vain rakkaudessa..

Joskus mukaviakin asioita.
        realistisuus näkyy kirjoituksissa ja näyttää esim tuo cindykin "tappelevan" aival miehensä kanssa. Eli eiköhän se kirjoittele ihan realistisesti.
        kun lukee näin naisena listaa suomalaisista miehistä samalta kirjoittajilta, niin aikas realistiselta vaikuttaa sekin.
        Eiköhän kaikki tiedetä asioiden hyviä puolia , sekä huonoja
        Ollaan tyytyväisiä, kun siihen on aihetta ja surullisia kun siihen on aihetta.
        Tässä hetkessä eläminen näyttää olevan monelle niin, niin vaikeata.

Eli kaikki todennäköisesti ovat saaneet niskaansa tuota "paskaa"
        jotkut ovat säilyttäneet uskon ihmisiin ja elämään kaiken tuon jälkeenkin

Ainakin tuo C näyttää niin tehneen
        ja
        kiitos
        tosiaan mukavaa luettavaa myös toisille onnen toivottaminen.
        Sitä kaikki tarvitsemme ja ehkä maailma olisi
        parempi jos useammat ajattelisivat kuten C lopputekstissään

• vastaa heti
        näinkin päin kirjoitti:

hyökätäänkö täällä nyt sinua ja vaimoasi vastaan yhtä innokkaasti kuin suomalaista naista vastaan jolla on ulkomaalainen mies :)
        Tasa-arvon nimessä nyt pitäisi tulla ivat ja haukkumiset ja epäilyt teidän liittoanne vastaan.
        ps. kuten olet huomannut jos miehellä on ulkomaalainen vaimo, he saavat olla rauhassa.

Vastaanpa siis heti

Emme ole vaimoni kanssa saaneet olla ns. rauhassa ja positiivisen auran valaisemia.
        Ehei
        Olemme tainneet saana kaikkea sitä mitä te naisetkin olette saaneet

mm. muut miehet kuvittelevat vaimoni olevan kaikille vapaata riistaa.
        osa ilmaisee, että olenko hankkinut vaimoni netistä?
        Jopa ystävät ovat puhuneet selän takana, ei niin kauniisti- suhteestamme.
        Minua on epäilty jonkin sortin mielenhäiriöstä

Exäni pitää nykysuhdettani kostona

Lista on niin pitkä kuin jaksaisi kirjoittaa.

Ja todella , en pidä miehenä muiden miesten suhtautumisesta vaimooni yhtään sen enempää kuin todennäköisesti tässä ilmeisesti esim. taas tuo cindynkään mies pitää.
        Ei kukaan perusarvoiltaan kunnollinen mies halua muiden tunkevan vaimoaan/naistaan iskemään yhteisellä illavietolla.

Ei siis yhtään helpompaa näinkään päin

Ainut ero jonka huomaan on ns. kaveriporukan tietyntyyppisten miesten ajattelutapa, että olen joku ns. sonni yhtäkkiä. Ikäänkuin olisin juuri kasvattanut miehisyyttäni tai suhteellani haluaisin vahingoittaa suomalaisia naisia.

Uskokaan en halua mitää edellä mainituista
        Satuin rakastumaan vai ulkolaiseen naiseen
        Ja siitä nyt tällä hetkellä ja toivottavasti jatkossakin, saan olla iloinen avoimesti

että sellaista...

• kröhööööm

Hyvä musliminaisemme tarkoittaa että on suuri rikos jos muslimimies on uskoton toisen musliminaisen kanssa. Se on Totta.

Sen sijaan islamin mukaan "ei musliminaisia" voi vapaasti käydä naimassa ja rakastelemassa. Se ei ole aviorikos.

Islamin mukaan ei myöskään ole raiskaus jos raiskauksen kohde on "ei muslimi".

Nämä suominaiset uskovat aina islamista sen minkä haluavat uskoa, .....mutta islamin mukaan muslimi saa myös valehdella meille ei muslimeille "jos se edistää islamin asiaa".

Joten kun suomi-naisen muslimimies valehtelee omalle naiselleen se on sallittua koska se edistää islamin asiaa Suomessa.

• valehtelusta
        kröhööööm kirjoitti:

Hyvä musliminaisemme tarkoittaa että on suuri rikos jos muslimimies on uskoton toisen musliminaisen kanssa. Se on Totta.

Sen sijaan islamin mukaan "ei musliminaisia" voi vapaasti käydä naimassa ja rakastelemassa. Se ei ole aviorikos.

Islamin mukaan ei myöskään ole raiskaus jos raiskauksen kohde on "ei muslimi".

Nämä suominaiset uskovat aina islamista sen minkä haluavat uskoa, .....mutta islamin mukaan muslimi saa myös valehdella meille ei muslimeille "jos se edistää islamin asiaa".

Joten kun suomi-naisen muslimimies valehtelee omalle naiselleen se on sallittua koska se edistää islamin asiaa Suomessa.

Tuota valehtelumahdollisuutta olen kuullut monien teinien käyttävän häpeämättä hyväkseen koulussa. Jos jäävät valheesta kiinni opettajalleen, sanovat ihan suoraan, ettei heidän tarvitse puhua vääräuskoiselle totta. Siinä olisi kotikasvatuksen tarkistamisen paikka. Ikäväksi menee, jos Suomessa jotkut muslimivanhemmat opettavat lapsiaan näin.

• jbkdhuie

aika ottaa lääkkeet?

• matka

Hieno idea!!

Ihanko itse keksit??

Voisi olla muuten aika oikea mesta sinulle:-)

• järkevää

joka näyttää olevan fiksu ja on löytänyt
        fiksun miehen. Juuri sinun tekstissäsi on se
        pointti, monet kun yleistävät ne "muslimiulkomaalaiset" niiksi uskonsa meneittäneiksi baarikärpäsiksi jotka lentävät kukasta kukkaan.

Itse jos suhteestani kirjoittaisin, niin kirjottaisin juuri noin kuin sinäkin.

• ja ei oikeastaan

Minun mieheni pelkää ikuiseen kiirastuleen joutumista niin paljon, ettei häntä ulkopuolisen tarvitse sen kummemmin pitää kaidalla tiellä ;-)

Olen periaatteessa epäluuloinen täti, sillä Exäni oli sairaalloinen pettäjä. Ja on sairaalloinen pettäjä edelleen uudessa avioliitoossaan, se on hänen luonnevikansa, jolle hän itse ei voi mitään (sanoo äitini). Näin ollen uuden miehen kohdalla uskollisuus oli aivan ehdoton edellytys, enkä ole joutunut pettymään.

Mieheni on lisäksi sellainen perheenisukkityyppi, joka repii riemunsa arjen rutiineista. Kuulostaa varmasti tylsältä, mutta näin tämä homma on toiminut herttaisesti jo monta avioliittovuotta.

Onko meillä tasavertainen suhde? Pahoin pelkään, että minulla on suurempi sanavalta ja muutenkin vahvin asema perheessä. Pitää ihan varoa, ettei lipsahda pirttihirmuilun puolelle.

Emme asu Suomessa, vaan eräässä maailman miljoonakaupungeista. Täällä houkutuksia ja mahdollisuuksia riittää lähteä anonyymina pahoille teille niin paljon, että ne eivät oikeastaan enää edes houkuttele.

• juujuu

Ollaan uskollisia toisillemme, miksipä ei?! Tasavertaisia myös toisiamme kohtaan, en todellakaan ole mikään nalkuttava pirttihirmu.

• kysymys...

on naurettava. Nainen ei voi olla tasa-arvoinen miehen kanssa. Islamin mukaanhan nainen on miehensä omaisuutta. Miehen tulee hoitaa omaisuuttaan miten parhaiten kykenee. Voidaan verrata kalliiseen urheiluautoon. Jokainen voi itsekseen miettiä kuinka paljon aikaa viettäisi Ferrarin puunaamiseen, jos sellainen olisi. Vastaava on muslimin asenne patjaansa.

• bidraldi

ei ole mutta en ole minäkään. Oikeastaan ei olla enää edes naimisissa mutta yhteinen kämppä jaetaan toistaiseksi.

Muslimin ja suomalaisen naisen suhteeksi (siksi miksikä sitä täällä ajatellaan) melko tasa-arvoinen käytännössä tosin monet roolit toistavat kulttuurissa (molempien) opittuja malleja. "väärin toistoja" tapahtuu joskus.

perinteistä on että:
      Minä olen kotona useimmin, opiskelen melko aktiivisesti (joka pv koululla), teen koti hommat, (jos teen ja jos en tee niin minulle ne usein jää kun mies on päivät töissä ja tienaa vuokraan ja sähkölaskuun rahat tms. jos on lomapäivä saattaa siivota. Omat yö vaatteensa pesee käsin ja ruuat laitetaan kun laitetaan, minä käyn useammin kaupassa kun mies ei ehdi). Mies ajaa autoa minulla ei ole autokorttia eikä kyllä tarvetta hankkiakaan vielä, koska asun lähes keskustassa ja on pyörä.

perinteisen toisin toistoa

mies on illat kotona kun taas minä olen aktiivisemmin ulkona. mies hoitaa muut tekniset jutut (asentaa lamput, muut ostaa elektronikka tuotteet) mutta tietokoneista vastaan minä.

näin se on arki pyörinyt 4 vuotta mutta vaikka arki hoituu ihan hyvin (kukin tekee ne asiat mitä ehtii ja katsoo tarpeelliseksi) ja laskut tulevat maksettua muut asiat eivät hoidu. en rakasta miestäni ja hänestä taas ei ota selvää mitä hän tahtoo (suostui kuitenkin eroon).

Se mitä arvostin miehessä ennen (täsmällisyys, ahkeruus, aktiivisuus ja huolenpito) käy nykyään hermoon kuten hän myös on kyllästynyt minun alati vaihtuvaan mielimaailmaani ja huolettomaan elämän asenteeseeni (joka ennen ei haitannut häntä).

Itse haluaisin nähdä tulevaa miestäni enemmän kotona kuin töissä ja muutenkin pitäisi olla rakkautta siten kuin minä sen ymmärrän eikä niin kuin mies sen ymmärsi (rakkaus = vaimolle aina vain rahaa ei pusuja ei läsnäoloa... olipa hämmästynyt kun en ollut tyytyväinen;D)

En tiedä voinko nyt laskea sen varaan että, ei taas tavatessa miehiä miettisi, mitä miehellä on
      vaan sitä mitä voin tuntea häntä kohtaan vuosien päästä. eli mikä mies on pohjimmiltaan?

Miehelläni oli tavatessamme rahaa ja työ, hän osasi suomea ja osoitti muutenkin olevan ahkera ja kunnollinen (kiitettäviä arvosanoja eri kursseilta jne. kaikki puhuivat vain hänestä hyvää. Miehen lapsuudessa isä oli aina liikematkoilla ja kuoli miehen ollessa 7. Heiltä ei juuri puuttunut mitään mutta isä oli perheestä poissa, uskon tämän vaikuttaneen miehen yrityksiin korvata kaikki hellyys ja ajanpuute rahalla ja se myös selittää miksi hän muutenkin on jotenkin ihmisenä etäinen ja kylmä (hänellä on laaja ystävä piiri ja hän tulee toimeen kaikkien kanssa esim. töissä mutta hän on pinnallinen tunnetasolla. Olen varmaan ainoa läheinen, joka sen huomaa tai välittää siitä).

• Taasnäitä

Totta se on: Kaikki pettävät muslimimiehet ovat oikeasti ulkoavaruudesta tänne tulleita humanoideja. Koska he eivät oikein osaa puhua maan kieltä niin he tekeytyvät ulkomaalaisiksi jotta eivät paljastuisi. Ufomiehen seksuaalivietille he eivät sen sijaan voi mitään. Itse asiassa heidän on tarkoituskin muuttaa Maa pikku hiljaa siittämällä Ufolaksi.

• päätelmään

kykeni päätymään vanha tuttumme, aivoton ajattelija.

• Taasnäitä
        päätelmään kirjoitti:

kykeni päätymään vanha tuttumme, aivoton ajattelija.

Keksi itse parempi selitys. Ei oikea muslimimies petä.

• Toisillemme

Kiitos kysymästä ! Meillä eletään erittäin rauhallista ja tavallista perhe-elämää, joidenkin mielestä varmaankin aika tylsää. Mieheni tekee lähes kaikki kotityöt, koska ei ole töissä tällähetkellä. Itse käyn töissä. Emme elä kenenkään verorahoilla, maksan verot ja mieheni ei saa mitään avustuksia, koska tuloni ovat niin suuret. Hän kokee tämän asian joskus huonona, että ei voi osallistua päivittäiseen elämäämme taloudellisella panostuksella.Toivottavasti pian opiskelujen jälkeen, hän saa työpaikan. Olemme sopineet, että sitten on minun vuoroni vähän huilata ja tehdä vaikka osapäivätyötä, jos mahdollista. En halua jäädä pois työelämästä kokonaan. Mieheni on 100 % uskollinen, tiedän hänen kaikki liikkensä ja en voisi kuvitella, että hän olisi kiinnostunut muista naisista. Hän jopa sanoi minulle, että suomalaiset naiset eivät ole hänen makuunsa, mutta minä olen poikkeus. Hän rakastaa minua syvästi ja tunnen sen päivittäin. Suhteemme on suht.koht. tasavertainen, mutta olen tietenkin taloudellisesti häntä paremmin sijoittunut, joka joskus aiheuttaa hieman keskusteluja. Mieheni on kiltti ja huomaavainen, koti ja perhe on hänelle kaikkein tärkeimmät asiat elämässä. Hän tekee kaikkensa, että olisimme onnellisia. Olen erittäin kiitollinen, että olen saanut näin ihanan aviomiehen.

• nauraa

"Hän jopa sanoi minulle ,että suomalaiset naiset eivät ole hänen makunsa, mutta minä olen poikkeus." Taitaa olla teinitytön lapsellista kirjotusta tai lapsen tasolle jäänyt aikuinen joka elää satumaailmassa.

• kova pala!
        nauraa kirjoitti:

"Hän jopa sanoi minulle ,että suomalaiset naiset eivät ole hänen makunsa, mutta minä olen poikkeus." Taitaa olla teinitytön lapsellista kirjotusta tai lapsen tasolle jäänyt aikuinen joka elää satumaailmassa.

Totuus ja toisen onni. Get over it.

• kova pala
        kova pala! kirjoitti:

Totuus ja toisen onni. Get over it.

Kirjoitin jo aikasemmin, että kenestäkään ei voi olla 100% varma, oli sitten kyseessä muslimi tai ihan mikä vaan. Jos olet töissä, niin et todellakaan voi tietää mitä siippasi tekee sillä välillä. Älä ole noin typerä ja kirjoita noin idiootti tekstiä, olet naurettava!! Taidat todella olla lapsen tasolla tai jotenkin jälkeenjäänyt.

• kysyy sinulta
        kova pala kirjoitti:

Kirjoitin jo aikasemmin, että kenestäkään ei voi olla 100% varma, oli sitten kyseessä muslimi tai ihan mikä vaan. Jos olet töissä, niin et todellakaan voi tietää mitä siippasi tekee sillä välillä. Älä ole noin typerä ja kirjoita noin idiootti tekstiä, olet naurettava!! Taidat todella olla lapsen tasolla tai jotenkin jälkeenjäänyt.

miksi sorrut asiattomaan kielenkäyttöön? Ei se paranna viestisi perillemenoa.

• väärää puuta.
        kova pala kirjoitti:

Hyvä yritys kuitenkin. Siinä olet oikeassa, ettei kenestäkään voi olla koskaan 100 % varma. Ihmiseen luottaa niin kauan, kunnes se luottamus rikotaan, tai sitten ei rikota.
        Meidän perheessä minä olen kotona ja mies käy töissä. Ja tiedän tasan tarkkaan miten hän vapaa-aikansa käyttää. Että se siitä. En ole typerä, en naurettava, en lapsen tasolla enkä mitenkään jälkeenjäänyt.

• oletko huomioinut saman
        väärää puuta. kirjoitti:

Hyvä yritys kuitenkin. Siinä olet oikeassa, ettei kenestäkään voi olla koskaan 100 % varma. Ihmiseen luottaa niin kauan, kunnes se luottamus rikotaan, tai sitten ei rikota.
        Meidän perheessä minä olen kotona ja mies käy töissä. Ja tiedän tasan tarkkaan miten hän vapaa-aikansa käyttää. Että se siitä. En ole typerä, en naurettava, en lapsen tasolla enkä mitenkään jälkeenjäänyt.

Täällä ei saa olla luottavainen mieheensä eikä olla onnellinen. Tavallista perhe-elämää viettäviä haukutaan vaikka millä nimillä.
        Joillekin ei vain mene kaaliin, että kaikki eivät juokse yöelämässä eivätkä pettämässä ja ettei kaikkien elämässä seksi ole ykkösenä mielessä.
        Ja sinuakin joku jo ennätti haukkumaan vaikka miten ja kuitenkin kirjoituksestasi kuvastuu normaalin ja tasapainoisen ihmisen kirjoitus.

• noislam
        oletko huomioinut saman kirjoitti:

Täällä ei saa olla luottavainen mieheensä eikä olla onnellinen. Tavallista perhe-elämää viettäviä haukutaan vaikka millä nimillä.
        Joillekin ei vain mene kaaliin, että kaikki eivät juokse yöelämässä eivätkä pettämässä ja ettei kaikkien elämässä seksi ole ykkösenä mielessä.
        Ja sinuakin joku jo ennätti haukkumaan vaikka miten ja kuitenkin kirjoituksestasi kuvastuu normaalin ja tasapainoisen ihmisen kirjoitus.

Valitettavasti minustakin vaikutat vähintäänkin sinisilmäiseltä. Ei millään pahalla, mutta juuri noin minunkin ystävieni liitot ovat alkaneet.

Kaikki ovat päättyneet väkivaltaan.

Onneksi sinä olet poikkeustapaus, mitä tosin on aivan pakko vähän epäillä.

En vihaan mitään muuta kuin väkivaltaa ja toivon sinulle kaikkea hyvää, ja etenkin sitä, että et joudu perheväkivallan uhriksi!

• toki!
        oletko huomioinut saman kirjoitti:

Ei suomalaista kateutta voi olla huomaamatta, niin pahasti se on joidenkin persnahkaan syöpynyt. Itse voin reilusti sanoa pystyväni iloitsemaan muiden onnesta, ihan niinkuin omastanikin. Minä en ole se, joilla tämän asian kanssa ongelma on. Niillä joilla on, toivotan syvimmät myötätuntoni.

• sivulliselle
        kysyy sinulta kirjoitti:

miksi sorrut asiattomaan kielenkäyttöön? Ei se paranna viestisi perillemenoa.

Tyhmiin viesteihin tyhmiä vastauksia, koska teksti on todella lapsellista, niin ei voi vastata muuten.

Jos ei ymmärrä viestiä, niin ei voi mitään, en muuta mitenkään mielipidettäni. En ole todellakaan katkera enkä kateellinen jollekkin tuntemattomalle teinille joka ei tiedä elämästä yhtään mitään. Mutta on todella naurettavaa väittää tuntevansa miehensä 100%, koska se ei koskaan ole mahdollista, samoin kun ei voi todellakaan tietää mitä toinen tekee silloin kun et ole lähettyvillä. Ei tietenkään tarvitse olla koko aika tulisilla hiilillä ja epäillä toista, mutta ei kai sitä nyt voi vannokkaan, ettei puoliso tekisi mitään pettävää. Parempi elää päivä kerrallaan ja olla sanomatta ei koskaan tai tiedän 100%, koska se on huuhaata!!!

• ___...----___
        väärää puuta. kirjoitti:

Silti et voi tietää mitä toinen tekee koska et voi olla häntä koko aika vaanimassa. Mutta parempi ettei kirjoittele mistään 100% tai muusta ei koskaan jutuista, eläkää päivän kerrallaan ja olkaa vannomatta täällä, koska se on todella lapsellista!!

• kysymys...

Tottakai olen, enhän muuten suhteessa olisikaan! Aivan sama onko puoliso Pekka vai Ahmed, jollei ole luottamusta, ei suhteella ole hirveän paljon elinmahdollisuuksia...
      Puolisoni on muslimi, hyvä isä lapsillemme ja hyvä aviomies minulle, ollut jo pitkälti yli 10 vuotta. Elämme normaalia lapsiperheen arkea, työt jaetaan meille sopivalla tavalla.

• vaimo..

Kyllä on ja olen varma. Sama pätee toisinpäin.
      Mitä lie tasavertaisuudella tarkoitetaan, mutta meillä eletään sopuisasti yhdessä suhteessa, jossa mies on mies ja nainen on nainen.

• määrittely

"Mitä lie tasavertaisuudella tarkoitetaan, mutta meillä eletään sopuisasti yhdessä suhteessa, jossa mies on mies ja nainen on nainen."

No se on kyllä hyvä, että teillä mies saa olla mies ja nainen nainen, eikä kummankaan tarvitse ryhtyä sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Ne on niin kalliitakin.

• kauan kun

pidät turpasi kiinni ja annat persettä, tiskaat ja pyykkäät ja olet muutenkin KUULIAINEN vaimo, et saa turpaasi. Mutta auta armias jos erehdyt olemaan tottelematta ja varsinkin muiden musumiesten edessä.... selkäsauna on välitön.
        Et sinä elä tasa-arvoisessa suhteessa, olet omaisuutta jota pitää arvostaa ja hoitaa.

• viisautta
        määrittely kirjoitti:

"Mitä lie tasavertaisuudella tarkoitetaan, mutta meillä eletään sopuisasti yhdessä suhteessa, jossa mies on mies ja nainen on nainen."

No se on kyllä hyvä, että teillä mies saa olla mies ja nainen nainen, eikä kummankaan tarvitse ryhtyä sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Ne on niin kalliitakin.

meneekö kaaliin paremmin, jos sanotaan, että mies on miehekäs tai miehinen ja nainen naisellinen.

• sen tiedät.
        kauan kun kirjoitti:

pidät turpasi kiinni ja annat persettä, tiskaat ja pyykkäät ja olet muutenkin KUULIAINEN vaimo, et saa turpaasi. Mutta auta armias jos erehdyt olemaan tottelematta ja varsinkin muiden musumiesten edessä.... selkäsauna on välitön.
        Et sinä elä tasa-arvoisessa suhteessa, olet omaisuutta jota pitää arvostaa ja hoitaa.

Tässä tulee sinulle rehellinen vastaus: minä olen nainen, joka en pidä turpaani kiinni, jos on asiaa. Turpaan ei ole tullut kertaakaan kuuden vuoden aikana, mutta mies on kylläkin sanonut suoraan, että juttu olisi toinen jos hänen tilallaan olisi joku muu, ja sen tiedän itsekin. Vahva nainen ei sovi kaikille. Tiskikone löytyy, mutta minä sen yleensä täytän ja tyhjennän, samoin pyykinpesukoneen sekä pidän kotimme aina siistinä ja kauniina yhteisen viihtyvyytemme vuoksi. Mies käy töissä ja hankkii meille elannon, ihan tasavertaista mielestäni. Tasa-arvo on asia, joista meillä voi olla kovin erilainen käsitys. Minusta on vain yksinkertaisesti hyväksyttävä se tosiasia, että nainen ja mies ei voi kaikessa olla täysin tasavertaisia, luonto on sen niin tarkoittanut. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö molemmat olisi yhtä tärkeitä. Kummallakin on omat tärkeät roolit, joita toinen tukee. Sopii meille.
        Tuosta kielenkäytöstä vielä sen verran, että mieheni ei koskaan puhu tuohon sävyyn. Hänelle se olisi häpeä.
        Olen mielelläni mieheni omaisuutta, niinkuin hänkin minun. Kerromme sen toisillemme päivittäin ja elämme onnellista arkea. Oliko muuta?

• muslimi?
        viisautta kirjoitti:

meneekö kaaliin paremmin, jos sanotaan, että mies on miehekäs tai miehinen ja nainen naisellinen.

Mistä moisen kaivoit? Tähän mennessä ovat kaikki olleet kovia uhoamaan, mutta tosipaikan tullen on itku päässyt ja kuset ja paskat housussa anottu armoa.
        No joo kun niitä on suhteessa 10 - 1 niin ovat helvetin rohkeita.
        Tiedätkö mitä muistuttavat? KOIRAA, nekin ovat laumassa vaarallisia mutta helppoja nitistää yksi kerrallaan.

• kuvittelet
        kauan kun kirjoitti:

Ei mene noin, minun tuleva muslimimieheni aikoo pitää minua hellästi, eikä koskaan lyö.
        Minä sitten muutan hänen kotiinsa, hän ei voi tulla tänne Suomeen kun hänellä on työ omassa maassaan.

• thaimaassa halvalla
        määrittely kirjoitti:

kalliita ole, thaimaassa ainakaan, siellähän poikia leikellään tytöiksi ihan tuosta vaan.
        Jos haluaa sukupuolenvaihdosleikkauksen, kannattaa matkustaa thaimaaseen.

• lapsellista...
        muslimi? kirjoitti:

Mistä moisen kaivoit? Tähän mennessä ovat kaikki olleet kovia uhoamaan, mutta tosipaikan tullen on itku päässyt ja kuset ja paskat housussa anottu armoa.
        Tiedätkö mitä muistuttavat? KOIRAA, nekin ovat laumassa vaarallisia mutta helppoja nitistää yksi kerrallaan.

inisemistä päästää tyypit, joilla itsetunto täysin nollassa! Mikähän sinun käsityksesi on miehekkäästä, Seiska lehden vakio "kansikuvapojat"? Mättää ja pahasti kun noin pitää tuntemattomia haukkua,jotta tuntisi itsensä " edes joksikin".

• ottaako pattiin????
        muslimi? kirjoitti:

että sitten osaat olla kateellinen muslimimiehille!!!
        Ottaako pattiin? Buahaahahhhahh

• helppo huudella:)
        muslimi? kirjoitti:

Paraskin toisia arvostelemaan. Eipä taida olla pokkaa edessäpäin sanoa yhtään mitään:))

• karvarantees tuleen
        helppo huudella:) kirjoitti:

Paraskin toisia arvostelemaan. Eipä taida olla pokkaa edessäpäin sanoa yhtään mitään:))

tänne niin katotaan.

Pataan tulee muslimille niin ettei edes sen äiti tunne sitä, paitsi hajusta.

• :))))
        karvarantees tuleen kirjoitti:

tänne niin katotaan.

Pataan tulee muslimille niin ettei edes sen äiti tunne sitä, paitsi hajusta.

Oletpa sinä pelottava. Yhtä pelottava ku pupujussi pääpuskassa:)

• on niin käynyt
        kauan kun kirjoitti:

olet huonosti puolisosi valinnut.

• noislam
        muslimi? kirjoitti:

En tunne yhtään onnellista muslimin vaimoa. Kaikki ovat saaneet pahemman kerran turpiinsa ennemmin tai myöhemmin.
        Viimeistään siinä vaiheessa kun lapset ovat niin isoja, että ovat miehen "omaisuutta", on alkanut liha tummumaan.

• tässä tekstissä
        muslimi? kirjoitti:

näkyy heikon itsetunnon omistaman ihmisen ajatus. Hei vuh, vuh, mene ottamaan pillerisi ja rauhoitu!

• kyllä naurattaa
        noislam kirjoitti:

En tunne yhtään onnellista muslimin vaimoa. Kaikki ovat saaneet pahemman kerran turpiinsa ennemmin tai myöhemmin.
        Viimeistään siinä vaiheessa kun lapset ovat niin isoja, että ovat miehen "omaisuutta", on alkanut liha tummumaan.

Montakohan muslimin vaimoa tunnet?
        Taidat keksiä omasta päästäsi noita tarinoita!

• noislam
        kyllä naurattaa kirjoitti:

Montakohan muslimin vaimoa tunnet?
        Taidat keksiä omasta päästäsi noita tarinoita!

En minä mitään riitaa haasta, mutta en voi olla kauhistelematta tämän palstan sinisilmäisiä kirjoittajia!

Saatte toki ihan vapaasti olla onnellisia, ja tietysti hartaasti toivon, että juuri sinä onnistuisit.

Minun ystäväni eivät onnistuneet.

Ei ole kovin mukavaa kuunnella muslimista eronneen tarinoita.

• yesislam
        noislam kirjoitti:

Olisit sanonut suoraan vaan, ettet tunne yhtään muslimin vaimoa, tai sitten jättänyt kokonaan kommentoimatta. Kaikki muslimien vaimot saaneet turpiinsa? Ei voi kuin ihmetellä...on sulla pirun laaja tuttavapiiri. Tosin on meitäkin, keitä et tunne. Ja hyvä niin, tyhmät ihmiset eivät ole koskaan kuuluneet minun suosikkeihin.

• noislam
        yesislam kirjoitti:

Olisit sanonut suoraan vaan, ettet tunne yhtään muslimin vaimoa, tai sitten jättänyt kokonaan kommentoimatta. Kaikki muslimien vaimot saaneet turpiinsa? Ei voi kuin ihmetellä...on sulla pirun laaja tuttavapiiri. Tosin on meitäkin, keitä et tunne. Ja hyvä niin, tyhmät ihmiset eivät ole koskaan kuuluneet minun suosikkeihin.

Ei näitä monta ole, tarkkaan ottaen neljä, mutta onnistuneita liittoja nolla.
        He kaikki ovat saaneet turpaansa.
        Toivon mitä hartaimmin, että sinä olisit poikkeus tässä asiassa.

Ihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, mutta islam uskontona on niin kivikaudelta kuin olla voi.

• tunnen
        noislam kirjoitti:

En minä mitään riitaa haasta, mutta en voi olla kauhistelematta tämän palstan sinisilmäisiä kirjoittajia!

Saatte toki ihan vapaasti olla onnellisia, ja tietysti hartaasti toivon, että juuri sinä onnistuisit.

Minun ystäväni eivät onnistuneet.

Ei ole kovin mukavaa kuunnella muslimista eronneen tarinoita.

Useita. Eikä se ole yhtään valitettavaa.
        Jos et riitaa haasta, niin valitse sanasi sitten vähän fiksummin, viesteistäsi ei ota Erkin velikään selvää.
        Minä en voi käsittää sitä, että muslimin kanssa naimisissa olevana minun pitäisi olla automaattisesti sinisilmäinen. Olen kaikkea muuta. Harmi jos ystäväsi ei ole onnistuneet, aina ei voi voittaa. Minun monetkin ystäväni taas ovat onnistuneet.

• tai ei
        noislam kirjoitti:

Ihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, mutta islam uskontona on niin kivikaudelta kuin olla voi.

Mutta se on myös minun uskontoni. Sanottakoon nyt tässäkin, että tämä emäntä ei ole mikään helppo pala. Seppo olisi riepotellut jo mennen tullen, tilaisuuksia olisi ollut miljoona. Äkkipikaisuus ja jääräpäisyys eivät kuulu hyveisiini. Onneksi mies on luonteeltaan rauhallisempi ja pitkäpinnaisempi. Hänen periaatteisiinsa ei naisen vahingoittaminen kuulu. Muutamat pikkuesineet sen sijaan ovat saaneet kyytiä, mutta mitäs tuosta, kuuluuhan se riitelykin parisuhteeseen.

• samaa mieltä osittain
        noislam kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että islam ei ole "oikea" uskonto. Sorry nyt kaikki jotka olette eri mieltä mutta allah on nyt vaan kuun jumala.
        Mutta seurustelen islminuskoisen muslimimiehen kanssa ja täytyy sanoa, kiltimpää ja herttaisempaa miestä en ole tavannut. Ei koskaan pahaa sanaa sano kenestäkään.
        Tottahan löytyy muslimeista kaikenlaista, mutta joka tunnustaa uskoaan aidosti, elää myös sen mukaan.
        Mikäli joskun päädymme todella avioliittoon, minun ei todellakaan tarvitse pelätä nyrkin iskuja tai muuta mikä loukkaa.
        Hän ei käy mielellään edes kahvilla baarissa, korkeintaan jos on kahvio, siisti sellainen.

• oikeat naiset
        viisautta kirjoitti:

Tätä juuri takoitin näsäviisaalla huomautuksellani: ei ole mitään absoluuttista miehekkyyttä tai naisellisuutta. Nousevat karvat pystyyn heti, kun joku määrittelee kevyesti vasemmalla kädellä oikean mieheyden tai oikean naiseuden. Ja sulkee samalla ulkopuolelle aika monta ihmistä, jotka omasta mielestään ovat ihan yhtä "miehiä" tai "naisia".

Yleensähän tällaisilla määritelmillä tarkoitetaan jotakin hyvin konservatiivista ja jäykkää roolijakoa. Kysymys ei silloin ole niinkään esim. siitä, mihin mies tai nainen KYKENEE, vaan siitä, mitä miehen tai naisen TULEE tehdä tai miten käyttäytyä. Kovin ahtaista ja rajoittavista rooleista silloin yleensä puhutaan. Omassa perheessä toimivaa systeemiä ei kannattaisi laajentaa universaaliksi laiksi, kuten arkipuheessa helposti tehdään. Kuten sinäkin teit.

• noislam
        samaa mieltä osittain kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että islam ei ole "oikea" uskonto. Sorry nyt kaikki jotka olette eri mieltä mutta allah on nyt vaan kuun jumala.
        Mutta seurustelen islminuskoisen muslimimiehen kanssa ja täytyy sanoa, kiltimpää ja herttaisempaa miestä en ole tavannut. Ei koskaan pahaa sanaa sano kenestäkään.
        Tottahan löytyy muslimeista kaikenlaista, mutta joka tunnustaa uskoaan aidosti, elää myös sen mukaan.
        Mikäli joskun päädymme todella avioliittoon, minun ei todellakaan tarvitse pelätä nyrkin iskuja tai muuta mikä loukkaa.
        Hän ei käy mielellään edes kahvilla baarissa, korkeintaan jos on kahvio, siisti sellainen.

Yksi tuttuni nai Irakilaisen "lääkärin". Oikein fiksu mies minunkin mielestäni päällepäin.

Mies paljastui myöhemmin ambulanssikuskiksi ja sotilaskarkuriksi.

Jälkimmäisen ymmärrän kyllä hyvin. Iranilaisten tappaminen ei varmaan ollut oikein haluttua työtä, kun siinä saattoi käydä myös toisinpäin, eikä koko sodalle ollut kovin järkevää selitystä.

Pohjoismaalaisen blondin narraaminen naimisiin "lääkärinä", joka saa tietysti työtä "aivan kohta", ei taas ole minun oikeustajuni mukaista.

Pintakiiltokin karisi jatkuvaan väkivaltaan.

Mahtaa olla aika ikävää kinata huoltajuudesta, vai mitä arvelet?

• samaa mieltä osittain
        noislam kirjoitti:

Yksi tuttuni nai Irakilaisen "lääkärin". Oikein fiksu mies minunkin mielestäni päällepäin.

Mies paljastui myöhemmin ambulanssikuskiksi ja sotilaskarkuriksi.

Jälkimmäisen ymmärrän kyllä hyvin. Iranilaisten tappaminen ei varmaan ollut oikein haluttua työtä, kun siinä saattoi käydä myös toisinpäin, eikä koko sodalle ollut kovin järkevää selitystä.

Pohjoismaalaisen blondin narraaminen naimisiin "lääkärinä", joka saa tietysti työtä "aivan kohta", ei taas ole minun oikeustajuni mukaista.

Pintakiiltokin karisi jatkuvaan väkivaltaan.

Mahtaa olla aika ikävää kinata huoltajuudesta, vai mitä arvelet?

En osaa sanoa mitään Irakilaisista mutta jos tyyppi on etevä juksaamaan niin varmaan menee täydestä.
        Niinpä, täytyy tunnustaa että itsekin blondina yritän järkeillä vahvasti tämän muslimini kanssa.
        Sitä ihmettelen kuinka kukaa jaksaa pitkän aikaa juksata tunteitaan, eikö sen pitäisi näkyä pikku hiljaa ettei oikeasti välitä.
        Jos oikeasti rakastaa, sen todella näkee. Ja itse näen tämän miehen rakkauden minuun jopa liiankin selvästi, jopa ahdistavuuteen asti.

• alkaa...
        tai ei kirjoitti:

Mutta se on myös minun uskontoni. Sanottakoon nyt tässäkin, että tämä emäntä ei ole mikään helppo pala. Seppo olisi riepotellut jo mennen tullen, tilaisuuksia olisi ollut miljoona. Äkkipikaisuus ja jääräpäisyys eivät kuulu hyveisiini. Onneksi mies on luonteeltaan rauhallisempi ja pitkäpinnaisempi. Hänen periaatteisiinsa ei naisen vahingoittaminen kuulu. Muutamat pikkuesineet sen sijaan ovat saaneet kyytiä, mutta mitäs tuosta, kuuluuhan se riitelykin parisuhteeseen.

ensin lentää pikkuesineet ja sitten akka.....

• vielä..
        alkaa... kirjoitti:

ensin lentää pikkuesineet ja sitten akka.....

Jos Seppo olisi kyseessä, olisi akka lentänyt jo monen monituista kertaa, sen on miehenikin suoraan minulle sanonut. En ole ihminen helpoimmasta päästä, juuri äkkipikaisuuteni vuoksi. Silloin harvoin kun mies hermostuu, on joskus hajonnut joku, mikä eteen on sattunut, minulle se on ihan sama niin kauan kun se en ole minä. Ihminen haluaa purkaa raivonsa johonkin ja se on normaalia. Mieheni periaatteisiin ei naisen lyöminen kuulu. Ota oppia ja hae akka takaisin lumihangesta.

• naista ei
        vielä.. kirjoitti:

Jos Seppo olisi kyseessä, olisi akka lentänyt jo monen monituista kertaa, sen on miehenikin suoraan minulle sanonut. En ole ihminen helpoimmasta päästä, juuri äkkipikaisuuteni vuoksi. Silloin harvoin kun mies hermostuu, on joskus hajonnut joku, mikä eteen on sattunut, minulle se on ihan sama niin kauan kun se en ole minä. Ihminen haluaa purkaa raivonsa johonkin ja se on normaalia. Mieheni periaatteisiin ei naisen lyöminen kuulu. Ota oppia ja hae akka takaisin lumihangesta.

lyödä ei edes uhata. Tavaroita ei heitellä. Jos nainen ei osaa käyttäytyä, pannaan hopeat jakoon. Ei tarvitse elää luonnevikaisen nartun kanssa joka ei osaa käyttäytyä.

t.
        Seppo

• luonnevikainen narttu ;)
        naista ei kirjoitti:

lyödä ei edes uhata. Tavaroita ei heitellä. Jos nainen ei osaa käyttäytyä, pannaan hopeat jakoon. Ei tarvitse elää luonnevikaisen nartun kanssa joka ei osaa käyttäytyä.

t.
        Seppo

Huumorintaju on aina plussaa! Siitä pidän ;)
        Erilaiset luonteenpiirteet kuten äkkipikaisuus eivät ole luonnevika. Kun kaksi ihmistä elää parisuhteessa, siihen kuuluu joskus myös riitely. Ihan tervettä ja ilmaa puhdistavaa. Jokainen purkakoon kiukkunsa tavallaan niin kauan kun ei vahingoita muita. Muutama kukkaruukku ei meitä konkurssiin vie.

• kommenttia

En osaa sanoa mitään Irakilaisista mutta jos tyyppi on etevä juksaamaan niin varmaan menee täydestä.
        Niinpä, täytyy tunnustaa että itsekin blondina yritän järkeillä vahvasti tämän muslimini kanssa.
        Sitä ihmettelen kuinka kukaa jaksaa pitkän aikaa juksata tunteitaan, eikö sen pitäisi näkyä pikku hiljaa ettei oikeasti välitä.
        Jos oikeasti rakastaa, sen todella näkee. Ja itse näen tämän miehen rakkauden minuun jopa liiankin selvästi, jopa ahdistavuuteen asti.

"Jos oikeasti rakastaa, sen todella näkee."

Minun on valitettavasti sanottava sinulle, että olet väärässä. Ei sitä näe. On sen verran tullut elämää nähtyä, että voin tämän sanoa ihan suoralta kädeltä jo. En tiedä, mistä johtuu, mutta rakkaudessa on miltei naista kuin naista kohtalaisen helppo jallittaa. Ja pätee kyllä varmaan moniin miehiinkin.

Ehkä se on sitä, että halutaan uskoa mieluummin unelmiin kuin järkeen. Tiedä häntä. Sinäkin haluat uskoa, että ei tunteita voi teeskennellä. Maailma olisi niin paljon parempi paikka, jos tämä olisikin totta. Mutta kun ei ole.

• silmanlumetta

"Minä seurustelen islmiuskoisen muslimimiehen kanssa ja täytyy sanoa ,kiltinpää ja herttaisenpaa miestä en ole tavannut" Just näin tähänhän kaikki perustuu ensi ollaan niin kohteliaita ,ostettan lahjoja ,autetaan kotona ,eikä sanota pahaa muista.Odotahan kun olet naimisissa kyllä käytös muutuu.

• on....
        luonnevikainen narttu ;) kirjoitti:

Huumorintaju on aina plussaa! Siitä pidän ;)
        Erilaiset luonteenpiirteet kuten äkkipikaisuus eivät ole luonnevika. Kun kaksi ihmistä elää parisuhteessa, siihen kuuluu joskus myös riitely. Ihan tervettä ja ilmaa puhdistavaa. Jokainen purkakoon kiukkunsa tavallaan niin kauan kun ei vahingoita muita. Muutama kukkaruukku ei meitä konkurssiin vie.

siis luonnevika, se äkkipikaisuus. Samoin ei ole tervettä jos tarvitsee heitellä tai rikkoa esineitä.
        Jos asioista ei pysty/kykene keskustelemaan niin päässä on isompaakin vikaa.

Toivottavasti sinusta ei tarvitse lukea iltapäivälehdistä...

• säikähdä!
        on.... kirjoitti:

siis luonnevika, se äkkipikaisuus. Samoin ei ole tervettä jos tarvitsee heitellä tai rikkoa esineitä.
        Jos asioista ei pysty/kykene keskustelemaan niin päässä on isompaakin vikaa.

Toivottavasti sinusta ei tarvitse lukea iltapäivälehdistä...

Kyllä välillä täytyy päästää höyryjä pihalle, tekee hyvää itse kullekin, jokainen tekee sen tavallaan ja kuten sanoin, niin kauan kuin ei vahingoita muita, minun puolesta antaa palaa. En tarkoita kuitenkaan sitä, että olisi jotenkin normaalia harvasepäivä pistää kämppä tuhannen päreiksi. Meillä on aina pystytty keskustelemaan asioista, eli suhteen ei ongelmaa ole. Riidat syntyvät monesti ihan turhista pikkuasioista, joita paisutellaan. Tämä on parisuhteessa hyvin tavallista. Luonneviasta...makuasia kai, minusta äkkipikaisuus ei sitä ole, toisilla on lyhyempi ja toisilla pitempi pinna, ei sen kummempaa. Luonnevikaiseksi voi tietysti myös syyttää miestä, joka ei kestä voimakasta naista ja pelkää temperamenttisia ihmisiä.

• tässä pelkää
        säikähdä! kirjoitti:

Kyllä välillä täytyy päästää höyryjä pihalle, tekee hyvää itse kullekin, jokainen tekee sen tavallaan ja kuten sanoin, niin kauan kuin ei vahingoita muita, minun puolesta antaa palaa. En tarkoita kuitenkaan sitä, että olisi jotenkin normaalia harvasepäivä pistää kämppä tuhannen päreiksi. Meillä on aina pystytty keskustelemaan asioista, eli suhteen ei ongelmaa ole. Riidat syntyvät monesti ihan turhista pikkuasioista, joita paisutellaan. Tämä on parisuhteessa hyvin tavallista. Luonneviasta...makuasia kai, minusta äkkipikaisuus ei sitä ole, toisilla on lyhyempi ja toisilla pitempi pinna, ei sen kummempaa. Luonnevikaiseksi voi tietysti myös syyttää miestä, joka ei kestä voimakasta naista ja pelkää temperamenttisia ihmisiä.

Se nyt vaan on niin että moista käytöstä ei pidä hyväksyä. Selitä mitä selität mutta käytöksenne on sairasta.

• samoin!
        tässä pelkää kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että moista käytöstä ei pidä hyväksyä. Selitä mitä selität mutta käytöksenne on sairasta.

Selitä mitä selität. Minä päätän siitä, mitä hyväksyn ja mitä en. On toki hemmetin ihailtavaa, jos pystyy AINA, tilanteessa kuin tilanteessa hillitsemään itsensä ja pysymään täysin rauhallisena, edes ääntään korottamatta. Meitä temperamenttisiakin ihmisiä kuitenkin on olemassa, pidit sinä siitä tai et.

• ethän....
        samoin! kirjoitti:

Selitä mitä selität. Minä päätän siitä, mitä hyväksyn ja mitä en. On toki hemmetin ihailtavaa, jos pystyy AINA, tilanteessa kuin tilanteessa hillitsemään itsensä ja pysymään täysin rauhallisena, edes ääntään korottamatta. Meitä temperamenttisiakin ihmisiä kuitenkin on olemassa, pidit sinä siitä tai et.

pysty ymmärtämään logiikkaa väitteeni takana. No oli miten oli, ette kumpikaan ole mieleltänne terveitä. Jollekin heimokulttuurista tulleelle uhoavalle muslimille moinen on varmasti aivan normaalia, mutta hyvätapainen koulutettu suomalainen EI käyttäydy noin.
        Tosin jos olet alempaa yhteiskuntaluokkaa, niin kaipa käytöksesi on aivan normaalia. Esimerkiksi minun työpaikallani kaltaisiasi ei suvaita. On meillä riehujia ollut, mutta heidät on erotettu hyvin pian.

• mikä urpo!
        ethän.... kirjoitti:

pysty ymmärtämään logiikkaa väitteeni takana. No oli miten oli, ette kumpikaan ole mieleltänne terveitä. Jollekin heimokulttuurista tulleelle uhoavalle muslimille moinen on varmasti aivan normaalia, mutta hyvätapainen koulutettu suomalainen EI käyttäydy noin.
        Tosin jos olet alempaa yhteiskuntaluokkaa, niin kaipa käytöksesi on aivan normaalia. Esimerkiksi minun työpaikallani kaltaisiasi ei suvaita. On meillä riehujia ollut, mutta heidät on erotettu hyvin pian.

En todellakaan pysty ymmärtämään, siinä osuit naulan kantaan.
        Tapoihimme ei kuulu julkisilla, eikä myöskään työpaikoilla riehuminen. Pitääkö tämä asia nyt teräspalkista sinulle vääntää. On ihan se ja sama mistä yhteiskuntaluokasta ihminen tulee, luonne on se mikä se on. Meillä ei usein riidellä, mutta joskus on tullut tilanteita kun hermo on yksinkertaisesti mennyt. Yleensä mies lähtee ulos tuulettumaan ja rauhoittumaan, jonka jälkeen on helpompi selvittää asiat. Joskus on kuitenkin ollut tilanne, että on nakannut jonkun kouraansa sattuneen esineen lattialle, hui! Onpas epätervettä riehumista! Kerrassaan KAUHEAA!

• tähän kohtaan..
        säikähdä! kirjoitti:

Menikö vellit housuun? Heti kun nainen pikkuisenkin napakammin ilmaisee asiat, niin on luonnevikainen. Ei helvetti jos omissa nurkissa pyörisi tuommoinen paskahousu, nin sillä olisi pyyhitty lattiat jo moneen kertaan. Yäk! Vedä akka hame päälles.
        Kritiikkiä kestän kyllä, mutta silloin kun se on aiheetonta paskanjauhantaa, niin korjaan asian.

• sinäkään
        tähän kohtaan.. kirjoitti:

Menikö vellit housuun? Heti kun nainen pikkuisenkin napakammin ilmaisee asiat, niin on luonnevikainen. Ei helvetti jos omissa nurkissa pyörisi tuommoinen paskahousu, nin sillä olisi pyyhitty lattiat jo moneen kertaan. Yäk! Vedä akka hame päälles.
        Kritiikkiä kestän kyllä, mutta silloin kun se on aiheetonta paskanjauhantaa, niin korjaan asian.

ymmärrä. Raivoaminen ja tavaroiden heittely on luonnevikaisen ihmisen touhuja.
        Napakka voi olla ilman riehumistakin.

• teräspalkkia!
        sinäkään kirjoitti:

ymmärrä. Raivoaminen ja tavaroiden heittely on luonnevikaisen ihmisen touhuja.
        Napakka voi olla ilman riehumistakin.

Raivoaminen ja tavaroiden heittely on luonnevikaa joo, silloin jos sitä tapahtuu jatkuvasti. Mutta jos joskus on itsehillintä pettänyt ja paiskannut jonkun esineen lattialle, niin mitä helevetin merkitystä??? Me olemme vain ihmisiä. Kuten sanoin, meillä riidellään harvoin ja asioista pystytään aina muuten keskustelemaan.
        Hommaa itsellesi ensin parisuhde ja analysoi sitten. Rasittava akka!

• akka???
        teräspalkkia! kirjoitti:

Raivoaminen ja tavaroiden heittely on luonnevikaa joo, silloin jos sitä tapahtuu jatkuvasti. Mutta jos joskus on itsehillintä pettänyt ja paiskannut jonkun esineen lattialle, niin mitä helevetin merkitystä??? Me olemme vain ihmisiä. Kuten sanoin, meillä riidellään harvoin ja asioista pystytään aina muuten keskustelemaan.

Mies minä olen.
        SE nyt vaan on siten että monet miehet eivät todellakaan jaksa suomalaisia luonnevikaisia naisia.

Toivotan onnea surkeassa ja väkivaltaisessa suhteessasi.

• edes akka!
        teräspalkkia! kirjoitti:

Ei näytä menevän perille kirveelläkään. Oletko yksinkertaisesti noin hemmetin tyhmä, vai kiusaatko tahallasi? Missä vaiheessa olen sanonut suhteeni olevan väkivaltainen? Itseäni kunnioittavana naisena lentäisi väkivaltainen ukko kuin leppäkeihäs, sellaista en todellakaan katselisi. Meistä kumpikaan ei väkivaltaa hyväksy, eikä meillä sitä siis harrasteta.
        Joko sait?

• kysyn vaan
        teräspalkkia! kirjoitti:

Minulle äänen korottaminen ei ole väkivaltaa. Tai se, jos joskus on maljakko pudonnut pöydältä. Jos se sinun käsityksen mukaan sitä on, niin ok, olen helvetin onnellinen väkivaltaisessa suhteessani! Onko muuta?

• niin ne

niin ne suomimiesten naisten puheet menevät; kaaduin rapuissa, osuin hellaan

buahhahhahhhahhaaaa!!!!!!!!!

• ennustettavissa!

Arvasin, että joku velliperse takertuu tuohon kohtaan.. ei ole huumorintajulla pilattu.

• itsepäinen
        säikähdä! kirjoitti:

Tyhmän ja kovapäisen kanssa tulee riitoja varmasti.
        Jos olet niin tyhmä, että nait muslimin, niin parasta varautua pitämään leipäläpi kiinni, sillä sinä et päätä mistään.
        Olet vain omaisuutta kuten kameli, mutta et yhtä arvokas.

• *velliperse*

hahhahahhaaa, ja kenelläköhän ei ole huumorintajua hahhaaa!!!

• itsepäinen kylläkin.
        itsepäinen kirjoitti:

Tyhmän ja kovapäisen kanssa tulee riitoja varmasti.
        Jos olet niin tyhmä, että nait muslimin, niin parasta varautua pitämään leipäläpi kiinni, sillä sinä et päätä mistään.
        Olet vain omaisuutta kuten kameli, mutta et yhtä arvokas.

On ihan luonnollista, että musliminainen avioituu muslimimiehen kanssa.
        Siitä, mistä minä meillä päätän, et sinä tiedä yhtään mitään. En ole pitänyt leipäläpeäni kiinni, silloin kun on asiaa, tähänkään asti, enkä pidä jatkossakaan.
        Siitä, mitä minä ja avioliittomme miehelleni merkitsee, et tiedä myöskään yhtään mitään, joten herra on hyvä ja tukkii vaan sen oman läpensä.

• noin vastata

Ei jäänyt enää paljon vaihtoehtoja. Surkea yritelmä.

• harhaisia nämä
        itsepäinen kylläkin. kirjoitti:

On ihan luonnollista, että musliminainen avioituu muslimimiehen kanssa.
        Siitä, mistä minä meillä päätän, et sinä tiedä yhtään mitään. En ole pitänyt leipäläpeäni kiinni, silloin kun on asiaa, tähänkään asti, enkä pidä jatkossakaan.
        Siitä, mitä minä ja avioliittomme miehelleni merkitsee, et tiedä myöskään yhtään mitään, joten herra on hyvä ja tukkii vaan sen oman läpensä.

musunpatjat.

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

• viestistä..
        harhaisia nämä kirjoitti:

musunpatjat.

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

suorastaan huokuu henkisesti kypsän ja tasapainoisen ihmisen teksti.
        BUHAHAHAHAHhAHAHAhAHahhahaha!

• paskahousuja

musunpatjat.

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

minä syön välipalaksi. Lopeta se iniseminen tai vedä hame päälle.

• syötkö sinä

musunpatjat.

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

paskaisia housuja? No huvinsa kullakin.

• pistettä

musunpatjat.

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

Ihailtavasta huumorintajusta ja oivalluksesta!

• abab

Mieheni on muslimi ja sina olet ilmeisesti kristitty, nama kaksi eri uskontoa sisaltavat kehoituksia elaa tietylla tavalla.

Elatko sina kuten Raamattu kehoittaa, sanatarkasti ja jokaista kohtaa tiukasti noudattaen, epailenpa suuresti.

Miksi muiden pitaisi olla ns. pyhimyksia, joiden tekemisia, sina joka itsekin olet virheellinen, arvostelet.

Miehellani, joka on ymparileikattu, on voimakas seksuaalinen vietti, jonka purkamiseen itse koen, etten riita. Olenkin sanonut hanelle, etta voit rakastella toisen naisen kanssa, jos haluat. En tieda onko.

Minulle han usein kertoo fantasioistaan muiden naisten kanssa tai siita mita on joskus ennen minua tehnyt. Minua se kiihoittaa suuresti ja tata kautta olen myos voinut tutustua hanen mieltymyksiinsa ja toisinaan niita itsekin hyodyntaen.

Han on aina valmis, kestava ja hella, aina. Suomalaisilla taitaa olla ihan tutkitusti ongelmia kestavyyden kanssa ja he ovat myos usein vasyneita.

Meilla ei ole tasavertainen suhde, vaan mina olen yleensa se hemmottelun kohde.

• yllättävää..

Kaiken muun voin viestissäsi allekirjoittaa, paitsi ne kohdat, joissa puhutaan muista naisista. Meillä ei tulisi edes kysymykseen, saatika, että minä itse ehdottaisin moista. Meni ihan täysin yli meikäläisen ymmärryksen.

• kröhhööm
        yllättävää.. kirjoitti:

Kaiken muun voin viestissäsi allekirjoittaa, paitsi ne kohdat, joissa puhutaan muista naisista. Meillä ei tulisi edes kysymykseen, saatika, että minä itse ehdottaisin moista. Meni ihan täysin yli meikäläisen ymmärryksen.

Hyvänen aika, etkö kunnioita miehesi uskontoa ja kulttuuria? Sinähän olet varsinainen tiukkapipo.

Minkäs muslimimies sille voi että ei ole aviorikos naida "ei muslimin" kanssa ja että panettaa kun näkee blondin. Avio-rikos muslimimiehelle se on vasta silloin kuin himon kohde on musliminainen.

Tosin jos muslimi-nainen on uskoton, olkoon himon kohde sitten kristitty- tai muslimi-mies, on tuomio kuten kristinuskossakin, kuolema kivittämällä(ihan samanlaisia uskontoja!).

Niin niin... ja krisytitythän ne ne vasta ovatkin.....ja suomalaismiehet nehän ne vasta paskoja ovatkin...

• puhut nyt soopaa

tuo kirjoituksesi ei mene läpi. Kukaan ei elä noin, ihan tosi.
        Älä viitsi provokirjoituksia enää, plz.

• moderni muslimi
        kröhhööm kirjoitti:

Hyvänen aika, etkö kunnioita miehesi uskontoa ja kulttuuria? Sinähän olet varsinainen tiukkapipo.

Minkäs muslimimies sille voi että ei ole aviorikos naida "ei muslimin" kanssa ja että panettaa kun näkee blondin. Avio-rikos muslimimiehelle se on vasta silloin kuin himon kohde on musliminainen.

Tosin jos muslimi-nainen on uskoton, olkoon himon kohde sitten kristitty- tai muslimi-mies, on tuomio kuten kristinuskossakin, kuolema kivittämällä(ihan samanlaisia uskontoja!).

Niin niin... ja krisytitythän ne ne vasta ovatkin.....ja suomalaismiehet nehän ne vasta paskoja ovatkin...

moderni länsimaalaistunut muslimi ei kivitä vaan Ruotsin malliin nakkaa akan parvekkeelta

• kunnioitan!
        kröhhööm kirjoitti:

Onhan se myös minun uskontoni. Ja kyllä, näissä asioissa meillä ollaan tiukkapipoja. Kumpikaan ei hyväksy pettämistä missään muodossa, eikä mieheni pidä blondeista.
        Missähän sinä olet Islamia opiskellut? Huora on joko mies tai nainen, joka harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita, ihan kenen kanssa tahansa. Jokainen voi tietysti luoda itselleen omat säännöt, mutta älköön kutsuko itseään silloin muslimiksi.

• Kröhhöööm
        kunnioitan! kirjoitti:

Onhan se myös minun uskontoni. Ja kyllä, näissä asioissa meillä ollaan tiukkapipoja. Kumpikaan ei hyväksy pettämistä missään muodossa, eikä mieheni pidä blondeista.
        Missähän sinä olet Islamia opiskellut? Huora on joko mies tai nainen, joka harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita, ihan kenen kanssa tahansa. Jokainen voi tietysti luoda itselleen omat säännöt, mutta älköön kutsuko itseään silloin muslimiksi.

Vaikka en olekkaan muslimi,minulla on paljon ihmisiä (miehiä!) ystävinä ja liiketuttuina Lähi-idässä jotka ovat muslimeja, ja niin tiedän minäkin jotakin Islamista.

Tiedän, että jos muslimi-mies tekee huorin "ei musliminaisen" kanssa se on aivan eri asia kuin jos hän tekee huorin musliminaisen kanssa.

Taitaa Suomen käännynnäis-muslimi-naisille olla opetettu erilaista islamia kuin Lähi-idässä.

Sen sijaan monet suomen käännynnäis-musliminaisten muslimi-miehistä harjoittaa aivan samaa islamia kuin Lähi-idässä ja naivat siis suomalaisia blondeja minkä kerkeävät koska se ei kovin paha rikos ole,oli hän naimisissa tai ei, kun naiset eivät ole muslimeja.

Kylläpä Islam kunnioittaa muun uskonnon omaavia ihmisiä ja erilaisia kulttuureita!

Islam on todella suvaitsevainen uskonto ihan TÄSMÄLLEEN yhtä suvaitsevainen kuin esim. kristinusko! Jokainenhan tämän ymmärtää ja jos ei, niin olet rasisti.

• eri mieltä
        Kröhhöööm kirjoitti:

Vaikka en olekkaan muslimi,minulla on paljon ihmisiä (miehiä!) ystävinä ja liiketuttuina Lähi-idässä jotka ovat muslimeja, ja niin tiedän minäkin jotakin Islamista.

Tiedän, että jos muslimi-mies tekee huorin "ei musliminaisen" kanssa se on aivan eri asia kuin jos hän tekee huorin musliminaisen kanssa.

Taitaa Suomen käännynnäis-muslimi-naisille olla opetettu erilaista islamia kuin Lähi-idässä.

Sen sijaan monet suomen käännynnäis-musliminaisten muslimi-miehistä harjoittaa aivan samaa islamia kuin Lähi-idässä ja naivat siis suomalaisia blondeja minkä kerkeävät koska se ei kovin paha rikos ole,oli hän naimisissa tai ei, kun naiset eivät ole muslimeja.

Kylläpä Islam kunnioittaa muun uskonnon omaavia ihmisiä ja erilaisia kulttuureita!

Islam on todella suvaitsevainen uskonto ihan TÄSMÄLLEEN yhtä suvaitsevainen kuin esim. kristinusko! Jokainenhan tämän ymmärtää ja jos ei, niin olet rasisti.

Käyhän sitä monet naimassa kodin ulkopuolella joo, sitä valitettavaa tosiasiaa en pysty kieltämään.
        Onhan siinäkin eroa naitko sinä pekkaa vai jussia, mutta uskonto ei mitään avioliiton ulkopuolisia suhteita hyväksy.
        Ihminen voi itselleen niitä omia sääntöjä luoda ja elää niinkuin itselleen sattuu sopimaan. Eiköhän sen nyt kuitenkin järkikin sano, ettei mikään uskonto opeta, että vieraissa käynti on ihan jees.

• vielä..
        eri mieltä kirjoitti:

Käyhän sitä monet naimassa kodin ulkopuolella joo, sitä valitettavaa tosiasiaa en pysty kieltämään.
        Onhan siinäkin eroa naitko sinä pekkaa vai jussia, mutta uskonto ei mitään avioliiton ulkopuolisia suhteita hyväksy.
        Ihminen voi itselleen niitä omia sääntöjä luoda ja elää niinkuin itselleen sattuu sopimaan. Eiköhän sen nyt kuitenkin järkikin sano, ettei mikään uskonto opeta, että vieraissa käynti on ihan jees.

Todellakin minulle on opetettu erilaista Islamia, niinkuin miehellenikin.

• kröhhöööm
        vielä.. kirjoitti:

Todellakin minulle on opetettu erilaista Islamia, niinkuin miehellenikin.

Ehkä sinä ja miehesi kuitenkin olette kuulleet "erilaisesta" islamista, ja ehkä tiedät, että tätä erilaista islamia harjoitetaan laajalti esim Lähi-idän maissa kuten esim pyhiin-vaellusmaassasi Saudi Arabiassa. Saudien LAKI perustuu Islamiin ja nimenomaan TÄHÄN Islamiin johon viittaan.

Tätä erilaista Islamia harjoittaa suuri osa muslimeista. Tosin he ovat mielestäsi ehkä vääräoppisia ja heidän mielestään taas sinä ja miehesi olette vääräoppisia! Mene ja tiedä mikä on "oikeaa islamia".

Ehkä sinun ja miehesi islam muuttuu kun ja jos muslimit ovat enemmistö Suomessa joskus, ja sitten teidän islaminne on samanlaista kuin se mitä harjoitetaan Saudeissa.

Tosin,.... mutta ne kristitythän nehän ne vasta ja erityisesti miehet nehän ne vasta ilkeitä ja pahoja ovat!

Haluan korosttaa, että minulla ei ole mitään Lähi-Idän ihmisiä vastaan, ovat he muslimeja tai ei, miehiä tai naisia. Mutta Islamista minulla kyllä on käsitys ja mielipide

• noislam
        kröhhöööm kirjoitti:

Ehkä sinä ja miehesi kuitenkin olette kuulleet "erilaisesta" islamista, ja ehkä tiedät, että tätä erilaista islamia harjoitetaan laajalti esim Lähi-idän maissa kuten esim pyhiin-vaellusmaassasi Saudi Arabiassa. Saudien LAKI perustuu Islamiin ja nimenomaan TÄHÄN Islamiin johon viittaan.

Tätä erilaista Islamia harjoittaa suuri osa muslimeista. Tosin he ovat mielestäsi ehkä vääräoppisia ja heidän mielestään taas sinä ja miehesi olette vääräoppisia! Mene ja tiedä mikä on "oikeaa islamia".

Ehkä sinun ja miehesi islam muuttuu kun ja jos muslimit ovat enemmistö Suomessa joskus, ja sitten teidän islaminne on samanlaista kuin se mitä harjoitetaan Saudeissa.

Tosin,.... mutta ne kristitythän nehän ne vasta ja erityisesti miehet nehän ne vasta ilkeitä ja pahoja ovat!

Haluan korosttaa, että minulla ei ole mitään Lähi-Idän ihmisiä vastaan, ovat he muslimeja tai ei, miehiä tai naisia. Mutta Islamista minulla kyllä on käsitys ja mielipide

Jotenkin tuntuu, että meidän jotka olemme työn kautta tutustuneet islamiin, ei pitäisi kirjoittaa tänne?
        Minulle valitettavasti on siunaantunut muutamia muslimin kanssa liittoon menneitä ystäviä. Nämä liitot ovat päättyneet todella säälittävissä merkeissä.
        Jotenkin harmittaa, että olisin osannut vähän varoittaa, jos olisivat kysyneet.

• on oikeus
        kröhhöööm kirjoitti:

Kuten meillä kaikilla.
        Kyllä olen kuullut joo siitäkin "Islamista". Pitää kuitenki taas muistaa ettei uskontoa sekoiteta kulttuuriin ja tapoihin tai yhteiskunnan asettamiin lakeihin ja sääntöihin. Uskonto itsessään ei takuulla kehota naisten alistamiseen tai hakkaamiseen. Ei kai kukaan, varsinkaan jumalaan uskova ihminen ajattele, että jumala on näin tarkoittanut. Niitä asioita kun voi tulkitakin niin monella tavalla. Tärkeä pointti on myös se, että koraanissa on vain pieni osa Islamin säännöistä. Siitä, mitä Islam oikeasti opettaa esim. naisten kohtelusta ja perhe-elämästä, olisi kaikilla paljon opittavaa.
        Meidän Islam ei tästä miksikään muutu.

• mahdollisesti..
        noislam kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että meidän jotka olemme työn kautta tutustuneet islamiin, ei pitäisi kirjoittaa tänne?
        Minulle valitettavasti on siunaantunut muutamia muslimin kanssa liittoon menneitä ystäviä. Nämä liitot ovat päättyneet todella säälittävissä merkeissä.
        Jotenkin harmittaa, että olisin osannut vähän varoittaa, jos olisivat kysyneet.

Eiköhän nämä asiat tosiaan tuonne uskonto-palstalle ennemmin kuulu, mutta kun nyt puheeksi tuli, niin menköön...
        Tässä viestissä nyt paljastuikin se miten olet Islamoppisi saanut...työn kautta..oletan, että olet työskennellyt jossain hyvinkin tiukassa muslimimaassa. Ymmärrän, että sitä kautta välittyy helposti epämiellyttävä kuva Islamista. Et ole kuitenkaan itse opiskellut ja tutkinut kyseistä uskontoa. Siinä onkin syy, miksi ei kannata sitä mielipidettä muodostaa, ennenkuin on sen tehnyt. Minäkin vastustan monia muslimien tekoja, mutta ne eivät ole uskonnon vika.
        Jännä juttu sekin, että Islam on maailman nopeimmin kasvava uskonto, ja siihen kääntyy jatkuvasti lisää ihmisiä vapaaehtoisesti, enimmäkseen naisia.

• noislam
        mahdollisesti.. kirjoitti:

Eiköhän nämä asiat tosiaan tuonne uskonto-palstalle ennemmin kuulu, mutta kun nyt puheeksi tuli, niin menköön...
        Tässä viestissä nyt paljastuikin se miten olet Islamoppisi saanut...työn kautta..oletan, että olet työskennellyt jossain hyvinkin tiukassa muslimimaassa. Ymmärrän, että sitä kautta välittyy helposti epämiellyttävä kuva Islamista. Et ole kuitenkaan itse opiskellut ja tutkinut kyseistä uskontoa. Siinä onkin syy, miksi ei kannata sitä mielipidettä muodostaa, ennenkuin on sen tehnyt. Minäkin vastustan monia muslimien tekoja, mutta ne eivät ole uskonnon vika.
        Jännä juttu sekin, että Islam on maailman nopeimmin kasvava uskonto, ja siihen kääntyy jatkuvasti lisää ihmisiä vapaaehtoisesti, enimmäkseen naisia.

Oma urani arabimaissa on lyhyt, mutta työkavereilla jopa kymmeniä vuosia.

Pari on tapettu, eikä heistä kukaan varsinaisesti pidä muslimeista.

Moni toki ymmärtää heitä huomattavasti paremmin kuin minä.

Omalla kohdallani suvaitsevaisuutta ei ainakaan ole lisänneet nuo muutamat tuntemani muslimin naineet naiset.

En kertakaikkiaan ymmärrä heidän motiivejaan, mutta eihän se tietysti minulle kuulu, säälittää vain.

• kröhhöööm
        mahdollisesti.. kirjoitti:

Ensinnäkin islam on teokratia, mikä tarkoittaa sitä että uskonto ja valtio on sama asia.

Joten se siitä, että keskustelu islamista ei kuuluisi tänne; koska se todella voi kuulua ihan yhtä hyvin tänne kuin uskonto palstalle.

Hyvänen aika; muslimien teot eivät ole Islamin vika?! No jos nuo ihmiset olivat olleet vaikka kristittyjä tai buddisteja niin eihän he koskaan olisi ehkä tehneet noita hirmutekojaan ainakaan muslimeina?

Islam maailman nopeiten kasvava uskonto?? Joopa joo... varmasti on, kun kysyt muslimilta ja itse olet suomalainen nainen!

Ne ihmiset jotka ovat konkreettisesti tekemisissä islamin kanssa työnsä puolesta ovat asiantuntijoita siinä missä kuka tahansa.

Minäkin opin muslimeilta koko ajan lisää islamista, mutta päinvastoin kuin eräillä suomalisnaisilla: mitä enemmän tiedän islamista sitä vastenmielisempi se on.

Tietysti ero on siinä että suomalainen nainen on rakastunut omaan muslimimieheensä ja hänen itsetuntonsa on olematon. Miten hän voisi vihata islamia ja samanaikaisesti rakastaa miestään?

Juuri tämän takia islam saallii avioliiton vain niinpäin että mies on muslimi ja kaikista lapsista tulee muslimeja. Tehokasta islamin levitystä!

Muistakaa meidän "ei muslimien" tulee olla suvaitsevaisia, muslimien taas ei, ja tämän meidän suurin suvaitsevaisuuden puolesta puhujia ovat ihmiset jotka eivät islamista tiedä mitään.

Ihan yhtä hyvin joku voisi vaatia suvaitsevaisuutta natseja kohtaan, kun ei tiedä natsismistä yhtään mitään.

• abab1
        yllättävää.. kirjoitti:

Olen itsekin muslimi ja ehka siksi minulle on luonnollista, etta jos en pysty aina tyydyttamaan mieheni seksuaalisia oikeuksia, voin kehoittaa hanta purkamaan energiansa toisen naisen kanssa.

Itsellani ei ole niin suurta, jatkuvaa halukkuutta kuin miehellani ja en halua hanen olevan puutteessa oleva marttyyri. Mieheni tyydyttaa minut taydellisesti.

• kertoisitko mulle
        abab1 kirjoitti:

Olen itsekin muslimi ja ehka siksi minulle on luonnollista, etta jos en pysty aina tyydyttamaan mieheni seksuaalisia oikeuksia, voin kehoittaa hanta purkamaan energiansa toisen naisen kanssa.

Itsellani ei ole niin suurta, jatkuvaa halukkuutta kuin miehellani ja en halua hanen olevan puutteessa oleva marttyyri. Mieheni tyydyttaa minut taydellisesti.

Miltä sinusta tuntuu jos miehesi todella käy toisten naisten luona ja nämä naiset kävelevät sinua ja miestäsi vastaan kadulla?
        Tervehtiikö miehesi heitä, jääkö juttelemaan vai kääntääkö päänsä?
        Pakko sanoa, älä nyt loukkaannu, mutta jos miehesi todella rakastaa sinua hän ei koskaan mene toisten luo ja jos miehesi on aito harjoittava muslimi hän ei edes ajattele toisia.
        Ihan mielenkiinnosta, kerrotko lisää. On nimittäin sen verran outo tuo teidän avioliitto:)

• abab2
        kertoisitko mulle kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuu jos miehesi todella käy toisten naisten luona ja nämä naiset kävelevät sinua ja miestäsi vastaan kadulla?
        Pakko sanoa, älä nyt loukkaannu, mutta jos miehesi todella rakastaa sinua hän ei koskaan mene toisten luo ja jos miehesi on aito harjoittava muslimi hän ei edes ajattele toisia.
        Ihan mielenkiinnosta, kerrotko lisää. On nimittäin sen verran outo tuo teidän avioliitto:)

Olen ollut tekemisissa naisten kanssa, joilla luullakseni on ollut tai on parhaillaan jotain seksuaalista tekemista mieheni kanssa.

He ovat hyvin sievia, ujohkoja seurassani ja kovin halukkaita mielyttamaan. Minua se vain huvittaa ja esitan asioista aivan tietamatonta.

En tieda, onko silla jotain merkitysta, etta olen ns. klassisen kaunis, hyvinkoulutettu, kiltti perhetytto, joka kaiken lisaksi tulee joidenkin mittapuiden mukaan hyvasta suvusta. En ole koskaan tuntenut naita muita naisia uhkana. Kuten sanoin mieheni tyydyttaa minut seka fyysisesti etta henkisesti seka materiaalisesti.

En koe tarvetta olla ahne, jos mieheni pystyy tyydyttamaan viela toisenkin naisen, ei se ole minulta pois. Mielestani rakkautta on se, etta antaa vapautta eika se etta vangitsee.

Tiedatko, jos puristat lintua kammenissasi,kun se yrittaa paasta lentoon, se kuolee, mutta jos annat linnun olla avoimella kammenella, se pysyy siina.

• kertoisitko vielä
        abab2 kirjoitti:

Olen ollut tekemisissa naisten kanssa, joilla luullakseni on ollut tai on parhaillaan jotain seksuaalista tekemista mieheni kanssa.

He ovat hyvin sievia, ujohkoja seurassani ja kovin halukkaita mielyttamaan. Minua se vain huvittaa ja esitan asioista aivan tietamatonta.

En tieda, onko silla jotain merkitysta, etta olen ns. klassisen kaunis, hyvinkoulutettu, kiltti perhetytto, joka kaiken lisaksi tulee joidenkin mittapuiden mukaan hyvasta suvusta. En ole koskaan tuntenut naita muita naisia uhkana. Kuten sanoin mieheni tyydyttaa minut seka fyysisesti etta henkisesti seka materiaalisesti.

En koe tarvetta olla ahne, jos mieheni pystyy tyydyttamaan viela toisenkin naisen, ei se ole minulta pois. Mielestani rakkautta on se, etta antaa vapautta eika se etta vangitsee.

Tiedatko, jos puristat lintua kammenissasi,kun se yrittaa paasta lentoon, se kuolee, mutta jos annat linnun olla avoimella kammenella, se pysyy siina.

Voinko vielä kysäistä, että miten miehesi suhtautuu kun nämä naiset ovat samassa tilassa sinun kanssasi, onko niinkuin ei mitään vai miten?
        Avíoliitossa ei ole vangitsemista se, että haluaa olla uskollinen ja molemmat sitä noudattavat.
        Älä pahastu kun kysyn, teillä vaan on niin erikoista, että pakko kysäistä.
        Rakastaako miehesi sinua ihan koko sydämestään vai oletko hänelle vain se lasten äiti?
        Onko hän sinusta mustasukkainen?
        Sallisiko hän sinulle muita miehiä?
        Missä te asutte?
        Tuntemani muslimimies, joka on todella harras, on sanonut minulle, että avioliitossa ensin tulee rakkaus, kunnioitus, sitten joku jota en muista jne. ja viimeisenä seksi mutta että seksi kuuluu vain ja ainoastaan avioparin kahdenkeskiseen elämään ja ettei kukaan muu saa nähdä alastonta vartaloa miehen eikä vaimon kuin ainoastaan aviopuoliso.
        Tähän sanomaan perustuen ihmettelen suuresti teidän käytäntöä.

• käsitä..
        abab1 kirjoitti:

minäkin olen muslimi ja minulle kuten myös miehelleni tuo asia on täysin absurdi. Siksi ihmettelen myös kovasti miten voit muslimina olla tuota mieltä. Jos miehesi haluaa panna muita, on hänen mentävä naimisiin tehdäkseen se. Minä en missään tapauksessa hyväksyisi toisia vaimoja. Meille seksi ja alastomuus ovat erittäin yksityisiä asioita, jotka jaamme ainoastaan keskenämme. Mieheni ei ole edes hihattomassa paidassa jos esim. meille tulee vieraita, vaan vetäisee päälleen vähintään t-paidan.
        Kyllä toisiaan rakastava pari löytää ratkaisun tuohonkin asiaan, jos tahtoo. Muita ei tarvitse lähteä panemaan. Mutta jokainen kuitenkin tehköön niinkuin parhaaksi näkee. Jos asia on sinulle ok, ei se ole minulta pois.

• vääntää
        kröhhöööm kirjoitti:

Ensinnäkin islam on teokratia, mikä tarkoittaa sitä että uskonto ja valtio on sama asia.

Joten se siitä, että keskustelu islamista ei kuuluisi tänne; koska se todella voi kuulua ihan yhtä hyvin tänne kuin uskonto palstalle.

Hyvänen aika; muslimien teot eivät ole Islamin vika?! No jos nuo ihmiset olivat olleet vaikka kristittyjä tai buddisteja niin eihän he koskaan olisi ehkä tehneet noita hirmutekojaan ainakaan muslimeina?

Islam maailman nopeiten kasvava uskonto?? Joopa joo... varmasti on, kun kysyt muslimilta ja itse olet suomalainen nainen!

Ne ihmiset jotka ovat konkreettisesti tekemisissä islamin kanssa työnsä puolesta ovat asiantuntijoita siinä missä kuka tahansa.

Minäkin opin muslimeilta koko ajan lisää islamista, mutta päinvastoin kuin eräillä suomalisnaisilla: mitä enemmän tiedän islamista sitä vastenmielisempi se on.

Tietysti ero on siinä että suomalainen nainen on rakastunut omaan muslimimieheensä ja hänen itsetuntonsa on olematon. Miten hän voisi vihata islamia ja samanaikaisesti rakastaa miestään?

Juuri tämän takia islam saallii avioliiton vain niinpäin että mies on muslimi ja kaikista lapsista tulee muslimeja. Tehokasta islamin levitystä!

Muistakaa meidän "ei muslimien" tulee olla suvaitsevaisia, muslimien taas ei, ja tämän meidän suurin suvaitsevaisuuden puolesta puhujia ovat ihmiset jotka eivät islamista tiedä mitään.

Ihan yhtä hyvin joku voisi vaatia suvaitsevaisuutta natseja kohtaan, kun ei tiedä natsismistä yhtään mitään.

Nämä ovat asioita, joista voi vääntää mailman tappiin asti, tuloksetta, joten antaa olla. Mielipiteeseen on jokaisella oikeus. Vastaan kuitenkin omasta näkökulmastani.
        Ihmisten pahat teot eivät ole uskonnon vaan ihmisen vika.

"Hyvänen aika; muslimien teot eivät ole Islamin vika?! No jos nuo ihmiset olivat olleet vaikka kristittyjä tai buddisteja niin eihän he koskaan olisi ehkä tehneet noita hirmutekojaan ainakaan muslimeina?"

Terävä havainto! Jos vaikka hindu tappaa jonkun, niin hän tekee sen hinduna.
        Tai kun kristitty ukko päättää posauttaa koko perheensä päiviltä, niin kristinuskohan se syypää on, koska tämä ukko oli kristitty. Aivan yhtä tolloa tekstiä..
        Kyllä se vika on ihmisen korvien välissä, silloin kun vastaavia hirmutekoja tekee.

Islam on maailman nopeiten kasvava uskonto.Selvitä.

Olen rakastunut mieheeni joo. Islamia en olisi aikoinani ottanut uskonnokseni, jos en sitä hyväksi kokisi.
        ´
        Minä olen kyllä suvaitsevainen. Jokainen tehkööt ratkaisunsa, ei ole millään tavalla minulta pois. Olen itse tyytyväinen elämääni, joten minun ei tarvitse käyttää aikaani muiden asioiden vatvomiseen. Sekä minulle että miehelleni on ihan se ja sama, vaikka uskoisit lyhtypylvääseen. Minä en uskoani kenellekään tyrkytä.

• kröhhööööm
        vääntää kirjoitti:

Nämä ovat asioita, joista voi vääntää mailman tappiin asti, tuloksetta, joten antaa olla. Mielipiteeseen on jokaisella oikeus. Vastaan kuitenkin omasta näkökulmastani.
        Ihmisten pahat teot eivät ole uskonnon vaan ihmisen vika.

"Hyvänen aika; muslimien teot eivät ole Islamin vika?! No jos nuo ihmiset olivat olleet vaikka kristittyjä tai buddisteja niin eihän he koskaan olisi ehkä tehneet noita hirmutekojaan ainakaan muslimeina?"

Terävä havainto! Jos vaikka hindu tappaa jonkun, niin hän tekee sen hinduna.
        Tai kun kristitty ukko päättää posauttaa koko perheensä päiviltä, niin kristinuskohan se syypää on, koska tämä ukko oli kristitty. Aivan yhtä tolloa tekstiä..
        Kyllä se vika on ihmisen korvien välissä, silloin kun vastaavia hirmutekoja tekee.

Islam on maailman nopeiten kasvava uskonto.Selvitä.

Olen rakastunut mieheeni joo. Islamia en olisi aikoinani ottanut uskonnokseni, jos en sitä hyväksi kokisi.
        ´
        Minä olen kyllä suvaitsevainen. Jokainen tehkööt ratkaisunsa, ei ole millään tavalla minulta pois. Olen itse tyytyväinen elämääni, joten minun ei tarvitse käyttää aikaani muiden asioiden vatvomiseen. Sekä minulle että miehelleni on ihan se ja sama, vaikka uskoisit lyhtypylvääseen. Minä en uskoani kenellekään tyrkytä.

Olet todellakin oikeassa siinä että SUOMESSA sinulla ja minulla on oikeus olla oma mielipide,

mutta jos Saudeissa kirjoittaisin tällaista kun täällä, MINÄ istuisin vankilassa! Jos Suomi olisi muslimi maa, istuisin myös jo vankilassa, se taas siitä sinun suvaitsevaisuudesta jolla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.

Tottahan toki jokainen ymmärtää että kiihkomuslimeitten hirmuteoilla ei ole yhtään mitään tekemistä Islamin kanssa!Hih!

Nyt täytyy muistaa, että kun puhumme "äärimuslimeista" maailmassa, emme puhu kourallisesta ihmisiä, vaan jos laskemme mukaan ne jotka heitä kannattavat, puhumme sadoista miljoonista muslimeista jotka kannattavat näitä ääri-islamisteja ja hirmutekoja joita he tekevät "in the Name of Allah the Most Merciful" elikä armollisen (!) laupiaan (!) Jumalansa nimessä.

Tästä suuresta äärimuslimien määrästä johtuu että jokaisessa päivän lehdessä jopa täällä Suomessa on uutisia nimenomaan muslimien tekemistä hirmutöistä.

Miksiköhän muitten uskontojen edustajat eivät samalla tavalla hallitse tätä hirmutekotilastoa?

Et varmaan voi tätä ymmärtää, mutta tilastoja voi tehdä monella tapaa kun lasketaan se miten joku uskonto kasvaa.

Miten lasket esimerkiksi muslimikäännynnäiset Islamilaisessa maailmassa. Tietänet muslimina että heidät saatetaan jopa tappaa jos käy ilmi että ovat kääntyneet toiseen uskontoon (kylläpä islam onkin taas niin suvaitsevainen uskonto!)

Miten nämä otetaan tilastoissa huomioon?

Muuten jos et tiedä: 21 kärkimaata jossa esim. kristittyjä vainotaan eniten ovat muslimimaita! Vaino ei todellakaan ole mitään pahoja katseita kuten teitä käännynnäismuslimeja kohtaan saatetaan kohdella täällä suomessa, vaan sitä että he saattavat menettää henkensä.(onpa suvaitsevainen uskonto!)

Olet oikeassa siinä, että yleensä sellaiset muslimikäännynnäis-naiset ovat täysin sokeita oman valitsemansa uskonnon/kulttuurin suhteen ja täysin kritiikittömiä kun menevät naimisiin miehen kanssa joka edustaa näitä.

Muslimit tietävät tämän, NAISEN ominaisuuden ja sallivat muslimimiehen nimenomaan tämän NAISTEN ominaisuuden takia, naida ei muslimi-naisia. Islam leviää!

Olet tyypillinen Suomalainen harhaanjohdettu SOKEA nainen jota ei voi muuta kuin sääliä.

• ja ihmisiä
        abab2 kirjoitti:

"Tiedatko, jos puristat lintua kammenissasi,kun se yrittaa paasta lentoon, se kuolee, mutta jos annat linnun olla avoimella kammenella, se pysyy siina."

Tiedätkö, että tuolla on lintuja, jotka oikeasti myös jäisivät siihen kämmenelle, eivätkä käyttäisi tilannetta hyväkseen ja lentelisi ympäriinsä kuten sinun "lintusesi". Se on sitä sitoutumista ja kunnioitusta. Rakkautta. Sinun miehellesi näitä asioita tärkeämpää vaikuttaisi olevan omien himojen tyydyttäminen. Miksi tyydyt moiseen? Parempaakin olisi saatavilla. Tosin vaikuttaa, ettei sinulla kovin suuria rakkauden tunteita miestäsi kohtaan ole. Jotenkin tunnekylmä vaikutelma kirjoituksistasi jää. No, kukin tavallaan.

• säästä säälisi!
        kröhhööööm kirjoitti:

Olet todellakin oikeassa siinä että SUOMESSA sinulla ja minulla on oikeus olla oma mielipide,

mutta jos Saudeissa kirjoittaisin tällaista kun täällä, MINÄ istuisin vankilassa! Jos Suomi olisi muslimi maa, istuisin myös jo vankilassa, se taas siitä sinun suvaitsevaisuudesta jolla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.

Tottahan toki jokainen ymmärtää että kiihkomuslimeitten hirmuteoilla ei ole yhtään mitään tekemistä Islamin kanssa!Hih!

Nyt täytyy muistaa, että kun puhumme "äärimuslimeista" maailmassa, emme puhu kourallisesta ihmisiä, vaan jos laskemme mukaan ne jotka heitä kannattavat, puhumme sadoista miljoonista muslimeista jotka kannattavat näitä ääri-islamisteja ja hirmutekoja joita he tekevät "in the Name of Allah the Most Merciful" elikä armollisen (!) laupiaan (!) Jumalansa nimessä.

Tästä suuresta äärimuslimien määrästä johtuu että jokaisessa päivän lehdessä jopa täällä Suomessa on uutisia nimenomaan muslimien tekemistä hirmutöistä.

Miksiköhän muitten uskontojen edustajat eivät samalla tavalla hallitse tätä hirmutekotilastoa?

Et varmaan voi tätä ymmärtää, mutta tilastoja voi tehdä monella tapaa kun lasketaan se miten joku uskonto kasvaa.

Miten lasket esimerkiksi muslimikäännynnäiset Islamilaisessa maailmassa. Tietänet muslimina että heidät saatetaan jopa tappaa jos käy ilmi että ovat kääntyneet toiseen uskontoon (kylläpä islam onkin taas niin suvaitsevainen uskonto!)

Miten nämä otetaan tilastoissa huomioon?

Muuten jos et tiedä: 21 kärkimaata jossa esim. kristittyjä vainotaan eniten ovat muslimimaita! Vaino ei todellakaan ole mitään pahoja katseita kuten teitä käännynnäismuslimeja kohtaan saatetaan kohdella täällä suomessa, vaan sitä että he saattavat menettää henkensä.(onpa suvaitsevainen uskonto!)

Olet oikeassa siinä, että yleensä sellaiset muslimikäännynnäis-naiset ovat täysin sokeita oman valitsemansa uskonnon/kulttuurin suhteen ja täysin kritiikittömiä kun menevät naimisiin miehen kanssa joka edustaa näitä.

Muslimit tietävät tämän, NAISEN ominaisuuden ja sallivat muslimimiehen nimenomaan tämän NAISTEN ominaisuuden takia, naida ei muslimi-naisia. Islam leviää!

Olet tyypillinen Suomalainen harhaanjohdettu SOKEA nainen jota ei voi muuta kuin sääliä.

Säästä hyvä ihminen myötätuntosi niille, jotka sitä tarvitsevat. Itse olen valintani tehnyt ja onnellinen siitä. Minä en tunne sinua kohtaan edes sääliä.
        Sanoin minun olevan suvaitsevainen, en uskonnon. Islamhan on ainut oikea uskonto, joten on ihan loogista, ettei se suvaitse kaikkea. Tästä voit olla mitä mieltä haluat. Se selviää meille kaikille kyllä aikanaan.

• kröhhöööm
        säästä säälisi! kirjoitti:

Säästä hyvä ihminen myötätuntosi niille, jotka sitä tarvitsevat. Itse olen valintani tehnyt ja onnellinen siitä. Minä en tunne sinua kohtaan edes sääliä.
        Sanoin minun olevan suvaitsevainen, en uskonnon. Islamhan on ainut oikea uskonto, joten on ihan loogista, ettei se suvaitse kaikkea. Tästä voit olla mitä mieltä haluat. Se selviää meille kaikille kyllä aikanaan.

Olet siis muslimi (hyvä oikeaoppinen muslimi kuten miehisikin)?

Sanot että islam ei ole suvaitsevainen, mutta sinä olet? Miten voit noudattaa suvaitsematonta uskontoa ja väiittä itse olevasi suvaitsevainen?

Elikä kun islamin nimissä olet suvaitsematon, niin SINÄ et ole suvaitsematon, vaan islam! Hih!

Islam AINOA oikea uskonto! Juupa juu kylläpä taas olet todella suvaitsevainen, ja voin kuvitella kuinka kunnioitat esim. kristittyjä, synnyinmaasi pääuskontoa ja sen kulttuuria, joka on yhtä sidoksissa kristinuskoon, kuin lähi-idän kulttuuri islamiin.

Et taida todellakaan tajuta edes itse kuinka ristiriitaisia ajatuksesi/kirjoituksesi ovat!

• abab3
        kertoisitko vielä kirjoitti:

Voinko vielä kysäistä, että miten miehesi suhtautuu kun nämä naiset ovat samassa tilassa sinun kanssasi, onko niinkuin ei mitään vai miten?
        Avíoliitossa ei ole vangitsemista se, että haluaa olla uskollinen ja molemmat sitä noudattavat.
        Älä pahastu kun kysyn, teillä vaan on niin erikoista, että pakko kysäistä.
        Rakastaako miehesi sinua ihan koko sydämestään vai oletko hänelle vain se lasten äiti?
        Onko hän sinusta mustasukkainen?
        Sallisiko hän sinulle muita miehiä?
        Missä te asutte?
        Tuntemani muslimimies, joka on todella harras, on sanonut minulle, että avioliitossa ensin tulee rakkaus, kunnioitus, sitten joku jota en muista jne. ja viimeisenä seksi mutta että seksi kuuluu vain ja ainoastaan avioparin kahdenkeskiseen elämään ja ettei kukaan muu saa nähdä alastonta vartaloa miehen eikä vaimon kuin ainoastaan aviopuoliso.
        Tähän sanomaan perustuen ihmettelen suuresti teidän käytäntöä.

Mieheni suhtautuu naihin naisiin ystavallisesti ja huumorintajulla, minun lasnaollessa.

Koska olen tavallisella kasityskyvylla varustettu, en voi tietaa miten mieheni pohjimmiltaan minua rakastaa, mutta han on saa minut tuntemaan olevani rakastettu ja suojeltu.

Muut miehet eivat kohtele minua epakunnioittavasti ja jos viitteita tallaisesta on ollut, niin mieheni on kaynyt kasirysyyn toisen miehen kanssa. Samoin mieheni aina ennen mitaan suunnitelmiaan, varmistaa minulta ja lapsilta, sopiiko vai eiko.

En jaksaisi enaa muita miehia omani lisaksi. Han haluaisi joka paiva aktia, mutta omat voimavarani ovat eri potenssissa kuin hanen.

Asumme eraassa Euroopan suurkaupungissa ja osan vuotta islaminuskoisessa kuningaskunnassa.

• kröhhöööm
        säästä säälisi! kirjoitti:

seuraavaksi joudun varmaan käymään "keskustelun" natsin kanssa joka väittää silmät kirkkaana olevansa suvaitsevainen vaikka natsismi ei olekkaan sitä!

Sitten sama henkilö väittää että kun hän on hyvä natsi ja tekee julmuuksia niin että ei HÄN niitä julmuuksia tee vaan natsismi. Natsismi on paha ja suvaitsematon toisin kuin hän itse.

Kuinka aivopestyjä nämä Suomen naiset ovatkaan. Mitä se rakkaus teettääkään naisille.

Muslimiksi kääntyneitä naisia on kusetettu TODELLA paljon, heillä menee oma aikansa tajuta se, ja sitten kun he tajuavat asian se on liian myöhäistä. Suvaitaan vaan islamia, ollan suvaitsevaisia jeeee

• Kertoisitko vielä
        abab3 kirjoitti:

Mieheni suhtautuu naihin naisiin ystavallisesti ja huumorintajulla, minun lasnaollessa.

Koska olen tavallisella kasityskyvylla varustettu, en voi tietaa miten mieheni pohjimmiltaan minua rakastaa, mutta han on saa minut tuntemaan olevani rakastettu ja suojeltu.

Muut miehet eivat kohtele minua epakunnioittavasti ja jos viitteita tallaisesta on ollut, niin mieheni on kaynyt kasirysyyn toisen miehen kanssa. Samoin mieheni aina ennen mitaan suunnitelmiaan, varmistaa minulta ja lapsilta, sopiiko vai eiko.

En jaksaisi enaa muita miehia omani lisaksi. Han haluaisi joka paiva aktia, mutta omat voimavarani ovat eri potenssissa kuin hanen.

Asumme eraassa Euroopan suurkaupungissa ja osan vuotta islaminuskoisessa kuningaskunnassa.

Jos vielä näihin vastaisit, sitten en tahdo häiritä enää: miltä sinusta tuntuu kun miehesi saapuu kotiin seksireissultaan? Eikö sinua inhota?
        Jääkö kaikki ne sekstailut toisten kanssa miehesi mieleen ja ajatteleeko ja kaipaako hän niitä naisia myös teillä kotona?
        Hei ihan tosi, ihan oikeesti kerro miltä sinusta tuntuu.
        Miltä sinusta tuntuu kun miehesi suhtautuu niihin naisiin ystävällisesti ja huumorintajulla sinun läsnäollessa mutta jos poistut siitä tilasta niin silloinhan miehesi voi olla kopeloimassa niitä toisia heti kun et näe, ihan tosi pakkohan sen on sinua inhottaa!
        Miltä sinusta tuntuu kun ne toiset naiset supisevat keskenään että miehesi sekstaa heidän kanssaan ja sinä et tiedä (vaikka tiedätkin) ja hehän voivat nauraa ja ivata sinua.
        Kuinka voit antaa miehesi koskea sinuun itseesi muiden jälkeen?
        Oletko muuten töissä vai elättääkö miehesi sinut?
        Olisi ihanaa jos olisi kahdessa eri maassa kodit niinkuin teillä.
        Harrastaako miehesi tuota "pettämistä" molemmissa paikoissa?
        Muuten, kaikkea hyvää sulle ja jos alkaa tuntumaan ilkeältä miehesi jutut niin se on ihan normaali ajatus ja tunne, ei sinunkaan pidä kaikkea sulattaa.

• Abab4
        Kertoisitko vielä kirjoitti:

Jos vielä näihin vastaisit, sitten en tahdo häiritä enää: miltä sinusta tuntuu kun miehesi saapuu kotiin seksireissultaan? Eikö sinua inhota?
        Jääkö kaikki ne sekstailut toisten kanssa miehesi mieleen ja ajatteleeko ja kaipaako hän niitä naisia myös teillä kotona?
        Hei ihan tosi, ihan oikeesti kerro miltä sinusta tuntuu.
        Miltä sinusta tuntuu kun miehesi suhtautuu niihin naisiin ystävällisesti ja huumorintajulla sinun läsnäollessa mutta jos poistut siitä tilasta niin silloinhan miehesi voi olla kopeloimassa niitä toisia heti kun et näe, ihan tosi pakkohan sen on sinua inhottaa!
        Miltä sinusta tuntuu kun ne toiset naiset supisevat keskenään että miehesi sekstaa heidän kanssaan ja sinä et tiedä (vaikka tiedätkin) ja hehän voivat nauraa ja ivata sinua.
        Kuinka voit antaa miehesi koskea sinuun itseesi muiden jälkeen?
        Oletko muuten töissä vai elättääkö miehesi sinut?
        Olisi ihanaa jos olisi kahdessa eri maassa kodit niinkuin teillä.
        Harrastaako miehesi tuota "pettämistä" molemmissa paikoissa?
        Muuten, kaikkea hyvää sulle ja jos alkaa tuntumaan ilkeältä miehesi jutut niin se on ihan normaali ajatus ja tunne, ei sinunkaan pidä kaikkea sulattaa.

Ensinnakin mieheni osaa jo ammattinsa puolesta suojautua sukupuoliteitse tarttuvia tauteja vastaan. Toisekseen mista mina tietaisin onko han juuri nyt tulossa naisen luota, ei han sellaista koskaan kerro.

Varmasti hanen muistiinsa jaa jaljet nautinnollisista hetkista ja ajattelee heita. Ei minua myoskaan harmita, jos han katselee eroottisia elokuvia ja samalla tyydyttaa itseaan.

Toiset naiset eivat ole minulle tarkeita ihmissuhteita, eli heidan puheensa eivat kosketa minua. He palvelevat mieheni tarpeita, silloin kun mina en jaksa tai halua. Jollain tavoin se on iso apu minulle.

Tiedan heidan hemmottelevan miestani ruualla, hieronnalla ja kauniilla sanoilla.

Minulla on oma mielenkiintoinen urani ja teen paljon toita. Me kummatkin tulemme taloudellisesti toimeen ilman toistemme tukea. Kaytannossa mies kuitenkin rahoittaa lahes tulkoon kaiken ja omat ansioni ovat vain omaan kayttooni.

• sanottu...
        kröhhöööm kirjoitti:

Olet siis muslimi (hyvä oikeaoppinen muslimi kuten miehisikin)?

Sanot että islam ei ole suvaitsevainen, mutta sinä olet? Miten voit noudattaa suvaitsematonta uskontoa ja väiittä itse olevasi suvaitsevainen?

Elikä kun islamin nimissä olet suvaitsematon, niin SINÄ et ole suvaitsematon, vaan islam! Hih!

Islam AINOA oikea uskonto! Juupa juu kylläpä taas olet todella suvaitsevainen, ja voin kuvitella kuinka kunnioitat esim. kristittyjä, synnyinmaasi pääuskontoa ja sen kulttuuria, joka on yhtä sidoksissa kristinuskoon, kuin lähi-idän kulttuuri islamiin.

Et taida todellakaan tajuta edes itse kuinka ristiriitaisia ajatuksesi/kirjoituksesi ovat!

Koska islam on oikea uskonto, sen säännöt on ne, joiden mukaan meidän tulisi pyrkiä elämään. Ihan loogista, että nämä säännöt eivät suvaitse kaikkea. Olisikin aika outoa, että Islam olisi ainoa oikea uskonto, mutta silti suvaitsisi kaiken muunkin, silloinhan se ei sitä olisi.
        Muslimi on edelleen eri asia kuin Islam. Ihmisten luonteenpiirteet ovat erilaisia, ja kuten aiemmin sanoin, minulle on ihan sama vaikka kumartelisit lyhtypylvästä. En voi kunnioittaa sitä, mutta en tee siitä minkäänlaista numeroa. Jokainen tekee valintansa. Tuomitseminen ei ole minun tehtäväni.
        Minun kunnioitukseni ei ole uskonnosta kiinni. Kunnioitan esim. omia vanhempiani ja monia muitakin ei-muslimeja, jotka mielestäni sen ansaitsevat.

• kuka ei..
        kröhhöööm kirjoitti:

seuraavaksi joudun varmaan käymään "keskustelun" natsin kanssa joka väittää silmät kirkkaana olevansa suvaitsevainen vaikka natsismi ei olekkaan sitä!

Sitten sama henkilö väittää että kun hän on hyvä natsi ja tekee julmuuksia niin että ei HÄN niitä julmuuksia tee vaan natsismi. Natsismi on paha ja suvaitsematon toisin kuin hän itse.

Kuinka aivopestyjä nämä Suomen naiset ovatkaan. Mitä se rakkaus teettääkään naisille.

Muslimiksi kääntyneitä naisia on kusetettu TODELLA paljon, heillä menee oma aikansa tajuta se, ja sitten kun he tajuavat asian se on liian myöhäistä. Suvaitaan vaan islamia, ollan suvaitsevaisia jeeee

Onko omilla aivoilla ajattelu, lukeminen ja tutkiminen aivopesua? Kerrataan nyt VIELÄ KERRAN, että itse olen uskonnostani päättänyt. Miten helvetissä se sinua voi noin pahasti nakertaa? "Suvaitaan vaan Islamia jee"......hohhoijaa..ainakin minun ystäväni ja tuttavani ovat suurimmaksi osaksi ei-muslimeja, minulle se ei ainakaan ole mikään ongelma. En minä ketään tapa, niin kauan kuin omaa henkeäni ei uhata uskonnon vuoksi.
        Ketä on kusetettu niin, mitäs jos et taikinoi tuota asiaa sen enempää, se selviää kyllä sinullekin, vaikkakin silloin on jo myöhäistä. No, valinta on edelleen jokaisen oma.

• muslimi...
        Abab4 kirjoitti:

Ensinnakin mieheni osaa jo ammattinsa puolesta suojautua sukupuoliteitse tarttuvia tauteja vastaan. Toisekseen mista mina tietaisin onko han juuri nyt tulossa naisen luota, ei han sellaista koskaan kerro.

Varmasti hanen muistiinsa jaa jaljet nautinnollisista hetkista ja ajattelee heita. Ei minua myoskaan harmita, jos han katselee eroottisia elokuvia ja samalla tyydyttaa itseaan.

Toiset naiset eivat ole minulle tarkeita ihmissuhteita, eli heidan puheensa eivat kosketa minua. He palvelevat mieheni tarpeita, silloin kun mina en jaksa tai halua. Jollain tavoin se on iso apu minulle.

Tiedan heidan hemmottelevan miestani ruualla, hieronnalla ja kauniilla sanoilla.

Minulla on oma mielenkiintoinen urani ja teen paljon toita. Me kummatkin tulemme taloudellisesti toimeen ilman toistemme tukea. Kaytannossa mies kuitenkin rahoittaa lahes tulkoon kaiken ja omat ansioni ovat vain omaan kayttooni.

Ei ainakaan sitten uskova.
        Eroottiset elokuvat ovat haram. Ja varsinkin muiden kuin vaimon kanssa sekstailu. Käsittämätöntä.....Minä en ikipäivänä suostuisi jakamaan miestäni. Se on avioparien velvollisuus tyydyttää toisen seksuaaliset tarpeet. Mies ei saa ottaa edes toista vaimoa pelkästään seksin takia. Eli ei teillä ainakaan Islamin mukaan toimita, mutta tuomitseminenhan ei ole minun tehtäväni.

• kröhhööööm
        kuka ei.. kirjoitti:

Onko omilla aivoilla ajattelu, lukeminen ja tutkiminen aivopesua? Kerrataan nyt VIELÄ KERRAN, että itse olen uskonnostani päättänyt. Miten helvetissä se sinua voi noin pahasti nakertaa? "Suvaitaan vaan Islamia jee"......hohhoijaa..ainakin minun ystäväni ja tuttavani ovat suurimmaksi osaksi ei-muslimeja, minulle se ei ainakaan ole mikään ongelma. En minä ketään tapa, niin kauan kuin omaa henkeäni ei uhata uskonnon vuoksi.
        Ketä on kusetettu niin, mitäs jos et taikinoi tuota asiaa sen enempää, se selviää kyllä sinullekin, vaikkakin silloin on jo myöhäistä. No, valinta on edelleen jokaisen oma.

olet oiekassa siinä, että kun kerran kuolemme, saamme 100 varmasti tietää ketä on kusetettu ja ketä ei. Sinua on kuitenkin 100 varmasti kusetettu.

• Näin on!
        kröhhööööm kirjoitti:

olet oiekassa siinä, että kun kerran kuolemme, saamme 100 varmasti tietää ketä on kusetettu ja ketä ei. Sinua on kuitenkin 100 varmasti kusetettu.

Voin sanoa sinulle täysin samat sanat. Paitsi, että muslimina jätän tuomitsemisen sille, kelle se kuuluu, hän kyllä kertoo sinulle ketä on kusetettu, ole huoleti.

• Sannallah
        kertoisitko mulle kirjoitti:

Muslimilla saa olla neljä vaimoa koska hänen kykynsä ovat moninkertaiset suomiäijään verrattuna.
        Epävirallisesti vielä paljon enemmänkin ja jokainen tulee tyydytetyksi niin, että tuskin jalat kantavat.
        Nuo jutut kameleiden ja lampaiden naimisesta saattavat olla tosiakin, sillä niin hurjat halut muuslimimihillä on. Vieläkö ihmettelet, miksi suomalainen kaljamahan jättänyt ikänsä sitä suurta O:ta vaille jäänyt valitsee tosimiehen eikä keppanajuoppoa?

• Voi sinua
        abab1 kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=24LNQfIxbXI&NR=1

Tässä näet ehkä tulevaisuutesi.
        Kyllä ovat niin helliä ja huomaavaisia hamaan loppuun asti.

• bidraldi
        Voi sinua kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=24LNQfIxbXI&NR=1

Tässä näet ehkä tulevaisuutesi.
        Kyllä ovat niin helliä ja huomaavaisia hamaan loppuun asti.

Onneksi minun ei tarvitse panoani katsella loppuun asti jos se tuollaiseksi muuttuisi;D
        Jotakin etua määräaikaistetusta seksisuhteesta siis... kun nyt vain pysyisi vain seksin tasolla myös minunkin puolelta ettei liukuisi taas rakkauden turhiin kuvitelmiin.... tai ettei suhde jatkuisi hamaan kuolemaansa saakka (siis tunne kuolemaan ja se on oikeastaan pahempi kuin avoin viha, ihminen muuttuu toista kohtaan niin kylmäksi, että melkein koko talo jäätyy siihen hyytävyyteen mitä on puolisoiden välisessä katseessa)

• aivan..
        Sannallah kirjoitti:

Muslimilla saa olla neljä vaimoa koska hänen kykynsä ovat moninkertaiset suomiäijään verrattuna.
        Epävirallisesti vielä paljon enemmänkin ja jokainen tulee tyydytetyksi niin, että tuskin jalat kantavat.
        Nuo jutut kameleiden ja lampaiden naimisesta saattavat olla tosiakin, sillä niin hurjat halut muuslimimihillä on. Vieläkö ihmettelet, miksi suomalainen kaljamahan jättänyt ikänsä sitä suurta O:ta vaille jäänyt valitsee tosimiehen eikä keppanajuoppoa?

mikä aiheuttaa moisen katkeruuden? Etkö kelvannut suomalaiselle? En tiedä muista miehistä, mutta minulle pieni humala aiheuttaa aivan kauhean seisokin ja voisin panna tuntitolkulla ja lati ei pala. Monet naiset ovat sanoneetkin että eivät enää anna minulle kun olen jurrissa, ei paikat kestä. Pitänee kokeilla tuollaista 4 naisen kanssa kimppaa..... mielenkiintoinen ajatus.

• just joo

näköjään ole elämässä muuta kuin miettiä tuollaisia. Näkyy kovasti muiden elämä kiinnostavan.
      Ps. varo ettei naapurit huomaa kun kurkit salaa ikkunasta.

• tarapana

kukaan voi olla 100% varma kenenkään uskollisuudesta? Itse en voisi vannoa kenellekään satavarmasti, että tulen olemaan uskollinen loppuelämäni...

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6225
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3896
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2851
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2400
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2282
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1332
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1291
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1266
    Aihe