Minkälaisen elämänopetuksen saat

zisel

tästä? http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/index.php?paiva=31&kuukausi=08&vuosi=1991

Mulle tuli tällanen:

Numerologinen elämänopetuksen numero on 5.

Numero 5: Fyysinen
Aistillisuus, fyysinen toiminta ja päätöksentekokyky ovat numero 5 elämänopetuksina. Hän on viihdyttäjä ja nautintoja hakeva henkilö. Hän on fyysisesti kestävä ja hänet löydät usein urheiluharrasteiden parista. Fyysisyys ja toiminta aistien varassa on vahvuus, jonka avulla hän oppii parhaiten tekemällä kuin lukemalla. Aistillisuus voi mennä yli hyväksyttyjen rajojen. Vapaus ja sen kaipuu on voimakas. Hän ei viihdy paikalleen sidottuna vaan tarvitsee liikkumatilaa. Yksi merkittävä tekijä vapaudessa on myös se, ettei hän ole paras henkilö tekemään päätöksiä. Elämän eteen tuomat tilaisuudet kun kannustavat enemmän kokemusten hankkimiseen kuin sitovien päätösten tekemiseen.

29

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivämäärä

      siihen piti naputtaa?

      Ajattelin laittaa tulevan hääpäiväni ja vastaus oli tällainen:

      Tarkista antamasi päivämäärä: 29.2.2009 !

      • zisel

        syntymäaika :D


      • käy kyllä
        zisel kirjoitti:

        syntymäaika :D

        29.2.2010 :kin

        Morsiammen paikkakin on vielä avoinna.

        Miten ois? Pidetäänkö siitä kiinni?


      • zisel
        käy kyllä kirjoitti:

        29.2.2010 :kin

        Morsiammen paikkakin on vielä avoinna.

        Miten ois? Pidetäänkö siitä kiinni?

        oot vihille viemässä? No mennään vaan. Häät mä kyllä haluisinkin ( ne lahjat) :D


      • käy
        zisel kirjoitti:

        oot vihille viemässä? No mennään vaan. Häät mä kyllä haluisinkin ( ne lahjat) :D

        kaikki pantavan näköiset naiset, joille käy päivämäärä 29.2. kaikkina muina vuosina paitsi karkausvuosina :)


      • mukaan.
        zisel kirjoitti:

        oot vihille viemässä? No mennään vaan. Häät mä kyllä haluisinkin ( ne lahjat) :D

        Numerologinen elämänopetuksen numero on 3.

        Numero 3: Me

        Kommunikointikyky, toiminta ryhmässä ja muuntumiskykyisyys ovat numero 3 elämänopetuksina. Elohopean vilkas käytös ja impulsiivisuus ovat helposti tunnistettavissa tästä luovasta monipuolisesta henkilöstä. Hän on ryhmäsidonnainen jopa siinä määrin, että hakeutuu ryhmään ollessaan allapäin. Hän elää luonnonlapsen tavoin vailla huolia ja murheita. Hänellä on älyllinen ja intuitiivinen mieli. Muut rationaaliset ihmiset paheksuvat hänen tapaansa elää, sillä hän jos kuka elää hetkessä. Vaikka hän viihtyy hyvin ryhmässä, hän on sisimmältään ujo ja toiminnallaan pyrkii painamaan ujouden piiloon. Sosiaalisten kontaktien määrä on suuri ja hänellä on hyvä muisti asioiden suhteen. Haasteena onkin saada jotain näkyvää aikaan sovitun aikataulun mukaisesti. Ennalta sovittavat asiat ovat hankalia hänelle, näihin kuuluu myös sitoutuminen vakaaseen ihmissuhteeseen.

        Kelpaako? Sopii ainakin hyvin teemaan.


    • (n)

      että palstalaiset nauravat sinulle?

    • ...

      Ei voi pitää paikkansa. Tällaisen tuloksen sain:

      Itsenäisyys, kyky tehdä päätöksiä ja aloitteellisuus ovat numero 1 elämänopetuksina. Älyllisyys ja itsevarmuus näkyvät hänestä. Hän on aloituksien henkilö saaden ideat ja hankkeet liikkeelle. Aloitteellisuudessaan hän on niin tuottelias, että on hyvä varmistaa, että on muita henkilöitä jatkamassa asioita, joita hän on saanut liikkeelle. Hänellä on kunnisnhimoa ja kyky tehdä päätöksiä. Päätöksentekokyky tekee hänestä luonnollisen johtajan, jota korostaa maskuliininen käytös. Asioiden suhteen hän on kriittinen. Parempi on, että hän keksii asiat ja muut mukautuvat hänen ohjaukseensa. Haasteena hänellä on ottaa muut huomioon ja näyttää myös omia tunteitaan.

      • zisel

        Petellä.


    • thin.ice

      Tällasen anto. Osaksi tunnistan itseni, osa on aivan vierasta.

      Numerologinen elämänopetuksen numero on 8.
      Numero 8: Etsijä
      Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus ovat numero 8 elämänopetuksina. Hänen luontainen optimistisuus ja usko omiin voimiin saa hänet näyttämään uhmakkaana ja uhkarohkeana. Uteliaisuus ja itsenäisyys tekevät hänestä maailmanamatkaajan, joka tutustuu uusiin ja mieltä kiehtoviin paikkoihin. Hän on keräilijä, joka keskittyy mielummin laatuun kuin määrään. Rahan ja omaisuuden kerääminen on yksi tapa kohdistaa omat päämääränsä itselle tärkeisiin asioihin. Ryhmässä hän on johtaja ja työskentelee tuotteliaasti ja aktivoi myös ryhmän tekemään parasta mahdollista tulosta. Tarve saada hankkeet päätökseen ei suo riittävästi aikaa pysähtyä miettimään omaa elämäänsä. Elääkö hän elämäänsä muiden avulla tai kautta vai saako itse päätettyä mitä tehdä elämällään?

      • zisel

        yhtään paikkaansa?


      • thin.ice
        zisel kirjoitti:

        yhtään paikkaansa?

        Osittain kai tuo piti paikkansa mutta kyllä jotkut kohdat oli hiukka vierasta. Mun mielestä kyllä pitää satsata laatuun eikä määrään mutta tuo rahajuttu ei oikein osunu. Enkä kyllä näe itseäni oikein johtaja tyyppinäkään, ennemminkin peesailen vierestä. Kuin osuva sun "ennuste" oli


      • zisel
        thin.ice kirjoitti:

        Osittain kai tuo piti paikkansa mutta kyllä jotkut kohdat oli hiukka vierasta. Mun mielestä kyllä pitää satsata laatuun eikä määrään mutta tuo rahajuttu ei oikein osunu. Enkä kyllä näe itseäni oikein johtaja tyyppinäkään, ennemminkin peesailen vierestä. Kuin osuva sun "ennuste" oli

        mikä mulle tuli oli kuin nakutettu :)


    • näköjään....

      17-vuotias, kuten arvelinkin

      • ...

        Mikäs sen ihanampaa olis kuin olla 17-vuotias ja ihana tyttö? Koko elämä edessä.


    • Numerologinen elämänopetuksen numero on 8.
      Numero 8: Etsijä
      Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus ovat numero 8 elämänopetuksina. Hänen luontainen optimistisuus ja usko omiin voimiin saa hänet näyttämään uhmakkaana ja uhkarohkeana. Uteliaisuus ja itsenäisyys tekevät hänestä maailmanamatkaajan, joka tutustuu uusiin ja mieltä kiehtoviin paikkoihin. Hän on keräilijä, joka keskittyy mielummin laatuun kuin määrään. Rahan ja omaisuuden kerääminen on yksi tapa kohdistaa omat päämääränsä itselle tärkeisiin asioihin. Ryhmässä hän on johtaja ja työskentelee tuotteliaasti ja aktivoi myös ryhmän tekemään parasta mahdollista tulosta. Tarve saada hankkeet päätökseen ei suo riittävästi aikaa pysähtyä miettimään omaa elämäänsä. Elääkö hän elämäänsä muiden avulla tai kautta vai saako itse päätettyä mitä tehdä elämällään?

      • Huomenna...

        on 13. päivä ja perjantai.

        Et ois sanonu mitään. En ois ees huomannu.


    • laskettuna, ei yllätystä

      Numero 6: Hoitaja
      Vastuun kantaminen, myötätunto ja avuliaisuus ovat numero 6 elämänopetuksina.Vastuunkantaminen ja muiden asioiden hoitaminen saa hänet näyttämään henkilöltä, jolle voi antaa hoidettavaksi vastuunalaisia tehtäviä. Tunteellisuus ja lämminsydämellisyys edesauttavat häntä kohtaamaan muita ihmisiä. Hän on 'sisar hento valkoinen', vähään tyytyvä, mutta paljoon pystyvä. Muiden etu ajaa hänen etunsa edelle. Tästä johtuen, hän joustaa ajoittain yli sen, mihin hän pystyy. Tästä voi syntyä marttyyrimielialaa, etteivät muut huolehdi itse omista asioistaan. Hänen on opittava tuntemaan rajansa ja huolehtimaan ensin omista tarpeistaan, sen jälkeen muiden. Opettajana hän on opastava ja huolehtii kaikkien yhtäläisestä hyvinvoinnista. Ajoittain tunteet vievät virran tavoin ja tuona hetkenä auttava olkapää on hänelle paikallaan.
      Elämänopetuksen numero 6 sisältää myös mestariluvun 33, joka ilmentää elämänopetuksen numeron korkeampaa astetta. Mestariluku on mahdollisuus, jonka tämän numeron kantaja voi ottaa käyttöön elämässään

    • zisel

      siihen. Mä en huomannutkaan alotuksessani sanoa sitä...

    • vänkyrä-nainen

      Numerologinen elämänopetuksen numero on 8.


      Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus ovat numero 8 elämänopetuksina. Hänen luontainen optimistisuus ja usko omiin voimiin saa hänet näyttämään uhmakkaana ja uhkarohkeana. Uteliaisuus ja itsenäisyys tekevät hänestä maailmanamatkaajan, joka tutustuu uusiin ja mieltä kiehtoviin paikkoihin. Hän on keräilijä, joka keskittyy mielummin laatuun kuin määrään. Rahan ja omaisuuden kerääminen on yksi tapa kohdistaa omat päämääränsä itselle tärkeisiin asioihin. Ryhmässä hän on johtaja ja työskentelee tuotteliaasti ja aktivoi myös ryhmän tekemään parasta mahdollista tulosta. Tarve saada hankkeet päätökseen ei suo riittävästi aikaa pysähtyä miettimään omaa elämäänsä. Elääkö hän elämäänsä muiden avulla tai kautta vai saako itse päätettyä mitä tehdä elämällään?


      Jeps.

    • cat_on_fire

      Numerologinen elämänopetuksen numero on 8.

      Numero 8: Etsijä

      Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus ovat numero 8 elämänopetuksina. Hänen luontainen optimistisuus ja usko omiin voimiin saa hänet näyttämään uhmakkaana ja uhkarohkeana. Uteliaisuus ja itsenäisyys tekevät hänestä maailmanamatkaajan, joka tutustuu uusiin ja mieltä kiehtoviin paikkoihin. Hän on keräilijä, joka keskittyy mielummin laatuun kuin määrään. Rahan ja omaisuuden kerääminen on yksi tapa kohdistaa omat päämääränsä itselle tärkeisiin asioihin. Ryhmässä hän on johtaja ja työskentelee tuotteliaasti ja aktivoi myös ryhmän tekemään parasta mahdollista tulosta. Tarve saada hankkeet päätökseen ei suo riittävästi aikaa pysähtyä miettimään omaa elämäänsä. Elääkö hän elämäänsä muiden avulla tai kautta vai saako itse päätettyä mitä tehdä elämällään?

    • rusalkaa

      Numerologinen elämänopetuksen numero on 7.

      Numero 7: Tutkija

      Analyyttisyys, objektiivisuus ja älyllisyys ovat numero 7 elämänopetuksina. Hän on parhaimmillaan työskennellessään älyä ja laajaa tietopohjaa vaativissa tehtävissä. Työskentely yksin omissa oloissaan on hänelle ominaista, muut jopa alkavat kutsua häntä erakoksi tämän käyttäytymispiirteen vuoksi. Tutkijana ja opettajana hän voi toteuttaa omaa kutsumustaan. Hän on tutkija ja pioneeri, joka avaa tien uudelle. Hän on myös idealistinen uudistaja ja omaa mystisen otteen elämään. Ihmissuhteissa hänellä on haasteita pärjätä kumppaninsa kanssa. Hänen elämänsuunta selkytyy usein vasta myöhemmin aikuisuudessa. Pohjautuuhan hänen osaaminen tietoon, jonka kartuttaminen on hänelle mieluisimpia tehtäviä elämässä.

    • Numero 1: Minä

      Itsenäisyys, kyky tehdä päätöksiä ja aloitteellisuus ovat numero 1 elämänopetuksina. Älyllisyys ja itsevarmuus näkyvät hänestä. Hän on aloituksien henkilö saaden ideat ja hankkeet liikkeelle. Aloitteellisuudessaan hän on niin tuottelias, että on hyvä varmistaa, että on muita henkilöitä jatkamassa asioita, joita hän on saanut liikkeelle. Hänellä on kunnisnhimoa ja kyky tehdä päätöksiä. Päätöksentekokyky tekee hänestä luonnollisen johtajan, jota korostaa maskuliininen käytös. Asioiden suhteen hän on kriittinen. Parempi on, että hän keksii asiat ja muut mukautuvat hänen ohjaukseensa. Haasteena hänellä on ottaa muut huomioon ja näyttää myös omia tunteitaan.

    • Anonymous random visitor

      Numero 4: Rakentaja

      Käsinkosketeltava, luonnonläheinen ja turvallisuuden tunnetta tukeva toiminta ovat numero 4 elämänopetuksina. Hänen tulee löytää itsestään voima ja kestävyys saattaa asiat päätökseen. Tämän vuoksi hän on luottamuksen arvoinen muiden silmissä, koska on jalat maassa-ihminen. Vastaavasti uudistushalu ei ole vahvin alue. Turvallisuuden tunteen takaamiseksi hänen ajatusmaailmansa on konservatiivinen. Hän on tehokas, mutta hieman kapea-alainen jopa itsepäisyyteen asti.//no älä) Konsevatiivisuus ja materialistiset arvot ovat esillä hänen elämässään. Niinpä hän varautuu pahimman varalle ja on raha-asioissa itsenäinen.//niin totta) Kiinteä omaisuus, kuten oma omistusasunto, tuntuu varmalta ratkaisulta.

      Elämänopetuksen numero 4 sisältää myös mestariluvun 22, joka ilmentää elämänopetuksen numeron korkeampaa astetta. Mestariluku on mahdollisuus, jonka tämän numeron kantaja voi ottaa käyttöön elämässään

      Mestariluku 22: Arkkitehti

      Mestariluku ilmentää toimintaa elämän arkkitehtinä, joka tuo ajatuksia ja ideoita toiminnan tasolle. Hänellä on rakenteellisen numero 4 energiat taustalla, jonka hän ilmentää laaja-aalaisena toimintaja abstaktien asioiden toteuttajana. Tämän vuoksi arkkitehti kuvaa parheiten hänen rooliaan. // hmm, vai niin.)

    • almasty

      Tuli mullekin aika monet kohdat mun mielestä osui kohdalleen varsinkin tuo vapauden kaipuu ja liikkumatilan tarve.

    • ........

      No joo,kyllä toi meni yllättävänkin oikein.
      Numero 2: Sinä ja minä
      Kahdenkeskiset suhteet, läheisyyden tarve ja mukautumiskyky ovat numero 2 elämänopetuksina. Ihmissuhteisiin suuntaunut ja suhdetoiminnassa aktiivinen henkilö on uhrautuvainen kumppaininsa suhteen. Työparina hän mukautuu helposti toisen hyväksi. Hän on omistushaluinen, sillä tunne siitä, että hän muodostaa yhteisen yksikön valitsemansa parin kanssa voimistaen omaa turvallisuuden tunnettaan. Kommunikointitilanteissa hän ottaa suoran yhteyden mielummin muiden silmien ulottumattomissa. Hän haluaa omistautua parilleen. Hän on pehmeä ja tunteellinen. Suhteet ovat osa sosiaalista toimintaa. Haasteena hänellä on sallia kumppanilleen liikkumatilaa ja oppia tarpeen tulleen olemaan myös yksin.
      Elämänopetuksen numero 2 sisältää myös mestariluvun 11, joka ilmentää elämänopetuksen numeron korkeampaa astetta. Mestariluku on mahdollisuus, jonka tämän numeron kantaja voi ottaa käyttöön elämässään
      Mestariluku 11: Opettaja
      Mestariluku ilmentää toimintaa opettajana, muiden ohjaajana. Hänellä on suhdeluvun 2 energiat taustalla, jonka hän ilmentää yksilön lisäksi myös ryhmiä kohtaan. Tämän vuoksi opettaja edustaa yhtä monista ryhmiin kohdistuvista rooleista.

    • cookos

      Pitää paikkaansa aika tarkkaan :D


      Numero 9: Opastaja
      Epäitsekkyys, humaanius ja toisten auttaminen ovat numero 9 elämänopetuksina. Hänen epäsovinnainen ja ajoittain idealistinen suhtautuminen maailmaan erottaa hänen helposti massasta. Hän vaikuttaa oman tien kulkijalta, jonka rinnalla muut voivat oppia uusia arvokkaita asioita elämästä ja itsestään. Hän opettaa muita yksinkertaisesti omalla esimerkillään ja on avulias apua tarvitseville. Parantaminen elämän kaikilla tasoilla on yksi tärkeimmistä hänelle suoduista tehtävistä. Oman tien kulkija voi loukkaantua helposti, koska toiset eivät näe hänessä piileviä kykyjä. Monipuolisuudestaan johtuen hänen on vaikea sanoa, mikä hänestä tulee isona ja tuo päivä saattaa odotuttaa ...

    • rapiskarpalo

      olen :>>

      Opastaja
      Epäitsekkyys, humaanius ja toisten auttaminen ovat numero 9 elämänopetuksina. Hänen epäsovinnainen ja ajoittain idealistinen suhtautuminen maailmaan erottaa hänen helposti massasta. Hän vaikuttaa oman tien kulkijalta, jonka rinnalla muut voivat oppia uusia arvokkaita asioita elämästä ja itsestään. Hän opettaa muita yksinkertaisesti omalla esimerkillään ja on avulias apua tarvitseville. Parantaminen elämän kaikilla tasoilla on yksi tärkeimmistä hänelle suoduista tehtävistä. Oman tien kulkija voi loukkaantua helposti, koska toiset eivät näe hänessä piileviä kykyjä. Monipuolisuudestaan johtuen hänen on vaikea sanoa, mikä hänestä tulee isona ja tuo päivä saattaa odotuttaa ...

    • Numerologinen elämänopetuksen numero on 2.

      Numero 2: Sinä ja minä

      Kahdenkeskiset suhteet, läheisyyden tarve ja mukautumiskyky ovat numero 2 elämänopetuksina. Ihmissuhteisiin suuntaunut ja suhdetoiminnassa aktiivinen henkilö on uhrautuvainen kumppaininsa suhteen. Työparina hän mukautuu helposti toisen hyväksi. Hän on omistushaluinen, sillä tunne siitä, että hän muodostaa yhteisen yksikön valitsemansa parin kanssa voimistaen omaa turvallisuuden tunnettaan. Kommunikointitilanteissa hän ottaa suoran yhteyden mielummin muiden silmien ulottumattomissa. Hän haluaa omistautua parilleen. Hän on pehmeä ja tunteellinen. Suhteet ovat osa sosiaalista toimintaa. Haasteena hänellä on sallia kumppanilleen liikkumatilaa ja oppia tarpeen tulleen olemaan myös yksin.

      Elämänopetuksen numero 2 sisältää myös mestariluvun 11, joka ilmentää elämänopetuksen numeron korkeampaa astetta. Mestariluku on mahdollisuus, jonka tämän numeron kantaja voi ottaa käyttöön elämässään

      Mestariluku 11: Opettaja

      Mestariluku ilmentää toimintaa opettajana, muiden ohjaajana. Hänellä on suhdeluvun 2 energiat taustalla, jonka hän ilmentää yksilön lisäksi myös ryhmiä kohtaan. Tämän vuoksi opettaja edustaa yhtä monista ryhmiin kohdistuvista rooleista.


      XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

      Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      865
    7. Minkälaisesta seksistä

      haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

      Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      815
    9. Milloin viimeksi

      Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe