xl-vaatteista

iso ja ihana

Heippa!!

Ajattelin kysäistä teiltä noista kauppojen xl-mallistoista. (mm. kappahl, seppälä, lindex) Oon itse 21v, n.170cm ja 95-100kg. Siis aikas iso :) kuitenkin ryhdikäs, ja aika kiinteä eikä mul ole esim isoa mahaa. Jos ymmärrätte, vaikee selittää .. :) mutta silti; kyllä mä haluisin pukeutua ihan eri lailla ku ne xl-malliston vaatteet, minusta ne on kamalia! siis must ne on hienoja just jollekin 40v naisille. Mut ei ne kyl nuorekkaita/muodikkaita ole? sit muotivaatteita, esim leveälahkeisia farkkuja, löytyy vain laihoille. Must se on vähä outoa. Entä isot mutta nuoret ihmiset? No kyllä mulle ihan kiitettävästi löytyy vaatteita tavallisilta osastoilta. Seppälästä ym löytyy hyviä perushousuja, niistä mulle mahtuu koot 40-44 riippuen mallista. Paitojen kansa on eniten ongelmia, ku oon rintava. Mut niistäki menee useimmiten se isoin koko sit, xl. No tietty ei läheskään aina mut kyl sitä aina jotai lopulta löytää. Mutta esim hienojen, LEVEÄLAHKEISTEN stretch-farkkujen löytäminen on yhtä tuskaa. Kyllä mä mahdun esim seppälän farkkuihin numeroon 42 mut siis ne on aina väärän mallisia... korostaa reisiä :(
Kai mä oon sit koossani joku väliinputoaja, en mahdu nuorten vaatteisiin mutta xl-vaatteet on liian isoja. Yleensä kun meen esim baariin laitan hyvin istuvat, tiukahkot (mut ei liian, en siis tosiaan pukeudu liian pieniin vaatteisiin, sitäki on nähty) mustat leveälahkeiset housut, joku kaunis jälleen tiukahko toppi ja siihen päälle joku pitsijakku ym peittämään paksut käsivarret. Pitäskö sitä panna teltta päälleen peittämään muotonsa? (okei ymmärrän jos on esim tosi makkarainen maha, itel vain ei ole olen vain muuten suuri) xl-osaston topit on ku jotain telttoja ja housut kapenee lahkeeseen. Eikö isot ihmiset saa käyttää leveälahkeisia housuja? ne pillilahkeisethan just korostaa reisiä ällösti! ja entäs rintaliivit sit? pienirintasille on ihania push uppeja joita voi käyttää avokauluksisen paidan kanssa, isoja kokoja on vain korkeita mummoliivejä! onneks lindexiltä löytyy vielä hienojakin isompia kokoja.. :)
Joo tulipa sekava teksti. Ehkä joku jaksoi lukea.. tää oli tällainen vihanpurkaus... ;)
Ja jos joku osaa kertoa mist vois löytää kivat stretch-farkut ni vinkkejä otetaan vastaan. Ja; kommentteja!

19

3329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu

heips... hyvin olet tyylisi löytänyt, eipä minusta opastajaksi.
      oli ihan mukavaa lukea viestisi.
      Tiedät mitä haluat ja sen löydätkin.
      Melkeinpä näin itseni nuorena. Mukavaa jatkoa sinulle!

• Feikkiblondi

Käy lukemassa www.soneralpaza.net/ellit ja sieltä Muoti ja kauneus ja klikkaat auki keskustelusta Muotifriikit, niin löydät viestiketjun, jossa löytyy neuvoja farkkujen ostoon. Otsikko on Farkut isolle, keskustelu on sivulla 3 tai 4.

• Ninni

Laita hakusana friedtex ja tilaa mallisto, isoja kokoja hyvännäköisiä, laadukkaita ja aikas edullisia.

• 43vee

Jos isot eivät joittenkin mielestä voi pukeutua leveälahkeisiin housuihin, niin sinä tunnut sen sijaan olevan sitä mieltä, että yli 40-vuotiaatkaan eivät voisi niitä käyttää. Ihmettelen myös vaatekokoasi. Itse olen sinun pituisesi, mutta n. 35 kiloa sinua kevyempi, ja silti joudun käyttämään 40 - 42 kokoa olevia housuja (leveä lantio). Paidat ovat kokoa 42 - 44 (isot tissit). Housuja kyllä olen löytänyt kiitettävästi ihan leveälahkeisina, vaikka olenkin vähän päälle 40 vuotta. Paidat ja puserot ovat ongelmallisempia, koska olen hoikahko. Vaatekoothan määräytyvät juuri rinnan ja lantion leveyden mukaan.

• iso ja ihana

No-en mä ihan noinkaan tarkoittanut (vaikka saattoi siltä kuulostaa) mulla on vain nelikymppinen sisko ja se ei ainahaan edes halua pitää kovin leveälahkeisia, on tottunut kapeampiin. (hän on myös iso) Siitä se kai tuli, en tiedä :) Jotenkin vaan et VAIKKA oonkin isompi, niin ei minusta oo kiva lähteä juhlimaan kavereiden kanssa joilla on muodikkaita vaatteita ja itse näytän 20v vanhemmalta ku mitä olen.
        Housujeni koosta en osaa sanoa, ostan suurimman osan seppälästä ja siellä ne on varmaan normaalia reilumpia (?) en tiedä. 40-44 useimmat housuni on, saattaa yhdet tai kahdet olla 46:stakin (muualta kuin seppälästä ostetut) Olen yläpäästä isompi kuin alapäästä (mikä muuten on inhottavaa.. ne xl-vaatteet tehdään sellaiselle vartalolle joka on pieni yläpäästä ja iso pepusta mitä mä en ole... joskus sovittanu jotain kivaa takkia/jakkua niin hartioilta tiukka ja pepulle jää puolimetriä tilaa.:)
        Niin, ja tottakai olet löytänyt leveälahkeisia housuja jos olet normaalipainoinen?????? sitähän juuri tarkoitinkin että isoille ihmisille ei löydy sellaisia. Kyllähän hoikille löytyy, mikäs siinä vaikka hoikka 80v mummo menisi ja ostaisi tiukat nuorten farkut. Mut joo... kommentteja ja vinkkejä lisää kiitos :) (saatan seota sanoissani monasti, kirjotan niin nopeaan joten älkää suuttuko jos tulee väärinkäsityksiä..)

• 43vee
        iso ja ihana kirjoitti:

No-en mä ihan noinkaan tarkoittanut (vaikka saattoi siltä kuulostaa) mulla on vain nelikymppinen sisko ja se ei ainahaan edes halua pitää kovin leveälahkeisia, on tottunut kapeampiin. (hän on myös iso) Siitä se kai tuli, en tiedä :) Jotenkin vaan et VAIKKA oonkin isompi, niin ei minusta oo kiva lähteä juhlimaan kavereiden kanssa joilla on muodikkaita vaatteita ja itse näytän 20v vanhemmalta ku mitä olen.
        Housujeni koosta en osaa sanoa, ostan suurimman osan seppälästä ja siellä ne on varmaan normaalia reilumpia (?) en tiedä. 40-44 useimmat housuni on, saattaa yhdet tai kahdet olla 46:stakin (muualta kuin seppälästä ostetut) Olen yläpäästä isompi kuin alapäästä (mikä muuten on inhottavaa.. ne xl-vaatteet tehdään sellaiselle vartalolle joka on pieni yläpäästä ja iso pepusta mitä mä en ole... joskus sovittanu jotain kivaa takkia/jakkua niin hartioilta tiukka ja pepulle jää puolimetriä tilaa.:)
        Niin, ja tottakai olet löytänyt leveälahkeisia housuja jos olet normaalipainoinen?????? sitähän juuri tarkoitinkin että isoille ihmisille ei löydy sellaisia. Kyllähän hoikille löytyy, mikäs siinä vaikka hoikka 80v mummo menisi ja ostaisi tiukat nuorten farkut. Mut joo... kommentteja ja vinkkejä lisää kiitos :) (saatan seota sanoissani monasti, kirjotan niin nopeaan joten älkää suuttuko jos tulee väärinkäsityksiä..)

Mutta jos sinulle menevät samankokoiset housut kuin minulle, niin pitäisihän sinunkin sitten löytää niitä leveälahkeisia. Sitä tarkoitin. Esim. Elloksen postimyynnissä on minun mielestäni kivannäköisiä isokokoisiakin housuja ja nimenomaan leveälahkeisina.

• iso ja ihana
        43vee kirjoitti:

Mutta jos sinulle menevät samankokoiset housut kuin minulle, niin pitäisihän sinunkin sitten löytää niitä leveälahkeisia. Sitä tarkoitin. Esim. Elloksen postimyynnissä on minun mielestäni kivannäköisiä isokokoisiakin housuja ja nimenomaan leveälahkeisina.

Kyllä mä tavallisia mustia löydänkin. Varsinkin seppälästä. Stretch farkkuja sitten taas en. Kyl seppälän mahtuu mut ne on väärän mallisia. Ja anttilassakin oli monet kivat, mutta niin älyttömän matalia, että jos kumartaa niin näkyy vähän turhan paljon ja siitä en pidä :D vaikka en mitään korkeitakaan halua.
        Ja puhuin asiasta ihan yleisesti, ku oon katsellu niitä xl-vaatteita.. että miksi ihmeessä ne on sellaisia. Ei kaikki xl-kokoiset missään teltoissa halua kulkea. Ja, siis pukeeko kapealahkeiset housut juuri ketään? varsinkaan jos on paksut reidet, ne lahkeethan vain korostaa niitä? en ymmärrä.. jotenkin ihan hupsua :) mut heippa taasen.

• 165/86

Mun mielestä Lindexissä on todella ihaniakin vaatteita, ostan yleensä onneksi normaalimallistosta mutta välillä myös Generousista, josta löydän paremmin housuja. Niissä mulle yleensä riittää koko 42-44 riippuen siitä, millaista kangasta.

Mutta hei, mulla on just päällä Lindexin Generous-mallistosta ostetut siniset, kulutetut leveälahkeiset stretchfarkut (unohdin sanoa, että olen vm. 87 eli 16v.). Nämä on minusta ihan kivat ja nuorekkaat, vaikka nämä eivät olekaan lantiomalliset. Mutta en pidä nykyhousuista, koska ne yleensä ovat varsinkin nuorten mallistoissa todella matalia ja kun niitä pitää selkä paistaa koko ajan ja pahimmassa tapauksessa persekin, monilla rekkamiehen vako näkyy.. Yök, miten mautonta. Ja läskiä selkää ei kukaan haluakaan katella, siinä on keskellä syvempi kohta..

Mä ostan vaatteeni Lindexistä (lähes kaikki), Josefssonssista (koot lähes kaikissa ainakin 52 kokoon asti!), HM:stä, Seppälästä, Marimekosta, Kappahlista silloin kun mahd, Halénsista (sielläkin olisi sinun tyylisiä isoissakin kokonumeroissa! Tilaa kuvasto www.halens.fi(com))
      jne.. Pukeudun aika muodikkaasti ja omasta mielestäni tyylikkäästi kokoani korostamatta.

Lindexistä oon löytäny ihan vasta muotihousuja esim. vaaleanruskeat, upeat samettihousut kokoa 46 (leveät lahkeet, tiukat muuten), mustat huippumuodikkaat pussilahkeiset "haaremihousut" joita monet ovat ihastelleet jne.. Plus pitkä samettihame sellanen harmaantummanruskea, kiva sekin..

Oon tosi hankalan mallinen, oon todella kurvikas, lantion ympärys on 115 cm, vyötärön jotain 100 ja rinnanympärys 112 cm.. Vaikeuksia tuottaa löytää sopivia paitoja sillä yleensä ne on joko rinnoista kiristäviä tai mahasta liian löysiä.

Ostan normaalipituisia paitoja, jotka eivät ole mieluiten liian lyhyitä mutta eivät saa mennä liikaa takamuksen päällekään. Muuten näytän kauhean leveäharteiselta. Takkien löytäminen on hankalaa, yleensä pitkissä takeissa näytän XXXXXXL:ltä tai lyhyemmissä ei riitä koot.. Miksi ei tehdä tarpeeksi takkeja, jotka ulottuu n.20 cm vyötärön alapuolelle???

• iso ja ihana

Mä tuossa mittailin "ympärysmittojani", vyötärönympärys oli jotain 95, rinnanympärys n. 116, ja pepunympärys jotain 107. Huh, kauhea minkä mallinen olen! ei ihme jos vaatteita ei meinaa löytyä =/ ihmettelen vain että mittani ei oo tuon suuremmat, vaikka painan esim ed. kirjoittajaa paljon enemmän. Outoa. No mul on esim paksut reidet.
        Mä en oo kyl lindexistä kauheesti löytäny mitään kivaa... ne normaalikokoiset vaatteet on yleensä liian pieniä... *miettii omistaako mitään vaatetta sieltä* on mulla sieltä jotain toppeja (42/44) ja rintsikoita paljonkin... housut ei istu ollenkaan ne on aina reisiltä liian kireitä, ja sit esim kappahlin housut on vyötäröltä liian kireitä jos muuten sopivia.. ainoastaan seppälästä löytyy tällaiselle "tasapaksulle" housuja :) (mulla ei näy paljoakaan jos edestpäin katsoo niin vyötärössä ja pepussa eroa.. eli ampiaisvyötärö on kyl kadoksissa..) Mitä mä oon lindexin xl-mallistoa katsellu, ei siel oo kyl tarpeeksi leveälahkeisia näkynyt? hmm, pitää ens kerralla tutkia paremmin. Tarkoitan siis leveälahkeisella sitä että on reisiltä tiukahkot ja lahkeesta huomattavasti leveämmät. Ei siis suorat tai jotain. Siis ihan ku nuorten muotihousuissakin :) useimmiten mitä noit xl-malliston housuja oon katsonu niin niissä on ollu suorat lahkeet tai kapenevat.
        Mä käytän aika lyhyitä paitoja, mulle ei sovi liikaa pepun päälle menevät.. Korostaa sitä ettei mul oo kunnon vyötäröä ja et mul on leveet hartiat :) Takeista en tiedä, itsellä on talvitakkina polvipituinen "muotoonleikattu" villakangastakki ja syksyllä/keväällä samanmallinen nahkatakki ja kesällä lyhyt farkkutakki tai muu vastaava. Itse en tykkäisi takkina, ainakaan talvella, pitää lyhyttä mallia. Mut joo tuli taas sekava sepustus, vastailkaaha taas :)

• Nina
        iso ja ihana kirjoitti:

Mä tuossa mittailin "ympärysmittojani", vyötärönympärys oli jotain 95, rinnanympärys n. 116, ja pepunympärys jotain 107. Huh, kauhea minkä mallinen olen! ei ihme jos vaatteita ei meinaa löytyä =/ ihmettelen vain että mittani ei oo tuon suuremmat, vaikka painan esim ed. kirjoittajaa paljon enemmän. Outoa. No mul on esim paksut reidet.
        Mä en oo kyl lindexistä kauheesti löytäny mitään kivaa... ne normaalikokoiset vaatteet on yleensä liian pieniä... *miettii omistaako mitään vaatetta sieltä* on mulla sieltä jotain toppeja (42/44) ja rintsikoita paljonkin... housut ei istu ollenkaan ne on aina reisiltä liian kireitä, ja sit esim kappahlin housut on vyötäröltä liian kireitä jos muuten sopivia.. ainoastaan seppälästä löytyy tällaiselle "tasapaksulle" housuja :) (mulla ei näy paljoakaan jos edestpäin katsoo niin vyötärössä ja pepussa eroa.. eli ampiaisvyötärö on kyl kadoksissa..) Mitä mä oon lindexin xl-mallistoa katsellu, ei siel oo kyl tarpeeksi leveälahkeisia näkynyt? hmm, pitää ens kerralla tutkia paremmin. Tarkoitan siis leveälahkeisella sitä että on reisiltä tiukahkot ja lahkeesta huomattavasti leveämmät. Ei siis suorat tai jotain. Siis ihan ku nuorten muotihousuissakin :) useimmiten mitä noit xl-malliston housuja oon katsonu niin niissä on ollu suorat lahkeet tai kapenevat.
        Mä käytän aika lyhyitä paitoja, mulle ei sovi liikaa pepun päälle menevät.. Korostaa sitä ettei mul oo kunnon vyötäröä ja et mul on leveet hartiat :) Takeista en tiedä, itsellä on talvitakkina polvipituinen "muotoonleikattu" villakangastakki ja syksyllä/keväällä samanmallinen nahkatakki ja kesällä lyhyt farkkutakki tai muu vastaava. Itse en tykkäisi takkina, ainakaan talvella, pitää lyhyttä mallia. Mut joo tuli taas sekava sepustus, vastailkaaha taas :)

Olen kyllä aivan samaa mieltä siitä että lindexillä ei ole isojen tyttöjen(aargh mikä sana)
        osastolla leveälahkeisia housuja. Ostan kaikki vatteeni sieltä, muualta en löydä :( Lindexillä kaikki housut (huom. tämä "tietty" osasto) just jotain suoralahkeisia. Ja ne paidat... voi herrajestas. Jotain ihan kamalia. :( Tai no.. Onhan sieltä muutama ihan kivakin löytynyt. Sorry mulla on nyt todellakin korkea kuume joten teksti saattaa olla sitä mitä se nyt on.. :) Ei muuta.

• xxltyttö/tre

noista isojen tyttöjen vaatteista. mä oon ainakin ihan kurkkuani myöten täynnä kaikkia generous/xlnt/bib vaatteita...kauheita muodottomia telttoja. mä oon sellanen sopivasti joka puolelta lihava..ja aikas rintava..ihme kyllä olen löytänyt ihan tavallisen kokosia vaatteita jotka näyttää hyvältä. hyvä esimerkki.. ostin anttilasta farkut kokoo 44, jos meen esim hennesin bibn osastolle ni saan ostaa ainakin koon 48 housut..vyötäröstä hyvät, mut muuten tosi löysät.. me ollaan kuitenkin kaikki ihan eri mallisia...joillekin sopii ne teltat ja ne näyttää hyviltä, mut jollekin ei... mä oon sitä mieltä et etsimällä löytää sen itselle parhaimman putiikin mistä niitä vaatteita hankkii...ja musta ainakin tuntuu et jos vaate on mun mielestä nätti ja mä osaan sen kantaa ni kyllä se mun päällä näyttää hyvältä..
      tsemppii kaikille isoille tytöille...pidetään lippu korkeella...mä vielä joskus suunnittelen meille ihan ikioman malliston jossa on kaikkee mitä me ollaan aina haluttu laittaa päällemme =)

• iso ja ihana

eli oot just saman mallinen ku mäkin :)
        ne xl vaatteet on vyötäröltä kummallisen kapeita ja sit reisiltä isoja, iha outoja =/ millaset farkut ostit anttilasta..? jos menis kans kattomaan.. :D

• Beatiful

kooltani 105, 95(tisut), 105. Pituutta löytyy 170cm ja painoa piisaa 77kiloa :) Vaatekokoni on yleensä 44 tai jopa 46.Vartaloni on aika kiinteässä kunnossa joka päiväisen liikunnalsisen työni ansiosta, mutta vaatekokoni on iso. Enkä löydä itselleni sopivia vaatteita. Olisit siis iloinen , että löydät jotain. Kokoa 40 käyttää ystäväni joka painaa 60kiloa, enkä siis usko, että mahdut kokoon 40! Tai sitten kuulut niihin, jotka survovat itsensä pieniin makkarankuoriin ja jäävät jumiin vaatteisiin sovituskoppiin...(Ei millään pahalla) Se ei vaan ole kaunista, ja täytyy tunnustaa, että itsekin 15 kiloa lihavampana survoin itseni näihin "normaaleihin kokoihin", etten olisi joutunut siirtymään "mummopuolelle". Paljon onnea vaatehaku reissuille! Oletko muuten käynyt www.halens.fi siellä on erittäin hyvät valikoimat hieman muodokkaimmille vaatteita.

• iso ja ihana

En kyllä survo itseäni mihinkään. Pidän kyllä tyköistuvia vaatteita mut esim niin ettei vatsamakkarat pursua(eli vyötärönauha on sopiva) eikä muutkaan makkarat, enkä kyl pidä teltoista vaatteista eikä mua haittaa yhtään vaik housut onki tiukat pyllyltä. Vaatteissa on vain eroja, en minäkään mahdu kokoon 40 jos meen jonnekin nuorten osastolle.. esim seppälän koot on usein niin reiluja. Katsopas vain? Mul on sieltä 40-44 koossa housuja. Ja tottakai stretch housuista käy pienempi kuin sellaisista, jotka ei jousta yhtään!

• 168 cm, 77 kg
        iso ja ihana kirjoitti:

En kyllä survo itseäni mihinkään. Pidän kyllä tyköistuvia vaatteita mut esim niin ettei vatsamakkarat pursua(eli vyötärönauha on sopiva) eikä muutkaan makkarat, enkä kyl pidä teltoista vaatteista eikä mua haittaa yhtään vaik housut onki tiukat pyllyltä. Vaatteissa on vain eroja, en minäkään mahdu kokoon 40 jos meen jonnekin nuorten osastolle.. esim seppälän koot on usein niin reiluja. Katsopas vain? Mul on sieltä 40-44 koossa housuja. Ja tottakai stretch housuista käy pienempi kuin sellaisista, jotka ei jousta yhtään!

Eilinen turhauttava housujenetsintäkierros päättyi lopulta hyvin.
        Muutaman kaupan jälkeen ostin hätäpäissäni Lindexistä aika huonosti istuvat samettihousut (tarjouksessa 20 e), ja vasta sen jälkeen menin Seppälään. Siellä sitten yllättäen löysinkin aivan ihanat farkut. Istuivat hyvin, olivat sopivan mittaiset (!), eivät korostaneet reisiä niinkuin yleensä kaikki XL-housut, ja olivat muutenkin todella hyvän näköiset. Hinta vaan hirvitti (50 e), kun yleensä ostan kaikki vaatteeni kirpputoreilta tai alennusmyynneistä. Mutta kaikeksi onneksi suostuivat Lindexissä perumaan sen ensimmäisen kaupan! Sitä minä kutsun hyväksi asiakaspalveluksi... :o) Edellisen kerran olen löytänyt hyvin istuvat farkut joskus vuonna 1997 kun painoin noin 51 kg...

• iso likka

seppälässä oli hienot farkut sellaiset mitähän freese kangasta se oli,aika venyvää,mutta makeet farkut,myöskin leveälahkeisena

• tiedän

Tiedän siis mistä löydät trendikkäät vaatteet jossa kokoja 52 asti, myös leveälahkeiset joustavat farkut!Tässä en voi mainostaa niitä, kun en saa, mutta voin antaa tietoja jos saan yhteyden sinuun! Esim.sähköpostitse? En tiedä miten tämä keskustelusivu toimii,mutta olisin voinut auttaa monia löytämään hyvännäköisiä XL-XXXXL vaatteita myös nuorille! Yleensähän löytyy kookkaimille naisille vain mummomaisia vaatteita!
      Eivätkö kookkaat naiset myös on oikeus näyttää hyvältä ja muodikkailta?

• xxl

Hei! Laitatko tietoa osoitteeseen [email protected], olisi kiva kuulla mahdollisuuksista.

• mandy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1013
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe