Tietiääkö kukaan???
Olen ollut extravaganzalla nyt 6 viikkoa. 4 ekaa viikkoa niilla pusseilla ja nyte siirtymävaiheessa viikon ja puolivauhdilla (enemmän tai vähemmän) nyt viikon.
Tää ei nyt vaan enää suju!!!! Haluaisin siirtyä uudestaan pusseille. Se oli NIIIN paljon helpompaa!!!!!! Ei tarvinnu ajatella mitään. Päivän sapuskat oli siinä valmiiksi mietittynä. Oli pirteä ja energinen olo ja kilot karisi. :)
Voiko viä siirtyä uudestaan pusseille? Onko kropalle liian rankaa? Ketoosiin. Ruokaa. Ketoosiin... Ees taas ramppaamista...
extraus ja pussittelun uudelleen aloitus
2
287
Vastaukset
- Kotiruokaaaa
Älä "pilaa elimistöäsi" ja vastustuskykyäsi noilla.....siis liian kauan käytettynä. Kyllä me tarvitsemme KUNNON RUOKAA, eikä vaan kemiallista, elimistöä tukkivaa jauhetta.
- ei tiä
No kunnon ruokaa, totta kai!!!!! Siihen mä ny tähtäänkin!!!!!!!!!
Mä oon syöny kaiken maailman puolivalmis/pikaruoka/nopeesti-jotaki-heti/'en kerenny töis syörä koko päivänä-lapsillekki jotaki-jääkaappi ehtoos tyhjäks' osastoo. Vuosien varrella ne kilot hiipii tonne lonkille. ja ketuttaa ku ei se juhlakolttu nyt sitte mahtunukkaan enää päälle... Närästää, ei saa kunnolla nukutuksi ja stressikäyrä on punasella koko ajan.
Niinpä päätin, että nyt koko konkkaronkka remonttiin. Mutta fakta on se, että KAIKKIEN elintapojen muuttaminen kerralla on TODELLA vaikeaa, kaiken sen arjen keskellä. Jo omien tapojen muuttaminen on työlästä, puhumattakaan kokonaisen perheen tapojen... melkein mahdotonta.
Oletko itse kokeillut???
Lähdinpä siis itsestäni: suu suppuun, 'aivot nollataan' (sitä tuo keittokuuri on) rysäytetään käyntiin koko akan muutos!!!! Ja sehän tuossa Extrassa tapahtuu. Sä saat fyysiset muutokset heti näkyviin ja melki itestään se käynnistää sussa myös muita muutoksia... Oma mies sano, että olen kuin puhjennut kukkaan. Pursuan energiaa, itsevarmuutta ja elämäniloa (joka oli jo niin kauan kadoksissa). Nyt haen uutta työtä ja olen aloittanut itse uuden liikuntaharrastuksen ja lapset myös. Yhdessä koko perhe nautimme liikunnan ilosta ja sitä ei ennen tapahtunut :D
Olen siis ulkoisesti muuttunut, mutta sisäisesti muutos on moninkertainen. Positiivisesti.
Nyt yritin saada lisätietoa tän kautta tosta pussittelusta. Se vaan on niin koukuttavaa: reissutyössä ei tarvitse murehtia liikunnan vähyyttä tai ruoan laatua ja pääsee tavoitteeseen niin paljon nopeammin. Ihanan helppoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904