saa, elloksen topit on liian lyhyitä, vaikka nissä on säätö olkaimet.
Ja lisäksi oon pieni rintanen, et liian isot kupitkaan ei sais olla... oon 186 cm pitkä ja lihava et aina kaikki jää liian lyhyeks, ja kaikki on "napapaitoja" rasittavaa :(
entäs mistä tarpeeksi pitkiä
4
542
Vastaukset
- Sussu188
Tervehdys! Huomasin viestisi ja asiasta hieman poiketen kysyisin erästä asiaa. Eli mistä saat itsellesi istuvia/sopiviahousuja? itelläni pituutta 188 eikä housuja tahdo löytää mistään...
- Uimatoppi + uimahousuhame
Vuosien etsinnän jälkeen löysin vihdoin sopivan uimapuvun 185cm varteeni. Olen ostanut vaatteeni jo pitkään Tampereelta spesiaalikokoja myyvästä liikkeestä, Tullintorilta. Älysin kysyä uikkaria ja siellähän se odotti minua. Oma kokoni on 36-38 (S) mutta kokoja oli ainakin 3XL:aan asti. Väri on ihanan turkoosi, pojot siitä! Uimapuvussa on erikseen toppi ja bikinihousu, johon on kiinnitetty hame. Helman voi nostaa ylös - voilá, on täydellisesti istuva kokouikkari. Sifonkia päälle ja kehtaa mennä rantabaariinkin uimapuvussa. Toppi muuten istuu erittäin hyvin, kuppiosa tukee sivuilta ja olkaimissa riittää pituutta. Pakko suositella muillekin:)
- olen
nimittäin pohjois-suomessa joten voisitko kertoa minkä merkkiset nuo uikkarit ovat niin voisin yrittää etsiä vaikka Oulusta...Kiitos!
- Nimetön
olen kirjoitti:
nimittäin pohjois-suomessa joten voisitko kertoa minkä merkkiset nuo uikkarit ovat niin voisin yrittää etsiä vaikka Oulusta...Kiitos!
Luulen, että uimapuku on sen liikkeen oma malli. Kaikissa muissakin vaatteissa on lukenut sama SPECI -merkki. Katoin googlesta ja sieltä speci -haulla löytyi suoraan liikkeen osoitekin Tampereella. Tietäisköhän ne siellä, mistä muualta niitä saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770